Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2010, 20:40
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik zag hier net een reclame voor op tv. Is er iemand van plan om dit te gaan volgen? Of vind je het belachelijk dat hier ook al 'celebs' in zitten?

Ik ga het denk ik wel (een keer) kijken, maar ik weet nog niet of ik het echt ga volgen. Maar omg Kim Veenstra die gaat survivallen...
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2010, 21:41
Verwijderd
Ik hoop eerlijk gezegd dat die er een beetje snel uit gaat, want ik wil wel weer een nieuwe serie zien.
Alhoewel ik erbij blijf dat ik t jammer vind dat bij goede formats (laten we noemen Wie is.. de Mol?, Het Blok en ook ER) weer allemaal extra regeltjes bij moeten en dat het daarmee zo afwijkt van wat de serie voor mij leuk maakte.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 04:36
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik vind het jammer. Ik vond het wel wat hebben dat je de mensen niet kende, dan heb je nog geen beeld van ze en ben je niet bevooroordeeld doordat je ze al 'kent'.
Ik hoop wel dat ze al die BN'ers en BB'ers nu geen make-up gaan laten toestaan en ze in beter beeld brengt dan bij onbekende mensen. De aftakeling was juist een van de dingen die de serie ook interessant maakte, dat moet je dan niet camoufleren met make-up.
Maar ik ben benieuwd, misschien wordt het wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 08:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben niet blij. Die BN-ers boeien me echt niet. Maar ja, ik hou van ER dus ik ga het vast wel kijken .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 09:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind het belachelijk.

Maar ja, Kim Veenstra zonder make up en onder de muggenbulten, ben dan toch benieuwd hoe ze daarop zal reageren.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 13:33
Verwijderd
Ze heeft ook met 71graden Noord meegedaan.
En daar vond ik dr veel stoerder dan dat ze zich voordoet.
Maar verder vind ik dr gewoon irritant.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 15:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O ja, dat is waar. Maar dat vond ik eigenlijk sowieso een stom programma, met al die sneeuw en zo, brr.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 17:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
O ja, dat is waar. Maar dat vond ik eigenlijk sowieso een stom programma, met al die sneeuw en zo, brr.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 20:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Voor 1x vind ik het wel leuk. Maar ik ben bang dat ze vervolgens door blijven gaan met B-sterren. Net als met Wie is de Mol? Wat mij betreft is 1 celeb-serie prima en dan weer gewoon normaal.

Ik ben het er ook mee eens dat het jammer is dat er steeds weer regels bij worden gehaald. Het is veel leuker als zo'n programma lekker ouderwets worden. Maar het lijkt steeds moeilijker, zwaarder en spannender te moeten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 10:36
Verwijderd
Vanavond de eerste 'echte' aflevering, ben benieuwd

Ik hoop alleen wel dat die dikke Belg er snel uitgaat, wat een nare man vond ik dat in zijn voorstelfimpje...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 11:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Die vond ik juist hilarisch
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 12:28
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Dat celebs vind ik niet zo cool, maar ik kijk het elk jaar. En er zitten me er toch een paar knappe chicks tussen...
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Vanavond de eerste 'echte' aflevering, ben benieuwd

Ik hoop alleen wel dat die dikke Belg er snel uitgaat, wat een nare man vond ik dat in zijn voorstelfimpje...
Weheheh, Sergio is echt te grappig.
Ik keek vroeger wel eens naar Het Swingpaleis.. en hij is echt grappig.

Alleen niet iedereen zal t kunnen waarderen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 20:55
Verwijderd
Ik vind Maxim altijd zo geniaal. Maar verder vind ik de BNers die aan dit soort proframma's mee doen zo beperkt, jammer, want daardoor heb ik nu het idee af en toe naar een herhaling van allerlei programma's te kijken... Maar goed, nogmaals: Maxim is zo geniaal, ik kan hem niet missen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 22:31
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Sergio is een held.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 08:46
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Zit 1 erg lekkere chick tussen zag ik in de trailer, wist niet wie het was, maar was dus kom veenstra

Maja, had E.R. na 4 seisoenen wel gezien, en op geer en goor na kan ik BN'ers niet waarderen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 10:07
Alice Rosenbaum
Avatar van Alice Rosenbaum
Alice Rosenbaum is offline
Wel grappig dat altijd dezelfde BN'ers meedoen aan dit soort programma's. Lange Frans bij zo'n kookprogramma, Regina Romeijn bij peking express en Wie is de mol?, Kim Feenstra met 71 graden Noord en Dennis zat ook in Wie is de mol?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 10:13
Verwijderd
Dat die Regina steeds weer overal op moet duiken vind ik inderdaad ook een beetje jammer.
En Lange Frans... wát een naar persoon zeg. En die Stéphanie ook.

Ik ben natuurlijk voor Maxim Held.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2010, 12:11
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Ja Regina boeit me ook erg weinig, die mag er wel uit. Lange Frans gaat steeds ruzie zoeken, dus die zal er redelijk snel uitgaan denk ik. Ik denk dat Kim Feenstra wel sterker is dan mensen denken. Ik ben voor haar

Wel benieuwd wat Dennis nou moet gaan doen. Hopelijk eten jatten bij de rest.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 13:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik kan Regina wel waarderen, volgens mij is zij stiekem heel slim en voert ze alles uit volgens plan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 13:32
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Die blonde Vlaamse is wel heel vervelend. Wat een zeur. Verder prima programma weer .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Ja Regina boeit me ook erg weinig, die mag er wel uit. Lange Frans gaat steeds ruzie zoeken, dus die zal er redelijk snel uitgaan denk ik. Ik denk dat Kim Feenstra wel sterker is dan mensen denken. Ik ben voor haar

Wel benieuwd wat Dennis nou moet gaan doen. Hopelijk eten jatten bij de rest.
Kim Feenstra is inderdaad tof en zeker geen mietje. Ze reageerde ook als één van de weinigen normaal op dat gezeik met die crackers, bijvoorbeeld.

Dat hoop ik ook ja. Sowieso ben ik fan van Dennis <3

Citaat:
Ik kan Regina wel waarderen, volgens mij is zij stiekem heel slim en voert ze alles uit volgens plan.
Dat is ze niet eens stiekem. Ze ís heel slim, en dat weet ze zelf ook heel goed en blugh, ik vind haar gewoon heel irritant.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 14:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind Saar ook leuk trouwens. Pittig ding.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 15:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Pittig ding.
()
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 16:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2010, 17:08
Verwijderd
Ik vind Frans echt net een kleuter, brrr, en toen gingen ze hem nog 'troosten' ook, laat die gozer lekker mokken als hij zo kinderachtig doet.
Verder nog niet echt meningen gevormd, ja, Maxim is leuk
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 18:23
Verwijderd
Ben voor Kim F(ja, mensen, met een F)eenstra. Maxim (ook hij zat nog in Peking Express), Saar, Regina vind ik ook leuk.
En Sebastiaan ook in Wie is de mol!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 01:52
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb de eerste aflevering voor de helft gezien afgelopen donderdag, maar ik ga het wel volgen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 05:49
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind Sergio niet erg slim bezig. Ging hij in de zee liggen en zijn kampgenoten het werk laten doen met de redenatie "ik heb nu toch immuniteit". Ja, nu wel ja

Lange Frans is inderdaad erg kinderachtig. Hoe oud is die gast? Krijgt hij zijn zin niet, gaat hij of ruzie zoeken of weglopen. Lekker volwassen

Ik vind Saar gaaf!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 12:54
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
?
Het klinkt zo kazig
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 16:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Schijnbaar is vanavond de herhaling. Zondag om 21.30u. Wel een raar tijdstip. Ik dacht bijna dat het een nieuwe aflevering was.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Het klinkt zo kazig
Oh, nou ik ben ook een kaaskop

Ik liep vandaag in de stad en hoorde 2 dames tegen elkaar: "Ja en nou die dikke dan, die leider! Pff, hij gaf Kim als zwakste op!" Een kwartier later liep ik weer langs hen en hadden ze het er nog steeds over: "Maar wat zou Dennis nou moeten doen dan? Zou hij nou battles tegen hen gaan spelen?"

__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 14:29
Verwijderd
Hier ook al zoveel haterz wat betreft de celeb-editie. Het maakt mij niet uit, ze hebben nu al 12 seizoenen gehad met onbekende mensen, ik wil weleens zien hoe bekende mensen het er vanaf brengen.

Ik persoonlijk stoor me er meer aan dat er ook altijd Vlamingen meedoen. Tegenwoordig ook bij steeds meer programma's. Niks tegen Vlamingen hoor, maar... ja ik weet niet.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 15:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wie is Stéphanie?

Want ik ging het natuurlijk toch kijken En ik vond het wel leuk. Ik vind het altijd juist leuk als er ook Vlamingen meedoen. Ik ben voor Sugar
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Hier ook al zoveel haterz wat betreft de celeb-editie. Het maakt mij niet uit, ze hebben nu al 12 seizoenen gehad met onbekende mensen, ik wil weleens zien hoe bekende mensen het er vanaf brengen.

Ik persoonlijk stoor me er meer aan dat er ook altijd Vlamingen meedoen. Tegenwoordig ook bij steeds meer programma's. Niks tegen Vlamingen hoor, maar... ja ik weet niet.
Ik vind het juist wel leuk dat er Vlamingen mee doen, dan zitten er voor mij nog wat onbekenden tussen en sowieso vind ik een mix van NL'ers en Vlamingen ook wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 17:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wie is Stéphanie?
Ik dacht dat Vlaamse model met kort blond haar en enorme tetten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2010, 17:48
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Lekker toch, die dames in bikini
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat Vlaamse model met kort blond haar en enorme tetten
Juh, en verder een heel naar lichaam. En karakter.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 10:37
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
en hoofd
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 12:55
Verwijderd
En ligt het aan mij, of hebben ze veel meer eten dan de niet-BN'ers?
Al dat eten van de boot mochten ze meenemen, echt crackers en blikjes cola, fruit, nootjes, rijst, weetikveel wat er allemaal op die tafel stond.
Het is wel allemaal naar 1 kamp gegaan, maar toch...
Ik hoop maar dat het bij dat 'startpakket' blijft en dat ze niet als aapjes in een dierentuin gevoerd worden, maar als echte aapjes in de jungle moeten overleven
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 17:36
bagel
Avatar van bagel
bagel is offline
Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan terugkijken vanuit Belgie?

RTL zegt namelijk dat ik het niet mag zien omdat ik tegenwoordig in Belgie woon!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik hoop dat ze elkaar gaan opeten
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 16:02
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Heb de eerste aflevering gezien en vond het wel oké, ga het denk ik wel weer volgen
Voordeel is dat ik op een paar vaste programma's na echt nooit tv kijk, dus ik ken 2 van die BN-ers van gezicht en van de BB-ers niet een.
Vond dat mokkel dat Holland's next topmodel had gewonnen wel érg lomp over komen, zeikerige stem ook .
Tot nu toe ben ik voor Maxim en ik denk dat Sergio er snel uit ligt bij de samensmelting
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 17:17
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Vond dat mokkel dat Holland's next topmodel had gewonnen wel érg lomp over komen, zeikerige stem ook .
Even voor de duidelijkheid: dat stemgeluid heeft ze opgelopen met een ongeluk.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: dat stemgeluid heeft ze opgelopen met een ongeluk.
Door dat ongeluk werd ze slechthorend, en dat kun je in een stem terug horen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:43
Verwijderd
Wat is Stephanie trouwens een verwend tutje zeg Ze viel me de eerste aflevering niet enorm op (ja, dat ze ziek was, maar dan zou ik ook klagen ), maar nu lijkt ze alles wel verschrikkelijk te vinden en ook geen moeite te doen het leuker te maken (door bv te genieten van het uitzicht! ).

edit; ze heet Stephanie, even aangepast

Laatst gewijzigd op 09-09-2010 om 20:01. Reden: niet sophie maar stephanie!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:48
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik vind het wel typisch dat de modellen gelijk in de eerste dagen problemen hebben. Ze mogen dan wel mooi zijn met hun slanke lijf, waar ze in de bewoonde wereld veel voordeel mee hebben - maar in zo'n survival-omgeving werkt dat juist in het nadeel. Dan zijn de rollen omgedraaid en hebben de wat dikkere mensen betere kansen, juist omdat ze bijvoorbeeld veel meer vetreserves hebben om op te teren.

Citaat:
Door dat ongeluk werd ze slechthorend, en dat kun je in een stem terug horen.
Ik wist al dat ze slechthorend was, maar heeft ze dan geen gehoorapparaat in? Zo ja: gehoorapparaten zijn niet waterbestendig, dus ik vraag me af hoe ze dan straks de proeven moet doen die in de oceaan worden uitgevoerd. Je kan dat ding dan wel uitdoen, maar dan wordt het zeer slecht communiceren met de andere teamleden.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wist al dat ze slechthorend was, maar heeft ze dan geen gehoorapparaat in? Zo ja: gehoorapparaten zijn niet waterbestendig, dus ik vraag me af hoe ze dan straks de proeven moet doen die in de oceaan worden uitgevoerd. Je kan dat ding dan wel uitdoen, maar dan wordt het zeer slecht communiceren met de andere teamleden.
Ze heeft voor beide oren een gehoorapparaat, en die dingen kunnen inderdaad niet tegen water. Misschien houden ze daar rekening mee door Kim geen wateropdrachten te laten doen, tenzij communicatie geen rol speelt, en ze dus zonder gehoorapparaatjes kan.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:36
Verwijderd
Haha, de twee die ik het minst leuk vond zijn er ook gewoon al meteen uit
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ze heeft voor beide oren een gehoorapparaat, en die dingen kunnen inderdaad niet tegen water. Misschien houden ze daar rekening mee door Kim geen wateropdrachten te laten doen, tenzij communicatie geen rol speelt, en ze dus zonder gehoorapparaatjes kan.
Hmm, ik heb haar oren in de gaten gehouden, dus ze heeft óf in-het-oor gehoorapparaten (inplaats van een achter-het-oor gehoorapparaat, zoals ik dat heb), óf ze kan inderdaad redelijk uit de voeten op het eiland zonder gehoorapparaten. Ik neem aan dat het het laatste is, want ik denk dat ze anders wellicht niet aan "Expeditie Robinson" had mogen meedoen. "Expeditie Robinson" is namelijk vooral een fysiek spel, en door vrijstellingen voor de waterproeven zou zij fysiek gezien een oneerlijk voordeel opbouwen ten opzichte van de anderen (ze is dan minder uitgeput en kan het dan dus langer uithouden op het eiland), en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Om nog maar te zwijgen over de mogelijke afgunst dat dat onbedoeld zou hebben opgewekt bij de andere teamleden (heb ik zelf al vaak genoeg meegemaakt; áltijd gezeik over vrijstellingen, alsof je 't expres doet), waarna ze haar er op een gegeven moment sowieso zouden hebben uitgestemd.

En toch - zonder dat er al ooit überhaupt een vrijstelling aan te pas is gekomen - willen al velen haar meteen in het begin er uit. Dat terwijl ze wel goed geholpen heeft (vooral dankzij haar instructies over het vlot hebben ze de proef kunnen winnen), en in tegenstelling tot bijvoorbeeld luiwammes Iwein toch veel meer heeft gedaan. Waarom willen ze haar allemaal er uit? Een goede reden is er bij haar niet opgegeven, terwijl bij Lange Frans (en andere mensen waar op werd gestemd) wél de motivaties in beeld werden gebracht. Zou het heel stiekem toch gaan om de gedachte: "Ze heeft een handicap, en is daarom dus de allerzwakste?" Natuurlijk zou niemand dat rechtuit op TV als reden opgeven (dan kom je nationaal sterk onder vuur te liggen, want het blijft natuurlijk discriminatie), maar het geeft wel te denken. Of denk ik nu te ver door?

Is zij de eerste gehandicapte deelnemer ooit aan "Expeditie Robinson?" Zo nee, dan ben ik wel benieuwd naar hoe het haar voorgangers vergaan is.

In ieder geval ben ik lekker voor haar: van Kamp Zuid vind ik haar in ieder geval behoren tot een van de meer integere mensen, en alleen al daarom mag ze van mij "Expeditie Robinson" winnen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.