Oud 13-09-2013, 12:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ach, elk seizoen heeft wel zijn charme. Herfst = door keiharde storm lopen en je zeiknat laten regenen en dan met droge kleren aan op de bank met een dekentje opwarmen Pompoensoep eten Bladeren, kastanjes, beukennootjes, eikels en meer van dat soort meuk zoeken
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 13-09-2013, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weinig geslapen vannacht
Oud 13-09-2013, 13:08
Verwijderd
Carn weer kwade dronk?
Oud 13-09-2013, 13:09
Verwijderd
Er is zo'n stemmetje achter in mijn hoofd dat zegt "voor hetzelfde geld slaat Carn Absinthe echt en denkt hij door deze opmerking dat ze dat doorverteld heeft en krijgt ze er vanavond dubbel van langs"
Oud 13-09-2013, 13:29
Verwijderd
GRATIS DINGEN!
Oud 13-09-2013, 13:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn weer kwade dronk?
Citaat:
Er is zo'n stemmetje achter in mijn hoofd dat zegt "voor hetzelfde geld slaat Carn Absinthe echt en denkt hij door deze opmerking dat ze dat doorverteld heeft en krijgt ze er vanavond dubbel van langs"
Het houdt niet op, niet vanzelfffffff

Nee hoor, ze krijgt soms wel een klap met de riem maar dat is louter ter waardering.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-09-2013, 13:39
Verwijderd


Mijn post was enorm rolbevestigend natuurlijk. Voor hetzelfde geld vliegt Carn dagelijks tegen alle muren op als Absinthe weer eens te diep in de fles gekeken heeft, denkt ze dat hij dat doorverteld heeft en krijgt Carn vanavond de dubbele lading
Oud 13-09-2013, 13:41
Verwijderd
Ik ben meer van de psychologische marteling En de kieteldood
Oud 13-09-2013, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Carn weer kwade dronk?
Citaat:
Er is zo'n stemmetje achter in mijn hoofd dat zegt "voor hetzelfde geld slaat Carn Absinthe echt en denkt hij door deze opmerking dat ze dat doorverteld heeft en krijgt ze er vanavond dubbel van langs"
In principe hanteren we de vuistregel (huhu vuist) "Alleen als ik er echt zelf om gevraagd heb" maar ik vrees dat ik hiermee weer een slapeloze nacht tegemoet ga ja Carn wijkt graag af van regels.
Oud 13-09-2013, 14:26
Verwijderd
Oud 13-09-2013, 14:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus wtf, onder mijn raam wordt de straat opengebroken en weet ik wat nog meer en ik tril hier -op de tweede verdieping- letterlijk mee
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2013, 14:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooooh ze hebben de boel alweer dicht en zijn nu het zand aan het aantrillen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2013, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Hangt er vanaf of hij uit rijnland of uit china kwam
Niet uit China in ieder geval.
Het was wel overbodige informatie voor een postbode die alleen pakketjes afgeeft.
Oud 13-09-2013, 14:53
Verwijderd
Ik heb gisteren een discussie gehad met een lerares die niet wilde toegeven dat ze het niet wist en daarom mijn (kritische) vraag maar ontweek. Daarna deed ze heel neerbuigend tegen me. Nu lees ik alle tekst nog een keer door en blijkt dat ik gisteren gewoon gelijk had. Ha. Lekker puh.
Oud 13-09-2013, 14:56
Verwijderd
Ik heb ruzie met word. Hoe doe je paginanummers invoegen???
Oud 13-09-2013, 15:00
Verwijderd
Insert - Page numbers en dan kiezen waar je ze wil hebben.
Oud 13-09-2013, 15:01
Verwijderd
Ik heb er 6 keer overheen gekeken Dankjewel
Oud 13-09-2013, 15:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Glee. Ik volg (op GoT na ) geen series, want tijdverspilling, maar van Glee word ik zo blij.



Ik weet niet precies waarom maar ik vond dit echt een heel grappige opmerking.
Oud 13-09-2013, 15:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het dus eerlijk gezegd echt naar dat het nu alweer herfst wordt, voor mijn gevoel heeft de zon maar een maand geschenen ofzo en nu is het alweer tijd voor de winterdepressie.
Oud 13-09-2013, 15:08
Verwijderd
Ja, dat heb ik dus ook, heel herkenbaar
Oud 13-09-2013, 15:08
Verwijderd
Maandag had ik nog een korte broek aan en nu een lange
Oud 13-09-2013, 15:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaw, oppaskindje van vroeger post een foto op haar fb van een groep, met oa haar broertje, en drie andere meisjes. Ik herkende ze pas na héél goed kijken als mijn andere oppaskindjes Ze zijn helemaal pubers en alles
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2013, 15:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja niks tegen winter op zich maar ga naar IJsland ofzo
Oud 13-09-2013, 15:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Aaaaw, oppaskindje van vroeger post een foto op haar fb van een groep, met oa haar broertje, en drie andere meisjes. Ik herkende ze pas na héél goed kijken als mijn andere oppaskindjes Ze zijn helemaal pubers en alles
awww
Ik verheug me er ook echt op mijn oppaskindjes te zien opgroeien
Oud 13-09-2013, 15:16
Verwijderd
Ik weet niet of ik me er zo op verheug
Het is best een rotkind. Tegen mij alleen niet, maar als zijn ouders erbij zijn.
Oud 13-09-2013, 15:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb die drie zusjes ook echt 5 jaar niet gezien, en nu zijn ze denk ik iets van 12, 14 en 15/16. Dus dan maakt 5 jaar echt een enorm verschil!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2013, 15:19
Verwijderd
nog 1,5 uur voor de deadline van Engels. ik haal het wel
Oud 13-09-2013, 15:33
Verwijderd
Yes gehaald
Oud 13-09-2013, 15:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ach, elk seizoen heeft wel zijn charme. Herfst = door keiharde storm lopen en je zeiknat laten regenen en dan met droge kleren aan op de bank met een dekentje opwarmen Pompoensoep eten Bladeren, kastanjes, beukennootjes, eikels en meer van dat soort meuk zoeken
Herfstelijk cafébezoek, daar kijk ik wel naar uit.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!

Laatst gewijzigd op 13-09-2013 om 15:50.
Oud 13-09-2013, 15:39
Verwijderd
Bierontbijt
Oud 13-09-2013, 15:51
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Bierontbijt
Dat is iets dat ik nog nooit gedaan heb.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 13-09-2013, 15:54
Verwijderd
Ik heb zojuist mijn laatste sigaret gerookt. Ik vond het de laatste tijd heel smerig en sowieso veel te duur. Dus nu ga ik sotppen
Oud 13-09-2013, 16:40
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, quiche voorbereid. Zo even bij iemand langs om een leGGing over te kopen en dan kan die quiche daarno direct de oven in
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2013, 17:11
Verwijderd
Ik heb een discussie met iemand of we met de bus of trein gaan
Oud 13-09-2013, 18:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk Dawson's Creek, de allereerste aflevering, en ik vermaak me uitstekend heb zelfs keihard meegezongen met het intro
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2013, 18:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Herfstelijk cafébezoek, daar kijk ik wel naar uit.
Zeker om smerige bock te drinken

Over herfstdingen gesproken, ik heb vanmiddag/vanavond de appels uit onze apppelbomen gehaald en er apppelcompote van gemaakt En nu staan er beneden 6 -kleine en grote- potten met zelfgemaakte appelcompote af te koelen
Het resultaat is ook altijd het leukst En kunnen zeggen dat je het zelf hebt gemaakt
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-09-2013, 19:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Nog 2,5 uur en dan ben ik weer thuis. Dat is vast genoeg tijd om in een veel te warme, volle, onrustige stiltecoupe 2 casusstudies te maken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-09-2013, 19:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Zeker om smerige bock te drinken

Over herfstdingen gesproken, ik heb vanmiddag/vanavond de appels uit onze apppelbomen gehaald en er apppelcompote van gemaakt En nu staan er beneden 6 -kleine en grote- potten met zelfgemaakte appelcompote af te koelen
Het resultaat is ook altijd het leukst En kunnen zeggen dat je het zelf hebt gemaakt


Bij mijn ex thuis kregen we in deze periode altijd appeltaart tot we er rood en geel van zagen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-09-2013, 19:16
Verwijderd
ik vloog een hooiwagen vlak langs mijn oor.
Oud 13-09-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
ik vloog een hooiwagen vlak langs mijn oor.


Ik ben bezig met een stuk over de ademhaling, maar typ de hele tijd Lichtwegen in plaats van luchtwegen.

@Neko, het is toch geen 2,5 uur van shcool naar waar jij woont? Of zit je inmiddels ergens ander sop school?
Oud 13-09-2013, 19:19
Verwijderd
Ik bedacht me deze week, toen ik door het herfstweer in een achterlijk lange file stond, dat het enige voordeel aan de herfst de herfstbockjes zijn.
Oud 13-09-2013, 19:21
Verwijderd
Ik vind kou en wind en sneeuw enzo allemaal helemaal niet zo erg, maar regen Ik word er heel naar van als het een hele dag regent, dan wil ik alleen nog maar in bed kruipen met whisky en daar liggen tot het weer lente is. Vooral als het zo'n lullig miezerregentje is waar je stiekem heel nat van wordt en toch echt wel de hele dag aanhoudt. Als het dan toch moet regenen, doe dan maar meteen storm Verder maakt het me allemaal niet zoveel uit.
Oud 13-09-2013, 19:24
Verwijderd
Citaat:


?
je kent ze wel/.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooiwagens
Oud 13-09-2013, 19:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit lekker in m'n nieuwe legging en een lange trui op de bank met thee en druiven en kaarsjes aan in m'n superschone huis te kijken naar DC en ik ben helemaal blij
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2013, 19:26
Verwijderd
Nu heb ik zin in bockbiertjes
Oud 13-09-2013, 19:31
Verwijderd
Ik ook!
Oud 13-09-2013, 19:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@Neko, het is toch geen 2,5 uur van shcool naar waar jij woont? Of zit je inmiddels ergens ander sop school?
Gelukkig niet! Helaas wel 2,5 uur van een van mijn liefste vriendjes.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-09-2013, 19:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ingerend, je brengt mij wel op het goede idee straks een lekker glaasje whisky te drinken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-09-2013, 19:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sop school?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-09-2013, 19:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sopschool?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.