Oud 21-08-2013, 13:47
Verwijderd
Advertentie
Oud 21-08-2013, 13:48
Verwijderd
Is het nou omdat ik forumbaas ben of is de vorige bij jullie ook niet dicht?
Oud 21-08-2013, 13:48
Verwijderd
Nee, klopt, nu je het zegt.


Maar deze blijft wel open, toch?
Oud 21-08-2013, 13:48
Verwijderd
Oke, lange broek of kort spijkerbroekje?
Oud 21-08-2013, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Nee, klopt, nu je het zegt.


Maar deze blijft wel open, toch?
Ja 500 is 500. Jon naamzoek JE FORUM IS STUK
Oud 21-08-2013, 13:49
Verwijderd
Ik ben daar ook nog niet zo over uit, sann. Het is niet heeeel erg warm, maar wel al een beetje te warm voor lange broeken misschien.
Oud 21-08-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind "Hoi ik denk dat je een psychische afwijking hebt en een zwaar vertekend zelfbeeld en jezelf daarom uithongert" niet heel lief eigenlijk Maar goed.
Ik probeerde het nog vriendelijk te verwoorden
Oud 21-08-2013, 13:51
Verwijderd
http://www.juliasalbum.com/2012/11/h...leche-recipes/

@Miekje
Oud 21-08-2013, 13:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Fudge staat in de koelkast en de koekjes zijn uit de oven Ik proefde net restjes fudge uit de pan en dat was LEKKER alsof mijn smaakpapillen in een draaimolen zaten. Ik kan echt niet wachten tot hij goed hard is <3 CR naamzoek, ik heb hem gemaakt met pure chocolade en gehakte hazelnoten, amandelen en cranberries.
Klinkt goed Heb je wel gezouten nootjes gebruikt? Dat zout maakt het namelijk nóg veel lekkerder!

Citaat:
Jongens, nu heb ik wel een 2/3 blikje gecondenseerde melk over Wat kun je daar nog mee doen?
Ja sukkel, waarom heb je niet meteen alles opgemaakt? Je kan die fudge echt heel lang in de koelkast bewaren!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2013, 13:51
Verwijderd
Niet heel erg warm? Ik was twee uurtjes geleden heel even buiten kantoor en ik schat dat het 25 graden was is het bij jullie in het verre noorden een stuk frisser?
Oud 21-08-2013, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ik probeerde het nog vriendelijk te verwoorden
Oud 21-08-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Oke, lange broek of kort spijkerbroekje?
Ik heb vandaag een jurkje met korte mouwtjes aan, maar wel met panty's (want ik ga alleen met blote benen naar het werk als het 30+ graden is), en dat is prima qua temperatuur.
Oud 21-08-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Niet heel erg warm? Ik was twee uurtjes geleden heel even buiten kantoor en ik schat dat het 25 graden was is het bij jullie in het verre noorden een stuk frisser?
Ik ben gewoon nog niet buiten geweest Het noorden is veel beter dan het zuiden
Oud 21-08-2013, 13:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
omg, ik wist niet dat er in Japan een fatty-tax is. Je moet je daar dus verplicht laten meten
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2013, 13:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Danq!
Citaat:
Klinkt goed Heb je wel gezouten nootjes gebruikt? Dat zout maakt het namelijk nóg veel lekkerder!

Ja sukkel, waarom heb je niet meteen alles opgemaakt? Je kan die fudge echt heel lang in de koelkast bewaren!
Ik heb geen idee Volgens mij waren ze niet gezouten. En ik heb niet alles opgemaakt, omdat ik niet genoeg chocolade had gekocht Ach ja, ik heb het blikje opengemaakt met onze speciale superduper blikopener die een dekseltje maakt, dus dat blijft nog wel even goed. Als de fudge bevalt, maak ik morgen gewoon nog wat
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-08-2013, 13:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
The law mandates that local governments and employers add a waist measurement test to the annual mandatory check up of 40-75 year olds. For men and women who fail the test and exceed the maximum allowed waist length of 33.5 and 35.4 inches, they are required to attend a combination of counseling sessions, monitoring through phone and email correspondence, and motivational support.

Employers or local government are required to ensure a minimum of 65% participation, with an overall goal to cut the country’s obesity rates by 25% by year 2015. Failure to meet these goals results in fines of almost 10% of current health payments.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2013, 13:56
Verwijderd
Oud 21-08-2013, 13:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah kut met peren, omdat ik niet meer in progress en op nestor kon ben ik nu te laat met inschrijven voor colleges
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Ads door Google
Oud 21-08-2013, 13:58
Verwijderd
Reken ik nou verkeerd of zijn dat echt belachelijke waist lengths?
Oud 21-08-2013, 13:59
Verwijderd
In de zin van, daar zat ik zelfs toen ik aan 1 meter 90 nog 65 kilo woog toch nog boven
Oud 21-08-2013, 13:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou zeg, ik de herinneringsmail staat
Citaat:
De intekening voor colleges 2013-2014 staat open van maandag 15 juli tot en met woensdag 21 augustus.
En toch is het al gesloten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2013, 13:59
Verwijderd
Het is natuurlijk die 1 meter 90 die het hem doet he, ik snap het zelf al laat maar.
Oud 21-08-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Niet heel erg warm? Ik was twee uurtjes geleden heel even buiten kantoor en ik schat dat het 25 graden was is het bij jullie in het verre noorden een stuk frisser?
Tilburg
Oud 21-08-2013, 14:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh wat?

Citaat:
Let op: intekenen voor Master colleges is pas mogelijk nadat de inschrijving in Studielink is afgerond; daarom blijft de intekening voor Master colleges langer open, tot en met 1 september.
Ik snap er niks van
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2013, 14:01
Verwijderd
Advertentie
Oud 21-08-2013, 14:02
Verwijderd
Citaat:
In de zin van, daar zat ik zelfs toen ik aan 1 meter 90 nog 65 kilo woog toch nog boven
Ik zit er net onder
Oud 21-08-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Tilburg
Ja dat beschouw ik als het verre noorden hoor
Oud 21-08-2013, 14:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
In de zin van, daar zat ik zelfs toen ik aan 1 meter 90 nog 65 kilo woog toch nog boven
nou ja, Japanners hè. Ik weet niet wat het gemiddelde lengte/gewicht behoort te zijn voor 40 tot 75 jarigen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ja dat beschouw ik als het verre noorden hoor
Ja, dat wist ik eigenlijk ook, ik ben in Maastricht al meerdere keren voor Hollander uitgescholden
Oud 21-08-2013, 14:03
Verwijderd
We kijken vanuit ons kantoor uit op een aantal achtertuinen. De zwembaden zijn geopend en er wordt gezwommen. Om een beeld van het weer te geven
Oud 21-08-2013, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat wist ik eigenlijk ook, ik ben in Maastricht al meerdere keren voor Hollander uitgescholden
Tsja, jullie noemen Maastrichtenaren ook te pas en te onpas Limburgers
Oud 21-08-2013, 14:05
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik ben nog niet buiten geweest maar volgens mij is het hier kouder en bewolkt.
__________________
Yeezy taught me
Oud 21-08-2013, 14:07
Verwijderd
Hier (Den Bosch) is het best warm. Niet precies zwembad-warm, maar je kan makkelijk met korte mouwen fietsen.
Oud 21-08-2013, 14:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier (Rotterdam) is het ook prima weer Een beetje bewolkt, maar ook af en toe een zonnetje en bijna geen wind.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-08-2013, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Hier (Den Bosch) is het best warm. Niet precies zwembad-warm, maar je kan makkelijk met korte mouwen fietsen.
Oh, dat doet ik toch al de hele week, overdag.
Oud 21-08-2013, 14:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik ben helemaal nog niet buiten geweest behalve vanmorgen vroeg en toen was het goed koud! Er is wel zon, maar of het lekker is...?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Ads door Google
Oud 21-08-2013, 14:10
Verwijderd
het is nu warm genoeg voor een korte broek.
Oud 21-08-2013, 14:11
Verwijderd
Ik denk nu aan Etmakas' lijstje van gisteren gehad, en we hebben het al over gewicht, lekker eten en het weer gehad.
Oud 21-08-2013, 14:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Nu alleen nog seks
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-08-2013, 14:12
Verwijderd

Wat wordt het volgende onderwerp?!
Oud 21-08-2013, 14:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een jurkje en spijkerjack aan, dat was te warm net.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2013, 14:18
Verwijderd
Korte broek en t-shirtje is het geworden Vestje voor als het kouder wordt, hoppa.

En ik heb nog ongeveer een kwartiertje om over seks te praten
Oud 21-08-2013, 14:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, nu gelukt om in te schrijven. Maar jezus, er zijn vakken waar nog geen enkele inschrijving voor is... Gaat niet goed met de opleiding
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2013, 14:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zoals het nu lijkt volg ik één vak in m'n eentje, en één met twee anderen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2013, 14:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Lekker, dan, CR!

Oh, .sann, ik was gisteren ergens waar ze piemelsnoepjes hadden, en toen moest ik aan jou denken Dat zegt toch wel wat. Ze hadden er ook badsponzen in de vorm van piemels
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-08-2013, 14:27
Verwijderd
In een winkeltje in Amsterdam hadden ze een schuddebol met piemels en nog veel andere piemeldingen. ik moest toen ook aan jou denken.
Oud 21-08-2013, 14:30
Verwijderd
Oud 21-08-2013, 14:33
Verwijderd
Toen ik me gisteren aftrok zag ik mijn piemel en moest ik ook aan je denken
Oud 21-08-2013, 14:33
Verwijderd
Omg HOU JE BEK SUKKEL
Oud 21-08-2013, 14:34
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
.sann, wat is nu de ultieme piemel voor jou?
__________________
Yeezy taught me
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.