Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2003, 20:57
Verwijderd
Hey, okey ik heb ff jullie hulp nodig... advies enzo.
Ik doe voor school een opleiding genaamd tourisme en reis management, nu ben ik net een nieuwe klas begonnen die heeft "conferentie en eventen management" Of hoe je dat ook in z'n nederlands zegt. Nu is mijn school, die verder erg goed bekend staat (wereldwijd, niet erg in Nl overigens ) benaderd door een van de radio stations in onze provincie en ze houden in de aula van onze school een halloween promenade. 'Tis voor kindertjes van 2 tot 12 jaar, ze verwachten zo'n 300 van die pukken, en mijn klas moet dat dus regelen, het radio station zet zich op in het midden in een station en hen voorzien dus het adverteren etc. maar onze klas is dus verantwoordelijk voor het bedenken van de activiteiten en decoraties. (we worden dus ook betaald alle winst is van ons)
De ene helft van de klas doet dus decoratie's, daar zit ik dus in (nog ideen?) en nu vroeg mijn lerares aan het einde van de dag 'wie is er goed in graphic design and computer" nu heb ik toch bijna 100% in mijn comploeter klas en weet ik dat mijn klasgenoten noggal eh.... electronically challenged zijn (niet dat ik er zo goed in ben) dus ik stak mn hand op. Ik heb dus de volgende opdracht, ik moet maandag een poster klaar hebben, gewoon a-4 formaat. met de volgende info:

- Hosts - Magic 93, CFCY, CHTN and the events class of Holland College Tourism Centre
- Cost of Admission (2.00 per child, parents free)
- Everyone is encouraged to come in costume and bring a decorated pumpkin
- Lots of activities and prizes
- The fun begins at 6 pm Tuesday October 28 at the Culinary Institute on Sydney Street in Charlottetown!
Dus eh jah.. mijn vraag dus... iemand ideen hoe ik die poster op kan gaan zetten etC? Wat kan absoluut niet, wat hoort?
Ik zal ook ff mijn begin neerzetten later vanavond.

(Ik wil met iets goeds te voorschijn komen, ik heb nog nooit zoiets gedaan en dit word dus ook gepubliceerd )
eng maar wel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2003, 21:55
Type
Avatar van Type
Type is offline
euhm, nou, in ieder geval overzichtelijk houden, maar zorgen dat het niet saai wordt.
Alle info er duidelijk op. Met duidelijk bedoel ik niet per se grote letters, maar dat kan soms wel een pro zijn (de datum etc altijd redelijk groot)

en for cryin' out loud, wat je ook doet met die letters, gebruik ONDER GEEN BEDING een bevel & emboss. Verschrikkelijk die dingen, en funky toen ik 13 was, en dat is nu 4 jaar geleden, zoals je kan zien
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 21:56
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
tja, hoewel het niet echt origineel is, zou ik iig gaan voor de donkerblauwe achtergrond met witte/gele letters

enja, pompoenen kan eigenlijk niet he maar aan de andere kant hoort t ook weer wel.. moeilijk
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 21:57
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Type schreef op 17-10-2003 @ 22:55:
en for cryin' out loud, wat je ook doet met die letters, gebruik ONDER GEEN BEDING een bevel & emboss. Verschrikkelijk die dingen, en funky toen ik 13 was, en dat is nu 4 jaar geleden, zoals je kan zien
vind ik wel meevallen, comic sans is veeeeeeeel erger
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 17-10-2003 @ 22:57:
vind ik wel meevallen, comic sans is veeeeeeeel erger
Daar typen ze bij ons op school de readers mee.

Denk aan de tere zieltjes van die kinderen: maak het niet te eng.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 22:18
Verwijderd
ik heb nu typewriter gebruikt (voor de titel) grootte ergens in de 50, en zit verder te denken aan gewoon knal oranje papier gebruiken valt lekker op (Halloween is hier erg populair)
En kheb verder de locatie, en tijd onderaan.
Ik gebruik gewoon zwarte inkt, omdat ik het immers op oranje papier wil doen... kleuren wil dan niet echt....
Ik zoek nog een border.. voor de bovenkant, gewoon een zwarte versieringachtige rand, een ketting van vleermuizen ofzo, wat dus aan de bovenkant en aan de zijkanten tot ongeveer halverwege het papier loopt... of mischien er helemaal omheen.
Ik wil gewoon niet die standaard plaatjes uit word art enzo gebruiken.. ik bedoel dat kan iedereen wel...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 17-10-2003 @ 22:59:
Daar typen ze bij ons op school de readers mee.

Denk aan de tere zieltjes van die kinderen: maak het niet te eng.
da's waar, mijn zusj van 4 gaat ook heen.. en die vind die dikke spinnen enzo best eng... en we rekenen toch wel op kindertjes rond de 8 denk ik.
Ze krijgen trick or treat zakjes en dr'is een schreeuw wedstrijd *heeft nou al hoofdpijn*
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 17-10-2003 @ 23:18:
Ik wil gewoon niet die standaard plaatjes uit word art enzo gebruiken.. ik bedoel dat kan iedereen wel...
Zoek iig eens op google op 'halloween' en dan bij afbeeldingen.
Zit een super schattig heksje met pompoen bij. ('k ben hem aan het overtrekken in Flash, dan is ie mooier en kan ie ook gekleurd worden, 'k vond hem (haar) zo schattig. )
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 22:29
Verwijderd
Ff zoeken dan, bedoel je dan dat je het overtrekt en dus een zwarte outline hebt? (wat je nu aan het doen bent?)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 22:32
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-10-2003 @ 22:59:
Daar typen ze bij ons op school de readers mee.


ga je t nou gewoon in zwart/oranje doen dan?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 22:34
Verwijderd
yup, zwarte tekst op fel oranje papier.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 08:23
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 17-10-2003 @ 23:29:
Ff zoeken dan, bedoel je dan dat je het overtrekt en dus een zwarte outline hebt? (wat je nu aan het doen bent?)
Ja (als je bedoeld dat ik dat heksje dan met zwarte lijnen heb).
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 08:40
Verwijderd
Bij google kan ik 'r niet meer vinden, maar goed...



Alleen de pompoen is een beetje vaag geworden, zie ik nu...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:40
elledc
elledc is offline
Hier een ontwerpje van mij naar een voorbeeld, misschien kan dit helpen als inspiratiebron?
Laat eens tonen hé als de jouwe af is


Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 21:07
galaxygirl
galaxygirl is offline
heej! ga je nog je eigen ontwerp (voorzet) erop zetten? Ik vind het ontwerp hierboven errug leuk!! De achtergrond is ook een goed idee: soor regenboogstrepen van rood naar oranje naar geel (beetje retro look). De tekst is ook duidelijk. En die bovenste letters (halloween) was wat ik ook in gedachten had; van die 'droopy' letters. Ik zou de achtergrond niet helemaal oranje doen (met zwarte kader), dan zou ik het eerder andersom doen; zwarte achtergrond en dan zo'n rand eromheen waarin je een soort schaduw van een figuurtje (pompoenen, vleermuizen e.d.) ziet. snapje? volgens mij bedoel je hetzelfde dus.. en verder zijn er zat leuke afbeeldingen van halloween achtige dingen. Ik ben zelf 5 jaar opgegroeid met halloween in Amerika (van 0-5 jr dus zegmaar) en heb het altijd superleuk gevonden en nooit eng. ik heb nog wel een idee voor activiteit die ik zelf ook een keer heb uitgevoerd: je maakt een decor van een hal van een hotel of 'haunted house'. doe je heel simpel door scheidingswanden op te trekken en daar aan (getekende) portretten van lelijke mensen/monsters te hangen. Je vult koffers met allerlei dingen, elke koffer iets anders (hoeft niet perse vies te zijn ofzo, het idee alleen al is genoeg). Die koffers leg je langs de wanden neer onder de portretten, dicht, maar niet op slot. Je geeft de opdracht om door de gang te lopen en in elke koffer van de gasten te voelen met je handen. lekker 'creepy'.
__________________
"at least they nod their retarded head"
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 13:35
Verwijderd
Leuk dank je galaxygirl Ik heb de canadezen aan het zwaar-nederlandse koekhappen geholpen als jullie je dat nog herinnneren. Op verjaardagsfeestjes toen je klein was koekhappen. Maar in dit geval dus doughnuthappen... denk dat dat wel een suc6 word met al die kids.
Utopia, ik kan helaas je plaatje niet zien en ik zal vandaag als ik thuis ben es uppen wat mij tijdelijke design was van vrijdag. Tis dus gewoon simpel zwarte tekst op wit papier. OMdat het afgeprint moet worden op oranje. (Ik kan niet echt kleuren gaan gebruiken dat word veel te kostelijk)
En verder hebben we voor spelletjes om te doen voor die kinderen dus een schreeuw wedstrijd (heeft het radiostation bedacht) en je weet wel hoe je op de kermis altijd eendjes kunt hengelen en een prijs winnen? Dit doen we ook maar dat met enge figuren ipv eenden... etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen eee hallo.
ScholierNova
7 15-01-2012 19:57
De Kantine Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag
PixelDansje
500 04-04-2008 23:18
De Kantine Alle lof der saaiheid 149
Verwijderd
500 07-03-2008 11:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.