Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2013, 15:59
Verwijderd
Wat een topverhalen Sann! En ja, ik ken ook het woord kattenbak voor zo'n kofferbak die half open is.

Bah, na een week me rot gewerkt te hebben en van hot naar her moeten rennen om iedereen tevreden te houden, zou vandaag mijn relaxdag zijn en zou ik lekker dingen gaan doen waar ik zin in had. Beetje jammer alleen dat ik met knallende hoofdpijn opstond en de hele dag nu in bed doorgebracht heb. Rechtop zitten is geen goed idee.
Advertentie
Oud 22-09-2013, 17:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Je verhalen, Sann <3

En balen, lieveheersbeest

//Mijn zelfmedelijden is weer gezakt, na vnochtnd God, wat ben ik altijd erg als ik net ongesteld ben, zeg.
En choo, choo enzo, maar ik wordt na een flink aantal korte dagen met somber weer ook altijd een beetje Boos en Verbitterd, maar dat vind ik soms ook wel weer lekker, even Boos en Verbitterd zijn Het hoort wel bij de winter, vind ik. Maar misschien ben ik gewoon goed in relativeren
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-09-2013, 17:21
Verwijderd
Ik heb tortelloni met spinazie en ricotta, roergebakken courgette, ui, knoflook en stukjes kip, in ricotta/spinaziesaus, met een beetje parmezaanse kaas erover.

OMNOM
Oud 22-09-2013, 17:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Klinkt goed, zeg Mijn avondeten bestond uit stoofperen en boterkoek.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-09-2013, 17:30
Verwijderd
Ik had geen zin in koken, mijn avondeten is restjes van een keer gourmetten
Oud 22-09-2013, 17:32
Verwijderd
de dansles gaat niet door
Oud 22-09-2013, 17:34
Verwijderd
Aw jammer
Oud 22-09-2013, 17:35
Verwijderd
Ja, maar ik heb wel een poes op mijn voeten liggen, lekker warm maar zwaar
Oud 22-09-2013, 17:36
Verwijderd
Ik kijk Hollands next top model.
Oud 22-09-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik heb wel een poes op mijn voeten liggen, lekker warm maar zwaar
Oeh
Oud 22-09-2013, 17:37
Verwijderd
Lekker gillende, zeurende modellen


ik ga straks SYTYCD kijken
Oud 22-09-2013, 17:38
Verwijderd
Ik mag Bo wel denk ik.
Oud 22-09-2013, 17:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik had geen zin in koken, mijn avondeten is restjes van een keer gourmetten
Dat klinkt net of je vlees eet dat je nog vond van de vorige kerst.

Ik eet vanavond hetzelfde als gisteren:
Gekruide aardappeltjes uit de oven, maiskolf en gekruide kipfilet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-09-2013, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt net of je vlees eet dat je nog vond van de vorige kerst.

Ik eet vanavond hetzelfde als gisteren:
Gekruide aardappeltjes uit de oven, maiskolf en gekruide kipfilet.
Haha nee het gourmetten was vier weken geleden en de restjes (shoarma, kip, chipolataworst, spekreepjes, courgette, UI, wortel, paprika, taugé) verbleven netjes voorgebakken in de diepvries!
Het is goed te eten, de groenten zijn wel slap, maar verder prima. Ik heb hier nog een bakje mee, als ik dat eet doe ik er wat knoflooksaus door denk ik.
Oud 22-09-2013, 17:45
Verwijderd
En maïskolf
Oud 22-09-2013, 17:49
Verwijderd
"oh er kunnen maar acht van de tien foto's in de Glamour"
"oh nee toch niet jullie komen er allemaal in"
HET IS TOCH DE MINIPLAYBACKSHOW NIET
Oud 22-09-2013, 18:20
Verwijderd
Psh! Ik zat klaar om Eerste Hulp Bij Opvoeden met Jo Frost te kijken, is het met Derek Ogilvie! Ga toch weg met je Derek Ogilvie, ik wil mantelpakjes en evidence based trucjes zien.
Oud 22-09-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
"oh er kunnen maar acht van de tien foto's in de Glamour"
"oh nee toch niet jullie komen er allemaal in"
HET IS TOCH DE MINIPLAYBACKSHOW NIET
Inderdaad dit vond ik ook best wel lame.
Oud 22-09-2013, 19:25
Verwijderd
Ik kijk naar een oud seizoen HNTM, is daar ineens de bosbaan. Die op mysterieuze wijze volgens het programma ineens 3 km gegroeid is
Oud 22-09-2013, 21:32
Verwijderd
Hallooo ik was op Incubate en we gingen eerst naar We eat Incubate, waarbij iedereen iets zelfgemaakt eten meenam. Was gezellig en keilekker. Toen Rome, in een kerk, behoorlijk vet. Hoogtepunt was Cocorosie, en dat had ik niet echt verwacht, want ik vind ze wel schattig maar vooral ook best irritant soms. Het was echt FUCKING VET, bedwelmend mooi echt. Ik zat op het puntje van m'n stoel en ze kregen steeds echt een oorverdovend applaus. Ik vergaf ze meteen hun vage theatrale aanstellerij, het was gewoon supergoed.
Daarna nog een pianist die Simeon ten Holt-achtige zou maken, maar ik vond het meer een combi van Steve Reich en Wim Mertens. Ook prima

Incubate
Oud 22-09-2013, 21:44
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Absinthe, hoe was die film die je net in je eentje hebt bekeken??
Oud 22-09-2013, 21:46
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mehh, ik sta altijd om 6.30 op, maar vriendje moet ook vroeg op, zet wekker om 6 en snoozet dan. Dat trek ik slecht, dus ga ik morgen maar om 6 opstaan en kijken of dat wat is
Oud 22-09-2013, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Absinthe, hoe was die film die je net in je eentje hebt bekeken??
Gisteren? Die was wel aardig. Het was Lovelace. Ik vond vooral de kleding (jaren 70) leuk
Oud 22-09-2013, 23:33
Verwijderd
oh ja incubate met rome. dat las ik, maar ik had alleen interesse in rome en dan vond ik het wat aan de prijzige kant.
Oud 22-09-2013, 23:33
Verwijderd
verder heb ik net weer ontzettend ranzige seks gehad. met veel sappen
Oud 22-09-2013, 23:47
Verwijderd
Citaat:
oh ja incubate met rome. dat las ik, maar ik had alleen interesse in rome en dan vond ik het wat aan de prijzige kant.
Carn is alleen naar Rome geweest Maar Rome was maar drie kwartier ook, Cocorosie 1,5 uur. En dat vond ik nog te kort Ik ben nog steeds een beetje perplex
Oud 23-09-2013, 01:48
Verwijderd
Ik moet om 7:45 opstaan en ik ben nog wakker. Waarom doe ik dit mezelf toch stelselmatig aan
Oud 23-09-2013, 01:50
Verwijderd
Omdat vroeg naar bed gaan stom is.
Oud 23-09-2013, 02:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hear, hear!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-09-2013, 07:32
Verwijderd
Voor de mensen die wel moeite zouden hebben met maandagochtend:

Oud 23-09-2013, 07:38
Verwijderd
maandagmorgen
Oud 23-09-2013, 07:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Voor de mensen die wel moeite zouden hebben met maandagochtend:

[afbeelding]
Wtf Wat zielig voor de eerste-foto-overweight-doggies, trouwens

//Ik ben een uur te vroeg op school Vorige week hadden we met z'n allen afgesproken om een uur later te beginnen, en dat was Miekje natuurlijk weer vergeten
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-09-2013, 10:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Andersom ongetwijfeld ook ten minste, ik sta makkelijk een paar keer per les op de tenen van mijn vriend, maar boeiend
Andersom lijkt me sterk, want ik dans óf met iemand die goud ster gedanst heeft op zowel latijns-amerikaans, ballroom en zilver op rock&roll, óf met iemand die zilver latijns-amerikaans gedanst heeft. Bij beide zie ik de 'hij stapt ook op mijn tenen'-situatie niet echt gebeuren.

Citaat:
Ik heb ooit mezelf een bloedneus geslagen. Niemand is ooit bang voor mij


Citaat:
//Ik ben een uur te vroeg op school Vorige week hadden we met z'n allen afgesproken om een uur later te beginnen, en dat was Miekje natuurlijk weer vergeten
Dat zijn dingen die ik ook altijd vergeet. Omdat ik vaak denk 'oh dat herinner ik me ook wel zonder dat in de agenda te zetten'. Maar dat herinner ik me dus vaak gewoon niet.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-09-2013, 10:46
Verwijderd


Dat lachje van haar
Oud 23-09-2013, 11:14
Verwijderd
Ze hebben een vervelend wachtmuziekje bij onze woningbouwvereniging .
Oud 23-09-2013, 13:37
Verwijderd
Huh, de trein vertrekt gewoon 2 minuten te vroeg Gelukkig zat ik er echt net in.
Oud 23-09-2013, 13:47
Verwijderd
Ja, en toen stonden we dus stil
Oud 23-09-2013, 14:28
Verwijderd
Oh, dit moet in Niet gewaardeerd!
Oud 23-09-2013, 14:39
Verwijderd
ER denken mensen in mijn klas dat ik zwanger ben, en ik heb geen idee hoe ze daar bijkomen
Oud 23-09-2013, 15:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Vandaag gingen we een inktvis ontleden met school, en ik was mijn camera vergeten En hij was zo ontzettend mooi. En nu ben ik boos en verbitterd
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-09-2013, 15:56
Verwijderd
Ik heb een beetje een poepdag vandaag. BEETJE JAMMER want ik moest heel veel doen en nu heb ik wel wat gedaan, maar niet zo heel veel als ik gehoopt had.
Oud 23-09-2013, 16:12
Verwijderd
Vanochtend bleek dat mijn vriend en ik elkaar afgewisseld hebben vannacht: Ik heb van half elf tot half drie vrijwel constant wakker gelegen en hij van drie tot zes uur. En vanaf zes uur heb ik ook nog maar heel weinig geslapen.
Oud 23-09-2013, 16:51
Verwijderd
Ik ben me aan het voorbereiden op komende zomer (alvast) en probeer nu te verzinnen hoe ik waarde kan hebben voor wetenschappers op Groenland. Ik ben geen bioloog, kok, werktuigbouwkundige of vertaler, en mijn enige ervaring met eskimo's zijn de ijsjes. Eigenlijk kan ik niets dat daar van pas komt. Dat is ook wel ongeveer de reden dat ik wil gaan, maar ja, maar ja. Dan kunnen ze iedereen wel meenemen.
Oud 23-09-2013, 16:53
Verwijderd
Ik kan wel sneeuwpoppen maken.
Oud 23-09-2013, 16:53
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben me aan het voorbereiden op komende zomer (alvast) en probeer nu te verzinnen hoe ik waarde kan hebben voor wetenschappers op Groenland. Ik ben geen bioloog, kok, werktuigbouwkundige of vertaler, en mijn enige ervaring met eskimo's zijn de ijsjes. Eigenlijk kan ik niets dat daar van pas komt. Dat is ook wel ongeveer de reden dat ik wil gaan, maar ja, maar ja. Dan kunnen ze iedereen wel meenemen.
Eskimo's :')
Oud 23-09-2013, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Eskimo's :')
Inuit, ja, maar het ijsje heet Eskimo en niet Inuit. Als ik Inuit had geschreven, had ik niet dat súperleuke grapje kunnen maken. Dús.
Oud 23-09-2013, 16:57
Verwijderd
Nouja jullie snappen het grapje toch niet. Dus laat ook maar zitten.

Misschien maak ik kans in een visverwerkingsbedrijf op Spitsbergen.
Oud 23-09-2013, 17:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Waarom zou je daarheen willen, Kat?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-09-2013, 17:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mensen, ik ga morgen naar de kapper. Wat zal ik doen met m'n haar?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-09-2013, 17:45
Verwijderd
Sarah, naamzoek, het pompoenseizoen is ook op straat officieel geopend. Ik fietste net langs een huis waar ze te koop stonden (van die dikke Halloweenexpemplaren) en twee mannen zo'n grote cementbak met een aantal hele dikke erin naar hun auto sleepten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.