Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2009, 23:29
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
Hallo,
Ik ben nieuw hier en ben een jongen van 15 jaar oud,
Ik twijfel nog veel over of ik nou op jongens of meisjes val.
Nu begint de tijd ineens erg te dringen

Er zit een jongen in een ander klaslokaal...
Die vind ik er erg lekker uitzien.

Aan de ene kant denk ik dat ie mij ook wel wat vind maar aan de andere kant niet,

In de pauze, dan staan we gezellig met elkaar te kletsen,
Het gaat over bloemetjes en bijtjes
en dan gaat hij een beetje naar voren bukken (gewoon met kleren aan natuurlijk)
en dan stoot ik zeg maar tegen hem aan...
dan doen we dat ook weer andersom...

Hij maakt ook opmerkingen tegen mij als "vanavond ga ik je batsen", "je lag gewoon op mij te geilen of niet?", ik zei daarop op een beetje lacherige manier "ja".

Hij reageerde niet zoiets van gatsie ofzo...

Toen ik vroeg; "dit is een serieuze vraag: ben je misschien homo" zei hij eerst op een lacherige manier "Ja!", maar even later was het voor mij een twijfel gevalletje,

De pauze daarna ging hij weer bukken etc etc. En toen vroeg ik aan hem "ben je bi" toen zei hij op een lacherige manier "ja".
In de pauze had hij het samen met een andere jongen over een triootje (als grap) samen met nog een meisje en dus die jongen, hijzelf en ik. Of hij echt veel met meisjes heeft kan ik niet goed eruit op maken (ook niet echt via Hyves o.d.)


- ik heb hem een knipoog gegeven en kreeg er 2 op een lacherige manier terug.
- hij kwam dichtbij me staan en begon weer te doen, dat van achteren nemen gewn met kleren aan.
- hij tekende op een of andere manier de penis van hem en die van mij (knap, als die m nog nooit gezien heeft) op een papiertje, wat daar het doel van is, snap ik nog steeds niet.
- toen kwam het; volgens mij had ie mij een beetje door, hij vroeg "ben je verliefd op me?" ik zei "tuurlijk" toen zei hij "serieus" ik zei ja! toen zei hij "wil je geen vriendin dan?" ik zei "nee, ik wil jou!" toen kwam daar eigenlijk verder geen reactie op. en toen was het dus stil.
toen zei hij 'vind je me leuk dan?' ik zei ja. maar ik kon het er niet uitgebreid over hebben want er zaten meerdere in mn klas.
- in de klas keek hij mij aan en ik deed mn tong in en uit, en hij deed dat terug.

Ik wou graag vragen aan jullie; hebben jullie misschien serieuze tips over hoe ik het beste kan doorvragen of hij echt iets met mij zou willen beginnen, terwijl het niet al teveel opvalt.

En kunnen jullie misschien een beetje uit deze tekst halen of hij echt hetero,bi,homo o.d. is?
wat denken jullie hiervan?
zou hij echt iets met mij willen?

Alvast bedankt.
Advertentie
Oud 10-04-2009, 09:56
blablatje
blablatje is offline
Nouja, dit laat een beetje twee opties:
- óf hij is overduidelijk met je aan het flirten
- óf hij is je gewoon gigantisch aan het naaien
De enige manier om daar achter te komen is een keer als je alleen met hem bent er nog eens serieus over te beginnen. En als hij dan weer positief reageert, hem mee uit te vragen of proberen hem te zoenen of iets anders waardoor duidelijk is voor hem dat jij het echt meent.
Het risico daarvan is dat als hij al die tijd niet serieus is geweest, je een paar weken lang het grootste roddelonderwerp van de school gaat zijn. Als je daar wel tegen kan, zou ik zeggen: ga ervoor. Als je daar niet goed tegen kan, moet je maar eens gaan nadenken of je hem leuk genoeg vindt om het er voor over te hebben.
Oud 10-04-2009, 12:42
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik denk dat die vriend van jou ook homo is, maar dat hij het zelf nog niet weet. Het kan ook zijn dat hij zich er voor schaamt en daarom steeds die grapjes maakt. Misschien moet jij hem maar over de streep trekken! Volgens mij kun je zelf verzinnen hoe
Oud 11-04-2009, 16:14
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
dank voor de reacties die serieus zijn!

hij noemde op een vrij rustig moment een opmerking van: “als ik iemand zou batsen, dan sta jij op 1, …op2 op 3…. etc.
dus dat was ook weer gebeurd, hij is naar mijn weten niet iemand die zich op die manier iemand naait...
we kunnen ook heel gezellig kletsen , dus alleen seks zal het niet zijn....

gr
Oud 11-04-2009, 18:44
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Op jouw leeftijd heb ik ook weleens wat gedaan met een kerel waar ik op dat moment ook heel goed bevriend mee was. Het is weer eens wat anders, maar als je echt goed bevriend bent, kun je daar altijd achteraf goed over praten en samen een beetje proberen uit te vogelen of je homo, bi of gewoon een nieuwsgierige hetero bent.

Zulke dingen gebeuren niet altijd zomaar (tenzij je écht lef hebt), dus ik stel voor eens na een feest of zo bij elkaar te blijven slapen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 11-04-2009, 19:15
Verwijderd
Het lijkt me in ieder geval wel duidelijk dat jij wél op jongens verliefd wordt, want je bent hier véél te obsessief over aan het nadenken
Oud 11-04-2009, 20:09
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
Nou even een update:

Ik heb hem vanavond op msn gehad en het volgende kwam naar buiten:

- in het begin zie die duidelijk nee, ben ik niet, ik val op meiden
ik vroeg of hij het zeker wist...

- daarna zei hij "ik weet eigenlijk niet of ik bi ben"
ik vroeg hoezo?

hij zei. nou ik kijk naar meiden maar soms ik zie ik een jongen lopen en die vindt ik dan WOW!

maar hoe zit dat vroeg ik... hij zei nou, ik kijk meer naar vrouwen , veel meer. maar ook naar jongens...

toen vroeg ik of hij op mij was... hij zei:
sorry -naam- maar ik ben niet op jou.

Ik zei dat ik het jammer vond.

Toen kwam het: "maar..."

en toen legde hij uit dat hij het zelf niet kon geloven dat hij dus bi is.

--ondertussen was er nog een gesprek gaande--

en toen zei hij dat iemand anders hem heeft vertelt dat DIEGENE bi is, en daar is hij over na gaan denken en toen was het zo gekomen...

Nu hebben we afgesproken dat we binnenkort met z'n 2en naar een stad gaan en dan gaan we serieus even praten en hoe verder...

Gr
Oud 12-04-2009, 09:51
Alyssia
Alyssia is offline
Ik vind het echt knap van je dat je dat durft, zo met die andere jongen daarover praten. Heel veel succes, misschien dat er nog wat van komt en anders ligt er nog een hele wereld voor je open.
Oud 12-04-2009, 11:27
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
ik werd zo zenuwachtig om het zo te noemen achter msn, dat ik gewoon mn verstand op 0 zette en gewoon gevraagd,
ik zal jullie laten weten hoe het is geweest als we zijn gegaan
gr
Oud 12-04-2009, 12:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Inderdaad echt dapper dat je dat zo gevraagd hebt etc. Good luck!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 12-04-2009, 13:10
wup
wup is offline
Ja, echt dapper! Ben benieuwd hoe het zal gaan
Oud 12-04-2009, 15:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Al doet die vriend van je me wel erg denken aan mezelf... nieuwsgierig, niet bang om dingen uit te proberen en er ook niet vies van, maar uiteindelijk toch best wel hetero.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 12-04-2009, 16:05
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
ik heb even in je profiel gekeken, maar je bent het niet hoor
Oud 12-04-2009, 18:46
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Haha, bedoelde eerder dat hij me aan mijn soort mensen doet denken. Ondanks alle nieuwsgierigheid toch redelijk hetero.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 12-04-2009, 21:14
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
goed dat jullie er over kunnen praten samen
__________________
To eu zèn
Oud 13-04-2009, 23:20
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
heel erg bedankt voor jullie antwoord.
ik heb nog de volgende vragen:
hoe kan ik hem het beste vertellen dat ik eigenlijk gewoon HEM wil?
- hoe moet ik me gedragen in de stad?
- wat zijn een paar goede vragen die voor mij duidelijkheid kunnen geven?
- wat zijn een paar vragen die Hem duidelijkheid kunnen geven, of antwoorden.

En misschien een rare vraag; maar ik wil eigenlijk seks met hem hebben maar daar durf ik het eigenlijk helemaal niet over te hebben, hoe kan ik dat het beste aanpakken? of vragen? en wat ik echt niet durf is het te vertellen aan mijn ouders... ik voel me eigenlijk heel schuldig als ik het niet vertel, maar ik ben o zo bang voor hun reactie, ben ik schuldig als ik het niet vertel?

Alvast erg bedankt! gr gftbak
Oud 14-04-2009, 07:50
Alyssia
Alyssia is offline
Eigenlijk alleen een antwoord op het laatste: Nee natuurlijk ben je niet schuldig! Het is niet iets wat je ook zomaar zegt, tenminste, niet als je er zo mee zit. Je moet het zeggen als je er klaar voor bent, misschien is dat pas over 5 jaar ofzo. Je bent nog hartstikke jong en er kan nog veel gebeuren.
Als je het op een gegeven moment toch wel wil zeggen, kun je misschien eerst vragen hoe zij er tegenover staan. Dan heb je het nog niet gezegd, maar eigenlijk weten ze het dan wel al (als ze snugger zijn ). Als een soort voorbereiding, zeg maar.
Oud 14-04-2009, 13:48
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
heel erg bedankt voor jullie antwoord.
ik heb nog de volgende vragen:
hoe kan ik hem het beste vertellen dat ik eigenlijk gewoon HEM wil?
- hoe moet ik me gedragen in de stad?
- wat zijn een paar goede vragen die voor mij duidelijkheid kunnen geven?
- wat zijn een paar vragen die Hem duidelijkheid kunnen geven, of antwoorden.
-Gedraag jezelf zoals je altijd doet. Maar maak je niet te veel zorgen over hoe je overkomt, hij zal waarschijnlijk ook heel zenuwachtig zijn.
-Voordat je persoonlijke vragen gaat stellen, stel hem eerst op zijn gemak. Je kunt natuurlijk vragen stellen, zoals "vind je me leuk?" of vragen zoals "op wat voor jongens val je?". Ik denk niet dat hij jouw antwoorden kan geven over zijn geaardheid, omdat hij zelf nog niet weet wat zijn gevoelens mbt mannen of vrouwen zijn. Je kunt hem wel vragen om eerlijk en duidelijk te zijn tegenover jou. Vertel hem in ieder geval dat je geduldig wilt bent en hem de tijd wilt geven om over zijn gevoelens voor jou na te denken.
-Je kunt zeggen dat je serieus bent en dat je hem leuk vindt. Dat hij je kan vertrouwen en dat je niets zal doorvertellen zolang hij nog niet zeker is van zijn gevoelens.

Citaat:
En misschien een rare vraag; maar ik wil eigenlijk seks met hem hebben maar daar durf ik het eigenlijk helemaal niet over te hebben, hoe kan ik dat het beste aanpakken? of vragen? en wat ik echt niet durf is het te vertellen aan mijn ouders... ik voel me eigenlijk heel schuldig als ik het niet vertel, maar ik ben o zo bang voor hun reactie, ben ik schuldig als ik het niet vertel?

Alvast erg bedankt! gr gftbak
Als jullie steeds van die grapjes maken over seks, dan durf je vast ook wel met hem te praten over seks. Je kunt natuurlijk vragen of hij seks met je wil, maar misschien is dat niet nodig en gebeurt het een keertje vanzelf.

Over je ouders. Je hoeft nu nog helemaal niet te vertellen dat je homo bent. Je kunt het best nog wel eventjes geheim houden. Jouw ouders zullen zelf ook wel hun geheimen hebben, die ze niet aan jou vertellen. Ze zullen helemaal niet boos zijn en ze zullen het best wel begrijpen, dat je het niet meteen durfde te vertellen.
Als je toch besluilt om je ouders het te vertellen, moet je echt niet bang zijn voor hun reactie. De meeste ouders, meestal moeders, hebben meestal wel een vermoeden als hun kinderen homo zijn. Als je bang bent voor hun reactie, kun je natuurlijk eerst vissen over wat ze van homo's vinden. Daarmee bereid je ze misschien ook al een beetje voor op het grote nieuws. Als je bang bent voor de reactie van je vader, dan kun je het misschien eerst aan je moeder vertellen en vragen of zij het met je vader over wil hebben.
Ads door Google
Oud 14-04-2009, 16:22
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Gezien wat jullie allemaal hebben besproken, denk ik eerlijk gezegd dat ie allang weet wat je wilt. Het is nu aan hem om mee te doen, en verder zou je er gewoon voor kunnen zorgen dat er een keer een situatie ontstaat waarin wat kan gebeuren.

't Is een beetje moeilijk gezien je leeftijd, maar ieder ander had ik aangeraden het eens op een zuipen te zetten...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 14-04-2009, 17:22
GeenIdeeWaarom
GeenIdeeWaarom is offline
Bah! Bah! Bahbah!

Als ik iemand op school dat zou zien doen, zou dat echt het toppunt zijn!
GET A LIFE BOY! Huur een kamer als je zo graag wil vozen en ga daar je gang maar doe het aub niet op een school dat is echt........... IEL!!

BTW Your definitely gay!
Oud 14-04-2009, 17:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Ah, daar hebben we een stoere nieuweling. En hoe oud ben jij als ik vragen mag? Vast nog niet oud genoeg om zekerheid te hebben over je eigen geaardheid...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 14-04-2009, 18:31
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
Ik zit nou heel erg down... ik sprak hem vandaag weer op msn...
maar hij mocht van zijn moeder niet naar een andere stad omdat zn moeder dan ongerust wordt en vandaar dat het niet mocht, naar zijn huis gaan is ook niet te doen, das 3 uur met de bus.
Ik vroeg aan hem wat hij van me vond, nogmaals, hij zei grappig, soms irri.
Ik zei maar zou je wat met we willen; hij zei; nee, (met smiley die zich schaamt)
ik zei waarom niet, maar hij zei daarvoor al dat ie zo weg moest, en was dus al weg voordat ik mn vraag kon stellen, heb hem wel een mail gestuurd, maar hier reageert hij nooit op.
Wat nu?
Is het over?
Wil hij niks met mij?
Hebben jullie tips?

Alvast erg bedankt.
Gr Anoniem
Oud 14-04-2009, 20:51
Alyssia
Alyssia is offline
Jammer dat het zo is afgelopen!
Het zouden nu twee dingen kunnen zijn (zover ik kan bedenken)
1. Hij is wel verliefd op je/wil iets met je, maar nu komt het wel erg dichtbij en vindt hij het gewoon eng en krabbelt dus terug.
2. Hij is niet verliefd op je en flirtte gewoon een beetje rond om zichzelf te.. hoezegjedat, ontplooien, leren kennen.
Ik denk wel dat hij je iig graag mag, maar dat ie nu gewoon een beetje in de war is. Laat hem even, neem zelf ook even rust (zoveel spanning kan nooit goed zijn) en spreek hem gewoon op een normale manier op school enzo, gewoon als vrienden, niks bijzonders. Doe even niet aan hints, gewoon even.. afkoelen. Succes.
Oud 14-04-2009, 20:53
Verwijderd
Als hij nee zegt, wil hij niks met je nee Ja misschien is hij onzeker of bang of weet hij het niet, maar hoe dan ook schiet jij daar op het moment niks mee op, als hij nee heeft gezegd is dat in eerste instantie ook gewoon nee, om welke reden dan ook. Zou niet te lang blijven vissen.
Oud 14-04-2009, 21:18
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
hij is nu 13 en word dit weekend 14 dus zal er waarschijnlijk idd nog niet helemaal over eens zijn.
ik zal m ff met rust laten
gr
Advertentie
Oud 14-04-2009, 22:01
Verwijderd
Hey Gft,

Jullie zijn allebei nog best wel jong en ik kan me voorstellen dat hij, net als jij, een beetje in de war is met al deze gevoelens. Dat hij nog niet goed weet of hij op jongens of op meisjes valt. Op zich is het al fijn dat hij nooit echt negatief op je heeft gereageerd en dat jullie nog steeds leuk met elkaar om gaan. Geef hem wat tijd en misschien komen jullie er samen uit, of ontmoet je een andere leuke jongen.
Als je seks wil met iemand, een jongen of een meisje, hoef je dat niet per se aan je ouders te vertellen. Als je er sowieso al open over praat, kan je het waarschijnlijk gewoon vertellen. Maar ik kan me voorstellen dat je ouders er misschien juist nooit over praten, of dat ze heel negatief doen over seks in het algemeen of seks met een jongen. Je mag zelf de keuze maken om er met ze over te praten. Je hoeft niet alles te vertellen. Er zijn heel veel mensen die helemaal niks aan hun ouders vertellen, of bijna niks. Daar hoef je je dus niet schuldig over te voelen.

En ik vind dat je het allemaal best goed hebt aangepakt
Oud 14-04-2009, 22:12
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Wat jammer zeg. Nu hij duidelijk is geweest, moet jezelf maar niet langer opdringen. Geef hem maar eventjes de tijd. Je bent nog wel heel jong, er komen vast nog wel een heleboel andere leuke jongens voorbij. Sterkte!
Oud 15-04-2009, 15:30
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
update 02:

vandaag op msn een vriend gesproken en die zei dat die jongen het super lief vind dat ik zoveel om hem geef.
hij voelt zich alleen teveel opgedrongen...
dat begreep ik en zal ik zeker minderen, ik heb m een mail gestuurd waarin ik heb uitgelegd dat ik het zeker zo niet bedoeld heb,
heb ik nog geen reactie op gehad omdat ik hem net pas heb verzonden.
hij waardeert mij dus blijkbaar wel.
gr
Oud 15-04-2009, 21:24
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
op hyves heb ik een krabbel gestuurd opzich niks ergs aan maar hij verwijderd div berichten van mij? wat zou dit EVENTUEEL kunnen betekenen?
gr
Oud 15-04-2009, 21:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dat hangt denk ik van de inhoud af Maar ik zou 'm gewoon even laten. Paar dagen wachten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-04-2009, 21:32
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
oke, maar ik wil heel graag iets met hem ondernemen, maar ik bedoel het heel aardig, maar ik kan eigenlijk gewoon niet wachten...
Oud 15-04-2009, 21:40
Verwijderd
Het beste wacht je totdat hij toenadering zoekt.
Oud 15-04-2009, 22:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
oke, maar ik wil heel graag iets met hem ondernemen, maar ik bedoel het heel aardig, maar ik kan eigenlijk gewoon niet wachten...
Been there, done that.. maar het is echt geen goed idee als de ander daar niet op zit te wachten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-04-2009, 22:44
Verwijderd
Okee als hij het gevoel heeft dat jij opdringerig doet, is het natuurlijk hélemaal verkeerd om hem te mailen en dan ook nog te krabbelen. Zoek eens even een aantal dagen helemaal geen contact!!
Oud 16-04-2009, 22:03
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
UPDATE:

Vandaag heb ik het gezegd tegen een juffrouw dat ik zo over hem dacht, was wel pittig, maar goed, ik wou duidelijkheid, en aangezien die ene juffrouw hem in de klas heeft kan zij misschien inschatten hoe die jongen over verliefdheid denkt.
Dit heeft duidelijk veel geholpen!


Ze gaf sowieso al aan dat ze het heel goed vond, dat ik erover begon, ik heb gevraagd aan die juf hoe die jongen erover denkt... daarin kon ik uit opmaken dat die jongen waar ik een oogje op heb waarschijnlijk ook een oogje op mij heeft!
Waarom?.... nou, ze zei dat ze samen met hem (toevallig vandaag) op hyves heeft gekeken naar een van zijn vriendinnen.en die jongen gaf aan dat hij een meisje als vriendin heeft, duidelijk erbij gezegd dat het "een vriendin" is en niet "zijn vriendin".
Dus vroeg de juffrouw: "dus daar wil je mee verder"... NEE! Was heel duidelijk het antwoord, nee, alleen vriendschap zei hij,
Volgende punt waaraan misschien wel te zien is dat hij een oogje op mij heeft: Ik heb div boekjes bij, en die wil hij altijd graag lenen, daar heb ik geen problemen mee, maar hij komt gemiddeld 4x per dag binnen om iets aan mij te vragen... ook vragen, die allang van een antwoord voorzien waren

Die jongen, waar ik inmiddels een nog groter oog op heb is niet zo'n eentje die over dit soort onderwerpen een geintje maakt, dat zei die juffrouw ook.
Kortom; de juffrouw denkt ook dat er meer is dan verliefdheid naar 1 geslacht.

Vandaag heb ik niks zelf uitgevoerd naar hem toe, dus het moest van zijn kant komen zeg maar. Blijkbaar was dat geen probleem want hij zocht me zelf weer op.
Het was gewoon weer gezellig en hebben lekker gekletst.

Wat denken jullie nu hierover?

Ik hoor het graag!

Gr Anoniem
Oud 16-04-2009, 22:20
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ehh ik vind het nogal raar dat je het met je docent over die andere jongen hebt, en vooral dat zij er zo op ingaat. lijkt me nogal persoonlijk. ook vreemd dat je wil dat die docent inschat wat voor gevoelens hij heeft, hoe kan zij dat nou weten? hij weet het zelf toch niet eens? laat het nou gewoon even rusten, gewoon gezellig doen maar verder niks. geef hem de ruimte om uit te zoeken wat hij vindt en om alles op een rijtje te zetten.
Ads door Google
Oud 16-04-2009, 22:22
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
Nou, die juffrouw merkte dat ik me anders gedroeg,,,,
maar die juffrouw kan dat dus goed inzien in zijn gedrag dan weer...
gr
Oud 16-04-2009, 22:32
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
hoezo kan zij dat? vind je dat alleen omdat ze zei wat jij graag wilde horen?
daarnaast lijkt het me dat het niks zegt als hij met een vriendin verder niks wil. jij wil toch ook niet iets met al je vrienden?
begrijp me niet verkeerd, ik hoop voor je dat hij jou ook leuk vindt enzz. maar kijk uit dat je niet te hard van stapel loopt en dat je hem niet pusht.
Oud 16-04-2009, 22:34
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
bedankt voor je reactie, die ene juffrouw die had dit echter al iets langer door, ik weet niet waarom zei dat weet.
Nou, als hij Zo duidelijk zegt dat ie met een vriendin wil...

Ik begreep je idd in het begin een beetje verkeerd, maar nu niet meer hoor!
Nogmaals bedankt, als er nog meer mensen zijn die een idee hebben hoor ik het graag.
Oud 18-04-2009, 14:23
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
Vandaag heb ik hem gebeld, want hij is vandaag jarig, ik hoorde uit zijn reactie , dat hij het volgens mij wel leuk vond dat ik belde.
Hij sloot het gesprek af met "dag batsmaatje"

Ook heeft zijn zus(je) mij uit zichzelf toegevoegd op Hyves, ze zei in haar uitnodiging: "jij bent toch vriend van mn broer?, ik heb de uitnodiging geaccepteerd, en zei in een krabbel; hoe weet je dat? Toen zei ze dat haar broer het vaak over mij heeft... toen zei ik, "wat zegt hij dan zoal?" Nou, zei ze, hij zei dat jij bi was. dus ik heb gezegd dat dat idd klopte, ik heb nu aan haar gevraagd of zij wist wat hij was, nog geen reactie op gehad.
gr
Oud 20-04-2009, 18:15
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
Hi,
En ook hier weer bedankt voor jullie antwoord.

Vandaag kwam ik weer op school aan en hij kwam weer gezellig bij mij bij het groepje staan.
Ik merkte in de 1e pauze wel weer dat ie -veel- aandacht aan me vraagt. In de zin van bijvoorbeeld niet wereldschokkende seks-gerelateerde opmerkingen.
Zo kwam hij weer bij mij in de klas, en glimlachde, leverde een boekje af en ging weer weg.
In de pauze was het weer gezellig, en maakte hij weer bepaalde opmerkingen.

Tijdens een lesuur moest ik naar de wc, en toevallig zat hij in het toilet naast mij, dat had hij door, en toen deed hij de deur open toen ik klaar was.
En hebben we een half uur lopen kletsen, niks bijzonders verder, hij deed wel weer seks gerelateerde bewegingen, en hij zei op een gegeven moment; wil je 'm zien, ik zei op een lacherige manier; haha, niet nu.
Zo ging een beetje het gesprek door, maar ook heel serieus, maar of hij echt iets met mij had of wil, tja, dat weet ik nog steeds niet 100% zeker.

Had wel weer ff contact met de juffrouw, en haar viel wel weer een aantal dingen op die erop wezen dat ie mij zeker waardeert, zeker gezien al zijn opmerkingen en dat ie mij toch de hele tijd weer opzoekt.

Ja, het lijkt dat het vandaag nog meer aandacht vroeg aan mij dan eerst.

Gr
Oud 20-04-2009, 20:59
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Misschien omdat je nu zelf wat minder doet en hij meer voor je moet doen..? Naja, als je die balans houdt, moet het vanzelf goedkomen toch.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 20-04-2009, 21:15
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
thnx voor je antwoord.
Ik ben zeker al bezig met flirten,

En misschien dat de afspraak toch doorgaat;
Ik heb dus nog steeds geen duidelijkheid,
Ik had hem toch maar een smsje gestuurd vandaag en gezegd dat ik dus nog steeds een oogje op hem heb.
En dat ie misschien toch nog een keer iets wou afspreken?
Hij reageerde terug; ik wil dat wel maar kweet niet of mn moeder dat goed vind, die denkt namelijk dat je iets van plan bent, maar ik weet dat je dat niet doet. Hij zal het morgen nog even navragen zei hij, en misschien kunnen we dan toch woensdag naar een stad.
Moch iemand nog tips, ideeen, of -graag- zn mening willen geven? Alvast bedankt!
gr
Oud 20-04-2009, 21:47
Alyssia
Alyssia is offline
Dat z'n moeder er een beetje moeite mee heeft, is best logisch. Misschien kun je, als jullie over een tijdje weer wat meer met elkaar omgaan (al is het gewoon als vrienden), een keer bij hem thuis komen als zijn moeder er ook is? Dan ziet zij dat je niks slechts in de zin hebt en gewoon een hele leuke jongen bent die veel om haar zoon geeft.
Oud 20-04-2009, 22:00
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
bedankt voor je reactie!
ik heb idd in 1 van de smsjes, gezet van dat zijn ma me best mag bellen ofzo.
want ik durf eigenlijk niet zo. hupsakee zo het huis in te stappen.
gr
Oud 21-04-2009, 09:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Waarom spreken jullie niet een keertje af voor een film of zo? (ik probeer hard te bedenken wat ik deed op die leeftijd) Of samen huiswerk maken, ijs eten.. Dan heb je toch wat tijd samen en is het minder een voorstel-rondje thuis want ik kan me van beide kanten voorstellen dat dat toch een beetje eng is.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-04-2009, 13:57
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Waarom spreken jullie niet een keertje af voor een film of zo? (ik probeer hard te bedenken wat ik deed op die leeftijd) Of samen huiswerk maken, ijs eten.. Dan heb je toch wat tijd samen en is het minder een voorstel-rondje thuis want ik kan me van beide kanten voorstellen dat dat toch een beetje eng is.
Misschien kun je hem ophalen voordat jullie naar de bioscoop gaan. Dan hoef je niet zo lang bij hem thuis te zijn, maar dan heeft zijn moeder jou iig gezien.
Oud 21-04-2009, 17:40
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
Nou, de kogel is door de kerk!

Ik heb afgesproken met hem, dat we elkaar morgen zien in een stad in het zuiden van Nederland.
Ongeveer 2 uur hebben we de tijd met z'n tweetjes.
Ik durf niet rechtstreeks aan hem te vragen of hij iets wil opbouwen met mij.
Ik ben ook heel erg bang dat hij mij afwijst zeg maar, maar ja, dit is toch DE vraag waar ik antwoord op wil.
Maar ik voel me heel onrustig van binnen als ik dat zeg maar wil vragen... hebben jullie misschien tips;
- Welke vragen handig zijn om die te stellen.
- Welke dingen ik bijvoorbeeld met hem kan doen in de stad.
- Welke dingen ik bijvoorbeeld NIET met hem moet doen in de stad. (serieuze vraag!)
- HOE ik de het beste mn vragen kan stellen, want in dat opzicht ben ik wel angstig daarvoor.

Ik hoop echt met alle hoop dat ie mij ook leuk vind,

Ik sprak ook nog iemand en die zei; "omdat die jongen het waarschijnlijk zelf ook nog niet -zeker- weet, kan het ook zijn dat je niet echt veel wijzer wordt,
Dat zou zeker mogelijk kunnen zijn!

Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoord!!!

Gr,
Oud 21-04-2009, 18:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik denk vooral dat je hier geen grote dingen van moet verwachten. Kijk als het er van komt dan komt dat wel als jullie daat BEIDE aan toe zijn. Maak er gewoon een gezellige middag van en ga niet geforceerd vragen stellen en moeilijk doen.

/makkelijk praten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-04-2009, 18:38
GFT
Avatar van GFT
GFT is offline
Het zit erop, een middagje samen met hem naar Roosendaal.
De busreis verliep goed, en we troffen elkaar op station Roosendaal, Ik zag hem niet staan, stond ie ineens voor me, tsja, ik ben iets groter
Hij zei hey -mijn naam- , en toen liepen we richting het centrum, we liepen verkeerd maar was niet zo heel erg.
Hij kwam gezellig over, niet echt dat ie zenuwachtig was, wat ik overigens wel was.

Na 2 telecomwinkels in en uit te zijn geweest, kwam de 1e opmerking.
Zullen we wat drinken op een terrasje ofzo...
ik zei; ik heb wel drinken bij voor jou en mij... en snoepies. Oke, overigens was dus het idee er wel, maar niet het geld...
Toen zei hij, we kunnen ook eten bij LaPlace ofzo... maar ook zo hier als bovenstaand: geen geld,

Toen we even verder liepen liep er een meisje voorbij, hij zei; "zo, das een lekker ding".
En dat gebeurde ongeveer nog 4x.
Toen hij aan de snoepjes niet genoeg had, ging hij een frikadel uit de muur trekken, hij zei, wil je er ook een, want ze waren per 2 verpakt. Nee hoor, had ik echt geen trek in.

Toen we verder liepen door Roosendaal, gingen we wat drinken met de zelf-meegenomen pakjes,
Op een soort trapje van een winkel die gesloten was, ik vroeg toen (best wel angstig) Wat dacht je eigenlijk van mn opmerking, toen ik zei dat ik iets met je had? (dit was een tip van een juf)
Hij zei: Het verbaasde me.
Oke, ik wou wel doorvragen, maar durfde eigenlijk niet. Achteraf had ik daar veel spijt van, maar ja,

Hij zei; mag ik ook een keer bij jullie logeren? Dat vond ik opzich een opvallende vraag
Ik zei, tja, ik zou dat erg leuk vinden, maar aangezien mn ouders er nog niets van weten, en ik eigenlijk niet durf hem in huis te nemen, niet omdat ik hem niet vertrouw, maar wil gewoon zeker van zijn dat ik m onder 4 ogen kan spreken, en dat ik toch alle vrijheid heb.

Samenvatting; de middag was zeker geslaagd van beide kanten,
ik schrok wel een beetje toen hij ong 4x over een meisje zei; das een lekker ding,
Nu is het wel zo, dat hij over bijvoorbeeld dikke, donkere etc, mensen ook opmerkingen maakte.
Ik zei elke keer , deels expres, nee getsie,
Maar dat trok niet echt de aandacht volgens mij van hem.
Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar, ik heb hem ook via sms laten weten, dat ik het super gezellig vond, en gevraagd hoe hij het vond, nog geen reactie op gehad.

't feit dat ie zelf ook zijn treinkaartje wou betalen, is misschien ook al een hint?

Om 16.35 moest hij de trein terug hebben, die we ook keurig gehaald hebben, ik hem een soort van 'uitgezwaaid', daar vroeg hij zelf om.

Ik heb dus niet inhoudelijk dingen gevraagd aan hem. over wat hij is.

Hij maakte wel een paar opmerkingen tegen mij, bijvoorbeeld;
"batsmaatje"
"als ik kom logeren, ga ik je batsen"
Niet dat dit veel hoeft te betekenen, aangezien het , 'batsmaatje' een veelgebruikt woord is bij hem.

Ik schreef ook in de SMS; misschien volgende keer een keertje eten in de stad?

Gr
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Is hij verliefd op mij?
JustMe3
11 05-01-2014 11:40
Liefde & Relatie is hij ook op mij?
snoepje~~
5 12-05-2010 08:36
Liefde & Relatie Is hij verliefd op mij ?
Love_Him_x
16 28-07-2009 15:35
Liefde & Relatie Verliefd op beste vriend....
AnNie! 16
14 23-06-2004 12:18
Liefde & Relatie verliefd op twee jongens tegelijk...
*mystery*
26 18-01-2003 13:23
Liefde & Relatie Is hij verliefd op mij?
Janey
4 06-07-2002 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.