Oud 04-12-2017, 23:51
Verwijderd
Hallo!

Mijn broer heeft een super goede nieuwe forum software gekocht die missien ook handig is voor scholierenforum. Dit heet Xenforo.

Voor zover ik heb gezien heeft Xenforo een veel gebruiksvriendelijkere interfaced die het Moderaten en het creëeren van posts makkelijker zou moeten maken.

Je kunt hier Xenforo bekijken:
Mijn broers site:
Https://ExclusiveMC.nl

XenForo
Https://xenforo.com
Veel grote forums gebruiken Xenforo omdat het makkelijk, snel en gewoon goed is.

Misschien toch zouden jullie met de administrator /beheerder kunnen overleggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2017, 23:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jon (de beheerder) weet af van het bestaan van Xenforo
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 16:30
Verwijderd
Denk je dat er later Xenforo komt?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 16:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Denk je dat er later Xenforo komt?
Daar durf ik niets over te zeggen, maar ik ben er vrij zeker van dat deze post (of jouw andere reclame) niets aan die keuze gaat veranderen. Jon is prima op de hoogte van de mogelijkheden en beperkingen van Xenforo.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Denk je dat er later Xenforo komt?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Daar durf ik niets over te zeggen, maar ik ben er vrij zeker van dat deze post (of jouw andere reclame) niets aan die keuze gaat veranderen. Jon is prima op de hoogte van de mogelijkheden en beperkingen van Xenforo.
Dat laatste betwijfel ik maar met een doodbloedend medium is het goedkoper om de huidige licentie door te betalen. Iedere aanschaf die je op dit moment doet is achterlijk als het niet je core-business is. Toen Jon begon was vBulletin een van de weinige moderne forumsoftwares, tegenwoordig stikt het van de goede software, waarbij Discourse op nummer 1 staat en nog open source is ook. Xenforo is geen FOSS en daarmee eigenlijk per definitie achterhaald in dit segment, als je dan écht wil gaan klussen dan kan je beter naar iets als Lithium gaan kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Welke benodigdheden voor mijn website?
Acework
4 23-12-2015 13:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.