Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Beste manier om een bad te nemen?
Manier 1: bad vol laten lopen en dan erin gaan zitten. Meteen de volledige badervaring. 23 71.88%
Manier 2: In het bad gaan zitten, dan het water aan. Het gaat om het langzaam vollopen van het bad. 9 28.13%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2013, 18:05
Verwijderd
Turk en ik komen er niet uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2013, 18:11
Verwijderd
Ik vind manier 1 want manier 2 is namelijk superdom.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 18:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Uiteraard 1 ja. Anders zit je zo dom in 10 cm water. Bovendien hadden de baden waar ik in heb gezeten geen mengkraan, dus als je manier 1 doet heb je fijn ruim de tijd om de temperatuur goed te krijgen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 18:19
Verwijderd
Ligt aan het bad. Als het een bad is zonder handige douchekraan, dan vol laten lopen (nou ja, halverwege, dat het iig niet overstroomt als je er in gaat liggen ^^). Als het met een douchekraan is (zoals mijn eigen bad, maar ik neem niet meer vaak een bad), dan ga ik er in zitten en douche ik het bad vol ^^ Ik douche eigenlijk liever dan dat ik een bad neem en als ik dan toch zin heb in een bad, dan heb ik meteen de combinatie. Ik douche ook vrij heet, dus dat is een prima badtemperatuur.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 18:39
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Manier twee is de enige manier. Zeker als het koud is. Dan merk je pas echt hoe lekker heet het water aan je onderkant is, terwijl je bovenkant nog beeft. Lekker genieten van het contrast.

Af en toe de temperatuur iets bijstellen. Soms een geode plens ijskoud erbij voor de lol, dan weer lekker warm.

Zo gebeurt er ten minste wat. Anders zit je maar als een mongool in zo'n bak warm water, daar is geen hol aan. Ik ga ook altijd vrij snel uit bad als 't eenmaal vol is. Sterker nog, ik geniet alleen écht van het bad als ik nog niet helemaal onder water ben. Eigenlijk is het na het hevige temperatuurcontrast van de eerste paar seconden alleen maar bergafwaarts.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 18:40
Verwijderd
In principe manier 1, behalve als ik denk IK MOET NU IN BAD, dan ga ik er gewoon meteen in zitten.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 18:41
Verwijderd
Ik doe beide, maar 2 alleen als ik niet wil wachten en niks meer te doen heb totdat ik erin ga
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 18:46
Verwijderd
Beiden zijn prima. Het maakt ook weinig verschil want ik zit doorgaans uren in bad te lezen, dus die drie minuutjes wel of niet aan het begin maakt ook niet meer uit.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vind manier 1 want manier 2 is namelijk superdom.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 18:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Manier 1 natuurlijk. Anders zit je daar, op je blote GAT, in een droge badkuip, te wachten, met een rubber eendje dat nog niet eens kan drijven.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 19:02
Verwijderd
Oh ik lees manier 2 nu pas goed. In de praktijk doe ik meestal een tussenvorm, zet het bad aan en doe nog wat dingen en halverwege stap ik er in en dan vult het bad nog wat verder en dan kraan dicht.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 19:02
Verwijderd
Haha ik heb helemaal geen praktijk wat een idioot antwoord weer ik ben geen huis- of tandarts
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 19:34
Verwijderd
Liefst 1, maar daar ben ik te ongeduldig voor dus het gaat meer righting 2. Als ik een bad had gehad.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 19:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Manier 1 natuurlijk.

Toen we nog in bad moesten douchen ivm lekkage, deed ik manier 2 wel eens, maar niet om te badderen, want ik ging er gewoon uit als ik klaar was. Maar meestal had ik het koud als een malle en liet ik daarom het bad maar gewoon vollopen. Als ik echt in bad ga om in bad te gaan, vind ik manier 2 maar debiel ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 19:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat geen geduld hebben speelt helemaal geen rol bij mijn badderritueel. Wij hebben thuis nog nooit een bad gehad, dat vonden mijn ouders overbodig. Ik badder dus alleen als er toevallig een (bubbel)bad in een vakantiehuisje aanwezig is. In dat geval neem ik er ruim de tijd voor
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 19:50
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Turk en ik komen er niet uit.
Uit de kwestie, bedoelt ze. Wel uit bad!

Jullie hebben het trouwens allemaal verkeerd. Wat is er nou zo leuk aan een beetje in een bak water liggen? Je bent toch geen vis.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Jullie hebben het trouwens allemaal verkeerd. Wat is er nou zo leuk aan een beetje in een bak water liggen? Je bent toch geen vis.
Toch is daar een gelouterd spreekwoord mee gemoeid, waarde Turk!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 19:57
Verwijderd
Als een vis in de badkuip.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-07-2013, 19:57
Verwijderd
Zoals het bad thuis tikt, tikt het nergens.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 19:57
Verwijderd
Met het bad in de hand vist men door het ganse land.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:02
Verwijderd
Ik vind het heel verwend de douche aan te zetten voor je het hokje in gaat.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:03
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat is de druppel die het bad doet overlopen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:04
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het heel verwend de douche aan te zetten voor je het hokje in gaat.
Dat moet toch sowieso, wachten tot het water warm genoeg is?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind het heel verwend de douche aan te zetten voor je het hokje in gaat.
Ik vind het juist heel raar dat je bewust onder een straal ijskoud water gaat staan omdat je te gierig bent om het 30 sec te laten lopen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Dat moet toch sowieso, wachten tot het water warm genoeg is?
Dat doe je in het hokje, zodat je er meteen onder stapt als het warm is. Niet een paar minuten laten lopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het juist heel raar dat je bewust onder een straal ijskoud water gaat staan omdat je te gierig bent om het 30 sec te laten lopen.
Ik ga er niet onder staan. Het gaat niet om gierig.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Oh ik lees manier 2 nu pas goed. In de praktijk doe ik meestal een tussenvorm, zet het bad aan en doe nog wat dingen en halverwege stap ik er in en dan vult het bad nog wat verder en dan kraan dicht.
Dit ja. Kraan aanzetten, uitkleden, tijdschrift uitzoeken, wijntje, en dan klim ik er in, ongeacht of het al vol is of niet.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Manier twee is de enige manier. Zeker als het koud is. Dan merk je pas echt hoe lekker heet het water aan je onderkant is, terwijl je bovenkant nog beeft. Lekker genieten van het contrast.

Af en toe de temperatuur iets bijstellen. Soms een geode plens ijskoud erbij voor de lol, dan weer lekker warm.

Zo gebeurt er ten minste wat. Anders zit je maar als een mongool in zo'n bak warm water, daar is geen hol aan. Ik ga ook altijd vrij snel uit bad als 't eenmaal vol is. Sterker nog, ik geniet alleen écht van het bad als ik nog niet helemaal onder water ben. Eigenlijk is het na het hevige temperatuurcontrast van de eerste paar seconden alleen maar bergafwaarts.
Dit, ja. En soms strooi ik badzout over mijn lijf heen, en kijk dan hoe het langzaam, korrel voor korrel, oplost. En dan ga ik op mijn rug in het bad liggen, en wacht dan net zo lang tot het water hoog genoeg is dat ik rechtop moet gaan zitten om te kunnen ademen Het bad vol laten lopen terwijl je er in zit, is echt een feestje.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dit, ja. En soms strooi ik badzout over mijn lijf heen, en kijk dan hoe het langzaam, korrel voor korrel, oplost.
Ha, dat ga ik ook eens doen.

Citaat:
En dan ga ik op mijn rug in het bad liggen, en wacht dan net zo lang tot het water hoog genoeg is dat ik rechtop moet gaan zitten om te kunnen ademen Het bad vol laten lopen terwijl je er in zit, is echt een feestje.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:37
Verwijderd
Badzout op je lijf bah
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zie het al, Turk en ik moeten een boek gaan schrijven over Hoe Te Badderen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:38
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik heb hier geen badzout, maar wel steenzout. Gaat dat het morgenochtend worden. Nu al zin in.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:40
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zie het al, Turk en ik moeten een boek gaan schrijven over Hoe Te Badderen
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 21:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Haha ik heb helemaal geen praktijk wat een idioot antwoord weer ik ben geen huis- of tandarts
godnakende.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Manier twee is de enige manier. Zeker als het koud is. Dan merk je pas echt hoe lekker heet het water aan je onderkant is, terwijl je bovenkant nog beeft. Lekker genieten van het contrast.

Af en toe de temperatuur iets bijstellen. Soms een geode plens ijskoud erbij voor de lol, dan weer lekker warm.

Zo gebeurt er ten minste wat. Anders zit je maar als een mongool in zo'n bak warm water, daar is geen hol aan. Ik ga ook altijd vrij snel uit bad als 't eenmaal vol is. Sterker nog, ik geniet alleen écht van het bad als ik nog niet helemaal onder water ben. Eigenlijk is het na het hevige temperatuurcontrast van de eerste paar seconden alleen maar bergafwaarts.

Eindelijk iemand die t met me eens is Verder hou ik van t geluid van de kraan ^^
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 22:47
Verwijderd
Citaat:
In de praktijk doe ik meestal een tussenvorm, zet het bad aan en doe nog wat dingen en halverwege stap ik er in en dan vult het bad nog wat verder en dan kraan dicht.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-07-2013, 22:47
Verwijderd
ik sluit me volledig aan bij Turk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 00:02
Verwijderd
Manier 1, maar

Citaat:
In de praktijk doe ik meestal een tussenvorm, zet het bad aan en doe nog wat dingen en halverwege stap ik er in en dan vult het bad nog wat verder en dan kraan dicht.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 08:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh ik lees manier 2 nu pas goed. In de praktijk doe ik meestal een tussenvorm, zet het bad aan en doe nog wat dingen en halverwege stap ik er in en dan vult het bad nog wat verder en dan kraan dicht.
Dit ja. En ik vind het juist fijn alsie na een tijdje vol zit zodat de kraan uit kan en ik in stilte van het bad kan genieten. Kraan maakt veel te veel herrie
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 11:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kraan maakt veel te veel herrie
idd, dus manier 1 voor mij. Je geleidelijk in het hete water laten zakken <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Turk en ik komen er niet uit.
Wat is er moeilijk aan uit bad komen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 11:50
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Dat doe je in het hokje, zodat je er meteen onder stapt als het warm is. Niet een paar minuten laten lopen.
Wat spartaans! Dat zag ik niet aankomen.
__________________
Yeezy taught me
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 11:53
Verwijderd
ik vind het altijd jammer als de kraan uitgaat, vind dat gekletter en dat lawaai zo rustgevend.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 12:38
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ik vind het altijd jammer als de kraan uitgaat, vind dat gekletter en dat lawaai zo rustgevend.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 16:40
Verwijderd
poolparty met turk in m'n nieuwe bad volgend jaar
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 16:49
Verwijderd
Citaat:
In de praktijk doe ik meestal een tussenvorm, zet het bad aan en doe nog wat dingen en halverwege stap ik er in en dan vult het bad nog wat verder en dan kraan dicht.
Ja, ik ook. Alleen dan niet in de praktijk, daar hebben wij geen bad!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 20:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Anders, namelijk: douchen. Maar als een neger met een pistool mij dwingt in bad te gaan, zou ik waarschijnlijk optie 1 kiezen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 20:37
Verwijderd
Kan jouw Zeeuwse hart het badderen niet verdragen, Kazet? Met een paar kaarsjes aan en badparels erin?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 20:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
lekker wat schuim, Enya op de achtergrond.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 20:47
Verwijderd
je kunt niet badparels en schuim doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Allah en God
MaxiDirk
3 23-01-2011 21:10
Lichaam & Gezondheid Puistjes
R093
53 20-10-2010 14:25
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417
Verwijderd
35 03-01-2005 18:30
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.