Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2013, 14:53
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Als het de verkeerde forum is, sorry.. Maar geen idee waar ik deze vraag moet plaatsen..

Naja dus, een aantal weken terug zijn er een aantal resercheurs hier binnen geweest. Ik was gewoon thuis en heb een hond hierzo die altijd snel blaft waardoor ik hun niet hoorde kloppen.. Nu komt het grappige, ze hadden blijkbaar gewoon de sleutel van dit huis en stonden zonder dat ik het wist ineens in de gang.. Nou, ik heb een hond middelmaatje en is van nature behoorlijk waakachtig/intimiderend. Maar wat nou als dit zou zijn gebeurd en er zou een Rottweiler van 70KG hier rond lopen die het niet zo heeft met in feite "inbrekers" en dan in de aanval nadat ze zomaar in de gang staan? (EN IK NIET THUIS ZOU ZIJN GEWEEST)

Me moeder zegt, dan schieten ze die hond dood maar je kan me niet wijs maken dat als ik zo'n hond zou hebben en die hond is gewoon getraind om te waken en hun maken de fout om zomaar de deur met de sleutel open te maken zonder dat iemand thuis is??

Wat is jullie kijk hierop? 'T knaagt aan me kop
Advertentie
Oud 10-09-2013, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Me moeder zegt, dan schieten ze die hond dood maar je kan me niet wijs maken dat als ik zo'n hond zou hebben en die hond is gewoon getraind om te waken en hun maken de fout om zomaar de deur met de sleutel open te maken zonder dat iemand thuis is?? |
..wat?

Als de hond de agenten in gevaar bracht hadden ze hem waarschijnlijk wel geschoten ja. Verder maar een vreemd verhaal. Tenzij de politie een hele goede aanleiding heeft komen ze niet zomaar je huis binnen.
Oud 10-09-2013, 14:59
Verwijderd
Als er bij de politie een hulpofficier van justitie en een huiszoekingsbevel aanwezig is mogen ze inderdaad naar binnen en schieten ze die hond door zijn kloten.
Oud 10-09-2013, 15:05
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Citaat:
..wat?

Als de hond de agenten in gevaar bracht hadden ze hem waarschijnlijk wel geschoten ja. Verder maar een vreemd verhaal. Tenzij de politie een hele goede aanleiding heeft komen ze niet zomaar je huis binnen.
Stiefpa is kort gezegd een veelpleger, vandaar dat er af en toe invallen zijn en zulke acties. Maar meen je dat nou joh kan dat niet snappen

Wat nou als ze de hond agressief op hun af ziet komen rennen, denk je dat ze dan de deur dicht doen of gelijk hun pistool trekken? lol
Oud 10-09-2013, 15:12
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Stiefpa mag dan een veelpleger zijn, een huis binnenvallen mag niet zomaar, alleen met huiszoekingsbevel zoals Tetplokje al zei. En dat de politie een sleutel van jullie huis heeft is erg vreemd, hebben ze het slot niet opengepeuterd met slotenmakersgereedschap? En als er een hond op je af komt rennen kun je beter de deur dichttrekken want voor je je blaffer hebt gepakt hangt er al een andere blaffer aan je zak! En deze vraagt past idd beter op Geld en Recht: Vraag het aan de politie. Als je het een FB vraagt kunnen ze hem verplaatsen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis

Laatst gewijzigd op 10-09-2013 om 15:18.
Oud 10-09-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Stiefpa is kort gezegd een veelpleger, vandaar dat er af en toe invallen zijn en zulke acties. Maar meen je dat nou joh kan dat niet snappen
Waarom niet? Ik vind honden hartstikke toffe beesten maar als er eentje naar mijn keel springt dan draai ik met alle liefde zijn nek om.
Citaat:
Wat nou als ze de hond agressief op hun af ziet komen rennen, denk je dat ze dan de deur dicht doen of gelijk hun pistool trekken? lol
Dan trekken ze de deur dicht. duh.
Oud 10-09-2013, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Stiefpa is kort gezegd een veelpleger, vandaar dat er af en toe invallen zijn en zulke acties. Maar meen je dat nou joh kan dat niet snappen

Wat nou als ze de hond agressief op hun af ziet komen rennen, denk je dat ze dan de deur dicht doen of gelijk hun pistool trekken? lol
Het is toch simpel? De hond is dan de dupe door het wangedrag van jouw stiefvader. Niet van de politie. En ik denk dat ze het vuurwapen trekken als de hond agressief gedrag vertoont, geheel terecht.
Oud 10-09-2013, 17:13
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Ja ik snap wel wat je bedoelt, tog begrijp ik t alsnog niet volledig.. Maja boeie /;P

bedankt voor de input,

ciao
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Stel je vraag aan de politie (deel 1)
Simon
254 02-10-2012 12:52
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147
Verwijderd
500 07-07-2009 15:45
Werk, Geld & Recht [Vraag] Agressief gedrag hond
Stefanie
7 15-07-2008 19:31
Flora & Fauna Hond bijt andere hond
Verwijderd
18 22-02-2007 11:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Boete voor verdrinken hond [Dierenrechten]
Negrotiator
49 07-08-2003 21:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap toenemend machtsvertoon politie
Blitzkrieg Bop
30 31-05-2003 08:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.