Oud 14-12-2019, 14:01
jooooost
jooooost is offline
Ik zit op dit moment in 6vwo in Leiden, en heb me aangemeld voor Technische Geneeskunde in Delft en Twente. Ik weet zeker dat ik deze studie wil, maar weet gewoon echt niet welke stad nou leuker is. Ik ben bij beide universiteiten meerdere keren geweest maar ik heb niet de kans gehad om echt uit te gaan in beide steden. Ik zou mezelf als sociaal, avontuurlijk en gezellig beschouwen. Utrecht lijkt me eigenlijk de leukste stad, maar daar zijn geen opleidingen die me aanspreken

Voor mijn gevoel is Enschede super gezellig maar gewoon erg afgelegen, rustig en saai en dat is precies wat ik niet zoek.
Delft is juist wat drukker en actiever denk ik, maar ik heb altijd het gevoel dat Delft niet heel gezellig is maar juist wat individualistischer, en veels te veel mannen.
Delft heeft als voordeel dat ik snel weer naar huis en naar m'n middelbare school vrienden kan, maar dat maakt het ook weer minder een avontuur om daar te studeren.

Klopt het wat ik zeg? Wat zouden jullie kiezen? Is het uitgaansleven in Delft/Enschede een beetje leuk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2019, 15:35
Verwijderd
Ik heb 8 jaarin Enschede gewoond en vond het een heel fijne stad. Er wordt veel georganiseerd door en voor studenten en er is vrijwel altijd wel leven in de brouwerij. In het begin ging ik nog wel eens uit en dat was prima. Veel verschillende gelegenheden en voor ieder wat wils. De sfeer in de stad is heel gemoedelijk.

Ik kan iedereen Enschede als studentenstad aanraden. En ja, je bent niet in een uurtje in de randstad. Maar ja. Kunt nu eenmaal niet alles hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2019, 17:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vind Enschede ook superleuk, de sfeer is erg gemoedelijk. Delft ken ik niet
Met citaat reageren
Oud 14-12-2019, 21:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb 8 jaarin Enschede gewoond en vond het een heel fijne stad. Er wordt veel georganiseerd door en voor studenten en er is vrijwel altijd wel leven in de brouwerij. In het begin ging ik nog wel eens uit en dat was prima. Veel verschillende gelegenheden en voor ieder wat wils. De sfeer in de stad is heel gemoedelijk.

Ik kan iedereen Enschede als studentenstad aanraden. En ja, je bent niet in een uurtje in de randstad. Maar ja. Kunt nu eenmaal niet alles hebben.
Ik sluit me hierbij aan. Heb er ook 8 jaar gewoond en is me prima bevallen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 14:00
Verwijderd
Ik vind Enschede niets. Het is mijn stad gewoon echt niet. Delft vind ik wel een leuke en mooie stad. Maar aan mij heb je misschien niets, want ik zocht altijd de beste opleiding/of de enige opleiding in Nederland en keek dus nooit zo naar de stad zelf. Dit doe ik nu trouwens wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Dubbele bachelor
Verwijderd
4 19-03-2013 21:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De kwestie "Taïda"
Maurice
415 05-05-2006 21:38
Algemene schoolzaken Delft <-> Twente
Verwijderd
103 31-07-2005 17:44
Studeren Studiedruk Rechten
Quickbeam
60 17-06-2005 15:52
Algemene schoolzaken electrotechniek
pure dutch
13 22-03-2003 15:25
Liefde & Relatie lekkerste/leukste jongens/meisjes
charly not
57 24-05-2002 15:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.