Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2016, 23:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Is bijwerking x iets wat je dagelijkse bezigheden belemmert? Of is er wel mee te leven?

Als er mee te leven valt, zou ik eerst eens kijken of het inderdaad veroorzaakt wordt door een externe factor zoals stress. Als het echt onoverkomelijk is, zou ik de stap wagen, of in ieder geval overleggen met de arts.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 09-04-2016, 23:47
Verwijderd
Ik zou inderdaad zoeken naar of het inderdaad een bijwerking van L. is. Is deze bijwerking bekend, komt het veel voor? Als dat zo is en je wilt er graag van af, zou ik het overstappen overwegen. En als je het zo lang kunt trekken, misschien op een relatief rustig moment overstappen, in de zomervakantie als je geen studie hebt. Als x je leven niet ontzettend heftig beïnvloed en je wil niet overstappen, kun je het ook zien als iets dat er in plaats van je originele probleem komt. Of helemaal geen medicatie en je maar half mens voelen, of medicatie en deze bijwerking.
Oud 10-04-2016, 00:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb foto's van de hitlernary meet gevonden op mijn oude harde schijf Ik zal er een paar plaatsen waar niemand opstaat, ze zijn echt heel mooi!
Oei! Wil je die naar me pm'en?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-04-2016, 10:42
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Little Phoebe, speelde die kat van je met de eigen poep of met die van de andere poes?
__________________
Forumnist.
Oud 10-04-2016, 11:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Azeche: misschien even zoeken naar een lotgenotenforum. Daar kan je misschien kijken of het een bekende bijwerking is en er zijn vast mensen met ervaring met overstappen op andere medicijnen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-04-2016, 16:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Little Phoebe, speelde die kat van je met de eigen poep of met die van de andere poes?
Volgens mij van haarzelf. Kan ik niet met 100% zeggen, ze gaan op dezelfde bak.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2016, 22:13
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Volgens mij van haarzelf. Kan ik niet met 100% zeggen, ze gaan op dezelfde bak.
Als het niet de eigen poep is, kan het zijn dat ze het niet prettig vindt dat de ander er ook poept (en probeert ze die wellicht eruit te gooien).
__________________
Forumnist.
Oud 10-04-2016, 22:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heb je 2 kattenbakken? Want dan zou ik iig dat gaan proberen eerst. Eigenlijk is de stelregel voor kattenbakken, het aantal katten + 1 aan bakken.

Wordt lastiger naarmate je meer katten hebt, maar met 2 katten zou ik er minstens 2 in huis willen hebben
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-04-2016, 05:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als het niet de eigen poep is, kan het zijn dat ze het niet prettig vindt dat de ander er ook poept (en probeert ze die wellicht eruit te gooien).
Oke, maar kan dat ineens een probleem zijn na anderhalf jaar? Ook als hij de baas is?
Citaat:
Heb je 2 kattenbakken? Want dan zou ik iig dat gaan proberen eerst. Eigenlijk is de stelregel voor kattenbakken, het aantal katten + 1 aan bakken.

Wordt lastiger naarmate je meer katten hebt, maar met 2 katten zou ik er minstens 2 in huis willen hebben
Nee, mijn huis is 10 vierkante meter, ik kon deze net kwijt

Misschien probeer ik dit wel als ik een groter huis heb.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-04-2016, 12:19
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb foto's van de hitlernary meet gevonden op mijn oude harde schijf Ik zal er een paar plaatsen waar niemand opstaat, ze zijn echt heel mooi!
http://s1350.photobucket.com/user/Osmose90/library/hitlernary


het wachtwoord is : verzonkenhitlerstad
Oud 11-04-2016, 12:28
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik was Hitlernary een beetje vergeten
__________________
#JeSuisAldi
Oud 11-04-2016, 12:44
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hitlernaryyyy!

Ik heb nog ergens een foto van Martin die op jouw bed ligt te slapen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-04-2016, 12:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Trouwens, die tekening van Hitler die iemand in een oven schuift met 'onbeleefd' erboven is echt geniaal.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-04-2016, 13:18
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Trouwens, die tekening van Hitler die iemand in een oven schuift met 'onbeleefd' erboven is echt geniaal.
Die is van Bas
Oud 11-04-2016, 13:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oms jongens :'D
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-04-2016, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Die is van Bas
Die heb ik nog steeds op facebook pat nooit met hem, maar hij heeft leuke posts!
Oud 11-04-2016, 16:57
Verwijderd
Of bedoel je panda-Bas
Oud 11-04-2016, 20:57
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Pandabas inderdaad! Welke bas anders? Oh je bedoelt Bart!
Oud 11-04-2016, 21:17
Verwijderd
Ja!
Oud 12-04-2016, 00:04
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Oke, maar kan dat ineens een probleem zijn na anderhalf jaar? Ook als hij de baas is?


Nee, mijn huis is 10 vierkante meter, ik kon deze net kwijt

Misschien probeer ik dit wel als ik een groter huis heb.
Da weenik nie.
__________________
Forumnist.
Oud 13-04-2016, 18:34
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Het is moeilijk om te concurreren met de 'onbeleefd', maar mijn ultieme favoriet zijn toch die hakenkruis-muzieknootjes.
Oud 13-04-2016, 22:36
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Het is duizend graden onder nul in de klote trein gats
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-04-2016, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Het is duizend graden onder nul in de klote trein gats
Ben je naakt?
Oud 14-04-2016, 00:11
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ben je naakt?
Nee, sterker nog, de extra kleding die ik mee had lag allemaal over me heen.
Maar het lag niet aan mij deze keer, de conducteur had onze coupé aangeraden elders te gaan zitten zelfs omdat het daar zo stervenskoud was.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-04-2016, 00:15
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Was nogal een lang ritje want ik was helemaal naar Hengelo. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar dat boerengebied na deventer lijkt me echt zo chill om te wonen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-04-2016, 00:24
Verwijderd
Wowowow IK WAS OOK IN HENGELO VANDAAG JOH!

Ja, het is een mooie omgeving, ik geniet wel in de trein 's ochtends.
Oud 14-04-2016, 00:31
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat deed je in Hengelo, Fitmatrullie?
Oud 14-04-2016, 00:35
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Een klant bezoeken! Voor meerdere uren dus een topomzet van 500 ballen vandaag. Het was heel leuk, hij is al vaak naar mij geweest maar nu even omgedraaid dus.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-04-2016, 00:36
Verwijderd
Aww yeah, mooie bedragen
Oud 14-04-2016, 00:42
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
2 weken geleden had ik 1050 omzet in 1 weekend

Maar dat was wel erg uitzonderlijk, jan en feb waren kutmaanden dus had het nodig. En veel verdienen is altijd pijnlijk om terug te zien als de graaiers vd belastingdienst meedelen hoeveel ze ervan willen hebben
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-04-2016, 00:42
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Zo heeft Pim het niet gewild!1!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-04-2016, 00:47
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nee hoor jongens en meisjes, ik geef er de voorkeur aan juist meer te betalen in ruil voor goede voorzieningen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-04-2016, 00:50
Verwijderd
Toch had Pim het zo niet gewild!1!
Oud 14-04-2016, 11:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik was gisteren ook in Hengelo! (en zometeen weer).. Maar wel maar een kwartiertje om over te stappen..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-04-2016, 12:04
Verwijderd
In Oldenzaal geweest?
Oud 14-04-2016, 12:05
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Duitsland
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-04-2016, 12:10
Verwijderd
Okay, wat raar dat je dan een kwartier overstaptijd hebt daar, treinen rijden gewoon verder naar het westen

Als ik in Hengelo was geweest was ik je ff komen knuffelen
Oud 14-04-2016, 12:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Okay, wat raar dat je dan een kwartier overstaptijd hebt daar, treinen rijden gewoon verder naar het westen

Als ik in Hengelo was geweest was ik je ff komen knuffelen
Ja maar ik moet niet maar t westen hè.. Naar Zutphen en daarna nog verder door naar beneden.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-04-2016, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik moet niet maar t westen hè.. Naar Zutphen en daarna nog verder door naar beneden.
Ah met de stinksyntus. Mja. Ik was dan alsnog via Deventer gegaan denk ik
Oud 14-04-2016, 12:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ach, nu kom ik nog eens langs Lochem en Goor
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-04-2016, 16:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Goor.
Oud 14-04-2016, 17:23
Verwijderd
Klopt
Oud 14-04-2016, 18:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik ging vandaag schoenen kopen met mn zoon. Ik wijs een paar wat nettere aan zegt hij 'nee mam sorry, maar dat is meer voor als ik wat ouder ben...meer voor als ik in de tweede zit'.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-04-2016, 18:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Was nogal een lang ritje want ik was helemaal naar Hengelo. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar dat boerengebied na deventer lijkt me echt zo chill om te wonen
:') boerengebied na Deventer. Maar ja, tis prima wonen hier
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-04-2016, 19:21
Verwijderd
Citaat:
:') boerengebied na Deventer. Maar ja, tis prima wonen hier
Wat is er niet boerengebied aan precies? Als plattelandsjongen zie ik niet echt wat er niet boers aan is. Alles voorbij Utrecht (Amersfoort kan wel willen maar hoort er gewoon echt niet bij) is gewoon boerenbutengebied.
Oud 14-04-2016, 19:24
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
klotemoestuintjes
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 14-04-2016, 19:26
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ik moet ze van mezelf allemaal zaaien en verzorgen en verpotten en alles. Maar vroeg of laat is alles beschimmeld of dood, en heb ik geen resultaat, en wekenlang als een sucker miniatuurplantenbakkies water lopen geven en op mijn vensterbank geduld VOOR NIKS
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 14-04-2016, 19:27
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
laatst las ik dat je +- tot je dertigste nog kunt veranderen, en daarna ben je gedoemd te blijven zoals je bent (jaja, lekker genuanceerd). Dus er is geen hoop meer voor mijn plantverzorgingsskills ;(
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 14-04-2016, 19:47
Verwijderd
Citaat:
laatst las ik dat je +- tot je dertigste nog kunt veranderen, en daarna ben je gedoemd te blijven zoals je bent (jaja, lekker genuanceerd). Dus er is geen hoop meer voor mijn plantverzorgingsskills ;(
Hier is recentelijk een cactus overleden die precies zo behandeld is zoals voorgeschreven
Oud 14-04-2016, 19:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben beter in schimmels kweken op de potjes dan de plantjes erin
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.