Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2005, 01:24
Verwijderd
Na 1,5 jaar is het vandaag precies 2 weken uit met mijn vriendje, mijn maatje, mijn lieverd...

Wat wij hadden was echt heel speciaal, en ik was niet de enige die dat zag... iedereen om ons heen zag het. Het voelde echt als iets unieks....

En toch heeft hij het uitgemaakt, omdat hij de behoefte/nieuwsgierigheid voelt om te flirten/zoenen met andere meisjes (gewoon meisjes in het algemeen, niet 1 specifiek meisje)....om rond te sletten dus, om het maar even bot te zeggen...

Hij heeft het er ook heel erg moeilijk mee... (wat ik ergens een beetje vreemd vindt ).

Ik zit nu verslagen achter mijn bureau te typen.
We waren net op een feestje, want we hebben dezelfde vrienden, en we hebben elkaar compleet genegeerd... het was een gezellig feestje, maar er waren 2 dolverliefde stelletjes die het er niet bepaald makkelijker op maakten om hier mee om te gaan..
Maar buiten dat vind ik het zo vreselijk erg dat we elkaar hebben genegeerd... Ik keek hem nog aan toen hij binnenkwam, om de gelegenheid te krijgen om hoi te zeggen.... hij keek nieteens mijn kant uit .
En toen hij wegging heb ik nog wel 10 keer doeii gezegd, maar hij fietste gewoon weg zonder iets te zeggen.
Ik weet niet of hij het misschien niet heeft gehoord, ik denk het niet..
maar dan nog, hij had bijvoorbeeld ook ff doei kunnen komen zeggen...

hij had nog beloofd dat we elkaar niet zouden gaan negeren, alleen afstand zouden nemen en dat we er aan zouden werken om beste vrienden te blijven...

wat moet ik hier nu mee?

Laatst gewijzigd op 18-09-2005 om 01:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2005, 02:02
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
misschien dat hij het er gewoon heel erg moeilijk mee heeft?
of er speelde al heel veel meer dan hij zegt..
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 05:38
Verwijderd
Citaat:
Tyrande schreef op 18-09-2005 @ 02:24 :
Wat wij hadden was echt heel speciaal, en ik was niet de enige die dat zag... iedereen om ons heen zag het. Het voelde echt als iets unieks....


Je komt wel weer iemand tegen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 07:51
Verwijderd
Hij klinkt idd niet erg speciaal en uniek...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 07:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mss negeert hij je omdat hij het er anders te moeilijk mee heeft?

Kunnen legio redenen zijn waarom hij dit soort gedrag vertoont, moeilijk door een verhaal te achterhalen, daarvoor zou je in zijn hoofd moeten kunnen kijken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 08:34
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Heb je verder ook niks meer over hem gehoord?

Jongens, altijd het zelfde
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 09:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-09-2005 @ 09:34 :
Heb je verder ook niks meer over hem gehoord?

Jongens, altijd het zelfde
Offtopic: Ja, want op je zestiende weet je dat allemaal al
Generaliseren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 09:16
Verwijderd
Dat hij het er moeilijk mee heeft is waarschijnlijk gewoon om te zorgen dat jij hem niet gaat verwijten dat het een kloothommel is en al tijden was. Als hij verliefd op jou is (was) en hij het zogenaamd zo moeilijk zou vinden niet meer jouw vriend te kunnen zijn, had het niet over geweest, dan waren jullie nog vriendje en vriendinnetje.

Grote kans dat hij sowieso al weinig tot niets voor je voelde, dat maakt het ook een stuk logischer dat hij nu niet meer naar je om kijkt. Slikken meid, hij is het niet waard nog achteraan te blijven lopen.... een ander zoeken
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 09:44
Verwijderd
Ja. En bij mij duurt dat nou al een maand of 6, dat zwijgen. dus bereid je maar vast voor.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 09:53
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 18-09-2005 @ 10:16 :
Grote kans dat hij sowieso al weinig tot niets voor je voelde, dat maakt het ook een stuk logischer dat hij nu niet meer naar je om kijkt. Slikken meid, hij is het niet waard nog achteraan te blijven lopen.... een ander zoeken
Hier sluit ik me bij aan...
Hij gaat echt niet moeilijk lopen doen als ie zelf nog wat met je wilt, want hij weet neem ik aan dat jij sowieso niet widle dat het uitging. Dus gaat het hier niet over hoe moeilijk hij het ermee heeft, maar om het feit dat hij waarschijnlijk niet weet hoe ie met je om moet gaan nu.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 10:05
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 18-09-2005 @ 10:16 :

Grote kans dat hij sowieso al weinig tot niets voor je voelde, dat maakt het ook een stuk logischer dat hij nu niet meer naar je om kijkt. Slikken meid, hij is het niet waard nog achteraan te blijven lopen.... een ander zoeken
Dat zou ook goed kunnen.

Het zou ook kunnen dat hij het een te ongemakkelijke situatie vindt, waar hij geen raad mee weet en daardoor je maar voor het gemak negeert.

Misschien moet je ( als je echt graag nog vriendschap met hem wil, wat ik je echt af kan raden) maar prompt bij hem op de stoep staan en het hem vragen hoe dat nou zat en dat je het niet begrijpt en dat je het niet zo wil.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 10:45
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
het lijkt er hoe dan ook niet op dat hij het erg ziet zitten beste vrienden te blijven
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 10:54
Verwijderd
Jwel, hij wilt echt graag vrienden blijven dat heeft ie nog heel vaak gezegd. Ik denk inderdaad dat hij zich misschien geen houding weet aan te nemen....

en hij heeft het er echt wel moeilijk mee, want als vrienden aan hem vragen hoe het gaat krijgen ze of 'kut' te horen of 'hmm'. En hij heeft ook veel steun nodig van die vrienden, omdat hij zich vaak rot/eenzaam.. voelt... Het is echt niet zo dat hij er niet onder lijdt.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 10:58
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het moet eens een keer overduidelijk worden dat, als een jongen het met je uitmaakt, hij daarna niet meer de behoefte heeft om aardig tegen je te zijn.
dit heb ik sinds kort gerealiseerd en dat maakt het over mn ex heen komen een stuk makkelijker
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 13:09
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Misschien weet ie nog niet echt hoe ie zich moet gedragen nu het uit is tegenover jou. Ik zal als ik jou was, het nog even tijd geven en als hij toch nog negeert, dan weet je genoeg.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 13:55
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
misschien weet hij zich geen houding te geven?

ik heb ook een ex die zijn telefoon maar niet op wil nemen ( en ik moet nog iets met hem afhandelen dus dat is he-le-maal irritant)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 14:31
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Katje schreef op 18-09-2005 @ 08:51 :
Hij klinkt idd niet erg speciaal en uniek...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 16:24
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Gewoon liefdesverdriet. Iedereen heeft het wel eens en niemand heeft er de rest van z'n leven last van gehad
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2005, 19:55
Verwijderd
Misschien wilde hij echt wel vrienden blijven, maar heeft hij zich ondertussen bedacht.
Misschien dat hij heeft gezegd vrienden te willen blijven uit beleefdheid
Misshien wil hij wel vrienden blijven, maar vind hij dat nu te moeilijk

Misschien negeerde hij je omdat hij het moeilijk vind om jou te zien
Misschien negeerde hij je omdat hij niet weet wat hij tegen je zeggen moet
Misschien negeerde hij je omdat hij denkt dat jij het er moeilijk mee hebt.
Misschien negeerde hij je omdat hij gewoon niet met je wilde praten....

Heel veel misschiens...
Als ik jou was zou ik hem lekker even zijn gang laten gaan en het over een maandje weer proberen ofzo. Wie weet wat er dan gebeurt...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 20:08
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Hij was uitgekeken op je. Bevredigde je hem wel genoeg?








Doe geen moeite; zoek verder, zoek niet of pleeg zelfmoord.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 21:34
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
die laatste was echt ongelofelijk behulpzaam....
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 02:17
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Tyrande schreef op 18-09-2005 @ 02:24 :
En toch heeft hij het uitgemaakt, omdat hij de behoefte/nieuwsgierigheid voelt om te flirten/zoenen met andere meisjes (gewoon meisjes in het algemeen, niet 1 specifiek meisje)....om rond te sletten dus, om het maar even bot te zeggen...
Tja,... ik zou toch zeggen... als je gewoon een leuke vriendin hebt... blijf daar lekker bij.

En erg zielig dat ie zo sneu doet tegen je!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 08:22
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 18-09-2005 @ 21:08 :
Hij was uitgekeken op je. Bevredigde je hem wel genoeg?








Doe geen moeite; zoek verder, zoek niet of pleeg zelfmoord.
Serieuze reacties zijn gewenst, vooral het laatste is zeker een toevoeging op haar kijk op deze situatie. Bravo!

Hij negeert je omdat hij weet dat hij niks meer met je wil, maar hij voelt zich waarschijnlijk toch nog zeer sterk aangetrokken tot je. Hij kent jou beter dan elk meisje en het is heel makkelijk om weer 'terug te vallen' maar dat wil hij niet. Het is enorm pijnlijk voor hem, enerzijds die aantrekkingskracht anderzijds die afstoting en hier weet hij zich geen raad mee. Misschien kan hij daarom geen houding geven?

Dit is een situatie die ik mij kan voorstellen. Mij lijkt het moeilijk om enorm aardig te zijn voor iemand waar je van gehouden heb, tenzij je zeker weet dat je geen verkeerd signaal af geeft. Ik denk dat mannen vooral afstand nemen, omdat ze daar behoefte aan hebben. Ze willen even genieten van het feit dat ze niet meer aan iemand vast zitten en willen niet er aan herinnerd worden dat ze zo close waren met iemand en dat het misgegaan is. Best begrijpelijk toch? Je wil gewoon even rust en niet meteen in die achtbaan van gevoelens belanden.

Laatst gewijzigd op 19-09-2005 om 08:26.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 11:02
Janhans
Janhans is offline
allemaal leuk en aardg over dat -ie een kloothommel is, en geen goeie vrienden wil blijven, jullie staan niet in zijn schoenen
misschien had ie wel zn mp3 speler op toen ie wegfietste?
en misschien heeft ie geen zin om jou iedere keer apart te noemen, om dat dat voor hem nog ongemakkelijker voelt.
__________________
certain things make life boring
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 11:36
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
juh dat laatste zei hij idd ook tegen mij...hij heeft d'r (wat de situatie van het wegfietsen betreft) idd niet gehoord. En verder: het is idd gemaakt als je zegt 'hoi iedereen...én tyrande'...
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2005, 12:11
Anijs
Anijs is offline
Als hij echt duidelijk heeft gezegd dat hij vrienden wil blijven dan wil hij dit ook en dan denk ik dat hij gewoon niet wist hoe hij om moest gaan met de situatie.

Ik zou hem gewoon een keer opbellen of smsen om te vragen of hij een keer wil praten (als je dit natuurlijk zelf ook wilt), en dan gewoon vertellen waar je mee zit en er gewoon over praten over hoe jullie nu willen dat het verder gaat (qua vriendschap), hoe jullie nu met elkaar om zullen gaan. Dan kom je ervanzelf achter wat hij wil, wat jij wil en wat de beste tussenweg is!

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 19-09-2005 @ 12:36 :
juh dat laatste zei hij idd ook tegen mij...hij heeft d'r (wat de situatie van het wegfietsen betreft) idd niet gehoord. En verder: het is idd gemaakt als je zegt 'hoi iedereen...én tyrande'...
hoi ruud
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 15:22
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Maarten schreef op 19-09-2005 @ 09:22 :
Dit is een situatie die ik mij kan voorstellen. Mij lijkt het moeilijk om enorm aardig te zijn voor iemand waar je van gehouden heb, tenzij je zeker weet dat je geen verkeerd signaal af geeft. Ik denk dat mannen vooral afstand nemen, omdat ze daar behoefte aan hebben. Ze willen even genieten van het feit dat ze niet meer aan iemand vast zitten en willen niet er aan herinnerd worden dat ze zo close waren met iemand en dat het misgegaan is. Best begrijpelijk toch? Je wil gewoon even rust en niet meteen in die achtbaan van gevoelens belanden.
Nou, ik snap het uiteindelijk NIET. Sorry, hoor, maar even genieten van het feit dat je aan niemand vast zit... Hij zit toch niet maar aan haar vast. Ze hebben nog wel iets 'bijzonders': ze zijn namelijk ex'en van elkaar En dat weetje als je er aan begint: het kan uitgaan, en dan ben je voor altijd ex van elkaar. Zelfde klas, zelfde vrienden... dat weet je, als je er aan begint. Allemaal leuk, maar wees dan ook beetje volwassen als het uitgaat.

Toen mijn vriendin het uitmaakte, vond ik het ook moeilijk. Ook wij zagen elkaar heel veel. We namen tijd voor elkaar. Samen praten, lachen (!), huilen. Knuffelen ook.
Verkeerd signaal? Joh, zij maakte het uit. Ik wilde haar terug. Maar ik respecteerde haar beslissing. Ik zag een knuffel van haar zeker niet als: o, die wil me terug.... misschien....

Sterker: op een gegeven moment zij zei: "ik begein nu weer te twijfelen tussen jou en persoon-X.
Ik was nog superverliefd op haar, maar zei toch: "joh, je hebt nu voor persoon-X gekozen...".
Wilde ik haar dan niet terug? ABSOLUUT WEL. Maar ik zei dat omdat ik oprecht dacht dat dat het beste voor haar was... (naar persoon-X).
Ik stelde haar geluk boven dat van haar. In mijn optiek is dat liefde!

Sorry voor laaste stukje... is niet helemaal relevant.

In ieder geval vind ik dat hij zich niet normaal/leuk/fatsoenlijk opstelt!!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 15:23
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 19-09-2005 @ 12:36 :
juh dat laatste zei hij idd ook tegen mij...hij heeft d'r (wat de situatie van het wegfietsen betreft) idd niet gehoord. En verder: het is idd gemaakt als je zegt 'hoi iedereen...én tyrande'...
Nee, maar ga dan even apart naar die persoon toe. Kijk haar even aan.... Geef haar schouderklopje.... Stuur als je thuis bent SMS: leuk dat je er ook was, je blijft goede vriendin!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:23
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
Citaat:
Tyrande schreef op 19-09-2005 @ 15:44 :
hoi ruud
hoi pluis
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:30
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 19-09-2005 @ 16:23 :
Nee, maar ga dan even apart naar die persoon toe. Kijk haar even aan.... Geef haar schouderklopje.... Stuur als je thuis bent SMS: leuk dat je er ook was, je blijft goede vriendin!
je vergeet echter dat dat in feite beetje het gedrag zou zijn van iemand die OF nog steeds heel erg van z'n ex houdt etc, OF hij erg gemaakt doet. Kijk, de persoon in kwestie (ik ken hem) is niet meer verliefd op tyrande. Dat wil niet zeggen dat hij geen 'gewone' goede vrienden met haar wil zijn. Om het even enigzins tactloos te zeggen: ze is net zoals zijn 'gewone' vriend(inn)en. Stel dat JIJ daar een ruimte binnen zou lopen, waar veel vrienden en vriendinnen van je zitten..ga jij dan iedereen een schouderklopje geven, zoals je zo mooi zegt, of iedereen achteraf sms'en 'leuk dat je er was'? Zo ja, ga ik denk ik dus heeeel erg onpersoonlijk met m'n vriendin om, want ik behandel al m'n goede vrienden etc gelijk...en heb ze nog nooit allemaal smsjes gestuurd over hoe leuk het was dat ze er waren. Anyway...het probleem in wat jij suggereert, is dat hij haar dan in feite beter dan de rest zou behandelen, terwijl ze 'maar' (dat 'maar' dus niet te letterlijk nemen, want ze is wel speciaal!!) een goede vriendin is. Snap je?
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:40
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Anyway...het probleem in wat jij suggereert, is dat hij haar dan in feite beter dan de rest zou behandelen, terwijl ze 'maar' (dat 'maar' dus niet te letterlijk nemen, want ze is wel speciaal!!) een goede vriendin is. Snap je?
Ik zie je punt. Ze is nu 'een van de anderen'. Maar wel een speciale een van de andere. Los van dat ex zijn... Ze is namelijk iemand die verdriet heeft, pijn....

Als een van mijn vrieden verdriet of pijn heeft, geef ik hem/haar wel extra aandacht. Kan bijv. SMS zijn. Zeker als dat door mij is gekomen...
Joh, kleine signalen (bijv. een SMS) kunnen iemand zo goed doen!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:48
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 19-09-2005 @ 16:22 :
Ik was nog superverliefd op haar, maar zei toch: "joh, je hebt nu voor persoon-X gekozen...".
Wilde ik haar dan niet terug? ABSOLUUT WEL. Maar ik zei dat omdat ik oprecht dacht dat dat het beste voor haar was... (naar persoon-X).
Ik stelde haar geluk boven dat van haar. In mijn optiek is dat liefde!

Dit vind ik heel mooi gezegd! Ik zou het heel bijzonder vinden als je iemand gewoon zo lief vindt dat je het belangrijker vind dat diegene gelukkig is, dan dat je perse een relatie met diegene wil. Dat is idd echt liefde(ik wilde dat ik zo kon denken )
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:48
blupp
blupp is offline
@hhendrikxx
Over de dingen die jij zegt..daar denkt iedereen anders over, ik neem aan dat jij wat ouder bent dan 17 dat jij er op die manier mee omgaat, zoals t met dit gaat is over t algemeen wel normaal..en iedereen verwerkt een gebroken relatie op een andere manier daar kunnen wij niet over oordelen...Ja behalve als de ex iemand te lijf gaat waar de andere ex nu wat mee heeft ofzo
En @ tyrande, ik denk dat t wel goed komt, die jongen moet ook even alles op een rijtje zetten he en na een relatie die redelijk lang heeft geduurd gaat hij je vast niet spontaan negeren voor de rest van de tijd dat jullie met elkaar omgaan.
Ik had trouwens ook ongeveer zo gehandeld als mijn ex opeens zou zeggen te twijfelen tussen jou en persoontje x, alleen misschien wat directer..iets van ja euh..niet van twee walletjes gaan eten nu he, je heb mij gedumpt voor die ander, nu moet je niet terugdraaien want dan blijven we bezig met die knipperlichten

Laatst gewijzigd op 19-09-2005 om 16:51.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:51
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
@ henndrixx

ik waardeer je medeleven met anderen overigens wel, maar een andere factor die in deze zaak nog meespeelt is dat tyrande dan mogelijk werkelijk geen hol meer van de situatie snapt, omdat haar ex het dus heeft uitgemaakt...en haar dan toch beter zou behandelen...alsof zij dus nog steeds de enige, speciale, etc, voor hem was. Ja ik weet dat het goed is om te troosten, maar van de andere kant: iemand valse hoop geven (want dat doe je door haar dus anders dan de rest te behandelen) heeft ook geen zin, en is in feite veel wreder. Denk ik dan
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:56
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ja ik weet dat het goed is om te troosten, maar van de andere kant: iemand valse hoop geven (want dat doe je door haar dus anders dan de rest te behandelen) heeft ook geen zin, en is in feite veel wreder. Denk ik dan
Maar je kan ander toch duidelijk maken dat het niet hoop geven is.

En als je ander hebt pijn gedaan, hoe onbedoeld ook, hoe onvermijdelijk ook,... NEEM DAN JE VERANTWOORDELIJKHEID. En probeer er voor die ander te zijn. Kleine dingen helpen echt! Echt...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-09-2005, 16:58
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 19-09-2005 @ 17:48 :
Dit vind ik heel mooi gezegd! Ik zou het heel bijzonder vinden als je iemand gewoon zo lief vindt dat je het belangrijker vind dat diegene gelukkig is, dan dat je perse een relatie met diegene wil. Dat is idd echt liefde(ik wilde dat ik zo kon denken )
Tja, ik zie liever gelukkig meisje met ander, dan ongelukkig (overdreven dan!) meisje met mij.

Daarna is ze trouwens flink los gegaan.... Dat snap ik dan weer niet...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 17:03
blupp
blupp is offline
Btw..er zijn ook een hoop mensen *ik denk dat dat de meeste zijn in een bepaalde leeftijdscatagorie/situatie* die zeggen..een ex is een ex en daar heb ik geen verantwoording voor, en daar hebben ze gedeeltelijk ook wel gelijk mee, je bent niet getrouwd ofzo. Ook al is t wel wat attenter om er nog een beetje voorelkaar te zijn..maar dat is voor sommige mensen heel moeilijk als t pas uit is.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 17:18
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Hmmm. Ik blijf erbij dat je door hele kleine dingentjes de situatie voor een ander al een stuk dragelijker kan maken.

En aangaande die jongen: zou ook niet mee spelen dat ie zich beetje schaamt. Ik bedoel: misschien zeggen veel mensen wel: je hebt hele leuke, lieve vriendin, waarom heb je het in vredesnaam uitgemaakt...
Tja, wat moet hij dan zeggen.... because I wanna have some fun?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 17:22
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 19-09-2005 @ 16:22 :
Nou, ik snap het uiteindelijk NIET. Sorry, hoor, maar even genieten van het feit dat je aan niemand vast zit... Hij zit toch niet maar aan haar vast. Ze hebben nog wel iets 'bijzonders': ze zijn namelijk ex'en van elkaar En dat weetje als je er aan begint: het kan uitgaan, en dan ben je voor altijd ex van elkaar. Zelfde klas, zelfde vrienden... dat weet je, als je er aan begint. Allemaal leuk, maar wees dan ook beetje volwassen als het uitgaat.

Toen mijn vriendin het uitmaakte, vond ik het ook moeilijk. Ook wij zagen elkaar heel veel. We namen tijd voor elkaar. Samen praten, lachen (!), huilen. Knuffelen ook.
Verkeerd signaal? Joh, zij maakte het uit. Ik wilde haar terug. Maar ik respecteerde haar beslissing. Ik zag een knuffel van haar zeker niet als: o, die wil me terug.... misschien....

Sterker: op een gegeven moment zij zei: "ik begein nu weer te twijfelen tussen jou en persoon-X.
Ik was nog superverliefd op haar, maar zei toch: "joh, je hebt nu voor persoon-X gekozen...".
Wilde ik haar dan niet terug? ABSOLUUT WEL. Maar ik zei dat omdat ik oprecht dacht dat dat het beste voor haar was... (naar persoon-X).
Ik stelde haar geluk boven dat van haar. In mijn optiek is dat liefde!

Sorry voor laaste stukje... is niet helemaal relevant.

In ieder geval vind ik dat hij zich niet normaal/leuk/fatsoenlijk opstelt!!!
Niet iedereen gaat uit elkaar zoals jij dat gedaan hebt. En als een relatie niet goed is, kan ik heel goed begrijpen dat het als verstikkend wordt ervaren en je er dus vanaf wil. En als je er dan eenmaal vanaf bent, wil je niet de hele tijd contact met die persoon.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 17:43
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Maarten schreef op 19-09-2005 @ 18:22 :
En als een relatie niet goed is, kan ik heel goed begrijpen dat het als verstikkend wordt ervaren en je er dus vanaf wil. En als je er dan eenmaal vanaf bent, wil je niet de hele tijd contact met die persoon.
Maar ik begreep dus dat relatie WEL goed was. Maar dat hij nog even om zich heen wilde kijken...
En ik heb idee (maar ik ken deze lieve mensen niet) dat hij toch iets heeft van: ehh, tja, op papier moet ik heel blij zijn met deze relatie, maar ik wil gewoon 'rondsletten'.... tja, dat snapt natuurlijk niemand.... ehhhh, .... wat moet ik hiermee... moeilijk... ik hou maar afstand!

Was dan gewoon bij haar gebleven!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 19:54
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 19-09-2005 @ 18:43 :
Maar ik begreep dus dat relatie WEL goed was. Maar dat hij nog even om zich heen wilde kijken...
En ik heb idee (maar ik ken deze lieve mensen niet) dat hij toch iets heeft van: ehh, tja, op papier moet ik heel blij zijn met deze relatie, maar ik wil gewoon 'rondsletten'.... tja, dat snapt natuurlijk niemand.... ehhhh, .... wat moet ik hiermee... moeilijk... ik hou maar afstand!

Was dan gewoon bij haar gebleven!
Ah okee

Tjah... ik vind het wel logisch hoor. Zie het als: Ook al is mijn relatie zo goed, ik blijf verlangen naar het 'omgaan' met meerdere vrouwen. Misschien dan toch het beste als je dat doet?

Ik heb dat verlangen overigens niet maar toch.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 20:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ook al is mijn relatie zo goed, ik blijf verlangen naar het 'omgaan' met meerdere vrouwen. Misschien dan toch het beste als je dat doet?
Ja,....ik baal altijd van dit soort situaties. Waarom zijn hormonen ooit uitgevonden!!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 20:25
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
over de hele situatie denk ik dat men gewoon dingen zoekt die er niet zijn. Tyrande, ik heb je al gezegd dat het best verklaarbaar is dat hij zo reageerde (als ik kijk naar dat hij geen hoiie zei...hij zal je niet gehoord hebben..etc etc etc)...en ik denk dat hij (met een aantal situaties) óók dingen zoekt die er niet zijn...

Maar als jullie elkaar uiteindelijk toch niet kunnen missen..waarom dan in godsnaam het uitmaken
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 20:28
Verwijderd
Negeren.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 21:14
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Mijn ex-vriendje heeft me ook zoiets gelapt... Hij maakte het uit en we hadden afgesproken dat we op zijn minst beleefd zouden doen tegen elkaar. Niet dus... We hadden twee weken nadien één maand samen vakantiejob, waarbij hij me negeerde. Toen school weer begon (we zaten in dezelfde school), negeerde hij me nog steeds. Dat heeft alles samen zo'n 8 maanden geduurd. Vreselijk vond ik het. Ik was er over dat we niet meer samen waren, maar waarom hij me negeerde, dat verstond ik niet. Uiteindelijk kreeg ik een smsje waarin hij zich excuseerde voor zijn gedrag, dat ik dat niet verdiende, enz. Nu, 3 jaar later, kunnen we weer gewoon met elkaar omgaan. Dusja... geduld vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:58
Tjort
Avatar van Tjort
Tjort is offline
Ik zou bijna denken dat hij al stiekem een ander heeft. Maar ik denk niet dat je op dat soort hypotheses zit te wachten .
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 21:03
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
geachte tjord,

ik kan je zeggen dat dat voor zover ik weet, niet zo is
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 12:34
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Liefdesverdriet, Kim... vind ik niet vreemd na 1,5 jaar
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 15:48
Verwijderd
Het is weer aan, sinds gister. Hij had de verkeerde keuze gemaakt en had er echt ontzettende spijt van. Hij heeft sinds dat het uit is geweest niet meer goed gegeten/geslapen alleen nog maar gepiekerd en gehuild... En wou het dolgraag nog eens proberen. Hij miste me ontzettend en houd zielsveel van me. Dit was de uitkomst van een gesprek van bijna 4 uur.
We zijn weer helemaal gelukkig nu


(dus t topic kan wel dicht )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe moet ik nou goed bij haar ouders over komen (of in ieder geval NIET negatief)?
Verwijderd
8 10-11-2013 11:12
Liefde & Relatie ze heeft de neiging me te negeren...
KnuffelLand
9 29-02-2012 08:11
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Liefde & Relatie ik zit met een erg vervelend karakter probleem ...
mdac
12 23-05-2010 09:47
Liefde & Relatie een erg vervelend probleem ..
problemenenzo
16 10-04-2010 20:10
Liefde & Relatie Waarom moet het zo zijn..
*~Angel~*
25 03-06-2004 08:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.