Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2013, 19:41
Verwijderd
Advertentie
Oud 01-09-2013, 19:42
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Niet boos zijn Paranoide
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-09-2013, 19:55
Verwijderd
Oud 01-09-2013, 20:02
Verwijderd
Oud 01-09-2013, 20:09
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Voor Paranoide is hier Dave Gibbons, tekenaar van Watchmen, over Lichtenstein.

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 01-09-2013, 20:15
Verwijderd
Oja, ik wilde nog zeggen, door 't Stedelijk lopen deed me denken aan 't kijken van Watchmen. Ik moest ook een paar keer geërgerd zuchten.
Oud 01-09-2013, 20:16
Verwijderd
(Voor de verwarde meelezer - er is een stripboek van Watchmen en een film. Het boek is goed. De film niet.)
Oud 01-09-2013, 20:18
Verwijderd
Maar als ik moest kiezen tussen 2,5 uur die film kijken en 2,5 uur doorbrengen in 't Stedelijk zou ik wel voor dat laatste gaan.
Oud 01-09-2013, 20:20
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Je moet het filmpje kijken.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 01-09-2013, 20:22
Verwijderd
Heb ik al gedaan! Ik ben het eens met Dave, maar ik wou dat 'ie zijn mening meer toelichtte.
Oud 01-09-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Niet boos zijn Paranoide
Misschien ben ik een beetje chagrijnig.
Oud 01-09-2013, 20:39
Verwijderd
Fijne zomergast wel weer
Oud 01-09-2013, 20:45
Verwijderd


Hier zitten wel een paar scherpe dingen in, eigenlijk.
Oud 01-09-2013, 20:47
Hazel
Hazel is offline
Wat een onzin over het Stedelijk en dat dat saai zou zijn. Je bent zeker niet in die kamer over Zuidplein geweest?

Ik heb net een iced latte bij Trimm gehaald en ze is echt heel leuk in het echt
Oud 01-09-2013, 20:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een gedrochtjes komen er voorbij op die Musical sing-a-long.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-09-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Wat een gedrochtjes komen er voorbij op die Musical sing-a-long.
Vanzelfsprekend.



Sorry
Oud 01-09-2013, 21:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar Assepoester de musical met Sita was toch wel een bedroevend dieptepunt.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-09-2013, 21:11
Verwijderd
Er is Zomergasten op tv. En All stars 2. Ik kijk naar allebei liever
Ads door Google
Oud 01-09-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin over het Stedelijk en dat dat saai zou zijn. Je bent zeker niet in die kamer over Zuidplein geweest?
Ik ben overal geweest. Je bedoelt die met die film van Erik van Lieshout? Jawel, die vond ik erg leuk. Eigenlijk te leuk om in 't Stedelijk vertoond te worden. Zou van Lieshout 't vast ook mee eens zijn, hij zei in die film nota bene zelf nog dat 'ie niks kan met kunstpubliek.

De tentoonstelling met gebruiksvoorwerpen ook goed, plus ik was aangenaam verrast door de aanwezigheid van Hoytema. Malevich vond ik plezierig. Sporadisch een ander abstract werk dat op z'n minst goed in elkaar zat of visueel interessant was, Lee Bontecou enzo.

Maar dat is misschien 5% van wat er allemaal te zien is. De rondleiding die ik volgde ging over Lawrence Weiner, die maakt dit soort nonsens:



Dan hebben we 35% gevuld met Pollock, Appel, Willem de Kooning, etc. Dat gezeik van de Cobra-groep. Abstract-expressionisme. Saai. Lichtenstein, die niet alleen saai is maar ook gewoon een beetje 'n lul.

De resterende 60% is dit:



Nou en



/care



:')

Laatst gewijzigd op 01-09-2013 om 21:24.
Oud 01-09-2013, 21:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Een poging om Grease naar de moderne tijd te tillen resulteert voornamelijk in een SM-achtig, slutty, homo-erotisch geheel.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-09-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Een poging om Grease naar de moderne tijd te tellen resulteert voornamelijk in een SM-achtig, slutty, homo-erotisch geheel.
Oh jezus
Er komt dit jaar ook Vijftig tinten de musical hè? Superleuk! Allemaal theaterzalen vol soppende huisvrouwen.
Oud 01-09-2013, 21:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Neeeeeeee
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-09-2013, 21:22
Verwijderd
Jawel dus
En ik vond Turks fruit de musical ooit al erg...
Oud 01-09-2013, 21:31
Verwijderd
Had ik maar een eigen museum, dan hing ik die vol met Hoogerbrugge en Beksinski en Luud.
Oud 01-09-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Hier zitten wel een paar scherpe dingen in, eigenlijk.
Cool, dank hiervoor, was interessant!
Advertentie
Oud 01-09-2013, 21:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wahauw, die mierenstad bij Zomergasten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-09-2013, 21:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel een beetje jammer dat die hele kolonie gekilled moest worden
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-09-2013, 22:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik heb net een iced latte bij Trimm gehaald en ze is echt heel leuk in het echt
Aww.
Ik vind jou irl ook leuk! Ik wist helemaal niet hoe je eruit zag, dus vandaar mijn verbazing. Maar je mag vaker langskomen hoorwww.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-09-2013, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Oh jezus
Er komt dit jaar ook Vijftig tinten de musical hè? Superleuk! Allemaal theaterzalen vol soppende huisvrouwen.
Hahahahaha omg ik wil er echt heel graag heen

Citaat:
Had ik maar een eigen museum, dan hing ik die vol met Hoogerbrugge en Beksinski en Luud.
Hoi para, ik heb je niks te vertellen, maar *zwaai*

@CR ik zou vandaag uitsluitsel krijgen over de prijs enzo, maar ik ben belachelijk druk geweest op m'n werk en niks gehoord en vergeten het te vragen. Heb je inmiddels wat anders of niet? Anders ga ik er nog even achteraan.
Oud 01-09-2013, 22:49
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh jezus
Er komt dit jaar ook Vijftig tinten de musical hè? Superleuk! Allemaal theaterzalen vol soppende huisvrouwen.
Maar dat is toch een parodie?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 01-09-2013, 22:50
Verwijderd
En Na een maand lummelen is het klaar, ik ga weer calorieen tellen en hard zijn voor mezelf, die laatste 8 kg moet er gewoon af en niet in 32 maanden, maar gewoon in 2 ofzo STOP MET DAGELIJKS BIER DRINKEN
Oud 01-09-2013, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is toch een parodie?
Volgens mij wel, MAAR DAN NOG. Nederlandse parodieën in musicalvorm zijn nou doorgaans niet echt heel scherp, of überhaupt leuk.
Oud 01-09-2013, 22:52
Verwijderd
Als ik vakantie heb verval ik kennelijk heel snel in studentikoze gewoontes
Oud 01-09-2013, 22:52
Verwijderd
Hoi Turk, wil jij met mij naar 50 tinten de musical?
Oud 01-09-2013, 22:53
Verwijderd
Citaat:
En Na een maand lummelen is het klaar, ik ga weer calorieen tellen en hard zijn voor mezelf, die laatste 8 kg moet er gewoon af en niet in 32 maanden, maar gewoon in 2 ofzo STOP MET DAGELIJKS BIER DRINKEN
Bij mij gebeurden er natuurlijk sowieso niet echt bizarre dingen, maar van de 1,5 kilo die ik kwijt was, zat er gistermorgen alweer één kilo aan
Oud 01-09-2013, 22:53
Verwijderd
Soms is mijn werk heel stom, omdat mensen allerlei zorg tekort komen "omdat er geen uren zijn", en dat is stom en het moet allemaal provosorisch opgelost worden en ik word er zo moe van soms.
Ads door Google
Oud 01-09-2013, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Bij mij gebeurden er natuurlijk sowieso niet echt bizarre dingen, maar van de 1,5 kilo die ik kwijt was, zat er gistermorgen alweer één kilo aan
Hahahah ja bij mij ook, weet wel dat dat er morgen weer af is, maar toen dacht ik OKE NU IS HET GENOEG Dus ik ben vanochtend gezond van start gegaan en de aankomende twee weken werk ik dus dan is gezond eten sowieso supermakkelijk Dan Italie. Ha-ha.
Oud 01-09-2013, 22:59
Verwijderd
Ik moet dus verplicht m'n hele leven fulltime werken als ik dun wil blijven Daar gaan m'n ambities als huismoeder
Oud 01-09-2013, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik moet dus verplicht m'n hele leven fulltime werken als ik dun wil blijven Daar gaan m'n ambities als huismoeder
Huismoeder is een fulltime baan /wijf
Oud 01-09-2013, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Huismoeder is een fulltime baan /wijf
Oud 01-09-2013, 23:05
Verwijderd
Als je tien kinderen en een agrarisch huishouden hebt wel!
Oud 01-09-2013, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Huismoeder is een fulltime baan /wijf
Oud 01-09-2013, 23:08
Verwijderd
Oke, ik moet vooral geen tijd hebben om bier te drinken. Nou had ik dat afgelopen week ook niet en ging dat ook grandioos mis, maar toch :')

Of grandioos mis, ik sta gewoon zo goed als stil qua afvallen door bier, terrassen en bbq's, en ik hoef nog maar een klein stukje, dus ENOUGH IS ENOUGH
Oud 01-09-2013, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Als je tien kinderen en een agrarisch huishouden hebt wel!
Of als je zo'n mens bent dat iedere dag het hele huis weer aan kant wil hebben, en vindt dat vader en kinders vooral niks hoeven te doen in huis. Dan hou je jezelf ook wel fulltime bezig denk ik. En dan tel ik alle verplichte kopjes thee (zonder suiker uiteraard, en het koekje alleen. voor de gast) met de buurvrouw nog niet eens mee.
Oud 01-09-2013, 23:08
Verwijderd
:jumpingjacks:
Oud 01-09-2013, 23:09
Verwijderd
Ja, bij mij gooien bbq's, bier, avondjes uit eten en goedkope lekkere pizza om de hoek voor in het weekend ook wel nogal roet in het eten.
Oud 01-09-2013, 23:09
Verwijderd
Zo, dat was dat, dat wijvengezeur over afvallen kan echt niet

Ik ben een beetje manisch
Oud 01-09-2013, 23:10
Verwijderd
Manisch?
Oud 01-09-2013, 23:12
Verwijderd
Ja. Of nou ja, druk op werk, nu thuis en ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
Oud 01-09-2013, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Of als je zo'n mens bent dat iedere dag het hele huis weer aan kant wil hebben, en vindt dat vader en kinders vooral niks hoeven te doen in huis. Dan hou je jezelf ook wel fulltime bezig denk ik. En dan tel ik alle verplichte kopjes thee (zonder suiker uiteraard, en het koekje alleen. voor de gast) met de buurvrouw nog niet eens mee.
Ja, of als je thuis een gehandicapt kind hebt dat zich om de tien minuten onderschijt.

Zoveel mogelijkheden!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.