Oud 14-09-2013, 12:37
Jolientjjx3
Avatar van Jolientjjx3
Jolientjjx3 is offline
Mijn beste vriend wordt volgende maand 16 en hij is zot van horrorfilms en geesten. Ik zou hem dan ook heel graag verrassen met een goede, énge horrofilm.
Heeft iemand een idee voor een goede horrofilm?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2013, 13:16
Hemmingway
Hemmingway is offline
The Conjuring, Sinister, Paranormal Activity 4 (vond ik toch zeker beter dan deel 2 en 3).
Met citaat reageren
Oud 14-09-2013, 16:01
Verwijderd
28 days later.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2013, 17:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
The Shining
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2013, 23:39
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Recent vond ik Insidious, Sinister en The Conjuring goed.

Veel beter zijn natuurlijk The Haunting, The Innocents, The Shining en Don't Look Now, om er 'ns vier te noemen, maar ik weet niet of je vriend daarop zit te wachten.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 11:01
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Gewoon alle klassiekers kijken. Die zijn geen van allen eng, maar wel bijzonder goed.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 12:57
Verwijderd
Ik heb een beetje het vermoeden dat hoe beter de film is hoe minder goed de ts en haar vriendje hem zullen vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 18:31
Jolientjjx3
Avatar van Jolientjjx3
Jolientjjx3 is offline
Danku voor de tips kga eens kijken welke het leukst lijkt voor hem
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een beetje het vermoeden dat hoe beter de film is hoe minder goed de ts en haar vriendje hem zullen vinden.
*grinnikt* Ik vrees het ook.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 10:57
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vond the shining (ook) een stuk minder leuk toen ik 14/15 was en hem voor de eerste keer zag. Net zoals the exorcist, die vond ik absoluut niet eng en eerder lachwekkend. Nu beleef ik die fillms toch anders.

Ik ben min of meer gestopt met het kijken naar enge films nadat ik the ring gezien heb. Kleine meisjes in witte pyjama's vind ik maar niks.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 12:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben gestopt na The Grudge. Gothika vond ik ook verschrikkelijk, maar The Grudge was echt mijn limiet. Een vriendin van me heeft me daarna nog Paranormal Activity laten kijken, maar daar zat ik de helft van de film met mijn ogen en oren dicht, dus dat telt niet.
Ik weet niet hoe je vriend denkt over enge dooie meisjes met lang haar, maar die doen het altijd wel goed in horror dus je kunt inderdaad de kant op van The Ring en dat soort dingen.

Wat ik trouwens altijd doe als ik op zoek ben naar een film in een bepaald genre, is op imdb kijken. Mensen maken daar lijsten (meestal een top 50 of top 100) en daar staat vaak iets tussen waar je zelf niet zo snel aan had gedacht.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 17:34
Jolientjjx3
Avatar van Jolientjjx3
Jolientjjx3 is offline
Citaat:
Ik ben gestopt na The Grudge. Gothika vond ik ook verschrikkelijk, maar The Grudge was echt mijn limiet. Een vriendin van me heeft me daarna nog Paranormal Activity laten kijken, maar daar zat ik de helft van de film met mijn ogen en oren dicht, dus dat telt niet.
Ik weet niet hoe je vriend denkt over enge dooie meisjes met lang haar, maar die doen het altijd wel goed in horror dus je kunt inderdaad de kant op van The Ring en dat soort dingen.

Wat ik trouwens altijd doe als ik op zoek ben naar een film in een bepaald genre, is op imdb kijken. Mensen maken daar lijsten (meestal een top 50 of top 100) en daar staat vaak iets tussen waar je zelf niet zo snel aan had gedacht.
Ooh, dankje voor deze tip! Daar had ik nog niet aan gedacht!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Goede Aziatische horrorfilms?
quintyy
8 06-12-2014 13:31
Films, TV & Radio Wat is nou echt een goeie horrorfilm?
Kazanka
77 23-12-2003 21:55
Films, TV & Radio [horror] THE RING
legatus
219 18-03-2003 20:24
Films, TV & Radio Goede horrorfilms
Shadina
41 12-02-2003 20:34
Films, TV & Radio Halloween Resurrection
ruub
18 26-08-2002 18:06
Films, TV & Radio horrorfilms stelling HELP pls!
lunaatje
19 03-12-2001 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.