Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 03:41
Verwijderd
Citaat:
veel plezier!
Dankjewel!
Advertentie
Oud 30-07-2013, 03:42
Verwijderd
en ik mis mijn Vieze Meneer een beetje. Hij is een maand op vakantie
Oud 30-07-2013, 03:42
Verwijderd
Waarom ben je zo wakker Pip?
Oud 30-07-2013, 03:45
Verwijderd
ik leef altijd 's nachts hoor! Vandaag is geen uitzondering. Alleen meestal ben ik niet zo actief
Oud 30-07-2013, 03:52
Verwijderd
Maar overdag ben je toch ook veel wakker? Hoe houd je dat vol
Oud 30-07-2013, 05:44
Verwijderd
Zeau, bij de koffieautomaat hier zit een spin, de tering. Nog nooit zo'n grote dikzak gezien in Nederland in 't wild. Chillen aan de muur en alles Ik hoop dat-ie blijft zitten voor mijn gewaardeerde collegae die bang zijn voor spinnen.
Oud 30-07-2013, 07:11
Verwijderd

Citaat:
Maar overdag ben je toch ook veel wakker? Hoe houd je dat vol
nee joh ik slaap onwijs veel overdag. Nu ben ik even opgestaan voor mijn jong maar ik ga zo weer terug. En 's avonds powernap ik ook vaak nog een keer.
Sammie is de komende twee weken elke dag naar een pretpark de hele dag. Echt chilly

En ik wil niet weten hoe groot die spin is Q, als jij zegt dat het groot is dan zal het wel groot zijn
Oud 30-07-2013, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook IPL voor 26,-
Citaat:
Potverdikke, daar zou ik voor tekenen Maar ik hoor eerst graag van je hoe het was en of het heeft geholpen
er worden best veel van zulks geveild. maar ik zal jullie pionier zijn!
Oud 30-07-2013, 08:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
welllke dan?

ik kocht nav trimms lovende recensie die ehh. lemon pie thee of hoe heet het. best lekker.


Deze is dat. Het is rooibosthee met vanille en cacao. Er staat op 'voor cocooning moments' en nou, dat issie hoor!

Ik heb ook nog eentje van groene thee met mint en eucalyptus maar die heb ik nog niet geprobeerd.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-07-2013, 08:29
Verwijderd
Hmm. Smaakt hij ook eht kakao-ig?
Oud 30-07-2013, 08:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En vanille-ig! Het is wel echt cacaobonen smaak, niet van die laffe cacaopoedersmaak. Je moet er een beetje van houden, denk ik.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-07-2013, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Deze is dat. Het is rooibosthee met vanille en cacao. Er staat op 'voor cocooning moments' en nou, dat issie hoor!
Oud 30-07-2013, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vannacht 3 liter paprika-tomatenroomsoep gemaakt met balletjes en courgette, de keuken van voor tot achter gecleand, de koelkast uitgemest, de huiskamer netjes gemaakt, Josephine uitgekamd en een was gedraaid.
En nu ga ik slapennnnn.
Ik dacht dat de clou was dat je wakker werd en dat het huis nog een puin was en vond het al zielig maar dat was nergens voor nodig.
Oud 30-07-2013, 08:37
Verwijderd
vandaag wordt mijn nieuwe hell bunny jurkje bezorgd
Oud 30-07-2013, 08:39
Verwijderd
Pictures! Ik heb gister mijn bruidsmeisjesjurk gekocht.
Oud 30-07-2013, 08:41
Verwijderd
wie gaat er trouwen? en ook foto?
Oud 30-07-2013, 08:41
Verwijderd
Oud 30-07-2013, 08:43
Verwijderd
Hm, ik had toch wat anders voor ogen bij 'Hell Bunny'
Oud 30-07-2013, 08:44
Verwijderd
je ze hebben ook heel veel altospul maar dus ook 50's jurkjes <3 niets gavers dan dat <3
Oud 30-07-2013, 08:44
Verwijderd
Mooi
Oud 30-07-2013, 08:44
Verwijderd
Citaat:
wie gaat er trouwen? en ook foto?
Mijn beste vriendin en ik weet niet of ie online te vinden is maar ik zit mobiel ook
Oud 30-07-2013, 08:45
Verwijderd
Leuk! Lentejurkjelief.
Oud 30-07-2013, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn beste vriendin en ik weet niet of ie online te vinden is maar ik zit mobiel ook
leuk! en er begint me iets te dagen. is dat die aanvankelijk een soort jurk wilde die jij niet zag zitten?
Oud 30-07-2013, 08:50
Verwijderd
Oh ik heb binnenkort bruiloft en in de uitnodiging stond iets van dat ze het leuk vinden als mensen in jaren-50 stijl komen iemand daar ideeen over? Het is en blijft een bruiloft en ik blijf Ertur dus ietwat netjes/formeel moet het sowieso blijven.
Oud 30-07-2013, 08:51
Verwijderd
Nou uiteindelijk zei ik doe maar watjij wwil en zij zei hetzelfde. Ik wilde niet als vierling zo Amerikaans ik ben haar getuige. Veel gedoe, en nu zei de andere getuige dat ie zich wilde onderscheiden van de andere drie en toen zei het bruidspaar ok dan kiest Lisa een jurk en pas jij je stropdas daarop aan. De andere jurken zijn blauw en de andere themakleur is zilver dus ik heb daarnaar gezocht na overleg.
Oud 30-07-2013, 08:51
Verwijderd
Als man lijkt me dat ook behoorlijk moeilijk

Een van mijn beste vriendinnen trouwt volgend jaar en ik heb echt al honderduizend jurken bijna gekocht maar ik moet tot volgend jaar wachten van mezelf
Oud 30-07-2013, 08:51
Verwijderd


Ok klaar Nee zoiets, dit is natuurlijk wel een ideale gelegenheid om bretels te dragen
Oud 30-07-2013, 08:52
Verwijderd
Ze heeft zelf nog niet eens een jurk
Oud 30-07-2013, 08:52
Verwijderd
Gaaf Klaver Hellbunny, merk moet ik onthouden. '50 jurkjes <3 Ingegerd tvp.

Jaaaa Lusi, was dit voor de bruiloft waar het hele kleding-ding zo moeilijk was?
Oud 30-07-2013, 08:52
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Ok klaar Nee zoiets, dit is natuurlijk wel een ideale gelegenheid om bretels te dragen
Oke, hoi Ertur

Ik ben zo'n sucker voor bretels
Oud 30-07-2013, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Oh ik heb binnenkort bruiloft en in de uitnodiging stond iets van dat ze het leuk vinden als mensen in jaren-50 stijl komen iemand daar ideeen over? Het is en blijft een bruiloft en ik blijf Ertur dus ietwat netjes/formeel moet het sowieso blijven.
Een date meenemen met felrode lippenstift heeft Nocti al plannen?
Oud 30-07-2013, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Oh ik heb binnenkort bruiloft en in de uitnodiging stond iets van dat ze het leuk vinden als mensen in jaren-50 stijl komen iemand daar ideeen over? Het is en blijft een bruiloft en ik blijf Ertur dus ietwat netjes/formeel moet het sowieso blijven.
helaas heb ik alleen meningen over vrouwen50'soutfits
Citaat:
Nou uiteindelijk zei ik doe maar watjij wwil en zij zei hetzelfde. Ik wilde niet als vierling zo Amerikaans ik ben haar getuige. Veel gedoe, en nu zei de andere getuige dat ie zich wilde onderscheiden van de andere drie en toen zei het bruidspaar ok dan kiest Lisa een jurk en pas jij je stropdas daarop aan. De andere jurken zijn blauw en de andere themakleur is zilver dus ik heb daarnaar gezocht na overleg.
ah prima kompromis dan
Oud 30-07-2013, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Gaaf Klaver Hellbunny, merk moet ik onthouden. '50 jurkjes <3 Ingegerd tvp.

Jaaaa Lusi, was dit voor de bruiloft waar het hele kleding-ding zo moeilijk was?
Die waarbij ik er nogal mee zat hoe en wat
Oud 30-07-2013, 08:54
Verwijderd


dit ook pin-ups <3
Oud 30-07-2013, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Oke, hoi Ertur

Ik ben zo'n sucker voor bretels
Ik heb bretels, maar dan niet met van die clipjes, maar gewoon met knopen.

OK NIET VERGETEN dit weekend op zoek naar een goede jaren-50 stijl nette broek en dan knoopjes voor de bretels er in laten zetten
Citaat:
Een date meenemen met felrode lippenstift heeft Nocti al plannen?
Het hele dispuut die de aartsvijanden van die van haar zijn is er ook
Oud 30-07-2013, 08:56
Verwijderd
Citaat:
There are many accessories that can be associated with the 50s. First off, to complement the suit, was the hat. These hats were not just worn when the weather demanded, but at all times.
Hmm ik houd niet zo van het dragen van een hoed
Oud 30-07-2013, 08:58
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


dit ook pin-ups <3
Ik heb zoveel pin up jurken overwogen maar ik ben bang dat ik ze nooit draag en me superoverdressed voel ofzo Voor vrije tijd dan he, ik wil HEEL graag een themafeest waar ik ze schaamteloos kan dragen

Citaat:
Ik heb bretels, maar dan niet met van die clipjes, maar gewoon met knopen.

OK NIET VERGETEN dit weekend op zoek naar een goede jaren-50 stijl nette broek en dan knoopjes voor de bretels er in laten zetten

Het hele dispuut die de aartsvijanden van die van haar zijn is er ook
Bretels Mannen in rok staan op nummer 1, maar bretels staan wel in de top 3 van "hoi het maakt me niet zoveel uit hoe je eruit ziet ik zou je doen"
Oud 30-07-2013, 08:58
Verwijderd
Citaat:
In terms of business accessories, white shirts with cuff links were in vogue.
Ok daar heb ik er 213890124 van. Een broek en een hoedje en ik ben klaar. Ik heb gesproken.
Oud 30-07-2013, 08:59
Verwijderd
Mannen in rok? Puntsann gaat in mijn negeerlijst.
Oud 30-07-2013, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zoveel pin up jurken overwogen maar ik ben bang dat ik ze nooit draag en me superoverdressed voel ofzo Voor vrije tijd dan he, ik wil HEEL graag een themafeest waar ik ze schaamteloos kan dragen



Bretels Mannen in rok staan op nummer 1, maar bretels staan wel in de top 3 van "hoi het maakt me niet zoveel uit hoe je eruit ziet ik zou je doen"
mja ik heb er dus een waarbij ik dat heb. zo jammer. deze: http://images.attitudeholland.nl/Kin...74018184-1.jpg hij is zo sexeh, maar echt té voor zomaar.
Oud 30-07-2013, 09:00
Verwijderd
Hoe oud zijn ze ook alweer?
Oud 30-07-2013, 09:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Toen mij getuigen mij vroegen wat ze aan zouden moeten zei ik "dat waar jij je prettig in voelt". Volgens mij ben ik een slechte bruid.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-07-2013, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Toen mij getuigen mij vroegen wat ze aan zouden moeten zei ik "dat waar jij je prettig in voelt". Volgens mij ben ik een slechte bruid.
Dat is toch vrij standaard? Jouw reactie
Oud 30-07-2013, 09:04
Verwijderd
Dat was iig wat ik lastig vond want ik ben al zo'n rarie met kleren.

Ik heb stiekem nog mijn zus een foto gestuurd met go/no go, en toen kreeg ik terug: ja leuk, vindt (nichtje) en (schoonzus) ook.
Oud 30-07-2013, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Mannen in rok? Puntsann gaat in mijn negeerlijst.
Ik zag een poosje terug een man in rok. In dit gat waar ik woon, notabene.
Oud 30-07-2013, 09:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat is toch vrij standaard? Jouw reactie
Vind ik wel. Maar het wordt continu gevraagd. "Wat nou als ik iets kies wat vloekt bij de andere getuigen?" Ja, nou, so be it. Het is geen modeshow, mensen, het is een bruiloft.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-07-2013, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Mannen in rok? Puntsann gaat in mijn negeerlijst.
Hah als jij niet weet wat ik bedoel met rok dan mag je ook in de mijne DOEI.
Oud 30-07-2013, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zag een poosje terug een man in rok. In dit gat waar ik woon, notabene.
Had die Baseend tóch gelijk!
Oud 30-07-2013, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Vind ik wel. Maar het wordt continu gevraagd. "Wat nou als ik iets kies wat vloekt bij de andere getuigen?" Ja, nou, so be it. Het is geen modeshow, mensen, het is een bruiloft.
Het is netjes niet te licht of te donker te gaan want lijkend op bruid of te somber. En het is fijn de moeder van de bruid ook haar moment te gunnen dus daar geen kopie van te zijn.
Oud 30-07-2013, 09:07
Verwijderd
Citaat:
mja ik heb er dus een waarbij ik dat heb. zo jammer. deze: http://images.attitudeholland.nl/Kin...74018184-1.jpg hij is zo sexeh, maar echt té voor zomaar.
Ja Maar wel goed dat ik weet dat jij het hebt, dan twijfel ik iets minder de volgende keer en loop ik gewoon door. HOOP IK
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.