Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 21:30
Verwijderd
De britse tabloid The Mail on sunday speculeert over de interesse van Ajax in de noor Steffen Iversen van Tottenham Hotspur. Dit meldt ajax.netwerk.to

Ajax zou een bod van 8 miljoen pond voorbereiden op de blessuregevoelige maar getalenteerde noorse aanvaller. Tottenham op zijn beurt zou Kevin Phillips willen overhalen van Sunderland naar de Londense club.

Iversen koos enkele jaren geleden Tottenham Hotspur boven PSV dat de aanvaller graag naar Nederland had willen halen. In Engeland had hij, voornamelijk door een veel blessureleed wisselend succes

bron: at5 text

Waar haalt Ajax 8 miljoen pond vandaan? Verder wel leuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2002, 22:30
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
laat ze doen wat ze willen feyenoord word toch kampioen.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 02:09
DanielCruz
DanielCruz is offline
het is toch een leuk gerucht? dus misschien is het wel bullshit
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 08:40
Verwijderd
Citaat:
DanielCruz schreef:
het is toch een leuk gerucht? dus misschien is het wel bullshit
Zal wel, maar het is toch leuk om weer eens geruchten te horen. Op at5 gisteren zei Arie van Eijden nog dat er dit seizoen geen aankopen meer gedaan worden....
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:47
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
Het Sportforum schreef:
wat ik eigenlijk niet begrijp is dat Ajax spelers aan het KOPEN is, in plaats van uit de EIGEN JEUGD opleiding te halen. ik heb liever dat ze hun geld voortaan in de opleiding (en dan wel nederlanders en geen imborlingen uit het oerwoud!) steken dan door kopen successen te halen.
Mee eens, en als er even geen goede lichting is of op de positie waar ze spelers zoeken geen goede jeugdspelers voor handen zijn, probeer dan Nederlandse talenten aan te trekken, die mogen van mij dan ook best wat kosten.

__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 17:10
SiCkO
SiCkO is offline
Citaat:
Ar-Tuur schreef:
[b] Mee eens, en als er even geen goede lichting is of op de positie waar ze spelers zoeken geen goede jeugdspelers voor handen zijn, probeer dan Nederlandse talenten aan te trekken, die mogen van mij dan ook best wat kosten.
precies, daar ben ik het ook mee eens, trouwens wat heb je nou aan Iversen? Dan heb je weer zo een spits die niet weet wat scoren is

Als ze mij nou gewoon opleiden , ik scoor aan de lopende band [bij mijn club dan]

Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ar-Tuur schreef:
Mee eens, en als er even geen goede lichting is of op de positie waar ze spelers zoeken geen goede jeugdspelers voor handen zijn, probeer dan Nederlandse talenten aan te trekken, die mogen van mij dan ook best wat kosten.

Idd, laat ze die 8 miljoen pond maar neertellen voor spelers als een Mendes da Silva of Anthony Lurling of een echt goede buitenlandse speler zoals Allbäck of Stefanovic.

Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:48
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ja, ze moeten hem niet kopen maar idd in de jeugdopleiding stoppen.

Trouwens wat moeten ze met nog een spits? Ze hebben Machlas, Zlatan, Cruz, Vander Gun en Knoppen eventueel. Misschien ook wamberto of Mido in de spits dus das genoeg.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 14:05
SiCkO
SiCkO is offline
Citaat:
Het Sportforum schreef:
de meeste spelers die jij noemt zijn echt niet Ajax waardig. neem zo'n jongen als wamberto. das echt een schande dat Ajax die onder contract hebt. En zlatan en vd meyde hebben ook nog niks laten zien.
btw, ik vind vd gun meer een aanvallende middenvelder.
ik heb nog het meeste vertrouwen in Mido en Machlas (jaja je leest het goed).
Wamberto is juist de gene die ajax er af en toe door heen sleept (samen met v.d Vaart)

Maar vd gun is geblesseerd die kan misschien pas over een weekje weer zijn rentree maken

Maar ik ken nog een gerucht

Sparta schijnt belangstelling te hebben voor Nesta

Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:08
walter
Avatar van walter
walter is offline
belasting?
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:33
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik heb gehoort dat hans de koning zelf niet zo gecharmeerd is van figo die hoeft dus niet op een transer te rekenen

__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 18:28
SiCkO
SiCkO is offline
misschien dat rbc zich op termijn versterkt met beckham
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:22
TN17
TN17 is offline
Wamberto scoort anders toch wel wat meer dan Machlas.
Machlas staat nou al drie jaar te prutsen voorin, maar het niveau van z'n Vitesse-tijd heeft hij nooit meer gehaald.
Zlatan heeft zeker meer potentie dan Machlas, daar ben ik van overtuigd.

Wamberto liet ons even hopen in Glasgow, en hij scoorde de winnende treffers tegen FC Twente en RBC. En dat waren echt niet z'n enige goals van dit seizoen. In het begin van het seizoen vooral was hij meerdere malen ongrijpbaar voor de tegenpartij.

Over Iversen: te duur en te blessuregevoelig. Haal dan Nando Rafael ofzo bij de selectie, daar heb je op termijn meer aan.

__________________
Ajax is mijn glorie, Ajax is mijn club
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:29
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
SiCkO schreef:
misschien dat rbc zich op termijn versterkt met beckham


termijn van een jaartje of 30?
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:34
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
TN17 schreef:
Wamberto scoort anders toch wel wat meer dan Machlas.
Machlas staat nou al drie jaar te prutsen voorin, maar het niveau van z'n Vitesse-tijd heeft hij nooit meer gehaald.
Zlatan heeft zeker meer potentie dan Machlas, daar ben ik van overtuigd.

Wamberto liet ons even hopen in Glasgow, en hij scoorde de winnende treffers tegen FC Twente en RBC. En dat waren echt niet z'n enige goals van dit seizoen. In het begin van het seizoen vooral was hij meerdere malen ongrijpbaar voor de tegenpartij.

Over Iversen: te duur en te blessuregevoelig. Haal dan Nando Rafael ofzo bij de selectie, daar heb je op termijn meer aan.

idd, maar dan heb je er weer 1 bij van de zoveel die in de VS legaal nog geen biertje mogen drinken, het gaat er juist om dat er weer wat ervaring bijkomt

tis goed dat van Halst er weer bij is, nu hopelijk alleen Winter en Witschge weer terug en dan is er tenminste weer wat ervaring binnen

onder Koeman zullen hun met z'n 3en vast en zeker nog meer spelen dan 1 van die spelers in 3 seizoenen bij Adriaanse zou spelen

Geen van hen alleen is een spits moet ik er wel bij zeggen, en dat zullen jullie mschien ook wel denken bij het lezen van deze post, maar laat Rafael eerst nog maar wat rijpen, er zijn daar nu al genoeg jeugdspelers

Aan de andere kant, Rafael zou zich natuurlijk willen bewijzen en is het soort speler dat Zlatan ook is, mschien als Rafael er bij komt dat Zlatan dan ns wat harder gaat werken omdat er dan wat concurrentie bij komt voor hem, wilt ie dan spelen moet ie zich bewijzen
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.