Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2005, 15:08
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
jeeej het valt nu reuze mee ben niet lastiggevallen, was wel neutraal vandaag.
Advertentie
Oud 05-09-2005, 15:10
mystery86
Avatar van mystery86
mystery86 is offline
Helemaal op en top geweldig!!
__________________
(L) Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over (L)
Oud 05-09-2005, 15:18
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
ik voel me vaag op dit gebied.

Vindt de jongen leuk waar mijn beste vriendin mee gekust heeft, maar niet zomaar leuk, ontzettend leuk, maar kan hier eigenlijk niet voor uitkomen, doe ik haar pijn mee, dus blijf me zelf maar kut voelen denk ik... *terwijl we zo goed bijelkaar passen* maar ik ga toch een jaar weg,.. ow ow ow.. *made a mess of it*
Oud 05-09-2005, 15:36
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
hehe. okee.
status: niet verliefd en erg sarcastisch.
whatever.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 05-09-2005, 15:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik snap mezelf niet... Hoe kan ik van hem nou nog onzeker worden?
Ik vind het gewoon moeilijk te 'snappen' dat jongens 'nou eenmaal zo zijn'.
__________________
Tsja
Oud 05-09-2005, 16:06
Verwijderd
Nou.. hij weet zo goed wat ik nodig heb, dat ik het eng begin te vinden

En ik kan zijn gedachten lezen.

Ik zie hem niet vaak ofzo hoor
Oud 05-09-2005, 18:34
Lugosi
Avatar van Lugosi
Lugosi is offline
ik ben gedumpt over email.

dus bedenk zelf maar.
__________________
Ik fantaseer niets, ik herinner me dingen die nooit gebeurd zijn.
Oud 05-09-2005, 19:13
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Nou ehh..
Een heel klein beetje verliefd misschien
Op een lieve, leuke, grappige jongen van vakantie die ik zaterdag weer gezien heb!!

Top dus!
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Oud 05-09-2005, 19:15
boer
Avatar van boer
boer is offline
al vanaf januarie helemaal niks gebeurt met niemand, echt saai
__________________
ik zeg maar wat
Oud 05-09-2005, 19:21
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
snoopy schreef op 05-09-2005 @ 16:49 :
ik snap mezelf niet... Hoe kan ik van hem nou nog onzeker worden?
Ik vind het gewoon moeilijk te 'snappen' dat jongens 'nou eenmaal zo zijn'.
hoe zijn?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 05-09-2005, 19:26
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Morgen 3 jaar geleden kreeg ik mijn eerste zoen (ja, de datum heb ik onthouden ). Grappig om daar nu aan terug te denken.

Voel me goed.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 05-09-2005, 20:10
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
opzich wel goed dat we elkaar tot vrijdag niet zien. Ik had hem aangestoken met mn verkoudheid, toen ging het bij mij weer over en werd het bij hem erger. Nu gaat het bij hem over en wordt het bij mij weer erger. Dus hopelijk hebben we vrijdag allebei nergens last meer van.

Net eventjes met hem gebeld, dat was leuk En vandaag ging hij de hele dag smsjes sturen
Oud 05-09-2005, 20:33
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Lugosi schreef op 05-09-2005 @ 19:34 :
ik ben gedumpt over email.

dus bedenk zelf maar.
eh; blij omdat je niet meer iets hebt met iemand die zijn vriendinnetjes dumpt via email?
__________________
eat your animal crackers
Oud 06-09-2005, 05:57
Lugosi
Avatar van Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 05-09-2005 @ 21:33 :
eh; blij omdat je niet meer iets hebt met iemand die zijn vriendinnetjes dumpt via email?
ja dat word ik steeds meer. ik ben gewoon kwaad op hem maar dat weet hij nu zelf ook wel.
__________________
Ik fantaseer niets, ik herinner me dingen die nooit gebeurd zijn.
Oud 06-09-2005, 08:46
Verwijderd
Het voelt allemaal super fijn en nog steeds happy in loveee. Nu mijn echte leven ook weer gaat beginnen vraag ik me af hoe vaak we elkaar nog kunnen zien.
Oud 06-09-2005, 10:17
Verwijderd
Heel goed... Met mn vriend dan. Hij is zo lief voor me

En als iemand nog een moeder wil, je krijgt geld toe. En mn broertje er bij!
Oud 06-09-2005, 10:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 05-09-2005 @ 20:21 :
hoe zijn?
zoals jij zegt dat jouw vriend niet is, maar hoe volgens iedereen alle jongens zijn. Eh... snapje?
__________________
Tsja
Oud 06-09-2005, 11:19
Verwijderd
Hij reageerde gisteravond een beetje snauwerig op mij. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat niet echt leuk vond (duh). Hij voelde zich daarna schuldig hierover (maar ja zo erg was het nou ook weer niet).
Vanmorgen heb ik hem gebeld, toen was alles weer goed. Hebben we er nog even over gesproken. Daarna nog even gewoon gepraat, over dingen .
Oud 06-09-2005, 12:16
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-09-2005 @ 11:18 :
zoals jij zegt dat jouw vriend niet is, maar hoe volgens iedereen alle jongens zijn. Eh... snapje?
Tja, dan ken jij de verkeerde jongens. Ik ken heel veel jongens die niet zo zijn. Zijn wel vooral hoger opgeleiden / studenten (wo), dat maakt volgens mij ook nog wel wat uit. Ik snap wel wat je bedoelt hoor.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 06-09-2005, 12:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 06-09-2005 @ 13:16 :
Tja, dan ken jij de verkeerde jongens. Ik ken heel veel jongens die niet zo zijn. Zijn wel vooral hoger opgeleiden / studenten (wo), dat maakt volgens mij ook nog wel wat uit. Ik snap wel wat je bedoelt hoor.
Dat is echt niet waar! Alleen vraag ik me af hoe jij denkt te weten dat jongens onder elkaar dat niet doen? Ik bedoel ook niet dat ze het gaan doen waar ik bij zit! Mijn vriend is ook absoluut niet het soort knul wat op een verkeerde manier met vrouwen omgaat. Maar wat hij wel zegt is dat als jongens een mooie vrouw zien, ze dat vaak gewoon een 'lekker wijf' noemen, omdat jongens onder elkaar dat nou eenmaal doen. En tsja... ik geloof best dat heel veel jongens dat doen. Ook de hoger opgeleiden.
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 06-09-2005 om 14:11.
Oud 06-09-2005, 12:44
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
net voordat ik gister de deur open deed om hem binnen te laten, dacht ik: wat zie ik er eigenlijk zomers uit. Eerste wat hij zegt als ik open doe: hey wat zie je er zomers uit!
haha en hij probeerde mn zusje wiskunde uit te leggen, maar ze begreep er steeds minder van

Het gaat erg goed, ik hou van hem en hij van mij. Wel erg jammer dat hij en mn beste vriendin elkaar niet mogen (ze zijn gewoon zoo anders) maar opzich blijkt dat de laatste tijd niet echt meer. Ik ga maar voorzichtig tegen haar zeggen dat we ong weer wat hebben (zij heeft niet zoveel geluk met jongens, maar hopelijk gunt ze het me wel, zoniet is ze niet echt een goede vriendin toch?)
Oud 06-09-2005, 12:45
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-09-2005 @ 13:33 :
Dat is echt niet waar! Alleen vraag ik me af hoe jij denkt te weten dat jongens onder elkaar dat niet doen? Ik bedoel ook niet dat ze het gaan doen waar ik bij zit! Mijn vriend is ook absoluut niet het soort knul wat op een verkeerde manier met vrouwen omgaat. Maar wat hij wel zegt is dat als jongens een mooie vrouw zien, ze dat vaak gewoon een 'lekker wijf' noemen, omdat jongens onder elkaar dat nou eenmaal doen. En tsja... ik geloof best dat heel veel jongens dat doen. Ook de hoger opgeleiden.
Ik ken jongens die dat niet doen omdat ze het onrespectvol vinden. En in principe is het gewoon onrespectvol. Mijn vriend heeft vrienden die wel zo zijn, maar zelf zegt hij het niet, omdat hij ook onrespectvol vindt. Dat is vaak de grootste drijfveer om het niet te zeggen. Ik zal een jongen ook nooit een 'lekkere hunk' noemen.

maar laten we het hier maar bij laten
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 06-09-2005, 20:35
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Gister overdag de hele dag gesmst, 's avonds gebeld, vandaag gesmst en denet belde hij. Heerlijk burgerlijk over onze dag zitten vertellen allebei
Het gaat best lukken, hij in Utrecht en ik hier, ookal moet ik er wel aan wennen en hij denk ik ook.
Ik ben gewoon zo zeker van ons en dat voelt zo goed.

Vandaag cadeautje gekocht voor hem
Oud 06-09-2005, 21:23
Verwijderd
OMG ik ben verliiiiiefd !!!!
Oud 06-09-2005, 22:20
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Leeg, maar eigenlijk vind ik het niet erg op het moment. Ik wacht wel tot over een week of twee
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 07-09-2005, 09:41
Verwijderd
Zondag al 3 maanden. De tijd gaat echt enorm snel, weet nog wel dat we elkaar voor de 1e keer zagen.

Het voelt nog steeds enorm goed, vanmorgen samen wakker geworden en heb hem net op de trein naar zn stage gezet. Zaterdag zien we elkaar 'pas' weer, en zondag moet ik werken, dus niet eens een heel weekend...

Maar komende week zijn mijn ouders wel weg, hoop dat ie dan veel hier is
Oud 07-09-2005, 10:06
Verwijderd
Het klopt niet, in de eerste weken van een nieuwe relatie hoor je elkaar veel&vaak te zien, maar het lukt gewoon niet omdat we het allebei zo druk hebben. 'Twee tè sociale mensen?', smste hij net. En ik zei van de week ook al tegen hem: 'Jij hebt het te druk voor een vriendinnetje', ik weet alleen niet of ik het ook niet andersom bedoelde.
Oud 07-09-2005, 10:22
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik mail wat met een vakantievriendin uit Noorwegen, gaat toch nooit wat worden vanwege die afstand

Gelukkig een nieuw schooljaar, hopelijk ontmoet ik daar een leuk iemand of in de kroeg, ik zou dus zeker wel openstaan voor een nieuw iets.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 07-09-2005, 11:16
Nuck
Nuck is offline
Het is uit en daar ben ik blij om
__________________
As if!
Oud 07-09-2005, 11:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Kut.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 07-09-2005, 12:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 07-09-2005 @ 12:17 :
Kut.
wrom?

Hier: helemaal goed.
__________________
Tsja
Oud 07-09-2005, 12:42
Verwijderd
kut.
ik vind hem leuk en hij mij niet. Mijn vriendin vind hem ook leuk en dat is wederzijds maar zij speelt alleen maar met hem.
Oud 07-09-2005, 13:02
Verwijderd
Super
Oud 07-09-2005, 13:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-09-2005 @ 13:33 :
Maar wat hij wel zegt is dat als jongens een mooie vrouw zien, ze dat vaak gewoon een 'lekker wijf' noemen, omdat jongens onder elkaar dat nou eenmaal doen. En tsja... ik geloof best dat heel veel jongens dat doen. Ook de hoger opgeleiden.
Daar zou ik me ook echt niet druk om kunnen maken.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 07-09-2005, 13:39
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-09-2005 @ 13:00 :
wrom?

Hier: helemaal goed.
Vertel ik wel eens op msn.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 07-09-2005, 15:04
Soms
Avatar van Soms
Soms is offline
Heel heel héél erg goed!
__________________
Misschien. Soms.
Oud 07-09-2005, 16:32
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik ben sinds zeer lange tijd volgens mij weer een beetje verliefd aan het worden, wat me alles behalve stoer maakt.
__________________
the plastics
Oud 07-09-2005, 16:35
fractuur
fractuur is offline
Ik wil hem weer zien. Stuk ongeduld dat ik ben.

En verder heb ik een top introductiekamp gehad. We hebben een superleuke werkgroep, en ik heb dus veel mensen leren kennen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 07-09-2005, 17:17
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik vind het leuk om smsjes van hem te krijgen en helemaal als ze zo enthousiast zijn. Ik vind het fijn voor hem dat het allemaal zo goed bevalt en dat hij leuke mensen leert kennen!
Maar als ik vrijdag weer lekker tegen hem aan kan kruipen ben ik helemaal blij!
Oud 07-09-2005, 18:33
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
soms he. soms!!! en nu is er 1 van:
Oud 07-09-2005, 20:29
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
'overmorgen zie ik je weer..'
Oud 07-09-2005, 21:02
Verwijderd
Mjah, ik zit in ongeveer de vroegste fase van iemand leuk vinden geloof ik. Meer ook niet.
Oud 07-09-2005, 21:13
Rieno
Rieno is offline
met een beetje mazzel spreek ik dr vanavond nog...dan maar es heel duidelijk zeggen dat ik dr leuk vind
Oud 07-09-2005, 21:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
i lie just to be real, and i'd die just to feel
why do the same old things keep on happening?
because beyond my hopes there are no feelings...




Zo voel ik me al 'n hele week ofzo...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 07-09-2005, 22:54
Verwijderd
niet te bestm eigenlijk, k heb t net uit gemaakt met mn vriendin, maar nu ga ik weer twijfelen, heb ik daar nou goed aan gedaan? ze is zo lief en leuk, haar ouders zijn er door de afstand alleen zo op tegen en werken het ook actief tegen, ondanks dat ze mij een geschikt vriendje vonden.
wat is wijsheid, ik weet t ook niet meer..
Oud 08-09-2005, 07:08
real.scary
real.scary is offline
mja kut; ik was verliefd op een meisje en zij ook op mij alles leuk enz.
nu heeft ze besloten nog een tijdje geen vriendje te willen want ze heb het te druk met andere dingen (ze heb et idd wel druk maar af en toe een half uurtje is voor mij al genoeg)
Oud 08-09-2005, 10:55
Verwijderd
Morgen zie ik hem eindelijk weer!
Oud 08-09-2005, 10:59
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Dit is nu de derde week dat we samenwonen en tot nu toe gaat het goed. Geen ruzie over het tandpastadopje oid. Het is op dagen zoals vandaag wel even wennen, hij werkt en is klaar als ik begin met werken. Dus zien we elkaar vanavond ergens pas Maar ach, we kunnen nu wel iedere nacht samen slapen
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Oud 08-09-2005, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Sprinkle schreef op 08-09-2005 @ 11:59 :
Dit is nu de derde week dat we samenwonen en tot nu toe gaat het goed. Geen ruzie over het tandpastadopje oid. Het is op dagen zoals vandaag wel even wennen, hij werkt en is klaar als ik begin met werken. Dus zien we elkaar vanavond ergens pas Maar ach, we kunnen nu wel iedere nacht samen slapen
*jaloers is*

OT; errug goed!
Oud 08-09-2005, 17:09
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
al vrij snel best goed.
zondag was het uit en woensdag al een heerlijke chick gedate.
__________________
hello dave.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.