Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Bekijk resultaten poll: Vraag ivm roken
Ik ben man en rook 5 11.90%
Ik ben vrouw en rook 6 14.29%
Ik ben man en rook niet 13 30.95%
Ik ben vrouw en rook niet 18 42.86%
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2010, 15:58
Emeliiiee
Emeliiiee is offline
Graag deze vragenlijst over ‘roken bij jongeren’ zo getrouw mogelijk invullen . Deze antwoorden zullen uiterst vertrouwelijk behandeld worden.

Omcirkel het gepaste antwoord:

Leeftijd ______ Geslacht M / V Zakgeld per maand

In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere

In te vullen door rokers:
Bent u een dagelijkse roker / een gelegenheidsroker?

Hoeveel sigaretten per dag rook je? ________ Hoelang rook je al? ________

Roken je ouders? Ja / Nee

Waarom ben je begonnen met roken? ___________________________________

Wanneer en waar (fuiven, school,…) rook je? ______________________________

Ondervind je voordelen door het roken (minder stress, beter sociaal contact,…)? Zo ja, welke? _______________________________________________________

Ondervind je nadelen door het roken (slechtere conditie, hoesten, gebit,…)? Zo ja, welke? ______________________________________________________

Weten je ouders dat je rookt? Zo ja, wat vinden zij hiervan? ____________________________________________________________________

Hoeveel geef je per week uit aan sigaretten en met welk geld betaal je dit (zakgeld, vakantiejob,…) ? _______________________________________________________

In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja / Nee

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Ja / Nee

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Ja / Nee

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? ______________________

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? __________________________________________________________________

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? _________________________________________________________________
Advertentie
Oud 31-12-2010, 18:39
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Ingevuld.
En het is niet vertrouwelijk.

Laatst gewijzigd op 27-05-2011 om 18:59.
Oud 31-12-2010, 19:15
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Graag deze vragenlijst over ‘roken bij jongeren’ zo getrouw mogelijk invullen . Deze antwoorden zullen uiterst vertrouwelijk behandeld worden.

Omcirkel het gepaste antwoord:

Leeftijd __18__ Geslacht M / V Zakgeld per maand 25€

In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere

In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja / Nee

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Ja / Nee

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Ja / Nee

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? ______Ja, natuurlijk zijn er nadelen, maar daar maak ik mij niet zo druk om___

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? ______________Nee______________________________________

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? ________________Ik heb een keer een trekje genomen om het te proberen, ik had nooit de intentie dit voor te zetten._________________________________
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 31-12-2010, 22:41
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Omcirkel het gepaste antwoord:

Leeftijd: 21
Geslacht: M / V
Zakgeld per maand: onbepaald
In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere

In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja / Nee
Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Ja / Nee
Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Ja / Nee
Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? Ik krijg er nogal hoofdpijn van.
Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? Nee, dat hebben ze nog nooit gedaan.
Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? Nee, ik heb vroeger niet gerookt.
__________________
En dat meen ik!
Oud 01-01-2011, 09:19
Verwijderd
Leeftijd 14 Geslacht V Zakgeld per maand 30 euro

In welke school volg je les? VMBO weet niet waar dat bij hoort



In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Nee

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Ja, ik zeg niet dat ze niet mogen roken maar ga wel aan de andere kant van de rook staan als ze aan het roken zijn, of vraag of ze het ff willen laten

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? geen

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? Ze weten dat ik niet wil roken en dat accepteren ze.

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt?
Heb niet gerookt


Vind t btw wel vaag dat er niet van die vragen zijn als wat is de rede dat je niet rookt etc.
Oud 01-01-2011, 18:27
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
De redenen dat mensen niet roken zijn denk ik zo vaak uitgekauwd dat dat niet echt interessant is om te onderzoeken.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 05-01-2011, 16:05
BlondeAmbitions
BlondeAmbitions is offline
Graag deze vragenlijst over ‘roken bij jongeren’ zo getrouw mogelijk invullen . Deze antwoorden zullen uiterst vertrouwelijk behandeld worden.

Omcirkel het gepaste antwoord:

Leeftijd _15_____ Geslacht V Zakgeld per maand Geen zakgeld, verdien mijn eigen geld (:

In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere Gymnasium/vwo

In te vullen door rokers:
Bent u een dagelijkse roker / een gelegenheidsroker?

Hoeveel sigaretten per dag rook je? ___0_____ Hoelang rook je al? ____1,5 jaar?____

Roken je ouders? Ja / Nee

Waarom ben je begonnen met roken? ______Ik wilde het uitproberen, maar was niet van plan het te blijven doen. Daarom heb ik er zelf ook voor georgd dat ik niet verslaafd raakte, dan wilde ik perse voorkomen.____

Wanneer en waar (fuiven, school,…) rook je? __Alleen als het me wordt aangeboden op feesten_____________________

Ondervind je voordelen door het roken (minder stress, beter sociaal contact,…)? Zo ja, welke? ________________Neuh, niet echt. Misschien beter sociaal contact, maar ik hoef niet perse te roken als ik bij een groepje rokers ga staan___________

Ondervind je nadelen door het roken (slechtere conditie, hoesten, gebit,…)? Zo ja, welke? ______________Nee, ik doe het niet vaak genoeg om daar iets van te merken.____________________

Weten je ouders dat je rookt? Zo ja, wat vinden zij hiervan? _________________Ze wetenvast wel dat ik het ooit heb geprobeerd, maar niet dat ik het heel af en toe doe.________________________

Hoeveel geef je per week uit aan sigaretten en met welk geld betaal je dit (zakgeld, vakantiejob,…) ? _____________________Niks, ik koop zelf nooit pakjes (:__________________________

In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja / Nee

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Ja / Nee

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Ja / Nee

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? ______________________

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? __________________________________________________________________

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? _________________________________________________________________
Oud 06-01-2011, 09:34
Emeliiiee
Emeliiiee is offline
Citaat:
De redenen dat mensen niet roken zijn denk ik zo vaak uitgekauwd dat dat niet echt interessant is om te onderzoeken.
Dat is inderdaad niet zo interessant voor mijn enquete =)

Allesinds al aan iedereen bedankt om het in te vullen, maar er mogen er nog altijd veel volgen! XD
Oud 07-01-2011, 14:42
Verwijderd
In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken?
Ja

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’?
Als jij dat als slachtoffer beschouwd; ja

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan?
Nee

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’?
Nee

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet?
Ja, vaak genoeg. In het begin vaak aangenomen, gewoon lekkah stoer meeroken in de pauze jeweettoch. Nu neem ik nog peukjes aan als ik superspace ben en zóóóóó graag wil roken. Maar ik draai liever zelf een joint.

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt?
Ja, heel eventjes, 3e klas middelbare school ofzo. Gestopt omdat te duur, geen chill effect, te verslavend, verboden door ouders en omdat ik roken nutteloos vind.
Oud 07-01-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Dat is inderdaad niet zo interessant voor mijn enquete =)

Allesinds al aan iedereen bedankt om het in te vullen, maar er mogen er nog altijd veel volgen! XD
Jongeren of mag 28 ook? Ik voel me nog jongere ^^
Oud 09-01-2011, 15:03
Emeliiiee
Emeliiiee is offline
Citaat:
Jongeren of mag 28 ook? Ik voel me nog jongere ^^
Mag je altijd doen =)

Later zie ik wel wat ik ermee kan doen...

Allesinds bedankt!
Oud 16-01-2011, 14:43
pluk-pluk-473
pluk-pluk-473 is offline
Graag deze vragenlijst over ‘roken bij jongeren’ zo getrouw mogelijk invullen . Deze antwoorden zullen uiterst vertrouwelijk behandeld worden.

Omcirkel het gepaste antwoord:

Leeftijd __17____ Geslacht M / Zakgeld per maand 40euro

In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere havo

In te vullen door rokers:
Bent u een dagelijkse / een gelegenheidsroker?

Hoeveel sigaretten per dag rook je? _____meestal 5 op zaterdag___ Hoelang rook je al? ____1,5 jaar____

Roken je ouders? Nee

Waarom ben je begonnen met roken? __________lekker_________________________

Wanneer en waar (fuiven, school,…) rook je? _____fuiven en af en toe op de fietsen_________________________

Ondervind je voordelen door het roken (minder stress, beter sociaal contact,…)? Zo ja, welke? _______________________________________________________
soms sociaal contact
Ondervind je nadelen door het roken (slechtere conditie, hoesten, gebit,…)? Zo ja, welke? _______________nee_______________________________________

Weten je ouders dat je rookt? Zo ja, wat vinden zij hiervan? ________________nee en als ze het zouden weten zouden ze het verbieden____________________________________________________

Hoeveel geef je per week uit aan sigaretten en met welk geld betaal je dit (zakgeld, vakantiejob,…) ? __________________nog geen 5 euro baantje_____________________________________
Oud 16-01-2011, 15:18
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
16 - vrouwelijk - 30 euro/maand - vwo (atheneum)

Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Nee
Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Nee
Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Nee (meeroken hoeft niet door vrienden te komen?)
Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Nee
Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? Ja, meerdere keren. Ik heb geweigerd en ik heb aangenomen. Verschilt. Vroeger vaker aangenomen dan nu.
Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? Ja. Ik ben niet gestopt, ik ben gewoon nooit doorgegaan. Ik kan het niet beter uitleggen, eigenlijk.
Oud 16-01-2011, 15:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Omcirkel het gepaste antwoord:

Leeftijd ___22___ Geslacht M / V Zakgeld per maand 1200 (ik werk)

In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere


In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja / Nee

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Ja / Nee

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Ja / Nee Maar in mijn huis wordt iet gerookt.

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? _ik ga stinken_____________________

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? ____nee______________________________________________________________

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? _Ik heb 6 jaar lang dagelijks geblowd. ik ben gestopt omdat ik daar zin in had
Oud 17-01-2011, 17:28
Verwijderd
Leeftijd 28 Geslacht V Zakgeld per maand: Ik werk halftijds en krijg een ziekteuitkering.

In welke school volg je les? of andere: ik werk

In te vullen door rokers:

Bent u een dagelijkse roker

Hoeveel sigaretten per dag rook je? plusminus 20 Hoelang rook je al? 13 jaar (waarvan 10 jaar als gelegenheidsroker)

Roken je ouders? Nee (wel gerookt)

Waarom ben je begonnen met roken? Om mijn ouders te pesten, wilde het wel eens proeven, stoer, schoppen tegen de regels van het internaat en de school.

Wanneer en waar (fuiven, school,…) rook je? Overal en altijd. Wel buiten als het binnen niet mag.

Ondervind je voordelen door het roken (minder stress, beter sociaal contact,…)? Zo ja, welke?
Helpt de stress te minderen, in panieksituaties helpt het me rustig te worden. Sociale contacten heb je ook als iedereen naar buiten wordt gedwongen om te roken, je hebt een soort band en altijd iets om over te zeiken (het weer, het feit dat je naar buiten moet,...). Het is lekker.

Ondervind je nadelen door het roken (slechtere conditie, hoesten, gebit,…)? Zo ja, welke?
Slechte conditie, chronische bronchitis, kortademig, mijn tanden krijgen vlekjes. En de portefeuille raakt sneller leeg natuurlijk.

Weten je ouders dat je rookt? Zo ja, wat vinden zij hiervan?
Ik mocht roken op mijn 15e. Tegenwoordig klaagt mijn vader vooral dat het stinkt, maar het is mijn eigen leven.

Hoeveel geef je per week uit aan sigaretten en met welk geld betaal je dit (zakgeld, vakantiejob,…) ?

Ik schiet mijn sigaretten zelf en koop dus goedkoper tabak en hulzen. Dat komt neer op zo'n 2/3e pot per week denk ik, dus zo'n 11 euro aan tabak en hulzen. En ik betaal het van mijn loon/ziekteuitkering.
Oud 18-01-2011, 12:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Leeftijd 21 Geslacht V Zakgeld per maand Zakgeld? Ik moet er gewoon voor werken!

In welke school volg je les? Geen

In te vullen door rokers:
Bent u een dagelijkse roker.

Hoeveel sigaretten per dag rook je? 20-30 Hoelang rook je al? 7 jaar

Roken je ouders? Ja mijn vader. Nee mijn moeder niet

Waarom ben je begonnen met roken? Proberen he.

Wanneer en waar (fuiven, school,…) rook je? Altijd en overal.

Ondervind je voordelen door het roken (minder stress, beter sociaal contact,…)? Zo ja, welke? Soms is het gezelliger buiten/in het rookhok dan binnen.

Ondervind je nadelen door het roken (slechtere conditie, hoesten, gebit,…)? Zo ja, welke? Kortademig. Geen conditie.

Weten je ouders dat je rookt? Zo ja, wat vinden zij hiervan?
Ja, ze hebben zich erbij neergelegd.

Hoeveel geef je per week uit aan sigaretten en met welk geld betaal je dit (zakgeld, vakantiejob,…) ? Per week.. hmm, 50 euro ofzo? En dat betaal ik van mijn verdiende geld.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2011, 11:49
jordydenbesten
jordydenbesten is offline
In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? nee niet echt

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Nee

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? nee

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet?
ja en ik wiegerde niet heb gewoon niet over de longen een paar heisjes genomen

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? nee
Oud 03-03-2011, 16:08
lotje95
Avatar van lotje95
lotje95 is offline
Leeftijd __15____ Geslacht V Zakgeld per maand 20 euro

In welke school volg je les? andere gymnasium/vwo

In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? / Nee

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? / Nee

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? /

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? __hoofdpijn, hoesten____________

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? ________nee__________________________________________________________

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? ________nee_________________________________________________________
Ads door Google
Oud 04-03-2011, 03:53
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Omcirkel het gepaste antwoord:

Leeftijd ___23___ Geslacht M Zakgeld per maand: iets van 860 euro

In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere. Niet van toepassing!

In te vullen door rokers:
Bent u een dagelijkse roker?

Hoeveel sigaretten per dag rook je? ____Gemiddeld, 10+ werkdagen, 5 maximaal als ik alleen ben een hele dag, rond de 10 in gezelschap, bij uitgaan teveel (nog eens 10, makkelijk)____ Hoelang rook je al? ___Nu 2 jaar, daarvoor 4 jaar gestopt, daarvoor ruim een jaar_____

Roken je ouders? Ja

Waarom ben je begonnen met roken? ____________17_______________________

Wanneer en waar (fuiven, school,…) rook je? ______________Altijd en overal. Onderweg, thuis, clubs etc________________

Ondervind je voordelen door het roken (minder stress, beter sociaal contact,…)? Zo ja, welke? _______________________________Nee________________________

Ondervind je nadelen door het roken (slechtere conditie, hoesten, gebit,…)? Zo ja, welke? ______________________Slechtere conditie, rokershoest________________________________

Weten je ouders dat je rookt? Zo ja, wat vinden zij hiervan? _______________________________Ja, zelf weten _____________________________________

Hoeveel geef je per week uit aan sigaretten en met welk geld betaal je dit (zakgeld, vakantiejob,…) ? _______________Niet meer dan 10 euro. Lang leve shag________________________________________
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 05-03-2011, 02:20
Verwijderd
Graag deze vragenlijst over ‘roken bij jongeren’ zo getrouw mogelijk invullen . Deze antwoorden zullen uiterst vertrouwelijk behandeld worden.

Omcirkel het gepaste antwoord:

Leeftijd ___23___ Geslacht M / V Zakgeld per maand wajong uitkering

In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere
momenteel geen, wel een cursus bij de volkuniversiteit als dat meetelt
In te vullen door rokers:
Bent u een dagelijkse roker / een gelegenheidsroker?

Hoeveel sigaretten per dag rook je? ______10-15__ Hoelang rook je al? ___9 jaar_____

Roken je ouders? Ja / Nee

Waarom ben je begonnen met roken? __Was depressief en suïcidaal, het kon me niet schelen dat ik misschien over tientallen jaren er ziek van zou worden/dood aan zou gaan en ik hoopte dat het me rust zou brengen_________________________________

Wanneer en waar (fuiven, school,…) rook je? __overal en nergens____________________________

Ondervind je voordelen door het roken (minder stress, beter sociaal contact,…)? Zo ja, welke? ____________________________Het lijkt alsof je minder stress hebt, maar de stress die je hebt wordt veroorzaakt door het roken. Nee dus.___________________________

Ondervind je nadelen door het roken (slechtere conditie, hoesten, gebit,…)? Zo ja, welke? _____Het grootste nadeel vind ik het geld en dat mensen vinden dat je stinkt en dat je asociaal bent. Gezondheidsproblemen heb ik er nog niet echt van (ik heb een slechte conditie, maar ik weet niet of dit ook echt komt door het roken._________________________________________________

Weten je ouders dat je rookt? Zo ja, wat vinden zij hiervan? __________Ja en ze zijn er absoluut niet blij mee. Beide niet rokers en mijn moeder heeft een tijd gewerkt met mensen die echt moesten stoppen met roken vanwege hun gezondheid. Ze kent dus alle risico's. Ze hebben het inmiddels wel min of meer geaccepteerd. Ik mag als ik bij mijn ouders ben in de serre roken. Als ik in de situatie ben dat ik zelf echt niet naar de winkel kan, willen ze zelfs wel een pakje voor me kopen.__________________________________________________________

Hoeveel geef je per week uit aan sigaretten en met welk geld betaal je dit (zakgeld, vakantiejob,…) ? _____pff, 15 euro? het wisselt nogal. Ik betaal het van mijn uitkering__________________________________________________
Oud 19-03-2011, 17:23
Tikazia
Tikazia is offline
Leeftijd 17 Geslacht M / V Zakgeld per maand €50 (zak+kleedgeld)

In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere

In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja / Nee, alleen wat 2 directe familieleden (opa, tante)
Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Ja / Nee (familie gaat altijd apart staan als ze gaan roken)
Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Ja / Nee
Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? Vind het gewoon smerig enzo, verder niets bijzonders..
Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? Nog nooit gedaan; ze roken niet. En mn familie wil me absoluut niet zien roker dus die kijken ook wel uit ;P
Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? Heb nooit gerookt, ga het nooit doen ook.
Oud 20-03-2011, 14:35
vwieske
vwieske is offline
In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja
Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Ja
Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Nee

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? ______________________

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? _________________nee________________________________________________

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? _________________________________________________________________
nee
Oud 20-03-2011, 14:45
Verwijderd
Leeftijd 16 Geslacht M Zakgeld per maand 10 Euro

In welke school volg je les? of andere: vrije school

In te vullen door rokers:
een gelegenheidsroker

Hoeveel sigaretten per dag rook je? aan de hoeveelgheid trekjes die ik neem per jaar kom ik aan heel weinig per dag

Roken je ouders? Nee

Waarom ben je begonnen met roken? Beginnen niet echt maar ik wou het gewoon proberen. moets het in mij leven wel eens gedaan hebben.

Wanneer en waar (fuiven, school,…) rook je? school

Ondervind je voordelen door het roken (minder stress, beter sociaal contact,…)? nee

Ondervind je nadelen door het roken (slechtere conditie, hoesten, gebit,…)? nee

Weten je ouders dat je rookt? nee maar als ze het wisten zouden ze het niet uitmaken. ze vinden dat het mijn leven is en als ik wil roken dan moet ik dat lekker doen.

Hoeveel geef je per week uit aan sigaretten en met welk geld betaal je dit (zakgeld, vakantiejob,…) ? 0 euro

In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Nee

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Nee

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? nee

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden?ja

Heb je vroeger nog gerookt? ja, waarom ben je gestopt?
ik nam 3 trekjes per jaar maar nu eigelijk niet omdat ik geen zak aan vind
Oud 18-04-2011, 12:41
teringtietjes
teringtietjes is offline
Leeftijd 15 Geslacht M Zakgeld per maand $50

In welke school volg je les? gsg

In te vullen door rokers:
Bent u een dagelijkse roker

Hoeveel sigaretten per dag rook je? pakje Hoelang rook je al? anderhalf jaar

Roken je ouders? Nee

Waarom ben je begonnen met roken? wou het proberen

Wanneer en waar (fuiven, school,…) rook je? op FUIVEN school en soms thuis

Ondervind je voordelen door het roken (minder stress, beter sociaal contact,…)? Zo ja, welke? ken dr meer mensen door. en t is gwn onstressend.

Ondervind je nadelen door het roken (slechtere conditie, hoesten, gebit,…)? Zo ja, welke? blafkanker.

Weten je ouders dat je rookt? Zo ja, wat vinden zij hiervan? ze willen t neit weten

Hoeveel geef je per week uit aan sigaretten en met welk geld betaal je dit (zakgeld, vakantiejob,…) ? iets van 30 ballen. me zakgeld en werkgeld
Oud 18-04-2011, 16:08
Verwijderd
In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja / Nee

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Ja / Nee

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Ja / Nee

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? -

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet?
Nee

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt?
Nee
Advertentie
Oud 13-05-2011, 19:32
Rachelll
Rachelll is offline
Leeftijd 17 Geslacht Vrouw Zakgeld per maand 60 euro

In welke school volg je les? andere VMBO


In te vullen door niet-rokers:

Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Ja

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Ja

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? nee

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet?
Ja Neem ik aan en gooi hem weg

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt?
Ja 4 jaar lang, Omdat ik ademklachten kreeg
Oud 21-05-2011, 18:34
klittentikker
klittentikker is offline
Leeftijd 16 Geslacht M Zakgeld per maand 100

In welke school volg je les? 4VWO


Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja
Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Nee
Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Nee
Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? NVT
Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? Ja, ik weiger bijna altijd
Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? Nee
Oud 21-05-2011, 20:49
Verwijderd
Ik denk dat het onderzoek nu wel ongeveer afgerond is, maar ik vul hem toch nog vrolijk even in. Omcirkelen wat van toepassing is gaat trouwens wel wat moeilijk.

Leeftijd __17__ Geslacht M / V Zakgeld per maand 45 euro

In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere
?? Gewoon 5 havo.


In te vullen door niet-rokers:
Zijn er vrienden in je directe omgeving die roken? Ja / Nee

Ben jij vaak het slachtoffer van het ‘meeroken’? Ja / Nee

Zo ja, spreek jij hier je vrienden op aan? Ja / Nee

Ondervind jij nadelen van het ‘meeroken’? Zo ja, welke? ____ja, het stinkt enorm_____

Hebben vrienden je al een sigaret aangeboden? Zo ja, weigerde je of niet? ________________________nee, n.v.t._____________________________

Heb je vroeger nog gerookt? Zo ja, waarom ben je gestopt? ______________________nee, n.v.t._____________________________
Oud 30-05-2011, 17:56
Flevolapje
Flevolapje is offline
Omcirkel het gepaste antwoord:

Leeftijd 24 Geslacht M / V Zakgeld per maand 125

In welke school volg je les? ASO / TSO / BSO / KSO / BuSO / of andere: HBP

In te vullen door rokers:
Bent u een dagelijkse roker / een gelegenheidsroker?

Hoeveel sigaretten per dag rook je? 10-20 Hoelang rook je al? 3 jaar

Roken je ouders? Ja / Nee

Waarom ben je begonnen met roken? Ik vind het lekker

Wanneer en waar (fuiven, school,…) rook je? Wanneer ik maar kan

Ondervind je voordelen door het roken (minder stress, beter sociaal contact,…)? Zo ja, welke? Ja, beter poepen

Ondervind je nadelen door het roken (slechtere conditie, hoesten, gebit,…)? Zo ja, welke? slechte conditie, slijmvroming, uit je bakkes stinken, gele vingers, brandgaatjes in kleding.

Weten je ouders dat je rookt? Zo ja, wat vinden zij hiervan? Ja, zij vinden het stoer

Hoeveel geef je per week uit aan sigaretten en met welk geld betaal je dit (zakgeld, vakantiejob,…) ? 8 euro (shag)
Oud 30-05-2011, 22:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dit topic is naar mijn mening niet langer relevant en omdat het geupt is gaat het op slot.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.