Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 11:45
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Jochem Uytdehaage (schaatsen)

hij won het EK zonder 1 van de 4 afstanden te winnen, net zoals Rintje Ritsma dat altijd deed.

Is Uytdehaage de opvolger van Ritsma als het gaat om allround schaatsen?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2002, 17:52
PV
PV is offline
Ritsma gaat nog wel ff mee denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 18:22
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
De grote vraag is nu: Wie gaan er naar het WK allround? er mogen er maar 3 gaan, Uytdehaaghe gaat sowieso lijkt mij, en dan hebben we ook nog Verheyen, Ritsma, Postma, Romme en Beulenkamp. Ik denk dat Uytdehaaghe gaat met Verheyen en Ritsma. Ritsma is toch de titelverdediger en Postma wil zich waarschijnlijk richten op het WK sprint.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 20:40
xx
xx is offline
Rintje Ritsma stopt na dit seizoen, hij is alleen door gegaan om nog 1 keer mee te doen aan de Olympische Spelen maar dan stopt ie.

xx
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:08
*MOI*
*MOI* is offline
Citaat:
xx schreef:
Rintje Ritsma stopt na dit seizoen, hij is alleen door gegaan om nog 1 keer mee te doen aan de Olympische Spelen maar dan stopt ie.

xx
Bron????
Btw, ik denk dat Uytdehage nog wel wat All- Round titels kan gaan binnenhalen

__________________
all you need is a smile!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:38
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Het Sportforum schreef:
ik vind niet dat je die uytdehaage en verheijen met iemand als Ritsma mag vergelijken.
weet iemand toevallig of er binnenkort weer een echte goede schaatslichting komt die je mag vergelijken met grootheden als schenk, ritsma, koss, postma?
zoiets is natuurlijk niet te voorspellen. iemand kan als groot talent gelden, maar hoeft niet per se uit te groeien tot een grote, bijvoorbeeld door blessures of mentale zaken
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Het Sportforum schreef:
ik vind niet dat je die uytdehaage en verheijen met iemand als Ritsma mag vergelijken.
weet iemand toevallig of er binnenkort weer een echte goede schaatslichting komt die je mag vergelijken met grootheden als schenk, ritsma, koss, postma?
Als Mark Tuitert weer helemaal fit is denk ik dat hij wel een grote kan worden...

Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 21:12
miss nice girl
miss nice girl is offline
ik denk van wel. Ritsma heeft zijn beste tijd gehad en doet ook alleen ma mee aan de os op de 1500m als ik het goed heb.
ik denk dat dit toch wel de nieuwe lichting is ma voor hoe lang? Zeg jij het ma
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:39
*MOI*
*MOI* is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:

Als Mark Tuitert weer helemaal fit is denk ik dat hij wel een grote kan worden...
Ja hij ook idd
__________________
all you need is a smile!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 15:02
xx
xx is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
Citaat:
Het Sportforum schreef:
ik vind niet dat je die uytdehaage en verheijen met iemand als Ritsma mag vergelijken.
weet iemand toevallig of er binnenkort weer een echte goede schaatslichting komt die je mag vergelijken met grootheden als schenk, ritsma, koss, postma?
Als Mark Tuitert weer helemaal fit is denk ik dat hij wel een grote kan worden...


ja dat is idd zo, want hij was vorig jaar bijna europees kampioen, maar toen viel ie.....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 20:17
Lollypopje
Lollypopje is offline
Ik vind dat Jochem Uytdehaage wel als opvolger van Rintje gezien mag worden! Maar voorlopig zijn het nog elkaars concurrenten. Want waarom zou Rintje er na de OS mee stoppen? Hij heeft op All round toernooien toch veel meer kans op een medaille dan op de Spelen? Dan kan hij z'n carrière beter op zn hoogtepunt beëindigen ipv na de Spelen waar hij waarschijnlijk toch niet op het podium staat.
WK-Allround:
Rintje 1
Jochem 2
Das toch mooi.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 11:15
harmpjuh
harmpjuh is offline
Er komt wel weer een hele goeie lichting aan, met onder andere Stefan Groothuis, die al dicht bij de top is. En in jong-oranje zitten talenten als tom prinsen en Remco olden heuvel die worden gezien als DE talenten van de toekomst
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Hét sportmoment van 2009
0oFZo0
8 10-01-2010 18:35
Vrije tijd SC Heerenveen alsnog Europa in??
Uitgeluld
53 13-08-2003 15:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Schrijfster Anja Meulenbelt vast in Gaza (wat zielig nou :p)
Sweet_Hadar
52 15-05-2003 14:43
Vrije tijd Gevestige orde van Ned. elftal te gevestigd
Defenderzzz
10 07-04-2003 23:59
Vrije tijd Loting Champions League
PV
37 30-08-2002 09:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.