Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2012, 19:13
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Dat Eric Idle de eerste (en dus per definitie de enige) hipster is

[afbeelding]
Roy Orbinson was eerder
Maar Eric Idle <3
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Advertentie
Oud 13-07-2012, 09:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Roy Orbison draagt zonnebrillen, geen hipsterbrillen.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2012, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Dr. Claw's voice is actually the unmodulated voice of Soundwave from The Transformers.
Oud 13-07-2012, 19:28
Wawl
Wawl is offline
Dat je altijd je klant bij de hand moet nemen. Dat verwachten ze, zelfs als ze zelf deskundig zijn.
__________________
Wauwel.
Oud 13-07-2012, 19:32
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Roy Orbison draagt zonnebrillen, geen hipsterbrillen.
Hipsterzonnebrillen
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 13-07-2012, 20:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Na dagen nadenken, ben ik er eindelijk achter (of nou ja, eigenlijk kwam ik er eindelijk op) uit welk liedje dit deuntje kwam:


Nou, deze dus


En dat dit:

dus echt een liedje is ik kende het alleen van de Leo-reclame
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-07-2012, 10:23
Verwijderd
Ik heb geleerd over oude Sovjetreclameposters.

Spoiler


Overigens vind ik deze heel mooi en vind ik bovendien dat we weer terug moeten naar zulk soort reclame. Zeg gewoon wie je bent en welk voorwerp je verkoopt en dan bepaal ik zelf wel of ik hem wil hebben. Daar hoef je niet voor in m'n zintuigen te schreeuwen. De HEMA doet het goed
Oud 14-07-2012, 12:10
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik heb geleerd over oude Sovjetreclameposters.

Spoiler


Overigens vind ik deze heel mooi en vind ik bovendien dat we weer terug moeten naar zulk soort reclame. Zeg gewoon wie je bent en welk voorwerp je verkoopt en dan bepaal ik zelf wel of ik hem wil hebben. Daar hoef je niet voor in m'n zintuigen te schreeuwen. De HEMA doet het goed
Dat vind ik nou leuk
En duidelijk dat de VS de tegenpool van Soviet Rusland zijn...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 14-07-2012, 12:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hipsterzonnebrillen
Nee.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-07-2012, 12:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb geleerd over oude Sovjetreclameposters.

*

Overigens vind ik deze heel mooi en vind ik bovendien dat we weer terug moeten naar zulk soort reclame. Zeg gewoon wie je bent en welk voorwerp je verkoopt en dan bepaal ik zelf wel of ik hem wil hebben. Daar hoef je niet voor in m'n zintuigen te schreeuwen. De HEMA doet het goed
Inderdaad. Geen geld verspillen aan overdadige promotie en verpakkingen, waar je als consument wel extra voor betaald, maar niks voor terug krijgt (ja, nog meer reclame), die alleen dient om nutteloze mensen een baan te geven.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-07-2012, 13:41
Verwijderd
Ja. Meer dit, minder dit, en reclames voortaan puur ter kennisgeving Als ik een land was zou ik dat in mij instellen.
Oud 14-07-2012, 13:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Die meest rechtse vind ik dan nog wat te kaal. Die middelste vind ik eigenlijk wel mooi, vooral het Schweppes flesje.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-07-2012, 14:17
M. Tettenbaum
Avatar van M. Tettenbaum
M. Tettenbaum is offline
Iets met mijn computer, denk ik.
__________________
"One thing is that I am WILD"
Oud 14-07-2012, 19:37
Verwijderd
Wat mooi, die maan.
Citaat:
Ja. Meer dit, minder dit, en reclames voortaan puur ter kennisgeving Als ik een land was zou ik dat in mij instellen.
Ik haal bijna overal etiketten vanaf of stop de inhoud van een pak in een glazen pot of blik, om precies die reden. Mensen met een zeeppompje op hun wc van een bepaald zeepmerk, ipv een of ander neutraal ding van een woningwinkel of eentje waar het etiket vanaf is, vind ik altijd ietsje stommer.
Oud 14-07-2012, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Wat mooi, die maan. Ik haal bijna overal etiketten vanaf of stop de inhoud van een pak in een glazen pot of blik, om precies die reden. Mensen met een zeeppompje op hun wc van een bepaald zeepmerk, ipv een of ander neutraal ding van een woningwinkel of eentje waar het etiket vanaf is, vind ik altijd ietsje stommer.
Oud 14-07-2012, 19:59
Verwijderd
Mensen die ik niet al fantastisch vond! Lief heeft ook een zeepmerk! Maar z'n moeder niet en dat zijn wel bonuspunten. Ik ben raar.
Oud 14-07-2012, 20:04
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat mooi, die maan. Ik haal bijna overal etiketten vanaf of stop de inhoud van een pak in een glazen pot of blik, om precies die reden. Mensen met een zeeppompje op hun wc van een bepaald zeepmerk, ipv een of ander neutraal ding van een woningwinkel of eentje waar het etiket vanaf is, vind ik altijd ietsje stommer.
Whut

Je stopt spullen in een glazen pot of blik, omdat je de schreeuwerige etiketten niet aan kunt zien? Dat je het niet mooi vindt is één ding, maar dat je je er zó aan stoort dat je de inhoud in een neutrale verpakking stopt of de etiketten eraf peutert...
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-07-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Mensen die ik niet al fantastisch vond! Lief heeft ook een zeepmerk! Maar z'n moeder niet en dat zijn wel bonuspunten. Ik ben raar.

Ik heb Rituals en dat zijn gelukkig geen lelijke heftige etiketten ofzo
Oud 14-07-2012, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Whut

Je stopt spullen in een glazen pot of blik, omdat je de schreeuwerige etiketten niet aan kunt zien? Dat je het niet mooi vindt is één ding, maar dat je je er zó aan stoort dat je de inhoud in een neutrale verpakking stopt of de etiketten eraf peutert...
Is vaak geen moeite, ik ga niet een kwartier zitten krabben of zo. Maar ja, ik heb gewoon echt liever potten met rijst/couscous/e..d. op mn keukenkastjes staan dan allerlei verschillende lelijke dozen en zakken. Hagelslag die in mn keukenkastje staat zit wel gewoon in z'n eigen karton. En het etiket van een potje mais haal ik er ook heus niet af, maar vaak wel van een petflesje dat ik hergebruik. ==> wat zijn je rare gewoontes-topic.
Oud 14-07-2012, 20:19
Verwijderd
Citaat:

Ik heb Rituals en dat zijn gelukkig geen lelijke heftige etiketten ofzo
True!
Oud 14-07-2012, 20:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is vaak geen moeite, ik ga niet een kwartier zitten krabben of zo. Maar ja, ik heb gewoon echt liever potten met rijst/couscous/e..d. op mn keukenkastjes staan dan allerlei verschillende lelijke dozen en zakken. Hagelslag die in mn keukenkastje staat zit wel gewoon in z'n eigen karton. En het etiket van een potje mais haal ik er ook heus niet af, maar vaak wel van een petflesje dat ik hergebruik. ==> wat zijn je rare gewoontes-topic.
Oh, dat laatste doe ik ook wel eens, niet omdat die etiketten lelijk zijn, maar omdat ze gaan slijten/los gaan zitten.

Maar die flesjes hebben al vrij minimalistische etiketten, vaak in dezelfde kleur als het flesje:

__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 15-07-2012, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Whut

Je stopt spullen in een glazen pot of blik, omdat je de schreeuwerige etiketten niet aan kunt zien? Dat je het niet mooi vindt is één ding, maar dat je je er zó aan stoort dat je de inhoud in een neutrale verpakking stopt of de etiketten eraf peutert...
Ja, je moet er maar tijd voor hebben
Oud 15-07-2012, 10:47
Verwijderd
Dat Noedelhap beter altijd een condoom kan gebruiken als hij seks heeft.
Oud 15-07-2012, 20:52
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat Noedelhap beter altijd een condoom kan gebruiken als hij seks heeft.
Waar heb je het over?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 15-07-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je het over?
Gratis advies van een ouwe rot in het vak, als ik jou was zou ik goed op letten dat je altijd een condoom om hebt, want ik heb wel eens gehoord dat er op dit forum meisjes zijn die struikelen en dan zomaar met hun mond in iemands kruis vallen.
Oud 15-07-2012, 21:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Gratis advies van een ouwe rot in het vak, als ik jou was zou ik goed op letten dat je altijd een condoom om hebt, want ik heb wel eens gehoord dat er op dit forum meisjes zijn die struikelen en dan zomaar met hun mond in iemands kruis vallen.
Nou Marloes, hou die ongevraagde "adviezen" lekker bij je. Alsof je überhaupt weet wat ik uitspook, laat staan dat je in de positie bent om er iets over te zeggen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-07-2012, 05:50
Verwijderd
Citaat:
Nou Marloes, hou die ongevraagde "adviezen" lekker bij je. Alsof je überhaupt weet wat ik uitspook, laat staan dat je in de positie bent om er iets over te zeggen.
Ik bedoel het goed hoor. Anders krijgen we straks nog: Even Apeldoorn bellen hihi

Vandaag heb ik geleerd dat opstaan voor 7 uur soms niet fijn is, ook al vind ik dat normaal eigenlijk wel.
Oud 25-07-2012, 15:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb geleerd wat het verschil tussen een Bear en een Otter is
__________________
you're not my demographic
Oud 02-08-2012, 11:10
Verwijderd
Havermoutkoekjes zijn heel lekker! Het klinkt zo gezondvies, maar dat valt dus nogal mee.
Oud 02-08-2012, 11:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG die sovjetreclame <3
Oud 02-08-2012, 14:36
Verwijderd
Dat je, als je niet wil dat je gulp zich steeds losritst, je het hondje na het ritsen naar beneden moet doen, dan blokkeert de rits.
Oud 02-08-2012, 15:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat dat tyfusafbreekding aan een rits 'hondje' heet
Oud 02-08-2012, 23:25
Verwijderd
Dat er mensen bang zijn voor lange woorden. Ja dit serieus een fobie. De bedenker van de naam moet een nobelprijs winnen. De fobie heet namelijk.

Spoiler
Oud 02-08-2012, 23:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat Eric Idle de eerste (en dus per definitie de enige) hipster is

[afbeelding]
Ik wil dit nog even quoten om te zeggen dat dit onzin is, want jaren eerder droeg (bijvoorbeeld) Peter Cook ook zo'n bril op TV. Dat was toen mode, ofzo.
En Alan Bennett draagt sowieso zulk soort brillen.
Spoiler

[/nerd]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 02-08-2012 om 23:40.
Oud 03-08-2012, 08:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat dat tyfusafbreekding aan een rits 'hondje' heet
Idem voor 'meubelrollers', die heten ook hondjes
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-08-2012, 00:44
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Dat ananassen vroeger zo duur waren, dat je ze kon huren
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 04-08-2012, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Dat ananassen vroeger zo duur waren, dat je ze kon huren
Oud 04-08-2012, 04:21
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Dat je geen vuurtjes mag maken in de achtertuin, deze informatie kwam met een brandweerwagen voor het huis met zo'n 5 a 6 branweermannen.

En dat het een spel is, of de brandweer er eerst is, of de politie. Mocht het de politie zijn geweest dan konden we nog wel eens een enorme boete krijgen maar de brandweer zag dat het geen gevaar was.
__________________
O nou
Oud 04-08-2012, 08:56
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Dat ananassen vroeger zo duur waren, dat je ze kon huren
Fruit huren om mee op te scheppen?
Oud 04-08-2012, 10:29
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Hoe ik mijn bureaublad tevoorschijn tover na de nieuwe update van mijn macbook waarom moeten ze elke keer alles veranderen als ik net heb geleerd hoe het werkt?
Oud 04-08-2012, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Hoe ik mijn bureaublad tevoorschijn tover na de nieuwe update van mijn macbook waarom moeten ze elke keer alles veranderen als ik net heb geleerd hoe het werkt?
Ik vermoed een complot.
Oud 04-08-2012, 12:11
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoe ik mijn bureaublad tevoorschijn tover na de nieuwe update van mijn macbook waarom moeten ze elke keer alles veranderen als ik net heb geleerd hoe het werkt?
Gebruiksvriendelijk hè, Apple.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-08-2012, 14:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gebruiksvriendelijk hè, Apple.
<3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-08-2012, 13:53
Verwijderd
Sympathy for the Devil van The Rolling Stones klinkt echt heel erg alsof het een nummer van U2 is.
Oud 06-08-2012, 05:05
Verwijderd
Waarom dit plaatje zo goed werkt:



Hij is getimed met de gemiddelde hartslag.
Oud 06-08-2012, 05:16
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Waarom dit plaatje zo goed werkt:

[afbeelding]


Hij is getimed met de gemiddelde hartslag.
woah

Plato's cave

Gevangenen in een grot die niks anders kennen dan de schaduw voor hen. Zij kunnen hun hoofd niet draaien. Achter hen is een vuur en een weg naar buiten, een brug staat voor het vuur en vanhieraf worden beelden geprojecteerd op de muur. Voor de gevangen is dat de werkelijkheid, de schaduw van een boom is de boom en niet de boom die als vaste vorm de schaduw tot leven wekt. Er is natuurlijk niks anders dan de schaduw van deze boom.

De mannen kennen alleen de schaduwen, de echo's van geluiden en dat warmte vanaf achteren komt. Ze worden natuurlijk gevoerd gezien ze met hun hoofd vast zitten. Eten komt vanzelf.

1 van deze gevangenen wordt vrijgelaten, meegenomen naar buiten, buiten de grot. Zijn ogen moeten eerst wennen aan het licht, zodra dit gebeurt is ziet hij alleen de schaduwen. Langzaam leert hij meer over de wereld, dat de boom in zijn vaste vorm de boom is en de schaduw een illusie is van een boom. Dat een schaduw een schaduw is ongeacht welke vorm dan ook. Na een tijd gaat hij terug naar de grot, deze wereld die eens zo groot was zal nu wel als klein worden beschouwd. Hij wil de andere gevangenen vertellen over deze wereld maar zij kennen de wereld van de muur, de echo's en de warmte die slechts van achteren komt. Hij kan hen niks bijbrengen, ze verklaren hem voor gek. Het is ondenkbaar, dat bestaat niet.
__________________
O nou
Oud 06-08-2012, 14:29
Verwijderd
Alle vogels hebben twee magen, namelijk een kliermaag en een spiermaag. Een krop (keelzak) is in feite een overdreven kliermaag.
En ik wist dat duiven geen middenrif hebben, maar zojuist heb ik ontdekt dat geen enkele vogel een middenrif heeft.
En poppen (vrouwtjesvogels) hebben maar een eileider.
Oud 06-08-2012, 14:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil dit nog even quoten om te zeggen dat dit onzin is, want jaren eerder droeg (bijvoorbeeld) Peter Cook ook zo'n bril op TV. Dat was toen mode, ofzo.
En Alan Bennett draagt sowieso zulk soort brillen.
Spoiler

[/nerd]
ja, boe bah, pfff ik doe ook eens een poging om een grapje te maken ;(
__________________
you're not my demographic
Oud 06-08-2012, 15:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Alle vogels hebben twee magen, namelijk een kliermaag en een spiermaag. Een krop (keelzak) is in feite een overdreven kliermaag.
En ik wist dat duiven geen middenrif hebben, maar zojuist heb ik ontdekt dat geen enkele vogel een middenrif heeft.
En poppen (vrouwtjesvogels) hebben maar een eileider.
Offtopic: Ha, dit wist ik allemaal . Wij hebben vorig jaar anatomieles van vogels gehad en ze ook uit elkaar gesneden Wist je ook dat uilen geen krop hebben?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-08-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Ha, dit wist ik allemaal . Wij hebben vorig jaar anatomieles van vogels gehad en ze ook uit elkaar gesneden Wist je ook dat uilen geen krop hebben?
Offtopic: Ja, maar jij doet dan ook een studie waarbij je zulke dingen leert! Ik moet het allemaal maar zelf uitzoeken. Wat tof. En nee, dat wist ik niet. Eerlijk gezegd had ik het me ook nog nooit heel specifiek afgevraagd, maar ik was eigenlijk in de veronderstelling dat de meeste vogels geen krop hebben. Of klopt dat niet?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je als laatst ontdekt en/of geleerd?
Verwijderd
228 24-08-2018 10:05
Levensbeschouwing & Filosofie Allah en God
MaxiDirk
3 23-01-2011 21:10
De Kantine Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? #2
Verwijderd
110 08-07-2007 15:53
De Kantine Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd?
Verwijderd
500 21-05-2007 21:12
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.