Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2005, 19:11
noa-zut
Avatar van noa-zut
noa-zut is offline
De broer van mijn vriend heeft een straatverbod......door mij. Dat doet de relatie tussen mijn vriend en mij niet goed, ben sterk aan het twijfelen wie voor hem op de eerste plaats komt.
Advertentie
Oud 03-09-2005, 19:18
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Gisteravond lag ik naast hem op bed en bedacht me dat het vanaf morgen allemaal anders is. Vanaf morgen woont hij in Utrecht. Eerst vond ik het allemaal wel leuk, ook al vond ik het niet leuk dat hij dan zo ver van me vandaan zou zijn elke dag, maar nu vind ik het niks meer.

Ik wil hem zo graag nog zien vanavond en ik hoop echt dat ik morgen geld heb want dan kan ik toch nog even mn cadeautje voor hem kopen en het geven voor hij vertrekt..
Oke nu klink ik alsof ik hem maanden niet ga zien ofzo, maar ik ben het gewend om hem nu 14 maanden lang bijna elke dag te zien..het gaat zo anders worden.
Oud 03-09-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 03-09-2005 @ 20:18 :
Gisteravond lag ik naast hem op bed en bedacht me dat het vanaf morgen allemaal anders is. Vanaf morgen woont hij in Utrecht. Eerst vond ik het allemaal wel leuk, ook al vond ik het niet leuk dat hij dan zo ver van me vandaan zou zijn elke dag, maar nu vind ik het niks meer.

Ik wil hem zo graag nog zien vanavond en ik hoop echt dat ik morgen geld heb want dan kan ik toch nog even mn cadeautje voor hem kopen en het geven voor hij vertrekt..
Oke nu klink ik alsof ik hem maanden niet ga zien ofzo, maar ik ben het gewend om hem nu 14 maanden lang bijna elke dag te zien..het gaat zo anders worden.
Serieus, zoek een leven want dit klinkt echt niet gezond meer. Je vriend gaat studeren, dat hoort juist leuk te zijn
Oud 03-09-2005, 19:28
Verwijderd
We praten rustig verder over welk honderas we het mooist vinden
Oud 03-09-2005, 19:33
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik geloof dat ik verliefd ben... mja dan ben ik weer zo'n stomme doos die met een ander gaat staan zoenen, terwijl hij het ziet... , hij vond t niet zo leuk geloof ik...
__________________
Kun je het lezen???
Oud 03-09-2005, 20:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vrijgezel, hoe kan het ook anders...
En maar goed ook!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-09-2005, 20:27
Verwijderd
Alive and kicking. Al ben ik vrij benieuwd naar wat ik vannacht allemaal tegen hem heb gezegd in mijn dronken bui, maar hij wil het niet vertellen.
Oud 03-09-2005, 20:36
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
al twee jaar niet verliefd geweest. De afgelopen paar maanden wel twee korte relaties gehad though
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Oud 03-09-2005, 21:09
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Nog steeds goed. Over een kwartiertje komt hij weer thuis. Woei!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 03-09-2005, 21:32
fractuur
fractuur is offline
Goehoed! Ik moet alleen nog even zien hoe het afloopt.. Ik zie hem nu iets van twee weken niet meer.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 03-09-2005, 22:19
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Mn vriend is tot en met januari in Zweden om daar stage te lopen. Ik weet niet hoe ik dat vol ga houden want het voelt enorm kut
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Oud 03-09-2005, 22:29
Rieno
Rieno is offline
volgens mij begin ik verliefd te worden....het ligt er iig vrij dicht tegen aan
Oud 03-09-2005, 23:28
Verwijderd
Ik ben alweer bijna 11 maanden single! Al kon ik er afgelopen tijd ook echt geen relatie bij hebben... alles was veel te hectisch.
Nu nog steeds hectisch, maar misschien zou een relatie wel goed voor me zijn. Met een roze wolk in mijn kop zou de wereld er een stuk fijner uitzien.
Er is wel iemand die ik heel erg lief vind... Misschien ben ik wel een beetje verliefd op hem aan het worden... ik weet het niet. Maar ik zie het allemaal wel,want vanaf overmorgen zie ik hem weer elke dag !
Oud 04-09-2005, 00:18
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik besef opeens dat ik geloof dat ik helemaal niet meer verliefd ben. Ik kan niet wachten het the person in case te vertellen - vooral ook omdat ik nooit heb durven zeggen dat ik verliefd was.

Ik dacht altijd aan hoe het was als de dingen zouden zijn veranderd, en ik dacht altijd dat ze dat toch nooit zouden doen. Ik was er ook bang voor. Maar nu is het hier en het voelt opgelucht. Het voelt niet meer naar fijne vlinders en fantasieën, maar het voelt wel als vrijheid en nog veel meer als: 'Zie nou, ik heb jou helemaal niet nodig om te bestaan.'

Over gelukkig zijn zal ik het niet hebben.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 04-09-2005, 00:20
first eror
first eror is offline
Ik ben mijn sleutels kwijt en ik wil getroost worden.
Oud 04-09-2005, 00:36
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 03-09-2005 @ 20:27 :
Serieus, zoek een leven want dit klinkt echt niet gezond meer. Je vriend gaat studeren, dat hoort juist leuk te zijn
Prima leven hier, alleen ik vind het jammer dat hij 2,5 uur treinen bij me vandaan zit opeens. Zeker als hij op den duur niet steeds meer naar huis zal komen en ik ook niet altijd daar heen kan gaan.
Oud 04-09-2005, 10:22
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Hij vindt me heel leuk maar is niet verliefd. Maar ondertussen wil hij me wel graag zien en vraagt hij of we ooit gaan trouwen.
Ben ook niet verliefd op hem denk ik. Heb hem nu 2 dagen niet gezien en heb amper aan hem gedacht totdat hij net belde. Had niet verwacht dat hij dat zou doen eerlijk gezegd. Snap niet helemaal wat we hebben met elkaar. Sinds dinsdag zoenen we met elkaar maar of het nou een relatie is. Ik heb werkelijk geen idee. Het lijkt me dat je voor een relatie toch wel iets van verliefd moet zijn. Snap ook niet echt wat hij wil. Kortom is allemaal lekker vaag.
Oud 04-09-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
noa-zut schreef op 03-09-2005 @ 20:11 :
De broer van mijn vriend heeft een straatverbod......door mij. Dat doet de relatie tussen mijn vriend en mij niet goed, ben sterk aan het twijfelen wie voor hem op de eerste plaats komt.
Waarom heeft ie een straatverbod dan? *nieuwsgierig*
Oud 04-09-2005, 10:54
Verwijderd
Ik heb nergens last van.
Oud 04-09-2005, 12:06
fractuur
fractuur is offline
Uit "Singles":
Citaat:
Morgan schreef op 26-06-2005 @ 11:50 :
Ah, zo herkenbaar Zoek je niks, wil je niks, en dan blijken ze opeens bij bosjes voor je te vallen. Alleen dan de verkeerde. Maar pas maar op, dan dénk je dat een jongen jou niet leuk vind (en dat jij hem dus veilig leuk kan vinden zonder ook daadwerkelijk een relatie te krijgen), en dan blijkt hij toch verliefd te zijn. Zo ben ik er ook ingeluist.
Dit is zo waar. Op de letter af gewoon. Het moet alleen "officieel" nog wat woorden, het is wat vroeg om te gaan juichen..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 04-09-2005, 12:09
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 04-09-2005 @ 13:06 :
Uit "Singles":


Dit is zo waar. Op de letter af gewoon. Het moet alleen "officieel" nog wat woorden, het is wat vroeg om te gaan juichen..
vindt, ingeluisd Was ik bezópen ofzo? *schaamt zich heel diep*
Oud 04-09-2005, 12:10
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-09-2005 @ 13:09 :
vindt, ingeluisd Was ik bezópen ofzo? *schaamt zich heel diep*
Om tien voor twaalf 's ochtends?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 04-09-2005, 12:37
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 04-09-2005 @ 13:10 :
Om tien voor twaalf 's ochtends?
Het kan, het kan
Oud 04-09-2005, 13:04
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Gister eindelijk gezoend met der.
__________________
the plastics
Oud 04-09-2005, 13:54
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 03-09-2005 @ 20:27 :
Serieus, zoek een leven want dit klinkt echt niet gezond meer. Je vriend gaat studeren, dat hoort juist leuk te zijn
Nouja, ik kan het goed begrijpen hoor. 2,5 uur met de trein is lang, zeker als je gewend bent dat je dicht bij elkaar woont.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 04-09-2005, 14:43
Verwijderd
Ik heb het idee dat zij me nog steeds leuk vind, op zich ben ik daar niet zo blij mee, maar ergens diep in me vind ik het geweldig
Oud 04-09-2005, 14:51
Luego
Luego is offline
Volgens mij ben ik verliefd aan het worden.... Maar, ik wil eigenlijk geen relatie nu denk ik, en hij ook niet zei hij, maar eergisteravond/gisterochtend knus in zijn armen in slaap gevallen (om kwart voor 7, kwartier later weer wakker geschopt ) en hij is zo schattig en, nja....
twijfels....
Oud 04-09-2005, 15:02
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 04-09-2005 @ 15:43 :
Ik heb het idee dat zij me nog steeds leuk vind, op zich ben ik daar niet zo blij mee, maar ergens diep in me vind ik het geweldig
pm?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 04-09-2005, 16:16
gekkedoos
gekkedoos is offline
nogal verward op dit moment...
na twee maanden krijg ik opeens weer een sms van een "vakantievriendje" die ik eindelijk bijna uit mn hoofd had kunnen zetten
Oud 04-09-2005, 17:01
Verwijderd
Ik zweer je!

Er wonen geen leuke jongens hier

& ik heb geen zin meer om te zoenen met de plaatselijke sul.
Oud 04-09-2005, 18:18
Aelin
Avatar van Aelin
Aelin is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 04-09-2005 @ 01:36 :
Prima leven hier, alleen ik vind het jammer dat hij 2,5 uur treinen bij me vandaan zit opeens. Zeker als hij op den duur niet steeds meer naar huis zal komen en ik ook niet altijd daar heen kan gaan.
Ik begrijp je volkomen, mijn vriend zit in t leger en kan dus ook alleen maar van vrijdagavond tot zondagavond thuis zijn, terwijl die altijd vlakbij woonde. Maar je went er wel aan hoor, t maakt het op zich wel weer spannend en superfijn om elkaar te zien
__________________
Practice makes perfect..
Oud 04-09-2005, 18:27
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
na 9 maanden is het over.
dus tja.
__________________
hello dave.
Oud 04-09-2005, 18:28
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Haligh schreef op 04-09-2005 @ 19:27 :
na 9 maanden is het over.
dus tja.
ach met die band van je heb je vast enorm veel groupies
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 04-09-2005, 18:33
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 04-09-2005 @ 19:28 :
ach met die band van je heb je vast enorm veel groupies
het moest er van komen.
__________________
hello dave.
Oud 04-09-2005, 19:00
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
ik mis d'r nu al..ik en zag haar een kwartier geleden nog



on-topic; heel goed!
__________________
The teenage guide to popularity
Oud 04-09-2005, 19:12
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Thank God voor internet & Skype. Gratis bellen en dus niet meer beperkt tot gortdroge letters vanaf een schermpje

Nog 46 dagen tot mijn bezoekje aan zijn stage-adres in Zweden.
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Oud 04-09-2005, 19:37
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
I fear tomorrow...
Oud 04-09-2005, 19:39
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Vandaag was zo heerlijk. We moesten 2,5 uur in de trein zitten en hebben de hele tijd zitten knuffelen, elkaar lopen plagen en uitgebreid over de toekomst zitten fantaseren. Het voelt gewoon zo goed allemaal, zo heerlijk zeker en overtuigd dat we samen oud gaan worden. Volgens mij zien wij er zo gelukkig uit samen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 04-09-2005, 19:57
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Aelin schreef op 04-09-2005 @ 19:18 :
Ik begrijp je volkomen, mijn vriend zit in t leger en kan dus ook alleen maar van vrijdagavond tot zondagavond thuis zijn, terwijl die altijd vlakbij woonde. Maar je went er wel aan hoor, t maakt het op zich wel weer spannend en superfijn om elkaar te zien
Dat is waar! Het zal nu wel extra leuk zijn als ik hem dan weer zie, maa het zal toch even wennen zijn in het begin

Vandaag nog de hele dag bij hem geweest (ik ging even mn camera halen die ik had laten liggen, maar hij had niet veel tijd voor me, zei hij.. toen hebben we gewoon samen alles gedaan en ben ik lekker veel bij hem geweest!)
Hij vond het zelf ook raar dat zn kamer nu niet meer zn echte kamer is en dat hij vanaf vanavond officieel in utrecht woont..
Ik wen er wel aan, en heb ook zin om lekker naar Utrecht te gaan enzo, alleen jammer dat ie geen internet heeft in zn huisje.. gelukkig is het maar tijdelijk!
Oud 04-09-2005, 20:14
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-09-2005 @ 20:39 :
Vandaag was zo heerlijk. We moesten 2,5 uur in de trein zitten en hebben de hele tijd zitten knuffelen, elkaar lopen plagen en uitgebreid over de toekomst zitten fantaseren. Het voelt gewoon zo goed allemaal, zo heerlijk zeker en overtuigd dat we samen oud gaan worden. Volgens mij zien wij er zo gelukkig uit samen
Ik zou zeggen; Koop een gezellig huisje met een klein tuintje, neem een schattig hondje, neem 2.6 lieve kindertjes en word a.u.b heel gauw oud samen.


> Goed!
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 04-09-2005, 20:23
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Boas schreef op 04-09-2005 @ 21:14 :
Ik zou zeggen; Koop een gezellig huisje met een klein tuintje, neem een schattig hondje, neem 2.6 lieve kindertjes en word a.u.b heel gauw oud samen.
Dat huisje is al gekocht, ivp van een hond lopen er 2 katten rond en kinderen wachten we nog een aantal jaartjes mee
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 04-09-2005, 23:13
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Super Na de beste seks ooit tot half 1 's nachts liggen praten over filosofie, houden van, kindjes, trouwen Op zo'n moment ben je gewoon diep gelukkig
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 04-09-2005, 23:23
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
ach ik leef..geloof ik
Oud 05-09-2005, 08:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
zucht... hij is weer terug van vakantie enzo, en tis onze laatste week vrij dus veel vrije tijd (voor mij maar een halve week btw)

maar ik ben ziek! (iets met m'n amandelen ofzo, iedere keer bijna 40 graden koorts, grom)

straks naar de dokter en hopen dat die koorts weggaat en ik naar m toe kan (hij is (nog) niet zo'n type voor ziekenbezoek)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 05-09-2005, 08:37
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
goed, ik baal alleen dat mijn school alweer begint...
Oud 05-09-2005, 09:35
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
we zijn gister bij mijn moeder gaan eten. hij vond het eng en had zonnebloemen voor haar mijn moeder is tof dus hij vond het heel gezellig en hij was geweldig,dus nu soort van ideale schoonzoon

'wij horen bij elkaar' zei hij
Oud 05-09-2005, 11:03
Verwijderd
Hij is leuk, lief, gewoon geweldig en mn beste vriendin zei dat het lijkt alsof we elkaar al jaren kennen. (ken m IRL 3 maanden )
En zijn ouders zijn ook tof, echt leuke mensen. De mijne zijn wat minder, maar geloof dat we wel met zn allen door 1 deur kunnen..

Ben zooooo verliefd <3
Oud 05-09-2005, 14:04
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Kut.
__________________
This is our last dance.
Oud 05-09-2005, 14:21
Smoozy
Avatar van Smoozy
Smoozy is offline
Op relationeel gebied voel ik even weinig. Na 2 jaar (eindelijk) de verkering uit. Aan de ene kant heel goed, aan de andere kant ook erg vreemd. Nu heb ik een beetje luduvudu in mn eentje . Heeft er iemand een lease-schouder en groot gevoel voor humor??
__________________
Cannibals don't eat clowns because the taste funny
Oud 05-09-2005, 14:35
moisture
Avatar van moisture
moisture is offline
de afgelopen negen weken niet eens tien dagen zonder elkaar geweest. nu begint school weer, dat zal even wennen zijn
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.