Oud 01-12-2010, 17:57
Bright Blue
Bright Blue is offline
Mijn leven gaat me een beetje aan me voorbij heb ik het idee. Ik leef wel maar ik leef niet echt. Ik maak het allemaal niet zo mee. Ik heb minder gevoelens lijkt het.
__________________
mijn handtekening
Advertentie
Oud 01-12-2010, 19:32
Verwijderd
Ik voel me de meest a-productieve kunstenaar aller tijden.
Damn, waarom heb ik toch altijd zo'n faalangst! Ik durf gewoon niet te beginnen.
Voorlopig ga ik mijn werk niet meer op school laten zien. Door al die meningen weet ik niet eens meer wat ik er zelf van vind. Het belemmert me echt ontzettend in het maken van dingen, want nog vóór ik eraan begonnen ben schiet al die kritiek al door mijn hoofd. En zo slaag ik erin om dagenlang niks te doen, en alleen maar afwegingen te maken wat het beste idee is (om dat vervolgens niet uit te voeren, want misschien is dat ene andere idee toch beter). En zo blijf ik maar piekeren en niks doen. Aaaargh, wat ben ik toch een onzekere muts. Terwijl ik echt een hele hoop goeie ideeën heb, maar op deze manier gaat niemand daar ooit achter komen.
Oud 01-12-2010, 20:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik voel me de meest a-productieve kunstenaar aller tijden.
Damn, waarom heb ik toch altijd zo'n faalangst! Ik durf gewoon niet te beginnen.
Voorlopig ga ik mijn werk niet meer op school laten zien. Door al die meningen weet ik niet eens meer wat ik er zelf van vind. Het belemmert me echt ontzettend in het maken van dingen, want nog vóór ik eraan begonnen ben schiet al die kritiek al door mijn hoofd. En zo slaag ik erin om dagenlang niks te doen, en alleen maar afwegingen te maken wat het beste idee is (om dat vervolgens niet uit te voeren, want misschien is dat ene andere idee toch beter). En zo blijf ik maar piekeren en niks doen. Aaaargh, wat ben ik toch een onzekere muts. Terwijl ik echt een hele hoop goeie ideeën heb, maar op deze manier gaat niemand daar ooit achter komen.
Ik weet niet wat voor soort kunstenaar je bent, maar ik ga je een tip geven. Pak een doek, zo groot mogelijk, pak verf, in alle kleuren, en ga dan verven. Gewoon verven. Zonder ideeën, en je mag vooral niet gericht zijn op het einddoel. Het gaat er om dat je plezier hebt in het maken zelf.
Ik heb hier zelf ook een tijdje last van gehad namelijk, en in de kunst is het gewoon heel belangrijk dat je er zelf lol aan hebt anders is het voor niemand leuk.
__________________
mijn handtekening
Oud 01-12-2010, 20:51
kroot
kroot is offline
Jee!! Hoofdvakles ging goed vandaag! Veel positief commentaar gehad, dat doet een mens goed! Nu maar even hard aan de pianostudie.
Oud 01-12-2010, 21:28
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@sassiefje ik heb ook diclofenac 50 mg,
ik gebruik het ook 3x per dag ik mag er ook van me huisarts.
3x op een dag 2 paracetamols bij pakken.
dan merk ik het wel dat het naar de achtergrond verdwijnt.
en dat je er suf van word merk ik na 3 weken nog steeds.
heb jij trouwens ook last van een hoge bloeddruk door de diclofenac?

ot.
vandaag dagbehandeling gehad.
smiddags naar de huisarts geweest.
weer even me verhaal verteld.
en ook verteld van dat de pijn in me onder benen en in me enkels alleen maar meer is geworden.
ik vroeg of zij wist waarvan het zou kunnen komen.
maar ze wist niet waardoor het kwam.
ze dacht wel dat het wat onschuldigs was.
me bloeddruk was ook nog hoger dan vorige week.
ze zei dat dat door de diclofenac komt.
maar we moesten me bloeddruk wel in de gaten houden.
ik hoefde me er nog niet zorgen om te maken.
ik heb ook verteld van me slechte gedachtes over afvallen.
zij vind dat ik dit ook tegen mijn begeleiders van de dagbehandeling moet zeggen.
en ik denk dat ik dat morgen ook wel ga doen.
daarna ben ik naar de fyshio therapeut gegaan.
hij heeft me nek weer losgemaakt vanwege me spannings hoofdpijn.
ik zou daarna eigenlijk ook van hem fyshio fitness hebben om 18:00.
maar ik heb gezegd dat ik dat vanavond niet ging doen.
vanwege de pijn in me enkels en in me onderbenen.
volgende week ga ik wel weer fyshio fitnessen.
en verder doe ik het vandaag rustig aan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-12-2010, 00:20
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Vol en leeg tegelijk, maar niet vervelend meer . Vandaag was overigens wel zon dag dat alles wat je onderneemt anders loopt dan gebruikelijk. Bluh!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 02-12-2010, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat voor soort kunstenaar je bent, maar ik ga je een tip geven. Pak een doek, zo groot mogelijk, pak verf, in alle kleuren, en ga dan verven. Gewoon verven. Zonder ideeën, en je mag vooral niet gericht zijn op het einddoel. Het gaat er om dat je plezier hebt in het maken zelf.
Ik heb hier zelf ook een tijdje last van gehad namelijk, en in de kunst is het gewoon heel belangrijk dat je er zelf lol aan hebt anders is het voor niemand leuk.
Lief van je. Ik ken de tip. Zo nu en dan heb ik er iets aan, maar vaak ga ik mijn gepruts alsnog beoordelen alsof het een meesterwerk moet zijn en dan werkt het natuurlijk niet.

OT: Damn, ik zou soms echt willen dat ik mensen ergens toe kon dwingen, voor hun eigen bestwil dan. Extra frustrerend is het omdat ik zelf vaak ook zo'n muts ben die het zichzelf niet gunt om gelukkig te zijn, en dus zie ik mezelf weerspiegeld. Maar ja. Op een gegeven moment moet je gewoon besluiten om het los te laten. Zo lang hij me niet toelaat kan ik helemaal niets voor hem betekenen. Ik kan lief zijn, op mijn kop gaan staan, moord en brand schreeuwen, het maakt allemaal niks uit. Ik vind het heel naar, maar ik ga toch proberen om me gewoon op mijn eigen leven te richten en hem en zijn problemen te laten voor wat het is. Ik zou het fantastisch hebben gevonden als hij me zou toelaten en me hem zou laten helpen en me van hem liet houden. Ik ben ook echt teleurgesteld dat hij nog lang niet zo ver blijkt te zijn. Ik weet dat ik een hoop te bieden heb en ik was ook echt van plan om het hem allemaal te gaan geven, maar kennelijk heb ik een (nogal grote) inschattingsfout gemaakt.
Oud 02-12-2010, 02:20
Verwijderd
Bah.
Oud 02-12-2010, 07:36
Verwijderd
Ik heb niets meer laten horen(althans niet over mezelf) sinds maandag.
Dinsdag was wel oke, bij stage voelde ik me alleen schuldig, omdat 1 jongetje bijna moest huilen omdat ik m zo vaak op zn kop gaf.
Maar andere kinderen daar gingen m dan ook uitlachen als ik wat van zn gedrag zei en dat vond ik ook best lullig voor m.
Voel me nu nog steeds schuldig daarover.
En n ander jongetje geld precies hetzelfde voor.
Ik heb ze op het einde nog ff allebei apart genomen en gezegd dat ik wel begreep dat t niet leuk was 4 weken met t zelfde bezig te zijn etc. maar dat t niet anders kon, ik heb een van de twee beloofd dat ie volgende week weer gewoon zn brandweerauto mee mocht nemen(is ie tenminste nog n beetje rustig)

Bij tekenen was t wel gezellig.
Al kom ik dr nauwelijks aan tekenen toe.
Die nieuwe leraar viel niet echt in de smaak bij ons.
Alles wat Dennis had gezegd was niet goed.
Hij ging de hele opdracht door elkaar gooien.
En we hadden de radio mega zacht staan toen ie binnenkwam maar van hem moest ie helemaal uit want we zouden toch ns gehoorbeschadiging oplopen
Maar hij werkt wel op t volwassen onderwijs van de eindhovense school.
Dat is wel handig.
Want ik en Jelle,(jelle is een andere jongen van tekenen) hebben daar beide toelating gedaan, maar zijn beide niet toegelaten om de meest achterlijke redenen.
We willen dus ook beide komend jaar weer toelating doen,en als hij ons dan al kent is dat alleen maar n voordeel.
Ookal willen wij niet naar volwassen onderwijs.
Maar die gast zeikt zo onzettend.
Ik en Jelle zijn altijd nogal druk tegen elkaar, gewoon de meest flauwe opmerkingen maken enzo, en we weten ook wel dat we soms te ver gaan, maar t is gewoon lachen. Ookal is hij 17 en ik 14.
Hij heeft ook pdd-nos en dat zorgt dan weer dat je dezelfde humor hebt, die veel mensen niet hebben.
Dat is gewoon fijn.

Dennis bleek trouwens overspannen, wat ik dus al vermoedde.
De concierge van dat gebouw, een man van 60, echt n lolbroek, die zei dat Dennis misschien nog wel terugkwam.
En dat ie de groeten van ons zou doen als ie Dennis weer zag
We missen Dennis allemaal.
En we willen m echt terug.
Hij geeft ook les op n middelbare school in de buurt, maar daar is ie dus ook al niet meer geweest 3 weken lang.
We willen mss n kaart sturen ofzo, met alle mensen van tekenen, maar dan overleggen we eerst wel ff met de concierge, wat die denkt dat beter is.
Want tegen die nieuwe leraar willen we dus niet graag praten.

Gister was het op school -10 in de aula, dus mocht om half 11 alweer gaan.
Toen was k ff naar Uden geweest.
Winkelen.
uden is dus echt te klein voor mij, t is net mn eigen woonplaats
Volgende keer toch maar weer Den bosch dan!!

De ruzies 'savonds zijn nu nog maar 3 keer per week.
Maar sochtens 3x zo erg

Kussies en knuffels voor iedereen die ze nodig heeft!!!(espessicaly Kika)
Oud 02-12-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Over de tramadol: ik heb ook angst om dat middel te gebruiken, daarom doe ik het ook niet. Probleem is dat als ik nu naar mn arts bel met: " ik hou de pijn niet vol" dat ik dan doodleuk te horen krijg dat ik dan ook moet doen wat ze zeggen (tramadol nemen). Ik kan gewoon niet inslapen als ik pijn voel. Ik ben ook afhankelijk geweest van morfine na mijn laatste operatie (na een hartoperatie heb je een gebroken borstbeen en vaak wat gekneusde ribben) en ik weet dat tramadol een half-opiaat is daarom keek ik er al niet naar uit om het te gebruiken...
Over de pijnstilling: celebrex is een middel (qua zwaarheid vergelijkbaar met diclofenac) dat een vriendin van me met reuma heeft. Ik heb het zelf gehad ook gehad en het werkt erg goed tegen gewrichtspijn en heeft weinig bijwerkingen. Misschien dat je daar iets hebt?

Wat jammer dat zwemmen ook moeilijk is. Ik snap heel goed dat je wilt sporten. Ik vind het zelf ook fijn om te sporten en het maakt je hoofd leeg. Ik heb een tijdje toen alles goed ging atletiek gedaan, maar dat kan ook niet meer. Het is gewoon heel moeilijk te accepteren dat je dingen niet meer kan omdat je lichaam niet mee werkt. Verlicht het je pijn om thuis in een warm bad te gaan? Of heb je dan zoveel pijn als je eruit komt omdat je afkoelt?
Is er echt niks anders dat helpt tegen pijn? Gelukkig denkt mijn reumatoloog ook mee, en snapt ze het wel als ik bijvoorbeeld geen tramadol wil nemen. Ik had ooit iets anders na mijn operatie, ik weet niet meer wat het was maar dat mocht ik veel langer gebruiken dan tramadol. Zal ik eens aan mijn moeder vragen wat dat was? Misschien helpt dat wel.
Van celebrex heb ik nog nooit gehoord eigenlijk. Ik zal het eens vragen. Maar aangezien ik bij een kinderreumatoloog zit, mag ze niet van alles aan me geven.

En zwemmen is wel lekker om te doen hoor! Maar het is jammer van die pijn. Al voelt het op een manier ook wel weer ''goed'' want dat is een teken dat ik even iets aan beweging gedaan heb.
En helaas hebben we geen bad thuis. Wel een douche, maar dat is toch anders. Als ik even gedoucht heb dan is het in principe wel wat beter, maar aangezien we geen stoel hebben ben ik na het douchen weer helemaal kapot.

Ohja, je zegt dat je het lastig vindt om in slaap te komen. Dat heb ik ook, maar inmiddels heb ik toch wel een aantal manieren gevonden om rustig te worden en uiteindelijk in slaap te vallen. Als je wilt dan zal ik een PM sturen!

OT:
Gisteravond toch nog even geleerd. Het voelt wel goed om weer wat gedaan te hebben, en ik snap het ook. Wilde vandaag de toets maken maar dat zit er niet in. Ik voel me lichamelijk te slecht en ben erg zwak. Ben onwijs moe, en heb zoveel pijn en mijn benen voelen onwijs zwak aan. Mentaal gaat het vandaag weer een stuk beter! Ik voel me niet meer zo verdrietig/boos, dus dat scheelt. Net ook nog redelijk veel aan school gewerkt en dat ging ook allemaal goed. Nu even pauze en rusten, dan kan ik zo misschien verder als het gaat.
Oud 02-12-2010, 13:06
Verwijderd
:aai: voor Norwood Ranger.
Oud 02-12-2010, 14:36
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Friday: Thanks


Het gesprek ging goed. Heb verhoging van medicatie gehad. Hopelijk doet t snel zijn werk...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 02-12-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
:aai: voor Norwood Ranger.
Dank je.

OT: Vannacht pas om half vier naar bed gegaan en ik voel me brak en verdoofd. Normaal beland ik al snel in een huilbui, dus ik had verwacht dat het na gisteravond helemaal extreem zou zijn. Maar er komt niets. En eigenlijk vind ik dat een beetje verontrustend.
Ik weet niet goed wat ik nu zou moeten doen. Moet ik hem nu uit mijn leven schrappen, of zo? Ik heb gewoon nog steeds niet het gevoel dat het over is.
Ik heb wel goed gezorgd voor mezelf vandaag. Vanochtend heb ik mezelf naar theorieles gesleept, ik heb een fijn gesprek gehad met de decaan, opgeruimd in huis en zo meteen ga ik gewoon naar ballet. Zo lang ik niet stil ga zitten laten die destructieve gedachtes me wel met rust. Gewoon bezig blijven. Dan komt het allemaal wel goed.
Oud 02-12-2010, 17:03
Verwijderd
@Kikaa, kun je ook niet zo'n plastic tuinstoel in de douche zetten? bij die stoelen is t neit zo erg als ze nat worden lijkt me. Of heb je daar echt een speciale stoel voor nodig?
Oud 02-12-2010, 17:45
Verwijderd
Citaat:
@Kikaa, kun je ook niet zo'n plastic tuinstoel in de douche zetten? bij die stoelen is t neit zo erg als ze nat worden lijkt me. Of heb je daar echt een speciale stoel voor nodig?
Ja, dat kan in principe wel maar onze douche is niet zo groot. Dus dat past niet. Ik had eerst een stoel van mijn opa en oma, maar m'n opa is geopereerd dus ik had die stoel teruggegeven. Ik denk dat ik 'm binnenkort maar weer moet vragen.

OT
Vandaag veel aan school gewerkt. Ben nu echt helemaal kapot en heb verschrikkelijk veel pijn. En ook al een uur een soort kramp in m'n kuit doordat mijn voet en knie tegelijk pijn doen. Dit kan echt dagen duren, dus hopelijk blijft het niet lang.
Gelukkig voel ik me mentaal nog steeds beter. Dat scheelt echt een hoop.
Oud 02-12-2010, 19:09
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
@ Darkfairy: ik gebruik diclofenac ook drie keer per dag. Helaas dempt het bij de pijn telkens maar voor een uur of twee. Ik heb er eigenlijk nog nooit paracetemol naast gebruikt, dat moet ik maar eens vragen of ik dat ook mag doen.
Ik heb er denk ik geen hoge bloeddruk van maar ik heb zelf een veel te lage bloeddruk, dus dat is een beetje moeilijk te beoordelen.

@ Kikaa: bedankt voor je reacties . Als je je slaaptips wilt PM'en dan is dat heel erg fijn .
Goed te horen dat je je mentaal beter voelt .

OT
Ik heb vandaag een hele nare dag. Ik was vannacht heel erg beroerd. Ik sliep redelijk makkelijk in maar halverwege de nacht ben ik mn bed uitgerend omdat ik zo misselijk was en bang was dat ik moest overgeven. Mijn buik voelde helemaal hard, en ik kon daarna niet meer zo liggen dat ik me er fijn bij voelde. Ik ben vanochtend niet naar stage gegaan. Ik heb eerst lang in bad gezeten en het hielp wel een beetje tegen de pijn. Daarna heb ik geprobeerd wat te eten maar moest ik steeds overgeven . Ik heb eventjes weinig pijn gehad en toen ben ik een stuk gaan lopen omdat dat altijd wel helpt tegen hoofdpijn etc. Helaas had ik het een beetje overmoedig ingeschat en werd ik op een gegeven moment heel duizelig en ben ik gevallen. Nu heb ik mn been ook nog erg bezeerd...
Het is helemaal niet fijn om je zo rot te voelen en ook nog eens alleen in het buitenland te zitten...

De pijn in mijn buik en ook de andere gynaecologische problemen erbij worden alleen maar erger elke dag. Ik word er erg verdrietig van, ook omdat ik me nu zorgen begin te maken...
Oud 02-12-2010, 20:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@sassiefje het helpt wel 2 paracetamol erbij.
bij mij dan teminste.
als ik jou was zou ik het vragen.
en kun je niet naar de huisarts als je je zo beroerd voelt?*knuffel*.

ot.
ik mag weer bij dagbehandeling wat meer met het groepsprogramma meedoen.
ik heb creatieve therapie gekozen omdat ik dat toen ook al leuk vond.
en dat ik het toen jammer vond dat ik ermee moest stoppen.
dus dat was vanochtend heel fijn dat ik daar nou weer ik de groep zit.
smiddags een half uur individuele expressie gehad.
op een gegeven moment raakte ik in paniek.
toen we op het einde gingen na praten hoe het stukje was gegaan.
en zei ik alles wat er in me hoofd zat en begon ik te huilen.
de therapeute vond het wel goed dat ik het haar vertelde.
ik heb haar ook beloofd dat ik het op de afdeling ga vertellen.
en dat ga ik maandag wel doen.
daarna heb ik bezigheids therapie gehad de rest van de middag.
dat ging goed en het was heel gezellig.
en toen ik thuis kwam vertelde me moeder dat me begeleidster van MEE had gebeld.
over begeleid wonen dat het niet doorgaat.
want de mensen van dat huis vonden het geen goed idee.
omdat er toch de weinig begeleiding voor mij zou zijn.
dus dat is nou van de baan.
we gaan nou wel kijken voor leuke dingen in het weekend.
morgen nog een dagje werken.
ik hoop dat het goed gaat.
en dat ik als het nodig is naar de leiding durf te stappen.
om te zeggen wat er is.
want van tevoren durf ik dat meestal wel.
maar op het moment zelf bedenk ik me meestal gauw.
maarja hoe het morgen gaat zie ik morgen wel.
ik hoop alleen dat me klote stemmings wisselingen wegblijven.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-12-2010, 22:23
kroot
kroot is offline
brrrrr koud. Op het werk was het ook al koud: heb de verwarming zo geprogrameerd dat ie om 10.00 aanslaat, dus als we open gaan. Om 14.00 was het al 17 graden. Ga hem toch maar anders programeren. Toen voor 1.5 uur projectmanagement naar Utrecht, heeft de trein vertraging. Heb ik gewoon een langere reistijd dan dat ik les had...
Oud 02-12-2010, 23:28
Verwijderd
Even tellen... nu heb ik... 6 dagen vrij!Dan niet door een geweldig leuke reden, maarja, kan ik wel lekker bijkomen van alles. Heb super veel zin in dit weekend (sinterklaas->surprise)
Bijna vakantie.<3
Ik houd trouwens ook heel erg van al die sneeuwvlokjes en dat alles zo mooi wit is nu.
Oud 03-12-2010, 01:25
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ernstige gesprekken waar ik het niet verwacht. En het voelde niet eens verkeerd!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 03-12-2010, 01:36
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Hm, voel nu wel een breekmoment aankomen. Maar ik ga gewoon sterk zijn en dan is er niets aan de hand..
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 03-12-2010, 07:02
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Lief van je. Ik ken de tip. Zo nu en dan heb ik er iets aan, maar vaak ga ik mijn gepruts alsnog beoordelen alsof het een meesterwerk moet zijn en dan werkt het natuurlijk niet.

OT: Damn, ik zou soms echt willen dat ik mensen ergens toe kon dwingen, voor hun eigen bestwil dan. Extra frustrerend is het omdat ik zelf vaak ook zo'n muts ben die het zichzelf niet gunt om gelukkig te zijn, en dus zie ik mezelf weerspiegeld. Maar ja. Op een gegeven moment moet je gewoon besluiten om het los te laten. Zo lang hij me niet toelaat kan ik helemaal niets voor hem betekenen. Ik kan lief zijn, op mijn kop gaan staan, moord en brand schreeuwen, het maakt allemaal niks uit. Ik vind het heel naar, maar ik ga toch proberen om me gewoon op mijn eigen leven te richten en hem en zijn problemen te laten voor wat het is. Ik zou het fantastisch hebben gevonden als hij me zou toelaten en me hem zou laten helpen en me van hem liet houden. Ik ben ook echt teleurgesteld dat hij nog lang niet zo ver blijkt te zijn. Ik weet dat ik een hoop te bieden heb en ik was ook echt van plan om het hem allemaal te gaan geven, maar kennelijk heb ik een (nogal grote) inschattingsfout gemaakt.
Ik herken mezelf echt heel erg terug in je verhaal! Ik had het zo zelf kunnen schrijven, zegmaar.
__________________
mijn handtekening
Oud 03-12-2010, 10:55
Verwijderd
Ik kan mezelf niet motiveren om wat dan ook te doen.
Gisteren ging het wel, want toen had ik dingen op mijn programma staan en ik voelde de verplichting om die dingen te gaan doen, omdat anders de volgende keer me misschien gevraagd zou worden waarom ik er niet was. Maar vandaag is er niks wat moet gebeuren en niks lijkt ook de moeite waard om het te gaan doen.

Gisteravond moest ik huilen in het openbaar vervoer. Zo stom is dat. Ik was echt overduidelijk aan het huilen en het enige wat mensen deden was geïrriteerd wegkijken. Aan de mensen thuis heb ik ook niks. Pa negeert me zoals gewoonlijk compleet en ik heb echt het gevoel dat ik dood neer kan vallen en dat het er dan nog niet toe zou doen. En mijn moeder komt alleen met een rationeel en afstandelijk blaatverhaal aanzetten waar ik geen fuck aan heb. Ja, dit is het meest autistische gezin ever, maar is het nou echt ONMOGELIJK om me gewoon te troosten en een knuffel te geven? Waarom gebeurt dat werkelijk nooit? Moet ik nou echt altijd in mijn eentje op mijn kamer gaan zitten janken? Godverdomme.
Oud 03-12-2010, 16:17
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wat een dubbel gevoel dit. En degene waar ik altijd het beste mee kon praten is er nu niet meer voor me.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 03-12-2010, 18:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag gewerkt.
het was een gezellige dag.
en de tijd vloog voorbij.
vanavond ga ik verder niet veel doen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-12-2010, 22:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo de drukke week zit er weer op.
Gister was ik pas om half 12 op stage, ik was ook wel later weggegaan, maar had uiteindelijk alsnog een uur vertraging. Dus was een kort dagje, ook wel eens lekker. Na het werk nog sinterklaas gevierd met de afdeling, iedereen vond mijn gedicht heel goed en diegene was ook erg blij met haar cadeautje.

Vandaag had ik weer een lesdag. Ging ook wel goed, we moesten een minipresentatie houden en echt voorbereid had ik het niet, maar het ging wel goed. Daarna meer dan 3 uur over de terugreis gedaan, dat was wel wat minder. Nu zit ik lekker The voice of Holland te kijken met m'n slippies en slanket aan en een kopje thee erbij.
Oud 03-12-2010, 23:59
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
pfffff het voelt echt net weer alsof ik thuiswoon . Vroeger veel gezeik gehad toen ik hier nog woonde, mn meoder en ik kondn gewoon niet goed met elkaar ofzo, toen ik op kamers ging is die band veel beter geworden. Heb nu een leuke lieve vriend, met dito ouders maar het lijkt wel alsof mn moeder jaloers is ofzo. Ja zij is alleen, alsof ik dat kan helpen, zn ouders vind ik ook gewoon gezellig om af en toe te zien, terwijl ik gewoon elke week hier wel een keertje ben. En ik ben ook nog is niet attent, want ik neem nooit bloemen oid mee, etc etc. Zoveel kritiek dat ik denk flikker lekker op, ik kan het nooit goed doen.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 04-12-2010, 11:05
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
zojuist een relatiecrisis overleefd, vraag me af of de relatie dat ook heeft gedaan.
pfffffff

Ik was eerst wel emotioneel, maar nu denk ik ach ja, geen probleem, ik zie wel, ik red me wel. Lekker boeiend die relaties. Ik wist niet dat ik zo koelbloedig was
__________________
never get old
Oud 04-12-2010, 11:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dat je zo koelbloedig bent, IcedEarth, betekent dat niet dat die relatie eigenlijk niet belangrijk is?

Ot: Ik ben nog net zo zenuwachtig voor Sinterklaas als tien jaar geleden. En dinsdag word ik twintig. Yay. Ik houd van jarig zijn en ik ken eigenlijk niemand van mijn leeftijd die dat ook doet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-12-2010, 12:00
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Ohjee, daar zijn de emoties weer, de apathische fase is zeer snel voorbij gegaan, nu verkeer ik meer in een soort hysterische huilbui met af en toe een pauze. (nu heb ik even pauze )
Misschien moet ik mezelf minder observeren en gewoon even voelen, en laten gaan.

Roosje, de relatie is wel heel erg belangrijk. Misschien wel te belangrijk.
__________________
never get old
Oud 04-12-2010, 14:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
pfffff het voelt echt net weer alsof ik thuiswoon . Vroeger veel gezeik gehad toen ik hier nog woonde, mn meoder en ik kondn gewoon niet goed met elkaar ofzo, toen ik op kamers ging is die band veel beter geworden. Heb nu een leuke lieve vriend, met dito ouders maar het lijkt wel alsof mn moeder jaloers is ofzo. Ja zij is alleen, alsof ik dat kan helpen, zn ouders vind ik ook gewoon gezellig om af en toe te zien, terwijl ik gewoon elke week hier wel een keertje ben. En ik ben ook nog is niet attent, want ik neem nooit bloemen oid mee, etc etc. Zoveel kritiek dat ik denk flikker lekker op, ik kan het nooit goed doen.
Dat ken ik. Mijn schoonouders wonen dichterbij dan m'n moeder en ik zie ze vaker dan m'n moeder omdat m'n vriend nog thuis woont en het dus dichterbij is. Ik ben ook al een aantal keer met ze op wintersport geweest en ik merk gewoon dat m'n moeder het lastig vind. Aan de ene kant vind ze het raar dat ik dingen wel aan haar vraag en niet aan m'n schoonmoeder (hoe ik iets moet wassen ofzo) maar aan de andere kant is ze een soort van jaloers. Weet ook niet goed wat ik er aan kan doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-12-2010, 16:50
Verwijderd
potverdomme, ik weet echt ff niet meer hoe ik t allemaal moet klaarkrijgen.
mn moeder helpt me normaal gesproken altijd met folders, maar nu wil ze het ineens niet omdat ze het zo druk heeft.
terwijl ik niet echt durf te fietsen met de sneeuw, dit weekend dubbel aantal folders heb, en ook nog ns sppr druk heb.
morgen moeten we zo nodig naar dat klotewijf van n oma, komt de hele familie weer ff ''gezellig'' doen en moet ik weer doen alsof ik zoveel om mn familie geef.
heb k dus echt geen zin in.
die familie kan me gestolen worden k red me wel, alleen mn nicht is aardig de rest sucks!!
Oud 04-12-2010, 17:28
Verwijderd
Hallelujah, er is een einde gekomen aan het tranendal. Soms sta ik nog van mezelf te kijken wat voor een emotioneel poppetje ik ben.
Oud 04-12-2010, 20:30
Redhair
Redhair is offline
Gadver ik voel me vies. Net kruidnoten gebakken en daarvan gesnoept. Vanmiddag ook al kruidnoten gehad. Verder weinig gegeten, ik moet relativeren, maar dat snoepen voelt vies. En morgen wil ik ook gewoon wat kruidnoten eten en mama, haar vriend, broer en ik gaan gourmetten. Pfff. Maar ik was vrijdag ook weer veel afgevallen dus ik moet niet zeuren. Alles is zo moeilijk. Ik wil een ophoging van de efexor, want depressie komt weer om het hoekje kijken. Over tien dagen moet ik weer naar de huisarts, ik hoop dat hij me meer wil geven. Bah.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 04-12-2010, 22:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag me kamer helemaal gepoetst.
ik ben blij dat ik het heb gedaan.
want nou ben ik ervan af.
daarna nog even in het dorp wat dingen gehaald.
vanavond hadden ik me moeder en me vader ge-gourmet.
ik en me zusje hadden nog wat cadeautjes gekregen vanwege sinterklaas.
het is was onverwachts dus wel heel leuk.
ik heb een nieuwe badjas gekregen.
en een ketting oorbellen 2 verschillende parfums en 2 t-shirtjes.
1 met lange mouwen en 1 met korte mouwen gekregen.
dus daar ben ik blij mee.
en ik had vanmiddag zelf ook nog parfum gekocht dus ik kan vooruit.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-12-2010, 23:33
Verwijderd
Ik word echt zo moe van alles. Ik probeer het allemaal goed te doen, maar waarom krijg ik dan bijna alleen maar ellende terug? Is het dan echt zo erg om van iemand te houden? Is het dan echt zo erg dat je je best wilt doen om een studie te halen, ondanks je "beperking"?
Oud 04-12-2010, 23:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Na-na-na, na-na-na, na-na-na, na-na
Na-na-na, na-na-na, na-na-na, na-na
Voor de laatste keer veranderd, voor de laatste keer verdoofd
Door wie je vroeger was, vanaf nu word je geloofd
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-12-2010, 02:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bleh ik voel me naar.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-12-2010, 04:23
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
Na-na-na, na-na-na, na-na-na, na-na
Na-na-na, na-na-na, na-na-na, na-na
Voor de laatste keer veranderd, voor de laatste keer verdoofd
Door wie je vroeger was, vanaf nu word je geloofd
Wie was je - Veldhuis en Kemper!

Zo, en nu slapen en niet denken. pfff! Welk streven ga ik het minst halen?
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 05-12-2010, 08:17
Verwijderd
@Interglot,
ik snap hoe jij je voelt, ik was ook niet toegelaten op n school waar ik heel graag heen wilde.
ik denk dat t beste is om toch maar op zoek te gaan naar n andere studie, er zijn zoveel mensen die op het laatste moment nog afzeggen.
Is er anders geen andere hotelschool waar je nog toelating voor kan doen??
Want eerlijk gezegd heb ik niet zoveel vertrouwen in die wachtlijsten
Sterkte!!

OT: voel me kut.
ben weer hele weekend op mn kamer.
en kom dr alleen uit voor verplichte zooi.
Twijfel steeds meer of ik wel echt naar de eindhovense school moet gaan.
maar mn vader moet dr niets van weten.
Oud 05-12-2010, 11:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Interglot: balen zeg, ik ken het, ik heb een paar jaar geleden toelating gedaan voor een master waar ze maar een beperkt aantal mensen op toelaten. Toen kwam ik ook op de wachtlijst, kon ook een week voordat het studiejaar begon nog worden toegelaten. Uiteindelijk heb ik er niks meer van gehoord.. Kun je niet vragen hoeveelste je staat op de wachtlijst en of ze een inschatting kunnen geven van het aantal mensen dat normaal nog afvalt?

OT: ik heb nog 2 uur om vijf gedichten te schrijven en de inspiratie is hopeloos.
Oud 05-12-2010, 16:51
Verwijderd
Voel me zo F***ing K**
Ik kan het gewoon allemaal niet meer aan!!
Ik wil niet meer steeds dingen doen die bij 14 jarige horen, terwijl ik zelf al veel verder ben.
Dat is niet iets wat ik denk, maar wat ik van heel veel mensen hoor, al n aantal jaar!
Ik wil niet meer leven op deze manier.
T wordt tijd om het helemaal om te gooien, maar ik weet niet hoe!!
T huiselijk geweld is verminderd wat de avonden/nachten betreft, maar mn broertje is nu drukker en vervelender dan ooit tervoren.
ik wil het gewoon niet meer hebben zo, die school maakt me niet uit, maar dat gepest, en die rotfamilie, en dat geld etc.
Ik kan het gewoon niet meer aan!!
En dan nog die andere problemen, Dennis die ik ontzettend mis, Willemijn die ik mss ook kwijt ga raken, Joyce die ik mss kwijt ga raken, Dat gezeik met dat kind waar ik altijd mee samen naar school fiets, niet weten of ik wel naar De Eindhovense School moet, het Max probleem en zoveel meer.
Ik wil het gewoon niet meer.
Lieve lieve Dennis, nu snap ik hoe jij je voelt, rust maar lekker ff thuis uit, doe weer gezellige dingen met je vriendin, en kom maar weer als t goed is voor je.
Dennis, sorry dat ik zo negatief dacht over je vertrek, nu voel ik me dus precies t zelfde.

Mss moet ik wel met n vertrouwenspersoon praten, maar wat als ik die ook kwijtraak?
En wat moet ik zeggen dan?
Ik lijk 14 maar ben toe aan dingen die normaal 16/18jarige mensen doen.
Ik wil niet meer in kutkakdorp wonen maar in de stad?
Maar daar is geen geld voor.
Net of die vertrouwenspersoon zo ff 5000 euro kan toveren.....

Serieus, waarom leef ik?
Altijd maar anderen dienen?
Altijd maar gezeik over me heen krijgen, en niet geaccepteerd worden door iedereen??
Oud 05-12-2010, 20:51
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Interglot: ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt! Kan je inderdaad niet nog in een andere stad selectie doen?

Knuffel voor iedereen! Ik denk dat de meeste er wel eentje kunnen gebruiken (})

Ik moet dinsdag een Engelse presentatie houden en ik zie er echt tegenop. Ik ken niemand uit die groep en mijn Engelse uitspraak is ontzettend slecht en die wordt nog slechter als ik zenuwachtig ben en snel ga praten, dan ga ik slissen en dan ben ik niet te verstaan.
Verder heb ik ontzettend druk en daardoor raak ik het overzicht een beetje kwijt. Ik heb het idee dat ik veel te weinig heb gedaan voor school de afgelopen week, maar ik kan ook niet veel bedenken wat ik nog moet doen want ik heb heel veel al uitgetypt. En aanstaande zondag heb ik examen, ik hoop ontzettend dat mijn rug het vol gaat houden want de fysieke test is eigenlijk te zwaar. Ik hoef die niet helemaal te doen als het niet gaat, maar dat voelt zo oneerlijk tegenover de rest dus ik doe het wel, maar verstandig is het niet.

Ik ben een beetje op. Nog maar een maand en dan heb ik even rust. Ik hoop dat ik het nog een maand volhou en niet voor die tijd helemaal instort.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 05-12-2010, 22:57
kroot
kroot is offline
op zoek naar inspiratie voor het arrangeren van white christmas. En eigenlijk moet het dinsdag al ongeveer af zijn, dan kan ik nog naar de docent voor tips, en kan het woensdag ingestudeerd en opgenomen worden... morgenochtend maar verder. En niet te vergeten mijn prachtige tentamen as donderdag over musiconomie. Waar ik een boek over moet lezen over belasting VAR-verklaringen etc....
Ik voelde me vandaag echt kut. Ik ben zowieso veel te laat naar bed gegaan. Vanmorgen moest ik spelen, daarna de stad ingegaan voor een leuk,sjiek jurkje, helaas niets kunnen vinden. Toen ik thuis kwam in bed gedoken en er om 19.30 weer uitgekomen. Als ik nu ga slapen, kan ik morgen heel veel doen.
Oud 05-12-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Gadver. Ik sta op de wachtlijst voor de hotelschool. Dat is dus het enige wat ik écht niet wou. Er staat ook doodleuk dat ze me een week van te voren nog kunnen toe laten. Wat kan ik daar nou mee? Andere studie regelen, en dan een week van te voren toch weer alles afzeggen omdat ik toch naar de hotelschool kan? Dit is mijn droom, en dit is wat ik wil. Ik kan niets anders bedenken. Er is 1 andere studie die me interessant lijkt, maar daar kan ik echt niets mee. Daar heb je gewoon geen werk mogelijkheden bij. Dat wil ik ook weer niet, want dan zit ik me daar 4 jaar over op te vreten. Ik ben zó boos en overstuur omdat ik niet toegelaten ben. Wat moet ik nou?
Vooral géén andere studie gaan doen, maar een jaar gaan werken. Liefst bij iets wat je kunt verkopen als relevante werkervaring. Als je toch niet van plan bent om die andere studie af te maken gaat dat je alleen maar geld kosten, zeker met die geplande studievertragingregeling waarbij je per jaar 3000,- boete mag betalen als je te lang blijft studeren. En zelfs al zou je hem wel willen afmaken, als je dat doet kun je daarna niet meer naar de hotelschool want dankzij de collegegeldverhoging van Plasterk is een tweede studie voor velen onbetaalbaar. Ik zie dit kabinet er wel voor aan om nog meer nadelige regelingen omtrent het onderwijs er doorheen te drukken in de komende jaren, dus als je toch al weet dat de hotelschool de enige opleiding is die je écht wil, dan moet je daar ook op blijven mikken. Volgend jaar beter.
Oud 06-12-2010, 00:57
Verwijderd
ik voel me vreselijk, zonder reden
nouja.. linkin park misschien. vroeger.
Oud 06-12-2010, 11:13
Redhair
Redhair is offline
Ja en dan is het weekend voorbij. Heb me gister laten gaan en veel kruidnoten gegeten en vrij normaal meegedaan met gourmetten en vrijdag ook nog eens uiteten geweest en dan zit er zo 1.3 kilo bij. Fijn, leuk, dankjewel. Daar krijgt de eetstoornis de bevestiging waar hij zo naar verlangt. Zie, normaal eten doet wel wat met je, dan kom je wel aan, terwijl iedereen beweert dat het niets uit zou maken.

Maar wel leuke cadeautjes gehad en een gezellige avond bij mama, en toen broer en ik naar huis fietsten kwam een oude vriend langs, een jongen waarmee ik vroeger met een vast groepje elke week uitging. Hij riep dat ze naar een kroeg gingen en broer en ik besloten daar ook nog wat te drinken. Heb een eindeloos gesprek gehad met die vriend. We stonden in ons t-shirt buiten, ijskoud, maar het was zo fijn weer eens met hem te praten. Lang geleden, maar het voelde beter dan ooit. Ik besefte weer eens dat dit eigenlijk een echte vriend is. Al zagen we elkaar alleen met uitgaan vroeger, ik heb altijd met hem kunnen praten. Hij was er altijd voor me, ook toen ik aan de drugs was bleef hij er voor me. Jaa, dat was echt fijn om weer zo te praten. Ga komend weekend maar weer eens naar onze oude stamkroeg denk ik

Dus. Dat kutgewicht. Die kuteetstoornis. Dan komt kerst ook nog, bah..
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 06-12-2010, 11:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik heb me wel eens heel veel beter gevoeld
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 06-12-2010, 11:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ohjee, daar zijn de emoties weer, de apathische fase is zeer snel voorbij gegaan, nu verkeer ik meer in een soort hysterische huilbui met af en toe een pauze. (nu heb ik even pauze )
Misschien moet ik mezelf minder observeren en gewoon even voelen, en laten gaan.

Roosje, de relatie is wel heel erg belangrijk. Misschien wel te belangrijk.
Mm, dan klopte mijn theorie niet. Kijk uit dat je jezelf niet teveel ophangt aan het bestaan van iemand anders hè? (})

Ot: haha ja. Ik ben morgen jarig, heb dat gisteren met mijn ouders gevierd, en nu ben ik thuis en vandaag ga ik alleen maar dingen doen die moeten. Niet dingen waar ik echt zin in heb. Maar 't moet toch. Ik ga eerst maar eens een jurkje uit elkaar tornen, denk ik zo. Ik heb een naaimachine gekregen dus deze vakantie heb ik weer wat te doen. <33
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-12-2010, 11:51
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh en ik ben ook nog steeds ziek en mijn hoofd zit vol snot en ik ben gisteren geflikkerd met m'n fiets en nu zijn m'n elleboog en m'n knie blauw en dik
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.