Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2013, 10:50
Verwijderd
Oh, dan ben ik waarschijnlijk in de war met TEAM Kappers. Daar is dat echt heel erg. Blijft wel overeind dat ik geloof ik 3 keer in mijn leven bij Brainwash ben geweest en dat het iedere keer echt niet goed geknipt was. Vraag me niet waarom ik ze dan toch nog 2 keer een kans gaf, want het antwoord daarop weet ik zelf niet eens.
Advertentie
Oud 31-07-2013, 10:54
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jij ben toch neger, Ertur? Dan zou ik al helemaal voor broek 3 kiezen
Dit dacht ik inderdaad ook: hoe donkerder je huid, hoe groter de kans dat je die broek kan hebben.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-07-2013, 10:55
Verwijderd
Ik heb wat dat betreft echt heel makkelijk haar, ik kan het bij wijze van zelf knippen en dan zit het nog goed. Maar ik ben nog nooit naar een écht goede kapper geweest en ik ben, nu het langer wordt, dus wel heel benieuwd hoe het is bij een goede kapper is. Maar daar wacht ik nog even mee, denk ik, want daar zit het nu nog te goed voor.
Oud 31-07-2013, 10:56
Verwijderd
Hmm. Weet iemand zo uit z'n hoofd of als er bij je rekening vermeld is dat de betaallimiet voor betaalautomaten €500 is, dat ook geldt in het buitenland? Want er staat verder niet echt iets bij dat het in het buitenland anders is, maar voor pinautomaten geldt het wel alleen in Nederland.
Oud 31-07-2013, 10:56
Verwijderd
Mja, vanaf het moment dat ik één keer naar een echt goede kapper ging, wil ik gewoon niet meer anders.
Oud 31-07-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Mja, vanaf het moment dat ik één keer naar een echt goede kapper ging, wil ik gewoon niet meer anders.
Dat hoor ik meer en nu ben ik benieuwd. Maar ik denk dat ik daar dus nog even mee wacht. Of misschien ook niet. Ik heb vanaf vrijdagochtend tien uur drie weken vakantie () en misschien ga ik dan wel ergens een keer.
Oud 31-07-2013, 10:59
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik ben erg te tevreden met mijn kapper. Hij heeft een eenmanszaak. Op de ruit staat heel groot: "DAMESKAPPER" en daaronder klein: "ook voor heren." Binnen hangen foto's van kapsels uit de jaren tachtig.

Het is een dikke man met een grote Baronsnor en hij rookt tijdens het knippen voortdurend zware shag. Af en toe hoest ie een stuk long uit.

Op zijn deur staat dat ie dinsdag gesloten is. Ik was er een keer op dinsdag, en toen stond ie in de deuropening. Ik vroeg of ie open was, en hij zei: "Ik ben er toch?" Ik zei: "Ja, maar er staat dat je dinsdag dicht bent." Hij zei: "Ik ben er."

Hoe dan ook, hij knipt me prima voor een tientje.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-07-2013, 11:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik wordt nog steeds geknipt door de thuiskapster die mij voor het eerst knipte toen ik nog een heel klein Miekje was En dat bevalt prima, want ze doet altijd precies wat ik wil en weet ook precies wat mij staat. Het enige euveltje is dat haar schaar soms niet superscherp is, waardoor ik weer sneller gespleten punten krijg. Ach ja, ik heb een goede conditioner *schouderophaal*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-07-2013, 11:05
Verwijderd
Oh ja! Ik ben nog op zoek naar een goede conditioner Die heb ik nog niet, maar ik zweer bij de shampoo en anti-pluisshizzle van Palmer's maar ik heb hier in de winkel nog geen conditioner daarvan gevonden. Misschien eens op internet zoeken...
Oud 31-07-2013, 11:08
Verwijderd
Ik neem geen genoegen meer met "prima knippen". Mijn haar is zo hels en zit zelden goed, dus laat het dan in elk geval gewoon KEIgoed geknipt zijn
Oud 31-07-2013, 11:08
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik ben erg te tevreden met mijn kapper. Hij heeft een eenmanszaak. Op de ruit staat heel groot: "DAMESKAPPER" en daaronder klein: "ook voor heren." Binnen hangen foto's van kapsels uit de jaren tachtig.

Het is een dikke man met een grote Baronsnor en hij rookt tijdens het knippen voortdurend zware shag. Af en toe hoest ie een stuk long uit.

Op zijn deur staat dat ie dinsdag gesloten is. Ik was er een keer op dinsdag, en toen stond ie in de deuropening. Ik vroeg of ie open was, en hij zei: "Ik ben er toch?" Ik zei: "Ja, maar er staat dat je dinsdag dicht bent." Hij zei: "Ik ben er."

Hoe dan ook, hij knipt me prima voor een tientje.
Dit klinkt geweldig, waar is dat?
__________________
Yeezy taught me
Oud 31-07-2013, 11:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een conditioner van Herbal Essences :') Ach ja, het werkt prima en mijn haar wordt er echt superzacht van.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-07-2013, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ik neem geen genoegen meer met "prima knippen". Mijn haar is zo hels en zit zelden goed, dus laat het dan in elk geval gewoon KEIgoed geknipt zijn
Dat is bij mij dus niet zo
Citaat:
Ik heb een conditioner van Herbal Essences :') Ach ja, het werkt prima en mijn haar wordt er echt superzacht van.
Ik heb een hekel aan conditioner-zacht haar
Oud 31-07-2013, 11:11
Verwijderd
Ik vind conditioner-zacht haar heel fijn, maar beter nog gebruik ik conditioner waar je een beetje volume van in je haar krijgt
Oud 31-07-2013, 11:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb een hekel aan conditioner-zacht haar
Oh, ik niet. Als ik geen conditioner gebruik, dan is mijn haar springerig en de punten droog en lelijk. Tijdens mijn werk ofzo maakt dat niet uit, maar als ik naar school ga en mijn haar los heb, wil ik toch wel dat het er een beetje normaal uitziet
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-07-2013, 11:15
Verwijderd
Ik kan er dan helemaal niks meer mee, geen staartje meer, geen speldjes meer, geen producten pakken dan niet meer. Helemaal niet. Zo vervelend is dat, al helemaal omdat ik op mijn werk wel echt mijn haar vast wil hebben en er dan de hele tijd plukjes losvallen en en en en en
Oud 31-07-2013, 11:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Op school hadden we een keer een gesprek over kapsels, en toen vonden mijn klasgenoten dat ik lang, los haar goed kan hebben omdat mijn haar niet dun en flodderig is en ik 'kaak' heb Daar heb ik toch helemaal geen verstand van.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-07-2013, 11:22
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dit klinkt geweldig, waar is dat?
Van Hogendorpstraat.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-07-2013, 11:23
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik zit A Beautiful Mind te kijken. Er zit een scène in waar John Nash bekeken wordt door een mysterieuze man, en vraagt: "Who's Big Brother?"

In 1947! Nou, dan hoeft het van mij al niet meer.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-07-2013, 11:24
Verwijderd
Miekje

Er komt tussen nu en vijf uur iemand langs voor de achterdeur die niet meer op slot gaat. Ik baal daar een beetje van want ik wilde gaan eten en dan gaan sporten/mijn fiets ophalen/boodschappen gaan doen na deze nutteloze ochtend. Nu ga ik dan toch maar de badkamer poetsen/de studeerkamer opruimen/in huis nuttig bezig zijn.
Oud 31-07-2013, 11:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zit A Beautiful Mind te kijken. Er zit een scène in waar John Nash bekeken wordt door een mysterieuze man, en vraagt: "Who's Big Brother?"

In 1947! Nou, dan hoeft het van mij al niet meer.
Het scheelt niet héél veel, twee jaartjes maar. Uiteraard heb je wel gelijk, het is en beetje een lelijke fout.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-07-2013, 11:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
A Beautiful Mind.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-07-2013, 11:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat is wel onhandig, Ingegerd.

Volgens mijn track&tracecode komt mijn boek tussen half 12 en half 5. Schiet eens op, pakketmeneer!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-07-2013, 11:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk nu een aflevering van Perception, ook met een gekke professor met wanen. Ik moet alleen nog een beetje wennen aan Eric McCormack in die rol.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-07-2013, 11:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het scheelt niet héél veel, twee jaartjes maar. Uiteraard heb je wel gelijk, het is en beetje een lelijke fout.
Ja, het is niet iets dat de hele film verpest, maar ik vraag me dan altijd af: is dat nooit iemand opgevallen tijdens het maken?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-07-2013, 11:33
Verwijderd
Ik vind A beautiful mind één van de meest overgewaardeerde films die ik ooit gezien heb.
Oud 31-07-2013, 11:37
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vind hem gewoon heel lief. En ik ben gek op lieve films.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-07-2013, 11:38
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Al schijnt mijn categorie 'lieve film' een beetje gek te zijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-07-2013, 11:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb hem nog nooit gezien, maar hij lijkt me wel een fijne film.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-07-2013, 11:43
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind A beautiful mind één van de meest overgewaardeerde films die ik ooit gezien heb.
Mja, ik vind hem geloof ik ook niet zo fantastisch. Ik weet niet meer precies wat ik er de eerste keer van vond, maar de tweede keer is tot nu toe niet zo'n success.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-07-2013, 11:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zo, ik ben de computer wel weer zat Ik ga maar even oude National Geographics lezen/kijken. Tata!

edit: ik ben jullie niet zat hoor! *kusjes rondstrooit*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-07-2013, 11:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, het is niet iets dat de hele film verpest, maar ik vraag me dan altijd af: is dat nooit iemand opgevallen tijdens het maken?
Ik vraag me dat ook altijd af ja. Het stoort me soms ook echt. Bijvoorbeeld dat Rose in Titanic allerlei geweldig beroemde kunstwerken meeneemt (Waterlelies van Monet, Les demoiselles d'Avignin van Picasso) Tegelijkertijd vind ik het ook wel leuk als mij dat soort dingen opvallen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-07-2013, 11:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, het is niet iets dat de hele film verpest, maar ik vraag me dan altijd af: is dat nooit iemand opgevallen tijdens het maken?
of het was een bewust maar misplaatst grapje. "Ha, daar gaat vast iemand over vallen. We houden 'm erin!"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-07-2013, 12:00
Verwijderd
Ik vind Russel Crowe ook zo'n beetje de meest overgewaardeerde acteur ooit, dus dat scheelt

Maar Jennifer Connelly he <3
Oud 31-07-2013, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Russel Crowe ook zo'n beetje de meest overgewaardeerde acteur ooit, dus dat scheelt

Maar Jennifer Connelly he <3
Crowe kan ik ook niet meer serieus nemen na Les Misérables. En Jennifer is inderdaad
Oud 31-07-2013, 12:04
Verwijderd
Ik al veel eerder niet
En jaaaaaa, Jennifer <3333
Oud 31-07-2013, 12:18
Verwijderd
Oud 31-07-2013, 12:19
Verwijderd
De monteur is al geweest Nu ga ik dus maar eten, sporten en de badkamer poetsen.
Oud 31-07-2013, 12:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd net wakker met tig gemiste oproepen, smsjes en een whatsappje op m'n telefoon. Het was de studentbeheerder. Omdat mijn huisgenote weggaat en het de eerstejaarsperiode is krijg ik dus een random puppy in mijn huis. Hij heet Sander, studeert 'iets beta-achtigs, Wiskunde ofzo' komt uit Assen en hij kan niet met meerdere huisgenoten wonen omdat hij een glutenallergie heeft en hij zijn pannen apart moet kunnen houden.
Ik kan er nog iets tegenin brengen, maar dan krijg ik dus echt een random iemand.

Leuk hoor. Leuk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-07-2013, 12:21
Verwijderd


Citaat:
Ik werd net wakker met tig gemiste oproepen, smsjes en een whatsappje op m'n telefoon. Het was de studentbeheerder. Omdat mijn huisgenote weggaat en het de eerstejaarsperiode is krijg ik dus een random puppy in mijn huis. Hij heet Sander, studeert 'iets beta-achtigs, Wiskunde ofzo' komt uit Assen en hij kan niet met meerdere huisgenoten wonen omdat hij een glutenallergie heeft en hij zijn pannen apart moet kunnen houden.
Ik kan er nog iets tegenin brengen, maar dan krijg ik dus echt een random iemand.

Leuk hoor. Leuk.
Ach jee, een Gluutje. Ik koester een irrationele haat jegens Gluutjes en dat komt door één heel nare, vervelende kut-Gluut.
Oud 31-07-2013, 12:22
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Wat een vies beest.
__________________
Yeezy taught me
Oud 31-07-2013, 12:24
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat ik zo raar vind aan A beautiful mind
Spoiler
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-07-2013, 12:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ach jee, een Gluutje. Ik koester een irrationele haat jegens Gluutjes en dat komt door één heel nare, vervelende kut-Gluut.
Nou ja, een hele goede vriendin van me blijkt sinds dit jaar ook een glutenallergie te hebben, maar bij haar is het niet zo dat ze doodgaat bij het aanraken van een gluut. Als die kerel aparte pannen enzo moet hebben vind ik dat een beetje raar. Ik was m'n pannen gewoon hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-07-2013, 12:27
Verwijderd
Iedereen die zo'n konijn heeft:



kan zo'n t-shirt aan:


Oud 31-07-2013, 12:27
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:




Ach jee, een Gluutje. Ik koester een irrationele haat jegens Gluutjes en dat komt door één heel nare, vervelende kut-Gluut.
Eén van mijn beste vriendinnetjes heeft een glutenallergie. Wat heeft onaardigheid nou te maken met een glutenallergie?

En Trimm: Eén voordeel, die jongen zal in ieder geval wel netjes opruimen in de keuken. Voor de rest is het natuurlijk oneindig stom dat je zelf niets in te brengen hebt over wie je huisgenoot wordt
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-07-2013, 12:27
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar goed, je zegt zelf al dat het een irrationele haat is.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-07-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, je zegt zelf al dat het een irrationele haat is.
Ja.
Oud 31-07-2013, 12:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En Trimm: Eén voordeel, die jongen zal in ieder geval wel netjes opruimen in de keuken. Voor de rest is het natuurlijk oneindig stom dat je zelf niets in te brengen hebt over wie je huisgenoot wordt
Ja, dat is maar te hopen. Nu kan ik mss eindelijk met een schone lei beginnen. een dagje flink poetsen en daarna de boel gewoon schoon houden, want met m'n huisgenote nu kan dat dus niet.
Ik vind het wel fijn dat de studentbeheerder gebeld heeft en alles heeft uitgelegd, want ze hadden natuurlijk ook gewoon zomaar iemand hier kunnen dumpen en dan was het na m'n vakantie een extra grote verrassing geweest.
Morgen komt ze nog langs om dingetjes te bespreken en dan kan ik zeggen of ik er mee instem of niet. Ik denk dat het maar een ja moet worden dan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-07-2013, 12:32
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nou ja, een hele goede vriendin van me blijkt sinds dit jaar ook een glutenallergie te hebben, maar bij haar is het niet zo dat ze doodgaat bij het aanraken van een gluut. Als die kerel aparte pannen enzo moet hebben vind ik dat een beetje raar. Ik was m'n pannen gewoon hoor.
Die vriendin van mij wordt wel echt ziek als ze ook maar een minibeetje gluten binnenkrijgt. Overigens deelt zij wel pannen, maar het is altijd uitkijken met pannen waar aanbrandsel in zit. En niet iedereen wast evengoed af, dus ik kan het me wel voorstellen dat ie bang is voor slecht afwassende huisgenoten.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-07-2013, 12:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, dat is maar te hopen. Nu kan ik mss eindelijk met een schone lei beginnen. een dagje flink poetsen en daarna de boel gewoon schoon houden, want met m'n huisgenote nu kan dat dus niet.
Ik vind het wel fijn dat de studentbeheerder gebeld heeft en alles heeft uitgelegd, want ze hadden natuurlijk ook gewoon zomaar iemand hier kunnen dumpen en dan was het na m'n vakantie een extra grote verrassing geweest.
Morgen komt ze nog langs om dingetjes te bespreken en dan kan ik zeggen of ik er mee instem of niet. Ik denk dat het maar een ja moet worden dan.
Hmm, en kun je die jongen niet eerst ontmoeten voordat je ja of nee zegt?
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.