Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2013, 20:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb in mijn leven al best veel verhalen gehoord over bloed poepen ed, dus ik schrik nergens meer van. Afgelopen zomer schrok ik voor 't laatst en sindsdien moet er heel wat gebeuren eer ik weer schrik.
[/lekkervaag]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 17-12-2013, 20:34
Verwijderd
Para, ik neem aan dat jij deze afbeelding al kent:

Oud 17-12-2013, 20:35
Verwijderd
ja, ik heb het ook vaak gezien @de demententoko. Maar het lijkt me gewoon schrikken als je een wc vol bloedpoep zitten liggen als het uit je eigen aars komt.
Oud 17-12-2013, 20:35
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Dat doe ik nu soms met kopjes koffie. Sterker nog, dat ga ik nu doen met een kopje koffie. Cafeïnevrij, want laten we niet de ene verslaving vervangen met de andere.

Heb je niet 't idee dat het af en toe roken 't alleen maar erger maakt? Je houdt dan bepaalde ontwenningsverschijnselen permanent in stand, lijkt me.

Ik typte net ergens 'biefstukjes bakken' en toen ik het teruglas las ik 'biefstukken kakken'.
Cafeïnevrije koffie ik wist niet dat je zó hardcore van de cafeïne af was.
En ja dat is wel zo. Af en toe roken wakkert het verlangen naar vaker wel aan.
Oud 17-12-2013, 20:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja, ik heb het ook vaak gezien @de demententoko. Maar het lijkt me gewoon schrikken als je een wc vol bloedpoep zitten liggen als het uit je eigen aars komt.
Nou ja, mijn schrikmoment was toen ik mijn vader belde om hem een fijne vaderdag te wensen enzo en hij toen ineens heel luchtig vertelde dat hij op vakantie in Italie in het ziekenhuis terecht was gekomen, omdat hij letterlijk leegliep.
Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 20:49
Verwijderd
wow
Oud 17-12-2013, 20:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Cafeïnevrije koffie ik wist niet dat je zó hardcore van de cafeïne af was.
En ja dat is wel zo. Af en toe roken wakkert het verlangen naar vaker wel aan.
Ugh, ik vind decaf echt te ranzig voor woorden. Op m'n werk hebben we 't natuurlijk ook, maar echt...ik eet nog liever oorsmeer.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 20:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
wow
Ja, maar weet je wat het kutste is? Dat hij nu elke keer domme dingen doet of zegt en dan zegt 'Ja, maar ik leef tenminste nog, dus je moet niet zeuren. "

Het is ook af en toe echt een oetlul.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 20:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik verlang soms wel echt naar een sigaret maar wel ook met die achtergrond. Als ik moe ben dan word ik soms heerlijk labiel en dan krijg ik inderdaad van die romantische zelfdestructieve plaatjes van mijzelf met een sigaret in mijn hoofd en dan wil ik roken. Eenzaam wegrottend achter mijn pc, de ene sigaret na de andere opstekend. Mijn kamer die vol groeit met rotzooi en dat ik dan tot aan de ochtend achter mijn half vergane laptop blijf hangen en plotseling schrijf ik dan een goed boek. Dat kan niet zonder sigaret.
Wauw.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-12-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik verlang soms wel echt naar een sigaret maar wel ook met die achtergrond. Als ik moe ben dan word ik soms heerlijk labiel en dan krijg ik inderdaad van die romantische zelfdestructieve plaatjes van mijzelf met een sigaret in mijn hoofd en dan wil ik roken. Eenzaam wegrottend achter mijn pc, de ene sigaret na de andere opstekend. Mijn kamer die vol groeit met rotzooi en dat ik dan tot aan de ochtend achter mijn half vergane laptop blijf hangen en plotseling schrijf ik dan een goed boek. Dat kan niet zonder sigaret.
Dit soort dingen denk ik ook best vaak.
Oud 17-12-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ik verlang soms wel echt naar een sigaret maar wel ook met die achtergrond. Als ik moe ben dan word ik soms heerlijk labiel en dan krijg ik inderdaad van die romantische zelfdestructieve plaatjes van mijzelf met een sigaret in mijn hoofd en dan wil ik roken. Eenzaam wegrottend achter mijn pc, de ene sigaret na de andere opstekend. Mijn kamer die vol groeit met rotzooi en dat ik dan tot aan de ochtend achter mijn half vergane laptop blijf hangen en plotseling schrijf ik dan een goed boek. Dat kan niet zonder sigaret.
Deze post zag ik over 't hoofd! Maar precies, ja Alhoewel mijn zelfdestructieve plaatjes meer van 't snellere, hardere soort zijn. Het is ook niet dat ik labiel ben, gewoon iets te gedreven. Ik wil veel harder dan verstandig in een sterfelijk gestel.

Citaat:
Para, ik neem aan dat jij deze afbeelding al kent:

[afbeelding]
Ja, maar ik vind 'm wel tekortschieten in zowel humor als overzicht.

Citaat:
Cafeïnevrije koffie ik wist niet dat je zó hardcore van de cafeïne af was.
En ja dat is wel zo. Af en toe roken wakkert het verlangen naar vaker wel aan.
Ik drink soms nog wel koffie, hoor, vooral op 't werk, want daar hebben ze overal dure espressoapparaten staan. Maar ik probeer 't wel zoveel mogelijk te beperken. Als ik veel uren draai en ik drink elke werkdag een kopje koffie dan heb ik binnen anderhalve week alweer ontwenningshoofdpijn.
Oud 17-12-2013, 21:33
Verwijderd
Para wat doe je eigenlijk voor werk? Volgens mij heb je het wel eens gezegd, maar ben ik het vergeten
Oud 17-12-2013, 21:38
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik wil Dr Who kijken maar mijn stomme man is een stomme game aan het spelen nu hoor ik steeds op de achtergrond dingen over blood magic en support gems en ontploffende kevers terwijl ik mokkend zit te rologen
Oud 17-12-2013, 21:38
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Eigenlijk moet ik gaan slapen maar vroeg slapen is zo saaiiiii
Oud 17-12-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Para wat doe je eigenlijk voor werk? Volgens mij heb je het wel eens gezegd, maar ben ik het vergeten
In deze post gaf ik aanvankelijk antwoord op bovenstaande vraag.

Laatst gewijzigd op 19-12-2013 om 04:57.
Oud 17-12-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik wil Dr Who kijken maar mijn stomme man is een stomme game aan het spelen nu hoor ik steeds op de achtergrond dingen over blood magic en support gems en ontploffende kevers terwijl ik mokkend zit te rologen
Stomme man

Welk spel doet 'ie?
Oud 17-12-2013, 21:43
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Path of Exile. Ik heb de eerste ronde wel meegespeeld, daarna was ik er op uitgekeken.
Oud 17-12-2013, 21:45
Verwijderd
Ah, ik heb me er destijds niet eens aan gewaagd. Lijkt te veel op D2:LoD, veel te verslavingsgevoelig.
Oud 17-12-2013, 21:46
Verwijderd
Wat was 't dan waar je zoveel lichamelijke klachten van kreeg?

Ik was net van mijn rugklachten af, en toen dcaht een collega dat een van de cliënten het wel leuk zou vinden om op de grond te liggen spelen met zijn brandweerwagen ofzo. Hartstikke leuk, maar ik mocht zorgen dat hij weer van de grond afkwam en KRAK daar ging mijn rug weer.
Oud 17-12-2013, 21:47
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik merk het ja ;( zelf heb ik daar gelukkig geen last van
Oud 17-12-2013, 21:47
Verwijderd
Ik sport trouwens al heel lang niet meer maar ik zag laatst dat het geautomatiseerde gezonde eetpatroon heel effectief is, want ik zit voor 't eerst sinds jaren weer op een BMI van 24,nogwat
Oud 17-12-2013, 21:48
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Paranoide de Verstandige Volwassen Vrouw!
Oud 17-12-2013, 21:53
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline


dit monster kost 100 euro :'''''''''''')
Oud 17-12-2013, 21:54
Verwijderd
Die vrouw? /slechtgrapjesorry
Oud 17-12-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Wat was 't dan waar je zoveel lichamelijke klachten van kreeg?
Het antwoord op deze vraag was ook met terugpaks.

Citaat:
Ik was net van mijn rugklachten af, en toen dcaht een collega dat een van de cliënten het wel leuk zou vinden om op de grond te liggen spelen met zijn brandweerwagen ofzo. Hartstikke leuk, maar ik mocht zorgen dat hij weer van de grond afkwam en KRAK daar ging mijn rug weer.

Laatst gewijzigd op 19-12-2013 om 05:00.
Oud 17-12-2013, 21:55
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
huhu ik had er eerst bij staan: de badjas, niet de vrouw
Oud 17-12-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Paranoide de Verstandige Volwassen Vrouw!
Ik zou haast bang worden van hoe volwassen! Maar dan herinner ik me weer dat ik een roze plastic opwindkreeft in mijn aktekoffertje bewaar.
Oud 17-12-2013, 21:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou ook graag weten of ik op moleculair niveau weleens in aanraking ben geweest met Hitler.
Mij interesseert dat helemaal niet

Citaat:
Para, ik neem aan dat jij deze afbeelding al kent:

[afbeelding]
intrigerend! Ik heb hem helemaal bestudeerd
Oud 17-12-2013, 22:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb voor het nieuwe jaar twee voornemens:

-een mooie glazen pot nemen en er elke dag een briefje met een mooie gebeurtenis van de dag opgeschreven, in doen, zodat ik aan het eind van het jaar een pot heb met bewijzen hoe gaaf 2014 was.
-Paddo's nemen en wagner spelen met de componist van deze playlist onder andere. (dat weet hij ook, hoor )
Oud 17-12-2013, 22:02
Verwijderd
Para, dat is wel herkenbaar. Ik hoop dat je er inmiddels wel een beetje vanaf bent

Omg. Ik heb morgen vrij, donderdag moet ik van elf tot zes naar school, vrijdagzaterdagzondag vrij, maandag drie uur werken, dinsdagochtend 7 uur werken, dinsdagavond cadeautjes en eten bij mijn schoonouders, woensdagavond 8 uur werken, donderdagochtend 5 uur werken en dan heb ik een week VAKANTIE
Oud 17-12-2013, 22:03
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik zou haast bang worden van hoe volwassen! Maar dan herinner ik me weer dat ik een roze plastic opwindkreeft in mijn aktekoffertje bewaar.
de kleine geneugten des levens
Oud 17-12-2013, 22:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb zojuist mijn speelgoed-plank opgeruimd. Dus nu heb ik een lege plank en een tokidoki-tas vol met designer toys, bebaarde playmobils en plush microbes.

Toen ik dat eenmaal had gedaan ging ik de verhuizing van mijn inboedelverzekering regelen, dus ik voel me nu iets minder kinderachtig.

Maar een roze plastic opwindkreeft klinkt geniaal! Die zou prima passen bij mijn mintgroen/roze, geometrische Parasaurolophus koffertje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 22:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
omg, iemand weet wat tokidoki is. Ik loop ook nog steeds voor schut met mijn schooltas van tokidoki van toen ik 14 was. Niet stoer
Oud 17-12-2013, 22:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
omg, iemand weet wat tokidoki is. Ik loop ook nog steeds voor schut met mijn schooltas van tokidoki van toen ik 14 was. Niet stoer
Mijn *kuch*nep*kuch*tokidoki-tas is supervet ja!
Ik kocht hem ook toen ik al eh...24 was ofzo. Niks mis mee, ik hou van die designer toy ongein. Ik heb zelfs een bijpassend tokidoki-makeuptasje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 22:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had vroeger die portemonnees
Oud 17-12-2013, 22:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
tokidoki ("sometimes" in Japanese) is the Japanese-inspired lifestyle brand created in 2005 by Italian artist Simone Legno and his business partners Pooneh Mohajer and Ivan Arnold."

Pooneeeeeh!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2013, 22:35
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ik wil de wife swap kijken die Sarah vorige week aanbeveelde, maar ik kan hem niet vinden op yt
Oud 17-12-2013, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Para, dat is wel herkenbaar. Ik hoop dat je er inmiddels wel een beetje vanaf bent
Hoezo herkenbaar? Ik snap dat je bij bejaardenzorg ook moet sjouwen, maar voor de rest is er geen enkele overlap met wat er in mijn post staat.
Oud 18-12-2013, 05:35
Verwijderd
Citaat:
ik wil de wife swap kijken die Sarah vorige week aanbeveelde, maar ik kan hem niet vinden op yt
Lastig. Hij is uit 2005.
Oud 18-12-2013, 06:30
Verwijderd
Ha wat een gaaf idee van die pot fizzle, misschien doe ik wel mee
Oud 18-12-2013, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Ha wat een gaaf idee van die pot fizzle, misschien doe ik wel mee
Ik vind het ook een superleuk idee en haak ook aan denk ik
Oud 18-12-2013, 08:17
Verwijderd
Citaat:
omg, iemand weet wat tokidoki is. Ik loop ook nog steeds voor schut met mijn schooltas van tokidoki van toen ik 14 was. Niet stoer
Ik moest het opzoeken, want het is van 'na mijn tijd' Maar ik ken ze wel, ik vind ze ook tof, maar ik heb ook net zolang mijn Nijntjestas gebruikt tot ze uit elkaar viel (ver in de 20).

Ik heb nog een kinderkoffertje met een pinguïn er op (niks merkerigs, gewoon een schattig kinderkoffertje). Als er meer in zou passen dan een tandenborstel en een onderbroek, dan zou ik ze nog gebruiken Maar misschien volgende keer voor handbagage Krijg ik vast de reactie van mijn ouders dat ik zo niet naast ze mag zitten ^^
Oud 18-12-2013, 10:04
Verwijderd
ik vroeg voor een gesprek met de decaan na half 2, omdat ik daarvoor les heb. Krijg ik een mail terug: kom maar om 12:40, ja dan heb ik dus les

Laatst gewijzigd op 18-12-2013 om 10:11.
Oud 18-12-2013, 10:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ha wat een gaaf idee van die pot fizzle, misschien doe ik wel mee
superleuk!!


oh mannnnn morgen is mijn concert al
Oud 18-12-2013, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Hoezo herkenbaar? Ik snap dat je bij bejaardenzorg ook moet sjouwen, maar voor de rest is er geen enkele overlap met wat er in mijn post staat.
Nee, klopt. Ik heb een tijd orderpickwerk (heet dat zo?) gedaan en dat was ook veel zwaarder dan iedereen verwachtte. Vandaar dat ik het herkenbaar vindt, want ik had er nog nooit over nagedacht dat garderobewerk best wel zwaar kon zijn, en dat orderpickwerk was ook zwaarder dan ik had gedacht en niemand in mijn omgeving had in de gaten dat het zo zwaar zou zijn. Misschien is herkenbaar dna niet helemaal het goede woord.

Ach. Ik ben goed bezig, mijn schoolwerk wordt helemaal bijgewerkt vandaag, ik wil nie tmeer achterliggen.
Oud 18-12-2013, 11:38
Verwijderd
Citaat:
ik vroeg voor een gesprek met de decaan na half 2, omdat ik daarvoor les heb. Krijg ik een mail terug: kom maar om 12:40, ja dan heb ik dus les
Mooi excuus om niet naar de les te gaan toch?
Oud 18-12-2013, 12:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga straks goede kruidkoek bakken
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-12-2013, 12:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En ik wou nog even zeggen dat Tokidoki supergaaf is Ik heb nog steed een tokidokirugtas op mijn verlanglijstje staan

En over roken gesproken, ik vind dat ook echt lekker, zo'n peuk af en toe En ik kan er wel goed mee om, vind ik zelf, dat af en toe roken. Alleen soms heb ik nog wel de neiging om een pakje te kopen en weer te beginnen, maar dat is altijd weer snel over, gelukkig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-12-2013, 13:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
-een mooie glazen pot nemen en er elke dag een briefje met een mooie gebeurtenis van de dag opgeschreven, in doen, zodat ik aan het eind van het jaar een pot heb met bewijzen hoe gaaf 2014 was.
Ik vind dit echt iets heel vervelends. Alsof je elke dag ook de mooie dingen moet zien. Ik vind dat je best soms een dag gewoon overal de tyfus aan mag hebben, zonder dat je je gaat bedenken wat er zo mooi is aan zo'n dag. Sterker nog, op zo'n dag ga ik me alleen maar frustreren als ik dat zou moeten bedenken omdat ik toch niets mooi vind. Het leven hoeft niet altijd mooi te zijn, en dat lijkt me ook goed.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-12-2013, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit echt iets heel vervelends. Alsof je elke dag ook de mooie dingen moet zien. Ik vind dat je best soms een dag gewoon overal de tyfus aan mag hebben, zonder dat je je gaat bedenken wat er zo mooi is aan zo'n dag. Sterker nog, op zo'n dag ga ik me alleen maar frustreren als ik dat zou moeten bedenken omdat ik toch niets mooi vind. Het leven hoeft niet altijd mooi te zijn, en dat lijkt me ook goed.
Maar ik vind idee wel gaaf - als je geen bijzondere klotedag hebt gehad, vind ik het altijd wel to fom na te denken over wat er zo goed ging dan. En dat opschrijven en onthouden en ergens instoppen vind ik wel een gaaf idee

Trouwens - hoe heeft jouw vriend je ten huwelijk gevraagd/hoe heb jij hem gevraagd? Is er überhaupt een vraag gesteld of was het "ja, dat kunnen we eignelijk ook wel doen!"? Ik heb gisteren allemaal filmpjes van huwelijksaanzoeken zitten kijken en toen vroeg ik me dat ineens af
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.