Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2013, 15:33
Verwijderd
Hoe laat kan ik aanschuiven?
Advertentie
Oud 05-09-2013, 15:34
Verwijderd
en ik?
Oud 05-09-2013, 15:34
Verwijderd
Ik ga vanavond voor het eerst stijldansles met mijn vriendje volgen
Oud 05-09-2013, 15:35
Verwijderd
Ik wil ook wel een vriendinnetje om mee te stijldansen.
Oud 05-09-2013, 15:35
Verwijderd
Wat leuk
Ik kan al 5 jaar stijldansen

En met school moeten we het nu ook voor ckv
Oud 05-09-2013, 15:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zou willen dat ik het kon!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-09-2013, 15:53
Verwijderd
ik heb er niet veel aan, want mensen van mijn leeftijd doen het niet
Oud 05-09-2013, 16:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoe laat kan ik aanschuiven?
Citaat:
en ik?
Klokslag 6 uur!

Citaat:
Ik ga vanavond voor het eerst stijldansles met mijn vriendje volgen
Tof dat zou ik ook wel willen leren.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-09-2013, 16:04
Verwijderd
ok, als ik vlieg haal ik dat
Oud 05-09-2013, 16:08
Verwijderd
Ik ga dat niet halen CR En ik ben vergeten brood mee te nemen naar m'n werk ook nog eens dus nu rammel ik helemaal van de honger
Oud 05-09-2013, 16:18
Verwijderd
Ik vind het ook supertof! Mijn vriend danst al een jaar met een ander meisje, maar zij heeft nu ook pfeiffer () dus ze kan niet meer dansen.
Oud 05-09-2013, 16:20
Verwijderd
Hebben ze waar jij gaat ook verschillende niveaus?
zoals: beginners, brons, zilver, zilver ster, goud, goud ster, vanaf goud ster.
Ik heb zilver een jaar geleden afgerond
Oud 05-09-2013, 16:23
Verwijderd
Ja, precies wat je zegt. We beginnen nu uiteraard bij beginners, maar als het goed is kunnen we in december afdansen en dan brons gaan doen . Mijn vriend kan het dus al en ik heb ooit 1 les ingevallen en kennelijk had ik talent of de dansleraar vond me gewoon extreem leuk , dat kan ook.
Oud 05-09-2013, 16:28
Verwijderd
leuk
Welke dansen?

Bij beginners hadden wij: tango, rumba, chachacha, engelse wals, samba (dat is echt lachwekkend hoe sommige mensen dat dansen net als tango ) quickstep, jive (die haat ik )

weense wals krijg je bij brons.

Ik hoef alleen nog de slow fox en paso doble te leren. En de rest verder uitbreiden natuurlijk.
Samba en chahcha vind ik het leukst. Lekker energiek bewegen op leuk muziek


en als wil mag ik wedstrijden doen. Maar dat is 6keer per week trainen, daar word ik erg moe van.
Oud 05-09-2013, 16:31
Verwijderd
Geen idee! Ik moet nog beginnen .
Oud 05-09-2013, 16:31
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Jeetje pietje, het is warm.
__________________
Schmach.
Oud 05-09-2013, 16:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wiebeltetten? Waarom lesbonisch? Ben je aan 't werk?
Ja, m'n BH is te ruim, dus als ik loop doen m'n tetten zo van 'boing!boing!'
En lesbonisch omdat ik shit moest sjouwen vandaag en ik daarom comfortabele kleren aanheb die geschikt zijn voor dit weer. Dus een korte legerbroek met zakken aan de zijkant, een shirt met afgeknipte mouwen van een punkband en jaren 90 skateschoenen. Op sommige dagen kleed ik me als een vrouwmensch, maar vandaag is niet zo'n dag.

Citaat:
Ik verzin dat wel altijd, en daar word ik dan helemaal hitsig van





Huhu, grapje
Word je hitsig van wiebeltetten of lesbonische outfits? Bij de volgende meet kan ik wel zorgen voor beiden hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-09-2013, 16:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jeetje pietje, het is warm.
Heeee Pierrot! Het is idd teringwarm. Ben blij dat ik weer thuis ben in m'n batcave, want ik stierf net buiten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-09-2013, 16:45
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Gelukkig heb ik het grootste deel van de dag geslapen. Hitte en katers, they no good, son.
__________________
Schmach.
Oud 05-09-2013, 16:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gelukkig heb ik het grootste deel van de dag geslapen. Hitte en katers, they no good, son.
Dodelijke combi ja. Veel koude dingen drinken en bij een ventilator gaan zitten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-09-2013, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, m'n BH is te ruim, dus als ik loop doen m'n tetten zo van 'boing!boing!'
En lesbonisch omdat ik shit moest sjouwen vandaag en ik daarom comfortabele kleren aanheb die geschikt zijn voor dit weer. Dus een korte legerbroek met zakken aan de zijkant, een shirt met afgeknipte mouwen van een punkband en jaren 90 skateschoenen. Op sommige dagen kleed ik me als een vrouwmensch, maar vandaag is niet zo'n dag.



Word je hitsig van wiebeltetten of lesbonische outfits? Bij de volgende meet kan ik wel zorgen voor beiden hoor.
Ik bedoelde dat ik hitsig word van het idee dat iedereen naar me staart, maar dat was dus een grapje.
En omg
Oud 05-09-2013, 17:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga dat niet halen CR En ik ben vergeten brood mee te nemen naar m'n werk ook nog eens dus nu rammel ik helemaal van de honger
Aaaw *salade opstuurt*
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-09-2013, 17:10
Verwijderd
Ik word ZO ongelukkig en gefrustreerd van school. Het klinkt waarschijnlijk superarrogant en misschien is dat het ook wel, maar waarom kost al dat gedoe zoveel TIJD!? Heb ik in al die jaren soms niet genoeg bewezen dat ik stil kan zitten en wachten tot ze klaar zijn met praten en niet-grappige grapjes maken zodat wij de lesstof beter begrijpen en dat ik op tijd kan komen en voor wat voor dingen mensen dan ook nog meer naar school gaan!? Waarom herhalen we alle stof 345875673 keer!? Ik ben het ZO zat. Geef me gewoon die informatie, doe het op een stenciltje en laat het me leren ofzo. Dan kan ik de tijd die overblijft voor leukere dingen gebruiken.
Oud 05-09-2013, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Aaaw *salade opstuurt*
Ik heb Peijnenburg Complete Start gekocht
Oud 05-09-2013, 17:25
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Met deze hitte ben ik heel blij met mijn appartementje. Nog steeds 21 graden hier
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-09-2013, 17:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb Peijnenburg Complete Start gekocht
Lekkere maaltijd

Citaat:
Met deze hitte ben ik heel blij met mijn appartementje. Nog steeds 21 graden hier
Hoe bevalt het om weer thuis te zijn? En de thuiszorg, kan je het aan?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-09-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Lekkere maaltijd
Mja, ach. Ontbijten als een vorst, dineren als een sloeber. Het is nog verantwoord ook
Oud 05-09-2013, 17:53
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Lekkere maaltijd



Hoe bevalt het om weer thuis te zijn? En de thuiszorg, kan je het aan?
Het bevalt heel goed! Erg fijn en het ik voel me ook veel meer ontspannen. Niet dat ik me daar niet op mijn gemak voelde, maar gewoon, thuis is thuis. En ik krijg meer rust hier. Het was niet dat ze me daar overvraagden, maar er was gewoon altijd wat te doen en altijd gezelligheid en dan kwam ik niet aan mijn rust toe. Thuiszorg heb ik nog niet gehad, gisteren wel telefonisch contact gehad en het zal wel snel geregeld zijn, maar ik vind het ook wel prima dat het nog even wordt uitgesteld Tot gisteravond dacht ik dat het zelfs een stuk beter ging nu ik thuis ben, maar gisteren werd ik weer even met mijn neus op de feiten gedrukt. Om 21 uur was het op en het kostte me erg veel moeite om me om te kleden en de pillen uit de verpakking te krijgen en de kraan open te draaien voor een glas water. Maar het is gelukt en ik ben direct gaan slapen en ik heb tot vanochtend 10 uur in bed gelegen Nu gaat het weer goed
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-09-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Ik word ZO ongelukkig en gefrustreerd van school. Het klinkt waarschijnlijk superarrogant en misschien is dat het ook wel, maar waarom kost al dat gedoe zoveel TIJD!? Heb ik in al die jaren soms niet genoeg bewezen dat ik stil kan zitten en wachten tot ze klaar zijn met praten en niet-grappige grapjes maken zodat wij de lesstof beter begrijpen en dat ik op tijd kan komen en voor wat voor dingen mensen dan ook nog meer naar school gaan!? Waarom herhalen we alle stof 345875673 keer!? Ik ben het ZO zat. Geef me gewoon die informatie, doe het op een stenciltje en laat het me leren ofzo. Dan kan ik de tijd die overblijft voor leukere dingen gebruiken.
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Ik doe ook nog 3 vakken extra, en dat hoef ik niet eens te doen
Oud 05-09-2013, 19:14
Verwijderd
Opnieuw is een leverancier van Apple op de vingers getikt wegens de werkomstandigheden in een Chinese fabriek. Volgens een rapport van China Labor Watch zijn diverse overtredingen geconstateerd bij een fabriek waar de plastic achterkant van de iPhone 5C wordt geproduceerd. clicketyclickz0r

Haubenmeisje naamzoek
Oud 05-09-2013, 19:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
waarom kost al dat gedoe zoveel TIJD!?
Zodat iedereen de kans krijgt het te begrijpen en niet alleen de mensen die het na 1 keer uitleggen al snappen!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-09-2013, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Haubenmeisje naamzoek
Haha ahw flauwe.
Oud 05-09-2013, 19:22
Verwijderd
je stuurde je post om 20:20
Oud 05-09-2013, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Zodat iedereen de kans krijgt het te begrijpen en niet alleen de mensen die het na 1 keer uitleggen al snappen!
Ja dat weet ik ook wel, maar ik raak het zó zat. Of laat mij dan gewoon gaan ofzo.
Oud 05-09-2013, 19:47
Verwijderd
Mijn eerste schooldag zit er weer op. Hij was echt zoals een eerste schooldag moest zijn.
Oud 05-09-2013, 20:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Half 10 en het is bedtijd. Uuugh. Om 4 uur gaat m'n wekker.
Trusten forum!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-09-2013, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Half 10 en het is bedtijd. Uuugh. Om 4 uur gaat m'n wekker.
Trusten forum!
En ik vond mijzelf al zielig met m'n half 6
Oud 05-09-2013, 22:51
Verwijderd
Ik moet pas om 7:15, maar daar staat tegenover dat ik nu pas thuis ben van werk.
Oud 05-09-2013, 23:59
Verwijderd
'Pas' om 7:15 :''(
Oud 06-09-2013, 00:08
Verwijderd
Citaat:
'Pas' om 7:15 :''(
Oud 06-09-2013, 00:56
Verwijderd
En alsnog niet meteen gaan slapen, he.
Oud 06-09-2013, 01:07
Verwijderd
5 uur slaap is prima!
Oud 06-09-2013, 04:55
Verwijderd
Citaat:
5 uur slaap is prima!
Ik red het daar echt niet mee
Oud 06-09-2013, 06:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Een glaasje wijn doen met een vriendin die hier bleef slapen werd ook een hele fles. En vervolgens vond ik het ook nodig om met haar op te staan, want dat hoort natuurlijk. Dus nu moet ik een lange dag functioneren op minder dan 5 uur slaap. What was I thinking?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-09-2013, 08:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
minder dan 5 uur? is dat 1 uur? of 4,75 uur?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-09-2013, 08:23
Hazel
Hazel is offline
Goedemorgen!
Oud 06-09-2013, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Maarja als je nog maar dertien bent moet je eigenlijk sws niet met relaties beginnen
Citaat:
K en is het dan een verschil als ik volgende week 14 wordt?
aaaaahwwww
Oud 06-09-2013, 08:56
Verwijderd
Dansen was zo leuk <3
Oud 06-09-2013, 09:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wil ook wel een vriendinnetje om mee te stijldansen.
Jaja!

Kusje hoor!

//Gisteravond moesten we verkleed naar het afsluitfeest van de introweek met het thema 'superhelden'. Ik was Poison Ivy. Soortvan. Voor zover je dat kunt zijn met één dag voorbereidingstijd.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-09-2013, 09:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En ik vond mijzelf al zielig met m'n half 6
Ugh, ik lag om 10 uur op bed en was doodmoe, maar natuurlijk kon ik niet slapen. Bovenburen maakten herrie, het was warm, ik moest duizent keet pissen...ugh. Nu nog 2 uurtjes werk. Pfff.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.