Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2013, 12:46
Verwijderd
Daarmee bedoel ik, is M een meisjemeisje of heeft ze liever poppen en hetzelfde geldt natuurlijk voor R.
Advertentie
Oud 02-08-2013, 12:47
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, dat zijn ze. Naar mijn weten zijn er geen uitzonderingen (behalve die voor eenmanscafés, maar die wordt ook opgeheven).

Hmmm, blijkbaar is het nog niet helemaal helder:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...-de-film.dhtml
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:48
Verwijderd
Ja welkom in Nederland, het land van de niet-pragmatische regels!
Oud 02-08-2013, 12:49
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
NVWA tweet:

Citaat:
Als wij met z'n allen vinden dat roken op de werkplek niet mag, maakt het niet uit of er een camera op staat of niet.
Oh ja, want dat vinden wij met z'n allen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:50
Verwijderd
In Engeland worden regelmatig boetes uitgedeeld aan loodgieters/elektriciens/andereeenmansdingen die in hun eigen bedrijfswagen roken. Alleen.
Oud 02-08-2013, 12:50
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Tennessee Williams draait zich om in zijn graf!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Supergrappig dat daar nu ineens iedereen over valt. Als er iets mis is gegaan of drijgt te gaan, of als er een keer iets gedoogd wordt, roept heel Nederland dat er wel toezicht moet worden gehouden en moet worden gehandhaafd, strenger moet worden gestraft!~~!!~!~!! etc, en nu zou dit ineens niet kunnen.
Is zo, maar ik vind het nog steeds zeik.
Oud 02-08-2013, 12:51
Verwijderd
Misschien moet je mijn kikkers uit komen roken Turk.
Oud 02-08-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Je mag toch roken op je werkplek als het deel is van je werk, omdat je bijvoorbeeld acteur of cabaretier bent?
Ja, ik vraag me bijvoorbeeld ook af of ze op filmsets ook boetes uitdelen...

Edit: oh wacht, dat valt er misschien niet onder. Ik ken de regelgeving niet precies
Oud 02-08-2013, 12:53
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Misschien moet je mijn kikkers uit komen roken Turk.
Ik vind het best grappig dat je kikkers hebt. Hoeveel zijn het er?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Misschien moet je mijn kikkers uit komen roken Turk.
Er is niks mis met wat kikkers Ze eten alleen maar spinnen, slakken, muggen en ander gespuis waar je alleen maar last van hebt, dus wees ze maar dankbaar. Ohja, en af en toe kwaken ze
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2013, 12:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
De ribbelstroken viseren niet enkel mensen met kinderen, van wie de egoďstische inborst algemeen bekend is. Ook ander rollend materieel wil men dringend van het trottoir zien verdwijnen. ‘Rolstoelen en skateboards zorgen eveneens voor opstoppingen en levensgevaarlijke situaties. Mensen beseffen vaak niet dat ze normale voetgangers op de rijweg dwingen. Zeker op smalle trottoirs is dat een groot probleem. Een trottoir is een voetpad, geen rolpad’, benadrukt Peeters. ‘De gewone weggebruiker mag niet het slachtoffer worden van het onaangepaste, antisociale gedrag van enkelingen.’

Wie toch een kinderwagen of rolwagen over de ribbelstroken duwt, kan de veiligheid van de inzittende ernstig in gevaar brengen. ‘Technisch is het misschien mogelijk, maar ik zou het niemand aanraden. Wie zich voortaan op drukke plaatsen wil begeven, moet voldoende mobiel, valide en volwassen zijn’, stelt Peeters.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2013, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Mag ik een kleinigheidje meenemen voor de kids? Wat voor soort dingen vinden ze leuk?
hmm boekjes doen het altijd wel goed
Oud 02-08-2013, 12:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Deadlock neemt een kleinigheidje mee voor de kids.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het best grappig dat je kikkers hebt. Hoeveel zijn het er?
Geen idee, ze houden zich schijnbaar schuil onder de vlonder, ze zijn er nu mee bezig.

Citaat:
Er is niks mis met wat kikkers Ze eten alleen maar spinnen, slakken, muggen en ander gespuis waar je alleen maar last van hebt, dus wees ze maar dankbaar. Ohja, en af en toe kwaken ze
Ja, zo denk jij er over, maar hotelgasten vinden kikkers in hun dure kamer niet heel chill, geloof me.
Oud 02-08-2013, 12:59
Verwijderd
en ik, op mijn beurt, bak een taart
Oud 02-08-2013, 12:59
Verwijderd
Deze.
Oud 02-08-2013, 13:00
Verwijderd
De kikkers vinden hotelgasten ook niet heel chill, de eerste heeft door het toedoen van een paar kids namelijk het loodje gelegd.
Oud 02-08-2013, 13:00
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Geen idee, ze houden zich schijnbaar schuil onder de vlonder, ze zijn er nu mee bezig.

Ja, zo denk jij er over, maar hotelgasten vinden kikkers in hun dure kamer niet heel chill, geloof me.
Is het echt een plaag?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
en ik, op mijn beurt, bak een taart
Wat een mooi tafereel wordt dat, deadlock met een kleinigheidje voor de kids en een punt kwarktaart.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Is het echt een plaag?
Ik hoop het niet!
Oud 02-08-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Wat een mooi tafereel wordt dat, deadlock met een kleinigheidje voor de kids en een punt kwarktaart.
Oud 02-08-2013, 13:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik hoop het niet!
Ik hoop dat er straks een nette Franse mevrouw de trap af komt gerend met een kikker in haar haar. Die kikkers gaan het hele hotel "op stelten" zetten!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:04
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Wat gaan jullie eraan doen, trouwens? Hoe bestrijd je kikkers?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, zo denk jij er over, maar hotelgasten vinden kikkers in hun dure kamer niet heel chill, geloof me.
Oh, ín de hotelkamers? Ik dacht dat ze alleen buiten zaten, ofzo.

Nu zie ik voor me hoe een of andere zakenman zijn veel te dure hotelkamer binnen komt en er een kikken midden op zijn bed hem aan zit te staren. De zakenman laat zijn tas vallen, doet zovan 'eeehhhh' en de kikker springt vrolijk van bed af en langs zijn voeten naar buiten. Ik lig hier echt helemaal dubbel in mijn eentje
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2013, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Wat een mooi tafereel wordt dat, deadlock met een kleinigheidje voor de kids en een punt kwarktaart.
You make it sound like grmbl
Oud 02-08-2013, 13:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
You make it sound like grmbl
Jij noemde het 'een kleinigheidje' en 'kids'. Maar ik bedoel het niet kwaad, hoor. Ik vind het superlief.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Wat een mooi tafereel wordt dat, deadlock met een kleinigheidje voor de kids en een punt kwarktaart.
en eerst een kopje koffie, en dáárna een biertje.
Oud 02-08-2013, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat er straks een nette Franse mevrouw de trap af komt gerend met een kikker in haar haar. Die kikkers gaan het hele hotel "op stelten" zetten!


Citaat:
Wat gaan jullie eraan doen, trouwens? Hoe bestrijd je kikkers?
Geen idee! Ik hoop dat het er niet zoveel zijn en onze TD ze in een emmertje mee naar huis wil nemen voor in z'n vijver. Maar ik heb visioenen dat zodra de vlonder eraf is er duizendmiljoentriloen kikkers zitten Dan bel ik m'n ongediertemannetjes en mogen die bedenken hoe ze het oplossen Volgens mij mag je kikkers niet doodmaken, maar geen idee
Oud 02-08-2013, 13:10
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Aan een muur van het buurthuis ("De Bolder") in het dorp waar mijn ouders wonen, hangen stukken hout waarop kinderen met verf een "gedicht" geschreven hebben. Eentje gaat zo:

Ik vaar op een bootje
Met een idiootje
Op de grote zee
Met een kaaszoeflee

Ik kan me er best aan ergeren dat zo'n begeleid(st)er van zo'n creativiteitsactiviteit in zo'n buurthuis het blijkbaar allemaal geen ruk kan schelen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ertur, welke broek heb je nou uiteindelijk besteld? Toch die lichte?
Nee, al sluit ik niet uit dat ik binnenkort een leuke lichte pantalon koop en lekker ga shinen omdat ik dat soort broeken PRIMA kan hebben

Deze, broek 1
Oud 02-08-2013, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Jij noemde het 'een kleinigheidje' en 'kids'. Maar ik bedoel het niet kwaad, hoor. Ik vind het superlief.
Zal ik even iets heel ergs opbiechten? Sinds een maand of wat heb ik enorm last van rammelende eierstokken
Oud 02-08-2013, 13:11
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Geen idee! Ik hoop dat het er niet zoveel zijn en onze TD ze in een emmertje mee naar huis wil nemen voor in z'n vijver. Maar ik heb visioenen dat zodra de vlonder eraf is er duizendmiljoentriloen kikkers zitten Dan bel ik m'n ongediertemannetjes en mogen die bedenken hoe ze het oplossen Volgens mij mag je kikkers niet doodmaken, maar geen idee
Lok een reiger.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:11
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
en eerst een kopje koffie, en dáárna een biertje.
Precies.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:11
Verwijderd
Citaat:
en eerst een kopje koffie, en dáárna een biertje.
Ja daaaaag
Oud 02-08-2013, 13:12
Verwijderd
Heb je wel blokjes kaas en stukjes worst gesneden, Klaverhap?
Oud 02-08-2013, 13:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Vergeet de augurken met boterhamworst eromheen niet
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2013, 13:13
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Als ik denk aan blokjes kaas en stukjes worst, moet ik meteen denken aan Danny de Munk. Dat die niet op bezoek komt en dat je dan met al die kaas en worst zit.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Vergeet de augurken met boterhamworst eromheen niet
Dat is wel een beetje m'n lievelings
Oud 02-08-2013, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Is zo, maar ik vind het nog steeds zeik.
Is ook, maar daar kan de NVWA niks aan doen. Zullen we gaan lobbyen voor een initiatiefwet?

Citaat:
NVWA tweet:



Oh ja, want dat vinden wij met z'n allen.
Had je je minder geergerd als ze hadden gezegd: de wet, op democratische wijze tot stand gekomen, zegt het zo?
Oud 02-08-2013, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Zal ik even iets heel ergs opbiechten? Sinds een maand of wat heb ik enorm last van rammelende eierstokken
Oud 02-08-2013, 13:14
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Toen ik in groep vier zat, was er een jongetje jarig, en die deelde satéprikkers uit met augurk, worst en kaas. De juf zei: "Wat lekker... wat lekker én gezond."

Dat is een van de helderste herinneringen uit mijn basisschooltijd. Hoe die juf dat zei, pogend het hoongelach van andere kinderen in de kiem te smoren.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Toen ik in groep vier zat, was er een jongetje jarig, en die deelde satéprikkers uit met augurk, worst en kaas. De juf zei: "Wat lekker... wat lekker én gezond."

Dat is een van de helderste herinneringen uit mijn basisschooltijd. Hoe die juf dat zei, pogend het hoongelach van andere kinderen in de kiem te smoren.
Ik zie het zo voor me.
Oud 02-08-2013, 13:15
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Had je je minder geergerd als ze hadden gezegd: de wet, op democratische wijze tot stand gekomen, zegt het zo?
Ja. Ik heb er sowieso een hekel aan als mensen stellen dat 'wij met z'n allen' iets vinden, of, erger: 'hebben afgesproken.'
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ja. Ik heb er sowieso een hekel aan als mensen stellen dat 'wij met z'n allen' iets vinden, of, erger: 'hebben afgesproken.'
Ik ook hoor. Maar ik denk dat het in een poging is om ''de burger te bereiken'' en dat soort onzin. Dan denken instanties ineens dat het help om populair taalgebruik te gebruiken, ipv correcte formuleringen.
Maar sowieso heerst nogal eens het onterechte idee dat regels die democratisch totstand zijn gekomen, ook door iedereen zijn gewild. Beetje jammer.

Laatst gewijzigd op 02-08-2013 om 13:31.
Oud 02-08-2013, 13:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nee, al sluit ik niet uit dat ik binnenkort een leuke lichte pantalon koop en lekker ga shinen omdat ik dat soort broeken PRIMA kan hebben

Deze, broek 1
Nou ja. Als je dan toch een leuke lichte gaat kopen, waarom dan niet díe leuke lichte. Jammer weer hoor.

Nee hoor, grapje. Nummer 1 was (na de lichte, obviously) wel de beste keus.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-08-2013, 13:21
Verwijderd
Ertur, ik heb mijn Jacky Baggen shirt aan
Oud 02-08-2013, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ja. Als je dan toch een leuke lichte gaat kopen, waarom dan niet díe leuke lichte. Jammer weer hoor.

Nee hoor, grapje. Nummer 1 was (na de lichte, obviously) wel de beste keus.
Oud 02-08-2013, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ertur, ik heb mijn Jacky Baggen shirt aan
foto
Oud 02-08-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
foto
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.