Oud 05-03-2012, 21:38
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb me zojuist misselijk gegeten aan cakebeslag. Is toch altijd machtiger dan je van te voren inschat.
__________________
Allem voran die Tat.
Advertentie
Oud 05-03-2012, 21:45
Verwijderd
Soms dan zie ik ineens ergens foto's van westerse gebouwen en dan heb ik daar heimwee naar. Ik begrijp niet hoe dat kan, maar gewoon, dat ik zo graag door een groot gebouw wil lopen met hoge ramen, of zo, waarin alles schoon is of lijkt, en dingen van bakstenen en zo... En gebouwen die heel zijn, in ieder geval niet vervallen, maar onderhouden. En de kleuren enzo. Het is raar dat je daar heimwee naar kan hebben - ik wist dat niet eens tot ongeveer nu.
Oud 05-03-2012, 22:03
cedric_ske
Avatar van cedric_ske
cedric_ske is offline
Citaat:
Soms dan zie ik ineens ergens foto's van westerse gebouwen en dan heb ik daar heimwee naar. Ik begrijp niet hoe dat kan, maar gewoon, dat ik zo graag door een groot gebouw wil lopen met hoge ramen, of zo, waarin alles schoon is of lijkt, en dingen van bakstenen en zo... En gebouwen die heel zijn, in ieder geval niet vervallen, maar onderhouden. En de kleuren enzo. Het is raar dat je daar heimwee naar kan hebben - ik wist dat niet eens tot ongeveer nu.
nee is op zich niet raar architecten proberen hun gebouwen als een soort kunst wekr te ontwerpen en het kan zijn dat jou dat heel erg aanspreekt en de architectuur is in het westen ook anders als in het oosten zuiden westen en noorden wat ik bv mooi vind is het hoten in dubai en zeer moderne huizen en gebouwen ( en ik probeer er mijn eigen stempel op te zetten ( doe op leiding bouwkunde ) en tussen vervallen woningen lopen / leven is ook niet mooi en het kan zijn dat je dat juist mist dat alles netjes is bij gehouden ( hoopelijk heb ik je hier mee geholpen )
Oud 05-03-2012, 22:08
Verwijderd
Oud 05-03-2012, 22:13
Verwijderd
Oud 05-03-2012, 22:13
Verwijderd
Blegh over 6 uur gaat mijn wekker maar ik ben helemaaaaaaaal niet moe
Oud 05-03-2012, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Jeetje zeg, dat gepluisjes-sann is behoorlijk verwarrend
Citaat:
Godver, Pluis en Sann. in hetzelfde topic met dezelfde avatar. Jongens, kom op Ik hou dit niet meer vol!
Aanstellers! Half onzin is van avatar gewisseld
Oud 05-03-2012, 23:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dag forumh0mies,

Ik heb gisteren geboden op een aantal fietsen, vanwege het jat-incident, en nu heb ik er dus 2 'gewonnen'. Eentje is voor m'n bff, maar nu krijg ik ineens heel laat een berichtje dat ze eigenlijk liever geld heeft ofzo, maar ja, als ik gewoon een 'nieuwe' fiets voor haar deur zet met nieuw slot erbij dan kan ze toch niet al te boos zijn?
Voor mezelf ga ik morgen ook een knalgroene fiets met voorrekje ophalen, want hij is zo mooiiii!
Mijn fiets staat al maanden weg te rotten in m'n fietsenhok, dus daar moet ik dan maar van af.

Heeft iemand enig idee hoeveel geld je nog voor een 2ehands fiets kan krijgen als je hem zelf hebt over-geverfd enzo? Er zit voor best wel veel geld aan nieuwe spullen aan (standaard, anti-lek banden, remmen), maar het frame zelfs is een beetje flashy/tacky en de ketting ligt eraf. Kunnen ze daar bij een 2ehands zaak nog wat mee?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-03-2012, 23:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb zojuist huurtoeslag over 2011 aangevraagd (bleek dus dat ik daar recht op had), maar ik hoefde nergens mijn huur in te vullen.
Whut, heb je niet alleen een formulier aangevraagd voor in de post?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-03-2012, 00:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dag forumh0mies,

Ik heb gisteren geboden op een aantal fietsen, vanwege het jat-incident, en nu heb ik er dus 2 'gewonnen'. Eentje is voor m'n bff, maar nu krijg ik ineens heel laat een berichtje dat ze eigenlijk liever geld heeft ofzo, maar ja, als ik gewoon een 'nieuwe' fiets voor haar deur zet met nieuw slot erbij dan kan ze toch niet al te boos zijn?
Voor mezelf ga ik morgen ook een knalgroene fiets met voorrekje ophalen, want hij is zo mooiiii!
Mijn fiets staat al maanden weg te rotten in m'n fietsenhok, dus daar moet ik dan maar van af.

Heeft iemand enig idee hoeveel geld je nog voor een 2ehands fiets kan krijgen als je hem zelf hebt over-geverfd enzo? Er zit voor best wel veel geld aan nieuwe spullen aan (standaard, anti-lek banden, remmen), maar het frame zelfs is een beetje flashy/tacky en de ketting ligt eraf. Kunnen ze daar bij een 2ehands zaak nog wat mee?
Gewoon even langsgaan, anders kunnen zij hem misschien naar het stort brengen (of de onderdelen gebruiken)

Citaat:
Whut, heb je niet alleen een formulier aangevraagd voor in de post?
Nee, het ging via het programma, moest ook mijn digid invullen enzo... Volgensmij controleren ze het aan de hand van je aanvraag voor 2012 ofzo...
__________________
you're not my demographic
Oud 06-03-2012, 00:43
Verwijderd


Iemand heeft me leren photoshoppen en ik kan het heel goed
Oud 06-03-2012, 00:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou!
__________________
you're not my demographic
Oud 06-03-2012, 00:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 06-03-2012, 00:55
Verwijderd
waar blijft t zandmannetje als je m nodig hebt? ):
Oud 06-03-2012, 00:57
Verwijderd
Ik heb 'm ook op art gezet
Oud 06-03-2012, 01:30
Verwijderd


Oud 06-03-2012, 02:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wow, ik kijk Fear Factor seizoen 7 en Joe heeft ineens sleeves enzo! En zichtbaar oud geworden. Hij is wel nog steeds leuk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-03-2012, 02:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus, wat lillek.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-03-2012, 02:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gewoon even langsgaan, anders kunnen zij hem misschien naar het stort brengen (of de onderdelen gebruiken)
Ik wacht nog even af. Morgen eerst 1 van die fietsen ophalen. De 2e heb ik geannuleerd, want het blijken niet al te beste fietsen te zijn en die ene die ik morgen ga halen krijgt ook niet al te beste recensies, maar hij ziet er iig wel tof uit en gloedjenieuw (die andere had wat roestplekken). Als die nieuwe fiets niet zo stevig blijkt te zijn, kan ik altijd nog de banden van mijn oude fiets erop zetten ofzo.

Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-03-2012, 03:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Lijkt een beetje op m'n postcodeloterijfiets
__________________
you're not my demographic
Oud 06-03-2012, 03:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, wrs is het wel zoiets, ja. Fietst dat ding van jou een beetje ok?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-03-2012, 03:26
Verwijderd
Wat doen jullie nog wakker?
Oud 06-03-2012, 03:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb geen leven, dat weet je toch. Ik ben altijd op dit tijdstip wakker.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-03-2012, 03:33
Verwijderd
Ja ik ook, maar Martino niet!
Oud 06-03-2012, 03:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo slapen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-03-2012, 03:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Nachtploeg
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-03-2012, 03:55
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb geen leven, dat weet je toch. Ik ben altijd op dit tijdstip wakker.
Hoe laat werk jij altijd?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-03-2012, 04:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tot 11 uur meestal, maar heb morgen weer college, dus mijn avondritme is niet echt handig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-03-2012, 04:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Heerlijke tijd om wakker te zijn, de vogeltjes maken me vrolijk ondanks dat het nog bijna helemaal donker is. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-03-2012, 05:19
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
En dan nog naar bed te kunnen, met de wetenschap dat je vandaag niet hoeft te werken
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-03-2012, 05:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik kwam juist uit bed om de dag te beginnen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-03-2012, 05:22
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kwam juist uit bed om de dag te beginnen.
Onmenselijk, tenzij je vanwege werk echt niet anders kunt.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-03-2012, 06:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Na, nee, niet echt. Ik heb 2 dagen in de week dat ik naar school ga en verder dus niet. Maar Lief moet er wel elke dag om 5 uur uit, en dan sta ik gewoon met hem op. Dan maak ik tenminste nog wat van mijn dag en zo.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-03-2012, 07:27
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Je zou er maar om 5 uur uitmoeten. Dat gaat mij zelfs te ver.
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 06-03-2012, 07:48
Verwijderd
goeiemorgen

hoef pas over een uur naar school .
Oud 06-03-2012, 07:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Je zou er maar om 5 uur uitmoeten. Dat gaat mij zelfs te ver.
Het went. In het begin had ik er ook nogal moeite mee, maar ik ben sowieso een middag/avond mens, dus ik vind het ook niet erg om om 11 uur al in bed te liggen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-03-2012, 08:25
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik kom even zeuren. Mijn kutcomputer is er weer mee gekapt. Gisteren viel 'ie zomaar uit en nu doet 'ie precies hetzelfde als een week geleden!!! Hij gaat wel aan, maar verder gebeurt er niets! Kan ik 'm verdomme wéér helemaal uit elkaar halen. WAAROM haten computers mij?
Oud 06-03-2012, 09:32
Verwijderd
Ik voel met je mee Vowel
Oud 06-03-2012, 09:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik geef het op. Ik koop wel een nieuwe. Ik heb 'm nu drie keer uit elkaar gehaald, alles schoongemaakt, weer in elkaar gezet. Het werkt niet. Hij gaat wel aan, maar that's it.. Zucht.
Oud 06-03-2012, 09:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hoe oud is ie?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-03-2012, 09:49
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
hoe oud is ie?
Eh, geen idee. Alle onderdelen hebben een andere leeftijd. Het is een asus p6t deluxe moederbord, met een GTX 285, Real Power M700 en Scythe Mugen 2.

Hij deed het tot gisteren. Toen viel 'ie zomaar uit, zonder waarschuwing of error en nu doet 'ie het niet meer.
Oud 06-03-2012, 10:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het is nog niet eens 12 uur en ik heb al de kattenbakken gedaan, de vaatwasser uit en weer ingepakt, de keuken gesopt, gestofzuigd en gedweild. Ik ben trots op mezelf.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-03-2012, 10:22
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
je was toch ook al om 5 uur wakker
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 06-03-2012, 10:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Eh, geen idee. Alle onderdelen hebben een andere leeftijd. Het is een asus p6t deluxe moederbord, met een GTX 285, Real Power M700 en Scythe Mugen 2.

Hij deed het tot gisteren. Toen viel 'ie zomaar uit, zonder waarschuwing of error en nu doet 'ie het niet meer.
Ow, ik dacht dat het een laptop was.

Klinkt als een voeding-ding issue zo op het eerste gehoor; maar dat is lastig testen als je dus geen andere voeding in de buurt hebt. Doet het ding helemaal niets, of valt ie weer uit op een bepaald moment?

Spontaan 'uitvallen' was iig bij mij doorgaans een versleten voeding die het gewoon niet goed meer deed. Laatst was mijn grafische kaart kaduuk, maar de computer werkte bv nog wel in safe mode. Geheugen/RAM-issues merk je eerder dat de boel opeens random crashed; of simpelweg niet langs de memcheck heen komt. Als je CPU kapot is dan gaat doorgaans ie wel aan maar dan doet ie niets heel na de bios (volgens mij). Tot zover mijn beknopte kennis.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-03-2012, 10:30
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ow, ik dacht dat het een laptop was.

Klinkt als een voeding-ding issue zo op het eerste gehoor; maar dat is lastig testen als je dus geen andere voeding in de buurt hebt. Doet het ding helemaal niets, of valt ie weer uit op een bepaald moment?

Spontaan 'uitvallen' was iig bij mij doorgaans een versleten voeding die het gewoon niet goed meer deed. Laatst was mijn grafische kaart kaduuk, maar de computer werkte bv nog wel in safe mode. Geheugen/RAM-issues merk je eerder dat de boel opeens random crashed; of simpelweg niet langs de memcheck heen komt. Als je CPU kapot is dan gaat doorgaans ie wel aan maar dan doet ie niets heel na de bios (volgens mij). Tot zover mijn beknopte kennis.
Nou als ik 'm aanzet werkt 'ie wel (met andere woorden: hij maakt herrie en de fans draaien allemaal, de lampjes zijn aan, etc), maar het beeldscherm springt niet aan, je krijgt niet dat "piepje" van de bios die opstart, en verder doet 'ie dus niets. Het beeldscherm is goed, dat heb ik sowieso al getest.

Het probleem is dat ik geen andere desktops in de buurt heb, dus ik kan ook niet alle onderdelen afzonderlijk testen.
Oud 06-03-2012, 10:36
Verwijderd
Ik heb gisteren vier nieuwe zwarte t-shirts voor het eerst gewassen en net heb ik ze even opgevouwen, maar daarna zat de halve omgeving onder het zwarte stof.
Oud 06-03-2012, 10:40
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Dat is het werk van Satan.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 06-03-2012, 11:22
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jongens het lukt me niet.. ik voel me zo moe en zo.. ik probeer te leren voor een tentamen van donderdag en HET LUKT NIET
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-03-2012, 11:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
je was toch ook al om 5 uur wakker
Ik ben gewoon van mezelf niet gewend dat ik zo productief ben. Misschien dat het aan de lente ligt. Heb de deur ook maar eens open gezet, lekker fris.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-03-2012, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Jongens het lukt me niet.. ik voel me zo moe en zo.. ik probeer te leren voor een tentamen van donderdag en HET LUKT NIET
Je moet
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiperzwangere Gnork #1628, subsaaitopic A-1
Martiño
500 09-03-2012 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.