Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 13:59
Verwijderd
Maar snelle vette happen zijn toch juist wel duur? Voor een euro heb je een heel brood, kun je vier dagen mee doen, nou, voor vier dagen ontbijt en lunch in snelle vette happen gaat niet lukken met 1 euro. En voor ook ongeveer een euro kun je een bord vol rijst met ei en groenten eten, terwijl je in de snackbar niet verder komt dan een kleine patat voor dat geld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2004, 19:47
Toddek
Avatar van Toddek
Toddek is offline
ik eet heel veel fruit. en groente.
dat is tenminste vega, en ook heel lekker.
__________________
Dance to the repetitive beats and be forever lost in subspace...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:49
Mindfields
Mindfields is offline
Stoer? Ik weet niet wat dat er mee te maken heeft. Ik eet alleen liever een lekkere broodje durum kebab dan een appeltje. Veel lekkerder.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:51
sophie88
sophie88 is offline
ik moet soms in de snackbar werken op mn werk (camping) en ik kots werkelijk van alles wat gefrituurd is
soms hou ik wel van een macje maar als ik gewerkt heb wil ik gewoon echt het liefst een bak sla of een broodje gezond
en trouwens als je langer bezig bent met je eten, het met liefde en aandacht bereid, dan maak je van je eten een feesje en hoef je dus minder te eten omdat je meer voldoening hebt van je vorige hap, denk ik zeg he even
__________________
phie
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:21
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
lovely1986 schreef op 04-05-2004 @ 22:02 :

En Mcdonalds is lang niet zo vet als iedereen beweert!!!

1 big mac = 600 kilocalorieen, 32 gram vet.
vergelijkbaar met 3 Mars-repen die je naar binnen werkt.

1 klamme hamburger met broodje = 360 kilocalorieen
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 08:23
Verwijderd
Stoer... ik weet het niet, misschien geldt dat voor sommige jongeren.
Ik vond toen ik jonger was gezond eten gewoon minder lekker dan die ongezonde zooi... Nu is dat een beetje verandert; veel gezonde dingen vind ik erg lekker en lekkerder dan ongezonde dingen.

Misschien is het iets wat moet groeien?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:15
Zozo
Zozo is offline
Ik vind deze stelling dus echt niet kloppen.

Bij mij op school zitten mensen die 5 van de 15 schooldagen niet op school zijn, omdat ze 'ziek' zijn. Zijn ze d'r wel, dan zitten ze de hele dag te zeuren dat ze zo dik zijn en weer een ons zijn aangekomen. Maar wel elke dag naar de Mac.

Ik zeg niet dat ik nooit naar de Mac ga, maar verder eet ik best gezond (en lekker!). Ik ben nooit ziek en zit lekker in m'n vel. Dit is toch veel belangrijker...?


Dus wat is nou 'stoer'?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 17:47
Verwijderd
tss welke idioot eet nou gezond dat is toch hartstikke uit... fastfood 4 life enz
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 16-05-2004 @ 14:59 :
Maar snelle vette happen zijn toch juist wel duur? Voor een euro heb je een heel brood, kun je vier dagen mee doen, nou, voor vier dagen ontbijt en lunch in snelle vette happen gaat niet lukken met 1 euro. En voor ook ongeveer een euro kun je een bord vol rijst met ei en groenten eten, terwijl je in de snackbar niet verder komt dan een kleine patat voor dat geld.
Duur.. valt wel mee... het is met name makkelijk hè
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 25-05-2004 @ 20:35 :
Duur.. valt wel mee... het is met name makkelijk hè
Maar vergeleken met zelf koken is het wel duur, bedoel ik . Dus als mijn geld op zou raken, dan zou ik niet opeens naar een snackbar gaan, want daat ben ik normaal gesproken ook al te gierig voor
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 26-05-2004 @ 12:01 :
Maar vergeleken met zelf koken is het wel duur, bedoel ik . Dus als mijn geld op zou raken, dan zou ik niet opeens naar een snackbar gaan, want daat ben ik normaal gesproken ook al te gierig voor
Mwjah, ik ken hun beweegredenen verder ook niet (behalve dan dat koken tijd kost).. maar niet alleen de snackbar is favoriet, de shoarmatent en de pizzaboer doen het dan ook goed.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 26-05-2004 @ 12:54 :
Mwjah, ik ken hun beweegredenen verder ook niet (behalve dan dat koken tijd kost).. maar niet alleen de snackbar is favoriet, de shoarmatent en de pizzaboer doen het dan ook goed.
je noemde geld als beweegreden, dat lijkt me dan toch niet kloppen, tenzij ze normaal de gewoonte hadden om naar restaurants te gaan en daar iets gezonds te eten .
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 13:51
AILILLA
AILILLA is offline
tja
__________________
I wish I was special, so f****** special, but I'm a creep...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:41
Mara
Mara is offline
Onder jongens merk ik 't wel, die willen bij de mac nog de sla ertussen uit halen omdat "dat gezond is, en je bij de mac komt om flink ongezond te zijn"
Meiden letten er wel meer op.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:21
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik vind gezond eten "stoerder". Het is gewoon kei goed van je als je in deze maatschappij als student zijnde gezond kunt eten en niet naar alleen maar junk food grijpt, want dat is veel makkelijker!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.