Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2010, 07:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wel opvallend dat ze een "wie vertrouw ik het meest" persoon moesten kiezen en dat dat in beide kampen een vrouw was. En toen de vraag "wie gun ik het het meest" waren het twee mannen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2010, 10:54
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Dat eerste is natuurlijk logisch en dat tweede puur toeval
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 12:36
Verwijderd
Wat een vervelend seizoen is dit toch. Weer een bestleuke Nederlander eruit, bah!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 14:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh ik vond Nienke helemaal niet zo leuk. Ze praat zo raar en ik vind haar soms best irritant.
Maar ik ben wel van mening dat Iwein en dat grietje er eerst uit hadden gemoeten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 15:18
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Ja die Nienke zal ik niet missen. Echt zo'n vervelend toontje heeft ze idd. En voor het programma is het wel leuker dat die twee luie verkens hun lovestory nog even kunnen voortzetten.
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 08:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vond Nienke juist steeds leuker worden, ze is zo... menselijk, wel sympathiek. Ik vind juist dat ze wel mooi praat. Dus ik vind het behoorlijk stom dat ze eruit is, echt door pure pech. Het is toch dom om op iemand te stemmen omdat je het diegene gunt om naar huis te gaan, terwijl diegene helemaal niet naar huis wíl En dat excuus van: ik wilde niet echt dat ze naar huis ging, slaat natuurlijk helemaal nergens op, want wat wilde je dan zeggen met die stem?

En Dennis, echt, wat een gast is dat: "Ik heb een stroopwafel meegenomen voor jullie en ik ben zo'n toffe gast, hoezo gunnen jullie het mij niet?" Tsss.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 11:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zooo dom van Martine dat ze op Nienke stemde, tjongejonge . Mooi kloten voor de groep dat een harde werker weg is en er twee luie donders blijven .

En inderdaad, wat zat Dennis te zeiken. Viel me van hem tegen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 20:13
Verwijderd
Wat suf hoe Dennis denkt dat hij de finale kan halen etc, maar dan niet op een eiland gaan kunnen zitten wachten tot er drie mensen opgeven. Gozer, dan had je die finale dus nooit gehaald... want je hebt opgegeven
Maar goed, ik zal 'm niet missen, ik vond hem nogal cocky doen over dat hij een week alleen had gezeten etc. Blabla, get over it

Verder vind ik het nu wel leuker geworden, er zit wat meer spanning in
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 20:41
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
1000 minpunten voor Dennis en John, wat een gekken. Dennis zooo arrogant, 'jullie hadden het me moeten gunnen en zo hoeft het niet meer' halloooo hij gunde het saar en regina toch ook niet? en dan Dennis en John samen 'nee hoor, het is niet te zwaar, het spel staat ons tegen.' wat een zeikerds, echt heel zwak.

Ik vind het een leuke serie, alleen wel echt heel jammer dat het zo de belgen tegen de nederlanders is.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 20:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat zwak van Dennis en John inderdaad.
En wat ontzettend jammer dat iedereen zo tegen Regina en Saar is nu. Ze roepen trouwens zo hard dat die twee tegen de Belgen zijn, maar dan hadden ze toch Sugar nooit naar het eiland gestuurd..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 20:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind dat Dennis heel kinderachtig reageerde. Had ik niet verwacht, nogal kansloos.
Dat gedoe van Belgen tegen de Nederlanders vind ik wat jammer. En ik kan het ook niet uitstaan dat luie donders zoals Iwein daarvan profiteren.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 21:22
Verwijderd
Wat een kutaflevering zeg. Goed stom van Dennis en John, stelletje watjes. En vooral jammer dat die kutbelgen nu weer gaan samenspannen tegen twee spelers die echt níks fout doen, die het gewoon verdienen om daar te zitten. Dit in tegenstelling tot Iwein en Tatiana. En het valt me vooral heel erg tegen van Anthony, wederom. Die waait echt met alle winden mee ook En ook die andere twee Vlaamse vrouwen die ineens zijn vergeten dat Iwein en Tatiana zich als luie honden gedroegen op het vorige eiland.
Bah. Stomme serie.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 21:23
Verwijderd
Ja jammer, maar zo gaat het spel eigenlijk altijd.

Inderdaad zwak van Dennis en John maar ergens had hij wel een punt. Hij zorgt voor eten voor hun waardoor hun beter worden en dan kiezen ze hem niet. Beetje naaierig, maar toch is het zwak om dan op te geven!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ze roepen trouwens zo hard dat die twee tegen de Belgen zijn, maar dan hadden ze toch Sugar nooit naar het eiland gestuurd..
En dit inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 21:39
Verwijderd
Jezus, dat Dennis gaat.. okee. Maar dat John weer ook moet gaan. Oh oh oh, wat slap.

En ik moest giechelen om Iwein die precies zei wat ik ook dacht.. 'Okee jonges.. dat zijn er al twee mindere eh!'.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 22:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ja jammer, maar zo gaat het spel eigenlijk altijd.

Inderdaad zwak van Dennis en John maar ergens had hij wel een punt. Hij zorgt voor eten voor hun waardoor hun beter worden en dan kiezen ze hem niet. Beetje naaierig, maar toch is het zwak om dan op te geven!
Ik vind dat hij totaal geen punt heeft. Dennis heeft op de meest makkelijke manier punten gescoord, namelijk door voedsel mee te nemen waar hij totaal niks voor heeft hoeven doen. Het werd hem in zijn schoot geworpen. Dat is niet heel erg Robinson naar mijn idee. Als je echt een Robinson wil zijn, dan moet je zelf laten zien wat je waard bent.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat hij totaal geen punt heeft. Dennis heeft op de meest makkelijke manier punten gescoord, namelijk door voedsel mee te nemen waar hij totaal niks voor heeft hoeven doen. Het werd hem in zijn schoot geworpen. Dat is niet heel erg Robinson naar mijn idee. Als je echt een Robinson wil zijn, dan moet je zelf laten zien wat je waard bent.
Dit ja. Al snap ik wel dat je dan hoopt dat je wordt gekozen, maar niet dat je het ook verwacht. Ik begrijp ook wel dat hij gene zin heeft om wéér op dat eiland te zitten en daarom stopt. Maar dan geeft hij dus aan dat hij Expeditie Robinson niet aankan en dat hij opgeeft. Dat moet ie niet ontkennen. Vond hem heel irritant en arrogant.
John, die zag ik niet aankomen, maar goed. Misschien is 'ie verliefd op Dennis.
Onbetwistbaar feit = zij hebben opgegeven en konden het spel niet aan.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 13:13
Allure
Allure is offline
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik Dennis enorm arrogant vind. Er maar meteen vanuit gaan dat Saar en Regina hem de samensmelting het meest zouden gunnen, terwijl hij 1) het ook hen niet gunde (hij koos voor John), 2) hij op dat eiland in zijn eentje niet weggestemd kon worden en 3) het om gekregen eten ging wat hij meenam.

En dan maar roepen dat hij zo zielig is omdat hij weer op hetzelfde eiland moest en dat als dit de regels van het spel zijn, hij zich daar te goed voor voelt. Bij de eerste de beste echte proef is hij weg. Man, wat een loser. En john vind ik een slijmerige meeloper. Ik begreep echt niet waarom hij ook wegging. Maar goed, opgeruimd staat netjes.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik Dennis enorm arrogant vind. Er maar meteen vanuit gaan dat Saar en Regina hem de samensmelting het meest zouden gunnen, terwijl hij 1) het ook hen niet gunde (hij koos voor John), 2) hij op dat eiland in zijn eentje niet weggestemd kon worden en 3) het om gekregen eten ging wat hij meenam.

En dan maar roepen dat hij zo zielig is omdat hij weer op hetzelfde eiland moest en dat als dit de regels van het spel zijn, hij zich daar te goed voor voelt. Bij de eerste de beste echte proef is hij weg. Man, wat een loser. En john vind ik een slijmerige meeloper. Ik begreep echt niet waarom hij ook wegging. Maar goed, opgeruimd staat netjes.
Idd, ik vond het heel raar geredeneerd van Dennis en vervolgens ook John. Maar opgeruimd staat netjes inderdaad
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 15:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vond het wel heel mooi om te zien dat ook Evi er helemaal niets van snapte. Ze reageerde ook emotioneel en wilde de heren duidelijk maken dat het hier wél om opgeven ging. Mooi stukje
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel heel mooi om te zien dat ook Evi er helemaal niets van snapte. Ze reageerde ook emotioneel en wilde de heren duidelijk maken dat het hier wél om opgeven ging. Mooi stukje
Idd, maar die twee waren echt koppig
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 00:08
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Juist een mooie aflevering. Dennis werd succesvol gebroken door het spel, dat is toch het hele idee? Hij was met zijn gedachten al bij de samensmelting en wordt op dat moment geconfronteerd met een enorme kutproef waar hij op een spel gerekend had, uitgerekend op "zijn" eiland. Vervolgens gaat hij met John praten over die uitzichtloze proef en hoe relaxt het zou zijn om een biertje te drinken. Dan is het pleit wel beslecht. En natuurlijk wordt op tv het gezeur over het gunnen van de samensmelting uitvergroot, maar dat was niet het punt. Ze konden Robinson niet aan, klaar.

En die Belgen kunnen samenspannen wat ze willen maar het is nog niet gespeeld op dat eiland. En vanaf de samensmelting is Sebastiaan natuurlijk weer de leider. Daar zal die Iwein weinig tegen kunnen doen.
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 13:59
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Sebastiaan <333
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Juist een mooie aflevering. Dennis werd succesvol gebroken door het spel, dat is toch het hele idee? Hij was met zijn gedachten al bij de samensmelting en wordt op dat moment geconfronteerd met een enorme kutproef waar hij op een spel gerekend had, uitgerekend op "zijn" eiland. Vervolgens gaat hij met John praten over die uitzichtloze proef en hoe relaxt het zou zijn om een biertje te drinken. Dan is het pleit wel beslecht. En natuurlijk wordt op tv het gezeur over het gunnen van de samensmelting uitvergroot, maar dat was niet het punt. Ze konden Robinson niet aan, klaar.

En die Belgen kunnen samenspannen wat ze willen maar het is nog niet gespeeld op dat eiland. En vanaf de samensmelting is Sebastiaan natuurlijk weer de leider. Daar zal die Iwein weinig tegen kunnen doen.
Ze konden Robinson niet aan idd, maar ze deden alsof ze het eigenlijk wél aankonden, terwijl dat dus onzin is.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 14:38
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Ja dat gebitch over dat het geen Robinson proef was enz. was bullshit. Duidelijk dat ze het opgeven aan het goedpraten waren.
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 19:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou idd wat een gezeik zeg. Je kan verwachten dat je iets kuts moet doen zoals terug op je mini-eilandje komen. Wees dan ook gewoon een kerel en geef gewoon toe dat je het opgeeft.

Ik vind die Belgen trouwens irritant. Een beetje samenspannen tegen Regina en Saar en achter hun rug om zwartpraten. Heel flauw, vooral omdat ze dat in het begin ook al deden (althans die mannen). Ik ben benieuwd of iemand de munt inruilt voor een plek in de samensmelting. Vooral als het Saar of Regina zou zijn die de munt heeft, want dan zit die ander wel mooi in z'n uppie bij al die Belgen die hen weg willen hebben.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 12:30
AudioFreak
AudioFreak is offline
Sugar is keeeeeeeeeeeeeeeei hard!
Mit zijne meuie accent....prachtig =D

Saar is me toch een stuiterbal die ik niet uit kan staan...bah bah
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 12:41
Verwijderd
Ik vind Sugar trouwens leuk, in het begin niet zo, maar nu met z'n ontsteking en hoe hij maar gewoon door bleef gaan ondsnks z'n verstoorde evenwicht
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 14:15
Verwijderd
Hij is echt geweldig, op de manier hoe hij praat enz.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 15:17
Verwijderd
Ik erger me aan zijn accent/bokito-uitspraak.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 19:21
Verwijderd
Bokito-uitspraak?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 23:19
Verwijderd
Ach, hij praat tenminste.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 07:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja jammer, maar zo gaat het spel eigenlijk altijd.

Inderdaad zwak van Dennis en John maar ergens had hij wel een punt. Hij zorgt voor eten voor hun waardoor hun beter worden en dan kiezen ze hem niet. Beetje naaierig, maar toch is het zwak om dan op te geven!
Ja, hij had twee stroopwafels en een brokje kaas meegenomen Komaan, dat eten had hij gekregen, hij had er al van alles zelf van opgegeten (én daarover gelogen, want hij zei dat dit alles was), terwijl hij op dat eiland ook hartstikke veel vis had kunnen vangen. Hij kon niet eens weggestemd worden op dat eiland, hij was een nieuwe concurrent, echt, waarom vond Dennis in hemelsnaam dat mensen het hem zouden moeten gunnen, ik snapte daar sowieso al niets van, hij deed er ook zo arrogant over. Dat hij dan teleurgesteld was dat hij weer op zijn oude eiland was, kan ik op zich ook wel begrijpen, maar geef dan gewoon toe dat je het niet aankan. En John is natuurlijk helemaal een sukkel

Dat Belgen tegen de Nederlanders... Dat is eigenlijk alleen Iwein hè, of althans, hij is degene die dat telkens in gang zet. Helemaal in het begin toch ook al, daardoor moest Kim naar huis, Iwein ging toen al die Belgen mobiliseren en hen wijsmaken dat de Nederlanders tegen de Belgen waren (wat helemaal niet zo was), nu doet hij weer precies hetzelfde. Van hem uit begrijp ik het wel, want ja, hij is niet echt een van de ijverigste en sportiefste, maar flauw is het wel.

Ik vind Sugar al steeds het leukste, maar vond het wel heeeel grappig wat Sebastiaan zei: "Ja, nu is Sugar er weer, kan ik weer met iemand praten. In drievoud." En dat je Sebastiaan dan iets ziet zeggen en dat Sugar meteen zegt: "Wablief?" Maar ik vind hen beide wel het leukst, dus fijn dat zij samen op een goed eiland zitten.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 16:38
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik zou knettergek worden van Sugar, hij praat gebrekkig en je moet constant alles herhalen. Dat praten in drievoud is niets voor mij!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ik zou knettergek worden van Sugar, hij praat gebrekkig en je moet constant alles herhalen. Dat praten in drievoud is niets voor mij!
Dat vond ik eerst dus ook irritant, maar nu vind het het eigenlijk wel grappig
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 18:29
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Juist een mooie aflevering. Dennis werd succesvol gebroken door het spel, dat is toch het hele idee? Hij was met zijn gedachten al bij de samensmelting en wordt op dat moment geconfronteerd met een enorme kutproef waar hij op een spel gerekend had, uitgerekend op "zijn" eiland.
Precies.
Ik vond het ook wel erg raar dat Dennis opeens zijn eiland vet naar vond. Toen ze nog op de boot zaten zei hij vrolijk "hee dat is mijn eiland!!" En toen hij nog alleen op 't eiland zat, was het afzien maar meer vanwege de regen en de eenzaamheid. Regen heb je op ieder eiland en de eenzaamheid valt weg als je met 9 man bent...

Citaat:
Ik vind Sugar trouwens leuk, in het begin niet zo, maar nu met z'n ontsteking en hoe hij maar gewoon door bleef gaan ondsnks z'n verstoorde evenwicht


Citaat:
Sebastiaan <333
Hij's serieus maar wel een goede leider.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 18:58
Verwijderd
Ja Izwein moet echt snel wegwezen, lui varken dat het is.

Wel grappig dat hij beetje ligt te klooien met die Miss belgium hoe ze ook mag heten...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 20:17
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ja Izwein moet echt snel wegwezen, lui varken dat het is.
your wish...
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 20:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Opgeruimd staat netjes
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 21:58
Verwijderd
.

De volgende die mag afvallen is die Zphofie of hoe je dat goed spelt. Heel het spel nog niks van gehoord maar vind het wel beetje smerig.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 09:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zat te bedenken wie er nog op dat eiland zaten en ik kwam niet verder dan zes mensen, heel Zsofie was ik totaal vergeten, zij is wel echt het onopvallendst... Maar wel ineens heel vuil doen tegen Regina, dat sloeg ook niet echt ergens op, dat idee was er zodat Iwein in het spel kon blijven en hij was er toch al uit.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 12:57
Verwijderd
Ja inderdaad, die Zsofie is gewoon tegen de Nederlanders..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 15:05
Verwijderd
ik vind het echt n coole serie,ik zie saar wel als mogelijke winaar.
en btw vind ik het terecht dat sergio eruit is gegaan, ik zou compleet gestoord worden(als ik dat nog niet was) met zo'n aandachtstrekker als hij
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 17:38
Verwijderd
ik vind al die belgen eigenlijk niet zo leuk doen in het spel
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Bokito-uitspraak?


Citaat:
Ach, hij praat tenminste.
Nou, ook niet zoveel volgens mij.

Citaat:
Ik zat te bedenken wie er nog op dat eiland zaten en ik kwam niet verder dan zes mensen, heel Zsofie was ik totaal vergeten, zij is wel echt het onopvallendst.
Ja, dat had ik ook, vroeg me af wie de verdwenen persoon was.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 23:43
Verwijderd
Ik hoop dat een van de Nederlandse dames wint, of Sebastiaan.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2010, 14:59
Verwijderd
ik denk dat saar wel kan winnen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 20:55
Allure
Allure is offline
Zsofi valt inderdaad totaal niet op.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 15:17
Mug1
Avatar van Mug1
Mug1 is offline
Hallo

ik volg expeditie robinson, het is echt heel leuk en mij kan het niet zoveel boeie dat er nu ook al celebs in zitten ofzo xP
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 09:05
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Arme Sugar die door een nies verloor
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.