Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 19:08
MAUT
MAUT is offline
WIHOE HIER EEN NEW MEMBER, MAAR IK HEB DRINGEND EEN VERZOEK VOOR ALLE STUDENTJES HIER ---> MIE IS OP ZOEK NAAR EEN SITE OR WHATEVER WAAR IK NEDERLANDSE TEKSTEN VANAF KAN PLUKKEN AANGEZIEN IK ALLEEN MAAR 2-EN HAAL, ZEER BAGGER ZO AAN HET BEGIN VAN HET JAAR!
DANKJEEEEE WEL! TJUSSSS
ROZE
__________________
WieHoe Maut :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 19:13
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
MAUT schreef op 22-09-2003 @ 20:08:
ROZE
Wow... Roze...
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:14
MAUT
MAUT is offline
Owke who ever dat was leeeeeeuk je grapje, maar weet je toevallig iets waar ik wat aan heb?! gna moet zeggen een leuke binnenkomer ajuu!
__________________
WieHoe Maut :-)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:21
Verwijderd
Nederlands valt onder Moderne Talen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Eerst maar even dit gelijk leren (aangezien je nieuw bent: )
- het wordt niet zo gewaardeerd als je alles in hoofdletters tikt
- het wordt niet zo gewaardeerd als je je tekst roze maakt (hoewel dat al niet gelukt was )
- het wordt niet zo gewaardeerd als je dingen als 'mie' enzo zegt (kortom: gebruik gewoon nederlands)

niet lullig bedoelt, maar dan heb je gewoon veel meer kans op antwoord

en om die maar gelijk te geven:
op www.havovwo.nl kan je oude examens vinden. Dat zijn teksten die je dus kan proberen te samenvatten, mocht dat hetgeen zijn wat je met die teksten wil gaan doen.
verder kan je op de sites uit dit topic ook oude examens vinden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:46
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
linda85 schreef op 22-09-2003 @ 21:27:

- het wordt niet zo gewaardeerd als je dingen als 'mie' enzo zegt (kortom: gebruik gewoon nederlands)
Misschien wil ze hier mee maar even benadrukken hoe "bagger" haar Nederlands is


Zit je in de examenklas? Dan zou ik gewoon een examenbundel kopen, en anders inderdaad www.havovwo.nl, al staat er in je bericht niet of je havo of vwo of iets anders doet

[Edit]Oh, dat staat in je info, nou, laat die examenbundel dan ook maar zitten, en die teksten van havovwo.nl zijn dan misschien ook nog te moeilijk, niet dat je in 6V nou zoveel meer weet wat betreft Nederlandse teksten volgens mij, maar goed, misschien moet je eerst de havoteksten proberen[/edit]
__________________
msn=stom en van roken ga je dood

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 21:49.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:52
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
MAUT schreef op 22-09-2003 @ 20:08:
WIHOE HIER EEN NEW MEMBER, MAAR IK HEB DRINGEND EEN VERZOEK VOOR ALLE STUDENTJES HIER ---> MIE IS OP ZOEK NAAR EEN SITE OR WHATEVER WAAR IK NEDERLANDSE TEKSTEN VANAF KAN PLUKKEN AANGEZIEN IK ALLEEN MAAR 2-EN HAAL, ZEER BAGGER ZO AAN HET BEGIN VAN HET JAAR!
DANKJEEEEE WEL! TJUSSSS
ROZE
En zoiets zit in 5 vwo. *kucht diep*
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 21:10
MAUT
MAUT is offline
Ik vind het vrij kinderachtig hoe sommige mensen hier reageren, blijkbaar is dit forum ook een plek om je frustraties te uiten. Ik vind het jammer om te zien/lezen dat sommige onder ons het nodig vinden om mijn zegje te gaan benadrukken, en vijandige opmerkingen te plaatsen. Een goed niveau van kinderachtigheid, hoewel enkele heel erg de indruk willen wekken dat ze een goed en hoog niveau volgen. Jammer ik zie dit forum als een nuttig iets waar ik informatie vandaan kan pikken m.b.v medemensen die zo vrij zijn me daarin te verschaffen maar als we op z'n manier te werk gaan vraag ik me af of dit forum enig nut van bestaan heeft. Iemand benadelen op zijn manier van formuleren ( wat overigens zeer aardig en open bedoeld was/is ) is een beetje beneden het "niveau". Msn taal, wie kent het niet haha mijn god jammer dat het zulke innerlijke frustaties boven kan halen dat sommige zich als een gek op hun toetsenbord uit gaan storten. Leuk hor om "the bitch" te spelen over een internet forum..maar ben je dan wel helemaal jezelf? Laat staan in het dagelijks leven. Het is heel gemakkelijk je te verschuilen via het Net helaas moet je nog steeds in deze tijd jezelf waar kunnen maken in de grote boze wereld..
Piep dan ook niet over zinloze dingen want waarom oh waarom begin je in godsnaam te bekvechten op een internetforum!

Mensen die echt willen helpen zonder zich als een tiran te formuleren laat graag iets achter, dank jullie wel
Maut
__________________
WieHoe Maut :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen duits :S:S
19lotte93
6 12-05-2007 14:39
Werk, Geld & Recht Probleem met telefoon en internet
Mestkever
53 26-01-2007 13:20
Verhalen & Gedichten [Schrijfadviezen]
Verwijderd
0 22-03-2006 15:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'TMF en MTV moeten zelf censureren'
Love & Peace
214 15-11-2005 22:47
Algemene schoolzaken Arrest 13 mrt 1987
synclinorium
6 07-11-2005 17:14
HAVO Nederlands
Duplo - Dos
485 21-06-2005 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.