Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2002, 12:04
Psycho-M
Psycho-M is offline
Ok, de kernvraag:
Is bobben moeilijker als voetballen?

Ik weet dat hier veel voetbal-fans zijn, maar probeer wel met argumenten te komen.
En dat het volks sport nummer 1 is, want dat is niet het punt.

Ik zeg dat het moeilijker is, voetballen is wel leuk en aardig en je hebt techniek nodig.
Maar bij bobben komt veel meer kijken.

Je komt elke wedstrijd op een nieuwe baan, en elke wedstrijd moet je je aan passen aan die baan.

Voetballen is altijd op een veld, altijd met een bal, en altijd is het de bal rond laten gaan en scoren.

Wat zeggen jullie, is voetballen moeilijker of wint bobben het toch?
Vind je voetbal moeilijker, waarom?
Voor bobsleën geld het zelfde, zeg waarom je het vind.
__________________
Voor vragen mag u mijn psycholoog raad plegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2002, 12:14
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Heb te weinig verstand van Bobsleeën om hier een goed antwoord op te kunnen geven en goed met voetbal te kunnen vergelijken.

Ik denk trouwens dat je weinig antwoord krijgt, alle sportforummers zijn of gebanned of weggejaagd .

Hopelijk wordt het sportforum binnenkort, na de winterstop bijvoorbeeld, weer leuk.
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:15
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Het is trouwens "moeilijker DAN" .
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:20
Psycho-M
Psycho-M is offline
Waarom mag je het niet vergelijken?

Iedere sport heeft zijn eigen moeilijkheids graad.
Net als elke sprong met schoon springen zijn eigen moeilijkheids graad heeft, van 1.5 tot 4 (?).

Wat is er dan zo veel moeilijker aan voetballen?

Ze hebben allemaal prachtige opstellingen, maar de helft van de tijd staat de rechterspits in het centrum de zaak uit te vechten.
__________________
Voor vragen mag u mijn psycholoog raad plegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:24
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
ok, bobsleeën is echt veeel moeilijker dan Voetbal. Maar dat wil nog niet zeggen dat voetbal niet leuk is en we er dus graag over discussiëren en ouwehoeren.
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:49
Psycho-M
Psycho-M is offline
Citaat:
Ar-Tuur schreef:
ok, bobsleeën is echt veeel moeilijker dan Voetbal. Maar dat wil nog niet zeggen dat voetbal niet leuk is en we er dus graag over discussiëren en ouwehoeren.
Daarom wil ik juist discussiëren over het feit wat moeilijker is.
__________________
Voor vragen mag u mijn psycholoog raad plegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:51
Psycho-M
Psycho-M is offline
Velden zijn anders, ok.

Maar waarom mag je dan niet vragen wat moeilijker is?
Als je het zelf niet vind hoef je niet te reageren, of zijn mensen bang dat voetbal toch niet de moeilijkste sport blijkt te zijn?
__________________
Voor vragen mag u mijn psycholoog raad plegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 13:23
Psycho-M
Psycho-M is offline
Citaat:
BRuGGi schreef:
Zegt iemand heir dat je dat niet mag vragen ? Nee.
Ik zeg alleen dat mijn mening is dat je het niet kunt vergelijken.
En nee daar zijn we niet bang voor, dat is namelijk nergens voor nodig.
Waarom kan je het dan niet vergelijken?
__________________
Voor vragen mag u mijn psycholoog raad plegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 13:45
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
Psycho-M schreef:
Daarom wil ik juist discussiëren over het feit wat moeilijker is.
Ik bedoel dat het geen zin heeft om de vraag te stellen wat moeilijker is.
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:32
walter
Avatar van walter
walter is offline
voor de 1 is bobsleeen moeilijker voor de ander voetbal
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:44
Verwijderd
Het enigste wat ik mijn opkomt wat vergelijkbaar zou zijn is dat Voetbal en Bobsleeen fysieke inspanning vereist maar goed das ok weer zo bij andere sporten.

Dus eigenlijk zou je deze twee sporten moeilijkkunnen gaan vergelijken aangezien er ander doelen aan de spraak komen, want bij bobsleeen probeer je de snelste te zijn en bij voetbal de winnnaar. Kom eigenlijk ook weer op hetzelfde neer (wat ook weer bij andere sporten zo is)

En om nou te zeggen dat Bobsleeen zwaarder is dan voetbal... Dara kan ik mij eigen niet in vinden, aangezien voetballers soms weleens 2 keer per week moeten voetballen plus dat ze nog eens elke dag hard trainen. Ik denk eerdre zelfs dan voetbal toch zwaarder is dan bobsleeen, want als je gaat kijken wat er allemaal bij komt kijken bij voetbal.. Trainen, wedstrijd voor de competitie spelen, wedstrijd voor de Beker/Eufa Cup/Champions League spelen, en dan ook nog eens elke dag trainen, nu zal er natuurlijk ook wel dagen zijn waarop de voetballers vrij zijn (zoals nu, winterstop). En ik zou ff op het omment niet weten wat er allemaal bij bobsleeen komt kijken misschien dat iemand mij dat ff kan vertellen...?

Het enigste wat ik mij opkomt is Natuurlijk trainen en dan gewoon een wedstrijd bobsleeen, en als je bedankt dat een voetballer wel twee a drie keer per week voetbalt (trainen houden wij ff weg) denk ik dat een bobsleeer het gemakkelijker heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 16:22
Bram
Bram is offline
Ik vind dit een dwaze topic.Voetbal is een ploegsport en bobsleeen doe je alleen.Bobsleeen zal wel fysisch lastiger zijn zeker,want voetbal is toch niet de sport waar je het meest inspanningen voor moet doen hé (behalve soms op training kan er van meespreken)
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 16:22
Bram
Bram is offline
Trouwens kwist zelfs niet dat sleeën in competitie werd gedaan??
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 16:33
Psycho-M
Psycho-M is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ik vind dit een dwaze topic.Voetbal is een ploegsport en bobsleeen doe je alleen.Bobsleeen zal wel fysisch lastiger zijn zeker,want voetbal is toch niet de sport waar je het meest inspanningen voor moet doen hé (behalve soms op training kan er van meespreken)
bobslee is ook met 4 man die perfect moeten samenwerken willen ze bij het instappen van de bob elkaar er niet uit schoppen.
__________________
Voor vragen mag u mijn psycholoog raad plegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 16:35
Psycho-M
Psycho-M is offline
Citaat:
Lunatic1908 schreef:
als je het zelf niet vind hoef je niet te reageren?
als je het wel vind HOEF je ook niet te reageren.
slaat dus nergens op (en ik dacht dat je een discussie wou?)

waarom zou ik bang zijn dat bobsleen moeilijker is zijn dan voetbal?
het gaat erom wat je leuk vind, en niet wat moeilijker is.
er komen alleen ander vaardigheden bij kijken bij beide sporten dus je kan het niet vergelijken, maar dat is al zo'n 10x aan je uitgelegd...
Argh, waarom open je dan ook deze topic?
__________________
Voor vragen mag u mijn psycholoog raad plegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 16:36
Psycho-M
Psycho-M is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Het enigste wat ik mijn opkomt wat vergelijkbaar zou zijn is dat Voetbal en Bobsleeen fysieke inspanning vereist maar goed das ok weer zo bij andere sporten.

Dus eigenlijk zou je deze twee sporten moeilijkkunnen gaan vergelijken aangezien er ander doelen aan de spraak komen, want bij bobsleeen probeer je de snelste te zijn en bij voetbal de winnnaar. Kom eigenlijk ook weer op hetzelfde neer (wat ook weer bij andere sporten zo is)

En om nou te zeggen dat Bobsleeen zwaarder is dan voetbal... Dara kan ik mij eigen niet in vinden, aangezien voetballers soms weleens 2 keer per week moeten voetballen plus dat ze nog eens elke dag hard trainen. Ik denk eerdre zelfs dan voetbal toch zwaarder is dan bobsleeen, want als je gaat kijken wat er allemaal bij komt kijken bij voetbal.. Trainen, wedstrijd voor de competitie spelen, wedstrijd voor de Beker/Eufa Cup/Champions League spelen, en dan ook nog eens elke dag trainen, nu zal er natuurlijk ook wel dagen zijn waarop de voetballers vrij zijn (zoals nu, winterstop). En ik zou ff op het omment niet weten wat er allemaal bij bobsleeen komt kijken misschien dat iemand mij dat ff kan vertellen...?

Het enigste wat ik mij opkomt is Natuurlijk trainen en dan gewoon een wedstrijd bobsleeen, en als je bedankt dat een voetballer wel twee a drie keer per week voetbalt (trainen houden wij ff weg) denk ik dat een bobsleeer het gemakkelijker heeft.
Mjah voor het geld dat voetballers krijgen kan je ook wel iets verwachten.

Maar er is dus weinig animo om deze vergelijken proberen aan te vechten, mkay.
__________________
Voor vragen mag u mijn psycholoog raad plegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 22:14
tukkerboy
tukkerboy is offline
Citaat:
Psycho-M schreef:
Argh, waarom open je dan ook deze topic?

was jij niet de gene die dat deed?
__________________
Je hebt bier en je hebt Grolsch! en zo is het!!!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 22:17
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
ik snap hier niks van voetbal lijkt mij moeilijker
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2002, 22:58
Rhinus
Rhinus is offline
Ik denk dat het moeilijker is om bij voetbal aan de top te komen dan bij bobben.
Maar of het ook moeilijker is, dat weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 22:10
Psycho-M
Psycho-M is offline
Mij werd gevraagt om dan is zo'n discussie te openen, best, en dan kan ik zeggen dat ik toch wel mijn gelijk krijg.
Mijn gelijk?
Jah, mijn gelijk, dat er hier weinig dicussie vatbaar is.
En jah, de vergelijking is er niet, blablabla.
Waarom moeten dat tien verschillende mensen komen vertellen, is één niet genoeg?
Schijnbaar niet, niet echt fantasties niveau, tien de zelfde reply's =/
__________________
Voor vragen mag u mijn psycholoog raad plegen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 23:43
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Dat kan je niet vergelijken omdat (bijna) niemand ook zelf heeft gebobsleed en er dus ook geen oordeel over kan geven....Voetbal is voor veel mensen zo makkelijk omdat ze er mee opgegroeid zijn. Als ik vanaf m'n 5e zou bobsleeen zou ik het ongetwijfeld supersimpel vinden, alleen nu lijkt het me nog behoorlijk moeilijk om het perfect te beheersen...maar echt discusieren kun je daar niet over omdat ik niet aanneeem dat er hier mensen zijn die serieus gebobsleed hebben.....(kortom, gare topic )
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.