Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 20:41
Scorpio
Scorpio is offline
eens of oneens???
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2002, 20:44
The Wanderer
Avatar van The Wanderer
The Wanderer is offline
Citaat:
Scorpio schreef:
eens of oneens???
al zou het zo zijn, onschuldige burgers doden is nooit goed te spreken.
__________________
SpoonBoy:Do not try to bend the spoon. That's impossible. Instead, only try to realize the truth. Neo:What truth? SpoonBoy:A spoon is for eating only.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:51
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
oneens. Het buitenlands beleid van de Verenigde Staten heeft echter wel geleid tot de haat jegens de Verenigde Staten in diverse ontwikkelingslanden.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:15
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ik vind als ik eerlijk moet zijn aan de ene kant Bin laden een goede man
En aan de andere kant weer niet

En eigenschuld klopt ja maar dan moeten er weer niet verdomme onschuldige mensen onder leiden Bahh

Met vr groeten
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:19
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Ik vind als ik eerlijk moet zijn aan de ene kant Bin laden een goede man
En aan de andere kant weer niet

En eigenschuld klopt ja maar dan moeten er weer niet verdomme onschuldige mensen onder leiden Bahh

Met vr groeten
waarom vind je Bin Laden dan een goede man?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:51
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Joostje schreef:


waarom vind je Bin Laden dan een goede man?
wou ik net zeggen
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 22:08
Egyptian
Avatar van Egyptian
Egyptian is offline
'k moet zeggen dat 'k het er wel redelijk mee eens ben, dat het hun eigen schuld is dan.
Niet dat ik het goedkeur, dat is wat anders.

M'n vader liep voor 't gebeurde al 'n poosje te roepen dat er zoiets aan zat te komen.

Als je gewoont heb in die omgeving en veel de arabische tv volgt en het dus allemaal van dichtbij meemaakt, kan je het wel enigzins begrijpen. Helaas dat de (nederlandse) media maar een deel van het verhaal (wat ervoor af ging) laat zien.
__________________
Was ik laatst bij 'n fijne rel, breekt er opeens een voetbalwedstrijd uit.***~Nachtploeg member~
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 22:19
Verwijderd
niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 22:37
Verwijderd
Ik ben het er in de zin mee eens dat de VS de haat jegens hen wel heeft uitgelokt door hun respectloze optreden in het Midden-oosten. Maar daarmee vind ik 9/11 niet gerechtvaardigd. Er zat idd zoiets aan te komen maar dan blijft het hoe dan ook fout, maar dus van beide kanten.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:54
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
Joostje schreef:
oneens. Het buitenlands beleid van de Verenigde Staten heeft echter wel geleid tot de haat jegens de Verenigde Staten in diverse ontwikkelingslanden.
je moet het zo zien,
stel je hebt ruzie met iemand, maar je weet dat diegene je niks kan doen dus je laat het erbij zitten.
plotseling komt er een 3e persoon bij (Vs.) die geeft je vijand wapens waardoor er een oorlog ontstaat en je familie wordt vermoord.
zou je die 3e persoon dan niet gaan haten???
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:23
Egyptian
Avatar van Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
Scorpio schreef:


je moet het zo zien,
stel je hebt ruzie met iemand, maar je weet dat diegene je niks kan doen dus je laat het erbij zitten.
plotseling komt er een 3e persoon bij (Vs.) die geeft je vijand wapens waardoor er een oorlog ontstaat en je familie wordt vermoord.
zou je die 3e persoon dan niet gaan haten???
Mooi voorbeeld.

(serieus bedoeld, want dit is dus wel de hoe 't gegaan is)
__________________
Was ik laatst bij 'n fijne rel, breekt er opeens een voetbalwedstrijd uit.***~Nachtploeg member~
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:20
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Scorpio schreef:


je moet het zo zien,
stel je hebt ruzie met iemand, maar je weet dat diegene je niks kan doen dus je laat het erbij zitten.
plotseling komt er een 3e persoon bij (Vs.) die geeft je vijand wapens waardoor er een oorlog ontstaat en je familie wordt vermoord.
zou je die 3e persoon dan niet gaan haten???
Beetje vreemd voorbeeld. Heeft de VS wapens aan een vijand van Al Qaeda gegeven? Ik neem maar even aan dat hiermee de Isrealiers bedoeld worden (al zijn zij niet een directe vijand van Al Qaeda, maar goed). Ja, dat hebben ze gedaan, maar Isreal heeft natuurlijk al wapens van zichzelf. En er is ook geen oorlog ontstaan als gevolg van die wapenlevering. Familie wordt vermoord? Het lijkt erop alsof je met "je" de Palestijnen bedoelt. Die hebben weinig met Al Qaeda te maken, dunkt me.

Stelling: oneens. "Schuld" had "Amerika" natuurlijk sowieso niet. Ze hebben het zelf niet gedaan. Maar als je bedoelt of de Amerikanen het er zelf naar gemaakt hebben: niet echt. Natuurlijk valt er een hoop af te dingen op het buitenlandse beleid. Maar ik zie het verband niet echt tussen dat en het verwoesten van een wolkenkrabber, leidend tot de dood van 2500 mensen. Geen verband dat logisch gezien enig hout snijdt, iig.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:

Stelling: oneens. "Schuld" had "Amerika" natuurlijk sowieso niet. Ze hebben het zelf niet gedaan. Maar als je bedoelt of de Amerikanen het er zelf naar gemaakt hebben: niet echt. Natuurlijk valt er een hoop af te dingen op het buitenlandse beleid. Maar ik zie het verband niet echt tussen dat en het verwoesten van een wolkenkrabber, leidend tot de dood van 2500 mensen. Geen verband dat logisch gezien enig hout snijdt, iig.
Nouw.. de VS heeft ook het geloof en de gebruiken van de moslims daar volledig niet gerespecteerd en is daarover heen gewalst.. aangezien de hele taliban daar ongeveer op gebaseerd is lijkt me dat dit ook hun woede heeft aangewakkerd.

We hadden er bij GS een artikel over gekregen van een vrouw die tussen de beide partijen instond op een manier, die had het allemaal heel duidelijk geformuleerd en mij daarmee overtuigd, maar kan ut niet meer vinden..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:30
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:


Beetje vreemd voorbeeld. Heeft de VS wapens aan een vijand van Al Qaeda gegeven? Ik neem maar even aan dat hiermee de Isrealiers bedoeld worden (al zijn zij niet een directe vijand van Al Qaeda, maar goed). Ja, dat hebben ze gedaan, maar Isreal heeft natuurlijk al wapens van zichzelf. En er is ook geen oorlog ontstaan als gevolg van die wapenlevering. Familie wordt vermoord? Het lijkt erop alsof je met "je" de Palestijnen bedoelt. Die hebben weinig met Al Qaeda te maken, dunkt me.

Stelling: oneens. "Schuld" had "Amerika" natuurlijk sowieso niet. Ze hebben het zelf niet gedaan. Maar als je bedoelt of de Amerikanen het er zelf naar gemaakt hebben: niet echt. Natuurlijk valt er een hoop af te dingen op het buitenlandse beleid. Maar ik zie het verband niet echt tussen dat en het verwoesten van een wolkenkrabber, leidend tot de dood van 2500 mensen. Geen verband dat logisch gezien enig hout snijdt, iig.

Hm nee sorry, fout
De VS heeft juist wapens aan al Qaeda en al die zooi gegeven, om zo niet met die gasten zelf problemen te krijgen.
Er is volgens mij in die buurt daar nu echt wel een oorlog aan de gang, al jaren eigenlijk, maar nu komt t pas in beeld want het grote Amerika is geraakt
Schuld hadden ze wel door die arme mensen uit te buiten enzo en een soort van dictatorgedoe daar te laten komen en die dan zelf vervolgens te steunen met geld en wapens etc. Tja, en dan keren ze zich op een dag tegen jou, op het ene moment is het je vriend en op het ander moment je grootste vijand.
En natuurlijk is 11 september op zich niet de schuld van amerika ofzo, maar je weet dat je zulke dingen kon gaan verwachten, oke niet 2 WTCs naar de klote, maar wel erge dingen.
Er zat dus wat aan te komen, en op de turkse zenders laten ze al die zooi veel beter zien enzo dan de nederlandse ''zwakke'' media, ook nu bijvoorbeeld met al die mensen die door israelische soldaten zijn vermoord..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Dutchy15 schreef:



Schuld hadden ze wel door die arme mensen uit te buiten enzo en een soort van dictatorgedoe daar te laten komen en die dan zelf vervolgens te steunen met geld en wapens etc. Tja, en dan keren ze zich op een dag tegen jou, op het ene moment is het je vriend en op het ander moment je grootste vijand.
ja, zo was het idd.. Ik kwam er niet meer helemaal op.. Het was idd dat ze de Taliban ongeveer aan de macht hielpen met wapens en alles en zich vervolgens tegen hen keerden en in dat hele proces ook nog de hele islam disrespecteerden (hoe schrijf je dat echt?)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:39
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


ja, zo was het idd.. Ik kwam er niet meer helemaal op.. Het was idd dat ze de Taliban ongeveer aan de macht hielpen met wapens en alles en zich vervolgens tegen hen keerden en in dat hele proces ook nog de hele islam disrespecteerden (hoe schrijf je dat echt?)
Idd, zo is het ongeveer gegaan.
Gewoon '' niet respecteerden ''
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:59
Derk
Derk is offline
Al dat hypocriete buitenlandse beleid van de VS heeft uiteindelijk tot 11 september geleid ja. En ik geef de daders geen ongelijk dat ze actie hebben ondernomen, maar onschuldige mensen vermoorden is ook wer niet juist natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:20
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:


Beetje vreemd voorbeeld. Heeft de VS wapens aan een vijand van Al Qaeda gegeven? Ik neem maar even aan dat hiermee de Isrealiers bedoeld worden (al zijn zij niet een directe vijand van Al Qaeda, maar goed). Ja, dat hebben ze gedaan, maar Isreal heeft natuurlijk al wapens van zichzelf. En er is ook geen oorlog ontstaan als gevolg van die wapenlevering. Familie wordt vermoord? Het lijkt erop alsof je met "je" de Palestijnen bedoelt. Die hebben weinig met Al Qaeda te maken, dunkt me.

Als die palestijnen weinig met Al Qaeda te maken hebben, wil ik graag weten waarom nu al die palestijnen worden vermoord.
zij zijn trouwens toch ook onschuldig.
en wat die wapenlevering betreft, zoek het maar op (bijna) alle wapens zijn afkomstig van de VS.
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-04-2002, 22:22
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:



Er is volgens mij in die buurt daar nu echt wel een oorlog aan de gang, al jaren eigenlijk, maar nu komt t pas in beeld want het grote Amerika is geraakt
precies
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:28
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


ja, zo was het idd.. Ik kwam er niet meer helemaal op.. Het was idd dat ze de Taliban ongeveer aan de macht hielpen met wapens en alles en zich vervolgens tegen hen keerden en in dat hele proces ook nog de hele islam disrespecteerden (hoe schrijf je dat echt?)
wat jij nu zegt was in de tijd dat de VS. het aan de stok had met rusland (sovjet-Unie).
toen gaf de VS. de Taliban wapens... maar dat was alleen om sterker te staan tegenover rusland, aangezien rusland ook een vijand was van de taliban.
Ondertussen heeft de Taliban nooit vrede gehad met de VS.
dus de VS. moet nu niet vreemd opkijken als hun wapens tegen ze worden gebruikt.
Het was weer gewoon een domme en zwakke zet van de VS.
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:43
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
VS moet es leren niet overal uit eigen belang hun neus in te moeten steken..

De 11 sept ramp is daardoor niet gerechtvaardigt, maar ergens wel iets wat d'r aan zat te komen. Over onschuldige burgerslachtoffers gesproken.. daar kan de VS ook wel over mee praten..

(overigens zou het mij nog steeds niet zo heel veel verbazen als de taliban niet achter de aanslag zit..maar het wie weet zelfs de VS zelf wel is.. het komt allemaal wel zo verdomd goed voor ze uit namelijk.. )
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:
VS moet es leren niet overal uit eigen belang hun neus in te moeten steken..

De 11 sept ramp is daardoor niet gerechtvaardigt, maar ergens wel iets wat d'r aan zat te komen. Over onschuldige burgerslachtoffers gesproken.. daar kan de VS ook wel over mee praten..

(overigens zou het mij nog steeds niet zo heel veel verbazen als de taliban niet achter de aanslag zit..maar het wie weet zelfs de VS zelf wel is.. het komt allemaal wel zo verdomd goed voor ze uit namelijk.. )
idd. En de Taliban had banden met Al Qaeda. De baas van de taliban is familie van Bin Laden, dus die hebben echt wel banden met elkaar. Kan niet anders.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Undeclinable schreef:

(overigens zou het mij nog steeds niet zo heel veel verbazen als de taliban niet achter de aanslag zit..maar het wie weet zelfs de VS zelf wel is.. het komt allemaal wel zo verdomd goed voor ze uit namelijk.. )
Ik had nu in de krant zoiets gelezen dat Al Qaeda de aanslag nu heeft opgeëist..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 13:31
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Ik had nu in de krant zoiets gelezen dat Al Qaeda de aanslag nu heeft opgeëist..
precies, is al een tijdje zo hoor...
maar dat konden jullie waarschijnlijk niet weten, want het was op aljazeera...
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 13:35
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:
VS moet es leren niet overal uit eigen belang hun neus in te moeten steken..

De 11 sept ramp is daardoor niet gerechtvaardigt, maar ergens wel iets wat d'r aan zat te komen. Over onschuldige burgerslachtoffers gesproken.. daar kan de VS ook wel over mee praten..

(overigens zou het mij nog steeds niet zo heel veel verbazen als de taliban niet achter de aanslag zit..maar het wie weet zelfs de VS zelf wel is.. het komt allemaal wel zo verdomd goed voor ze uit namelijk.. )
over rechtvaardigheid gesproken, wat Amerika in afghanistan deed kan je ook niet rechtvaardig noemen...
en dan gingen ze zich ook nog es bemoeien met de vrouwen en die hoofddoeken enzo...
kijk, als ze het nou echt deden om de mensen in dat land te helpen zou ik het wel kunnen begrijpen.
maar ze deden het alleen maar om een goed figuur te slaan bij de rest van de wereld.
jammer dat weinig mensen dat doorhebben....
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...

Laatst gewijzigd op 23-04-2002 om 13:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2002, 18:56
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
Scorpio schreef:


over rechtvaardigheid gesproken, wat Amerika in afghanistan deed kan je ook niet rechtvaardig noemen...

..zomaar een voorbeeldje idd

en dan gingen ze zich ook nog es bemoeien met de vrouwen en die hoofddoeken enzo...
kijk, als ze het nou echt deden om de mensen in dat land te helpen zou ik het wel kunnen begrijpen.
maar ze deden het alleen maar om een goed figuur te slaan bij de rest van de wereld.
jammer dat weinig mensen dat doorhebben....

Psies, opdringen van westerse normen en waarden in niet westerse landen.... (overigens ga ik hier niet lopen beweren dat het regime daar echt vriendelijk tov vrouwen enzo was, maar dat terzijde) .. om zo idd voornamelijk een goed figuur te slaan (as usual puur en alleen uit eigen belang)[/B]
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 09:10
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Mee eens.

Ik had het allang aanzien komen, aangezien de haat jegens Amerika vrij hoog is en de Arabische wereld.

Amerika moet zich gewoon pro-waarheid opstellen en niet telkens de daden van Israel goedlullen en dan ook nog is Poweltje sturen naar het Midden-Oosten die de situatie alleen maar verergert.

HA! De koning van Marokko heeft hem lekker in zn hempie gezet door te zeggen tegen Powel: Wat komt u hier in Marokko doen, terwijl er NU op DIT MOMENT massaslachtingen in Jenin aan de gang zijn? Ja ja.. Toen is meneer Powel eerst naar Sharon gegaan (VRAAG ME AJB NIET WAAROM) en is daarna pas naar Arafat gegaan met de woorden dat Arafat het terrorsime moet bestrijden. Ach man, is dat nou Amerikaanse domheid of what?

Maar goed, ik vind het erg voor de onschuldige mensen die zijn doodgegaan in Amerika. Niemand verdient het om gestraft te worden voor de daden van iemand anders...

Doei doei..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 09:18
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
Mee eens.

Ik had het allang aanzien komen, aangezien de haat jegens Amerika vrij hoog is en de Arabische wereld.
yup
Citaat:
Amerika moet zich gewoon pro-waarheid opstellen en niet telkens de daden van Israel goedlullen en dan ook nog is Poweltje sturen naar het Midden-Oosten die de situatie alleen maar verergert.
Wat heeft hij verergert dan? Hij doet tenminste zn best voor vrede, dat kan je van die schietgrage idioten in de regio daar niet zeggen...
Citaat:
HA! De koning van Marokko heeft hem lekker in zn hempie gezet door te zeggen tegen Powel: Wat komt u hier in Marokko doen, terwijl er NU op DIT MOMENT massaslachtingen in Jenin aan de gang zijn? Ja ja.. Toen is meneer Powel eerst naar Sharon gegaan (VRAAG ME AJB NIET WAAROM) en is daarna pas naar Arafat gegaan met de woorden dat Arafat het terrorsime moet bestrijden. Ach man, is dat nou Amerikaanse domheid of what?
Hij is eerst naar Sharon gegaan omdat hij van israel niet naar Arafat mocht dacht ik.... Heeft dus weinig met (enigzins racistiche opmerking, als ik dat over marrokanen zeg word je ontzettend kwaad, maargoed ) "Amerikaanse domheid" te maken.
Citaat:
Maar goed, ik vind het erg voor de onschuldige mensen die zijn doodgegaan in Amerika. Niemand verdient het om gestraft te worden voor de daden van iemand anders...
juist
Citaat:
Doei doei..
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 09:30
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
De situatie is echt alleen maar verslechtert nadat Powel daar is geweest. Zijn doel was om het geweld te stoppen, dat is hem niet gelukt. Zijn doen was dat Israel zich terug zou trekken, dat is hem niet gelukt. ISRAEL MOEST NAMELIJK EERST DE KLUS KLAREN, zoals de woordvoerders beweren. Zijn doel was.. zijn doel was.. zijn doel was.. Het heeft geen ruk uitgehaald dat hij daarnaar toe is gereisd.

En over Amerikaanse domheid gesproken, nee nee jij begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat je niet van iemand kunt eisen of verwachten dat het terrorsime (zelfmoordaanslagen?) gestopt wordt als Arafat daar de middelen niet voor heeft.

Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 09:45
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Joostje schreef:
oneens. Het buitenlands beleid van de Verenigde Staten heeft echter wel geleid tot de haat jegens de Verenigde Staten in diverse ontwikkelingslanden.
Mee eens ik maak er alleen minder ontwikkelde landen van als je het niet erg vindt...
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 22:46
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
HA! De koning van Marokko heeft hem lekker in zn hempie gezet door te zeggen tegen Powel: Wat komt u hier in Marokko doen, terwijl er NU op DIT MOMENT massaslachtingen in Jenin aan de gang zijn? [/B]
De koning van marokko? Waarom onderneemt hij niet es een keertje actie? Die is natuurlijk weer te bang, omdat hij zijn banden met de vs ook weer niet wil riskeren. Marokko heeft 1 probleem: het wil iedereen te vriend houden, maar dat kan nu niet, je hebt nu 2 kanten: Israël en co en Palestina... Als islamitisch land moet Marokko gewoon 100 % achter Palestina staan, maar ja... Jammer dat het zich teveel laat beïnvloeden door de overige landen

ik weet niet of ik het nu bang, laf of voorzichtig moet noemen...
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 08:34
Chino moreno
Avatar van Chino moreno
Chino moreno is offline
eens. De VS bemoeit zich overal mee, en doet net of het het belangrijkste land ter wereld is.. Tja als je overal mee bemoeit krijg je vijanden. En die Bush heeft er helemaal een zooitje van gemaakt.. En ik verwacht ook binnenkort nog een aanslag alleen hoop ik nu dat bush dood gaat dat zou eens lekker nieuws zijn dat proost ik op zijn dood.
__________________
is emo een zuidamerikaanse vogel?? ik hou van punkrockbands namelijk krezip en di-rect :(..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 11:31
amor
Avatar van amor
amor is offline
Mee eens, maar ik wil het doden van zoveel mensen natuurlijk niet goed praten.Amerika heeft natuurlijk in al die jaren veel en veel meer onschuldige burgers gedood. Ik ben absoluut tegen Bin Laden maar ook tegen Bush. Ik denk dat zowel Al Jazeera als de Amerikaanse televisie de mensen leugens vertellen om zo hun mening te vormen.
Ik keek niet op van de aanslagen want mijn vader roept namelijk al jaren dat Amerika moet oppassen met zijn buitenlandse beleid en heeft de aanlag al duizend keer voorspelt. Hij heeft de fouten van Amerika in de jaren 70 zelf van dichtbij meegemaakt (hij is geen moslim)en heeft dus ook niet echt medelijden met Amerika.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 13:49
Verwijderd
Als ik een granaat bij jou door een raam gooi is het toch ook niet jouw schuld dat je huis ontploft!. Oneens dus
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:05
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Als ik een granaat bij jou door een raam gooi is het toch ook niet jouw schuld dat je huis ontploft!. Oneens dus

ook niet als ik daarvoor jou huis heb geterroriseerd?
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:49
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
amor schreef:
Ik denk dat zowel Al Jazeera als de Amerikaanse televisie de mensen leugens vertellen om zo hun mening te vormen.
Ik vind aljazeera 1 van de betrouwbaarste nieuwsbronnen ter wereld (voor zover ik ze ken).
Naar de Amerikaanse media kijk ik niet zo vaak, het probleem zit hem bij de israëlische media... Als je weet wat die allemaal doen om de islam neer te halen zou je ze waarschijnlijk ook gaan haten.
Zo is er een site, ontworpen door Joden in Israel, waar ZELF VERZONNEN verzen uit de koran op staan uitgebeeld.
met vertaling en al...
als je ook maar een heel klein beetje van de islam afweet merk je meteen dat die verzen (sura's) uit de duim zijn gezogen.
Maar voor diegenen die geen voorkennis hebben, of die twijfelen aan de islam is dit dé manier om ze op het verkeerde been te zetten.
Zo kun je zien hoe georganisseerd Israël bezig is om de Islam neer te halen.
Wie interesse heeft in die sites kan het even vragen dan zet ik ze erbij(op deze topic).
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-04-2002, 15:51
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Als ik een granaat bij jou door een raam gooi is het toch ook niet jouw schuld dat je huis ontploft!. Oneens dus
wat jij zegt slaat dus helemaal nergens op...
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:40
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
Heb het gore lef niet die (superlekkere!!!)soldaten moordenaars te noemen!!!
Die palestijnse zelfmoordenaars dat zijn moordenaars en ff voor al fools er zijn pas 3 geestelijken uit de geboortekerk gekomen die op zijn gevangen door israelische soldaten en de geestelijken zeggen te zijn mishandeld door die afschuwelijke palestijnse jihadstrijders!!!
En als je het hebt over moslims die vermoord worden,SADDAM HUSSEIN ,JULLIE GROTE VRIEND HEEFT 1000 KEER ZOVEEL MENSEN GEDOOD ALS ISRAEL OOIT,DUS HET IS GEWOON EEN ZWARTMAKERIJ VCAN JODEN!!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:45
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
NEE ,MISS MAROC
Jij hebt goed begrepen dat niemand er wat aan kan doen wat de staat doet zo ook de onschuldige israeli's die door zelfmoordenaars worden vermoord.
Ik vind het echt niet normaal hoe anti -Amerika iedereen is .
Ik sta volledig achter Amerika ,g-d bless america...............
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:47
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
For your information Arafat heeft ruim de kans gehad de aanslagen op onschuldige burgers te stoppen ,dat deed hij niet,sterker nog hij regelde ze zelf!!!!(denk aan ma'alot,munchen en alla fatah aanslagen !!)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:49
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
Al die mensen uit het midden oosten die het westen niet bevalt gaan maar weer terug naar hun corrupte moordlanden!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:22
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:



ook niet als ik daarvoor jou huis heb geterroriseerd?
Sterk punt
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:39
Anymalz
Anymalz is offline
Citaat:
ikhebveelschool! schreef:
For your information Arafat heeft ruim de kans gehad de aanslagen op onschuldige burgers te stoppen ,dat deed hij niet,sterker nog hij regelde ze zelf!!!!(denk aan ma'alot,munchen en alla fatah aanslagen !!)
Chill out je bent nu met Arafat bezig en dit topic gaat over Amerika
__________________
Als Evolutie Verbetering is ** Waarom zouden we het dan testen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:57
Scorpio
Scorpio is offline
Kan ik niet een bepaalde leeftijdsgrens aan deze topic zetten, want de kleuters lullen zomaar dingen...
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:37
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
Scorpio schreef:

De koning van marokko? Waarom onderneemt hij niet es een keertje actie? Die is natuurlijk weer te bang, omdat hij zijn banden met de vs ook weer niet wil riskeren. Marokko heeft 1 probleem: het wil iedereen te vriend houden, maar dat kan nu niet, je hebt nu 2 kanten: Israël en co en Palestina... Als islamitisch land moet Marokko gewoon 100 % achter Palestina staan, maar ja... Jammer dat het zich teveel laat beïnvloeden door de overige landen

ik weet niet of ik het nu bang, laf of voorzichtig moet noemen...
Hij is een mietje, hij heeft geen ballen, hij is een kontenlikker. Je hebt helemaal gelijk, maar deze actie vond ik toch wel toppie van hem Heel Marokko staat ook achter Palestina, er gingen niet voor niets 4 miljoen mensen de straat op in Rabat om te demonstreren tegen het geweld in het Midden-Oosten.

En *ikhebveelschool*. OKe jij staat achter Amerika en jij staat achter Israel. It's all good. Ik sta achter Palestina en achter de mensen die dit hardop durven te zeggen! (Dus ook Joden). Verder wens ik je nog een prettige schooltijd toe, ik denk dat je inderdaad nog *veel school* zal hebben. Mensen die op jouw niveau nadenken willen er namelijk wel is wat langer over doen dan de gemiddelde uhm scholier.
En ik heb het gore lef WEL om die soldaten van jou moordenaars te noemen. Ik kan je tal van voorbeelden geven lieve schat. geef maar een gilletje ik plaats het zo voor je. En dan durf je ook nog te spreken over die mensen in de Geboortekerk. Die mensen zitten daar zonder voedsel, weinig water, geen stroom kortom in zeer slechte omstandigheden. Er zitten daar monniken, palestijnen, mannen en kinderen (vrouwen misschien ook wel, don't know that 4 sure) en die noem jij dus terroristen. Oh oh.. het niveau hier...

Ja doei doei!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:09
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Bijna alle arabiese leiders zijn HOEREN!
Maar in de arabiese landen is de hele bevolking voor palestine
100%!

Maar ja wat moet je met dictatoren he,zou je zeggen!
Ik wou dat ik er wat kon aan doen.

Met vr Mazzels

PeaCe
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 20:40
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Bijna alle arabiese leiders zijn HOEREN!
Maar in de arabiese landen is de hele bevolking voor palestine
100%!

Maar ja wat moet je met dictatoren he,zou je zeggen!
Ik wou dat ik er wat kon aan doen.

Met vr Mazzels

PeaCe
Wat zou jij eraan doen dan?
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 21:02
see the other side
see the other side is offline
niemand in de arabisch buurlanden geven om de palestijnen ze hebben ze altijd laten vallen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 21:09
see the other side
see the other side is offline
het probleem zit wel degelijk bij de media net zoals de ned media sterk anti israel is en mensen die zeggen dat de israelische media veel censuur heeft zuigen alle argumenten uit hun duim
als iemand een vriend heeft met een schotel kijk dan maar eens naar de eygtysche tv of andere arabische tv dan zie je pas veel censuur

ook nog eens dat die (klote) extrimisten altijd alles uit de koran leiden dingen die helemaal niet waar zijn ( bijv. die imam die nu weer is vrij gesproken) daar licht het probleem en die klote terroristen hebbenhelemaalgeen recht op aanslagen te plegen tegen het westen want dat is hun bedoeling en israel en amerika zijn uit blinkers(voor de wereld ) als het westen dus sie zijn iedere keer de lul
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 21:33
Prada
Prada is offline
Oneens...Het mag duidelijk zijn dat de directe schuld te leggen is bij Al Qaeda, die de aanslagen hebben opgeëisd...Dat de VS haat bij deze mensen hebben teweeggebracht (is het eigenlijk wel haat of slechts haat gevormd door propagandistische uitingen van Arabische kopstukken?) kan ik enigszins begrijpen, maar mijns inziens is deze haat ongegrond...Represaille in de vorm van terrorisme is niet goed te keuren en en zeker niet goed te praten...
__________________
Timeo Danaos et dona ferentes...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Mujahideen
500 07-09-2005 13:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba)
niceman1984
24 04-12-2003 00:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.