Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2013, 18:40
Verwijderd
Joh!
Advertentie
Oud 20-12-2013, 18:41
Verwijderd
Het koelelement moet in de vriezer.
Oud 20-12-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat ook wel bij goede kerstbomen Toch blijf ik het een gek iets vinden: een boom vermoorden, zijn lijk in je huis neerzetten en volhangen met elektrische lampjes en glazen glimballen.
Nepbomen <3 En vroegâh hadden we bomen met kluit en die plantten we dan in de tuin achteraf.

Citaat:
Jep, doodnormale IKEAklok.
Ikea heeft hippere dingen dan dat, wat een fucking saai (haha) ding!
Oud 20-12-2013, 18:43
Verwijderd
Paranoide 85
Sarah 47
Sadye 38
MargotTenenbaum 37
Trimm Trabb 35
Tina 34
Pip 28
Mutant 27
Little Phoebe 25
fizzle-fluffy 21
Klovorhop 20
Ingegerd 17
Miekje* 15
DonaldFuck 12
Neko* 9
.sann 8
Absinthe. 8
Snebbeltje 6
siqu 6
Turk February 5
Qimm 4
Sigmund 4
Andijvie 3
Lieveheersbeest 3
Carn 2
Noedelhap 1
gladde _aal 1


Voilà.
Oud 20-12-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Het koelelement moet in de vriezer.
Zelfs dan... vind ik het de meest interessante optie, het versaaiingspakket niet meegeteld.
Oud 20-12-2013, 18:47
Verwijderd
Het schijnt speciaal te zijn dat je er ook yoghurtijs mee kan maken
Oud 20-12-2013, 18:50
Verwijderd
volgens 1 review is de motor niet krachtig genoeg als je de bak meer dan halfvol stopt. Maar dat lijkt me makkelijk op te lossen door de bak niet meer dan halfvol te stoppen.
Oud 20-12-2013, 19:16
Verwijderd
Ik weet niet wat voor ding het is, maar ons ma heeft een van de vroegere modellen en daar kan prachtig lekker soft- en gewoon ijs mee gemaakt worden, yoghurt vast ook (wat is dat toch met yoghurt, vandaag zag ik yoghurt kruidnoten, the fuck). Je moet het helemaal zelf weten, mijn keuze zou verrassingen zijn (WANT JA HEY KIPPENMOUSSE *kuch*) of de ijsmachine, al de rest vind ik sowieso maar saai en/of nutteloos

Oh wacht even, als het zo'n frozen fruit ijsmachine is

dit:


Niet doen. Maar gezien je het had over in diepvries smijtbare elementen, gok ik dat het dat gedrocht niet is.
Oud 20-12-2013, 19:23
Verwijderd
nee het is niet zo'n pureermachine wel een echte ijsmachine.
Oud 20-12-2013, 19:25
Verwijderd


Ik krijg nu zin in softijs. Godver.
Oud 20-12-2013, 19:26
Verwijderd
En kippenmousse. Omdat het kan.
Oud 20-12-2013, 19:26
Verwijderd
Oud 20-12-2013, 19:29
Verwijderd
ik wil de diepvries ontdooien en we hebben de laatste tijd heel netjes de diepvries leeg gegeten, er zit nu alleen nog een pak durums, twee halve broden, 2 stukjes stoofvlees, stukje gerookte kip, doosje bladerdeeg, filodeeg, groene asperges en een half zakje doperwtjes in.... en een enorme berg waterijsjes
Oud 20-12-2013, 19:31
Verwijderd
Oud 20-12-2013, 19:31
Verwijderd
Dit jaar zouden we van AH geen kerstpakket krijgen. Best jammer. Maar vandaag kreeg ik ineens toch twee AH/Etos/Gall&Gall-cadeaubonnen van een tientje. Best leuk
Oud 20-12-2013, 19:41
Verwijderd
Huh werk jij bij de ah?
Oud 20-12-2013, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Huh werk jij bij de ah?
Juh Al ruim 12,5 jaar, dus ik vier binnenkort mijn jubileumfeestje. Voor mijn contract van 5 uur in de week
Oud 20-12-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
2 stukjes stoofvlees
Ik ben wel benieuwd naar hoe je 2 stukjes stoofvlees invriest
Ads door Google
Oud 20-12-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar hoe je 2 stukjes stoofvlees invriest
Het is nog niet gestoofd gewoon twee runderstooflapjes.
Oud 20-12-2013, 19:58
Verwijderd
Ahhhhh
Oud 20-12-2013, 19:58
Verwijderd
'vlees om te stoven' ^^
Oud 20-12-2013, 20:41
Verwijderd
Mijn kerstpakket was een echt kerstpakket, inclusief allerlei dingen die ik zelf nooit zou kopen. Maar ook spekkies en die had ik al jaren niet meer op. De zak heeft mijn huis helaas niet meer bereikt.
Oud 20-12-2013, 20:49
Verwijderd
Ik had wel nog een kerstpakket van m'n werk in Tiel. Dat was weinig boeiend, maar ik hou gewoon van verrassingen dus ik werd er toch wel blij van.
Oud 20-12-2013, 20:56
Verwijderd
ja ik vind eigenlijk kerstpakketten die een verrassing zijn het leukst, want dan heb je geen kans om kritisch te zijn. Maar nu ik die kans dan toch heb ga ik denk ik voor de ijsmachine even afwachten of ik die niet stiekem toch voor kerst krijg, want ik heb het niet op m'n lijstje gezet maar er eerder al wel over gepraat.
Oud 20-12-2013, 21:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kreeg een kerstpakket met daarin een best wel hippe sporttas, allerlei snacks en snoepies (tucjes, bastognekoeken, wafels, napoleons), een fles wijn (met echte alcohol dit keer!), een salade beker (met vorkje en dressing-cupje) en een...gele strandbal? Het staat nu in m'n nieuwe crib, zodat ik daar wat te snacken heb.

M'n ouders waren hier trouwens net om te komen kijken en m'n vader heeft meteen een klus-plan gemaakt, en daarna gingen we wat eten in een restaurantje.
Ze zijn erg positief, dat is ook weer wat nieuws. Morgen komt m'n vader in z'n eentje langs en dan gaan we verf halen en dat op de muur kwakken. Oh en hij zei dat hij de oude salontafel van m'n oma nog in de schuur heeft staan en dat ik een leuk kleurtje mag uitzoeken en dat hij 'm dan voor me gaat opknappen. Aww. <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 20-12-2013, 21:03
Verwijderd
Klinkt goed!
Oud 20-12-2013, 21:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Yuh.

Hier wat kattenromantiek:
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-12-2013, 21:21
Verwijderd
awww
Oud 20-12-2013, 22:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kreeg dit jaar voor t eerst in mijn leven een kerstpakket Het stelde verder niet super veel voor maar ik had het helemaal niet verwacht en ik vond het erg tof. En ik had ook spekkies. En die waren ook als eerste op
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 20-12-2013, 22:36
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kreeg trouwens ook vandaag een brief binnen van 'mijn pensioenfonds' (ik wist niet eens dat ik het had) dat ik, als ik met pensioen ga, wel 4 hele euro's per maand krijg! Dus dat heb ik vanavond gevierd.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 20-12-2013, 22:51
Verwijderd
Ik snap eigenlijk niet hoe het zit met pensioen. Als je ervoor moet sparen vind ik dat raar, want iedereen wordt uiteindelijk oud, dus zie ik niet waarom we het niet gratis maken. En als je er niet voor moet sparen vind ik het raar dat er zo veel gedoe is over pensioen opbouwen en die dubieuze pensioenfondsen enzo.
Oud 20-12-2013, 22:57
Verwijderd
Ik zou het wel kunnen googlen natuurlijk, maar ja, je kan alles wel googlen.
Oud 20-12-2013, 23:36
Verwijderd
Iedereen krijgt staatspensioen (AOW). Voor je aanvullende pensioen spaar je met pensioenfondsen omdat dat afhankelijk is van wat voor werk je doet!
Oud 20-12-2013, 23:38
Verwijderd
Ah, zoiets vermoedde ik al. Dus je krijgt altijd AOW en de rest is bonus?
Oud 20-12-2013, 23:40
Verwijderd
ja!
Oud 21-12-2013, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Ah, zoiets vermoedde ik al. Dus je krijgt altijd AOW en de rest is bonus?
En dat AOW is nou niet echt een vetpot, dus 'bonus' zou ik het nou niet noemen.
Ads door Google
Oud 21-12-2013, 08:26
Verwijderd
AOW in 2014 is 1040 euro netto per maand plus in mei 840 euro vakantiegeld voor een alleenstaande en 719 euro per maand per persoon voor stellen, plus 600 euro vakantiegeld per persoon, gerekend op heffingskorting.
Naarmate je meer aanvullend pensioen krijgt wordt die heffingskorting minder en krijg je dus minder AOW, met als ondergrens €839 voor alleenstaanden en €508 pp voor stellen.
Oud 21-12-2013, 08:38
Verwijderd
Ter vergelijking: iemand die fulltime tegen minimumloon werkt verdient bruto 1478 euro per jaar, dus netto €1169, belastingteruggave niet meegerekend; een alleenstaande zonder kinderen in de bijstand krijgt 50% daarvan (en gaat er op zijn 65e dus op vooruit), een alleenstaande met kinderen in de bijstand 70% en een stel in de bijstand 100%.
Oud 21-12-2013, 08:49
Verwijderd
Daar wil ik verder niets mee zeggen trouwens, ik had het opgezocht en vond het interessante context.
Oud 21-12-2013, 10:23
Verwijderd
heeft iemand hier een macbook en weet welke flashdrivers ik kan installeren als m'n geluid kraakt? Ik heb nu al 2 dingen gedownload en dan geeft ie een melding dat het (de gedownloade shit) niet voor mij is ik snap daar niks van.
Oud 21-12-2013, 11:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het kunnen ook gewoon de boxjes zijn die niet goed werken. Is het geluid continu krakend?
__________________
you're not my demographic
Oud 21-12-2013, 11:47
Verwijderd
nein, alleen als ik iets op youtube of rtlgemist kijk. Als ik iets via winamp/vlc/of uitzendinggemist kijk dan heb ik er totaal geen last van.
Oud 21-12-2013, 13:05
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wil eigenlijk gaan oefenen met fietsen maar ik durf niet Ik heb nu een goed doel in de buurt gevonden: de brievenbus, zodat het punt van 'het ziet zo stom uit om halverwege een straat om te keren en een rondje is hier direct heel groot' geen argument meer is. Maar ik durf alsnog niet. Want ik denk dat het er heel stom uit gaat zien. En ik moet een bruggetje over en ik ben bang dat ik dat niet fietsend kan en dat ziet ook stom uit. Wie geeft mij een trap onder mijn hol?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 21-12-2013, 13:59
Verwijderd
Ik kan bergop ook niet altijd, dan stap ik af /care of het er stom uitziet. Jouw gezondheid, jij wil fietsen. Het is niet alsof je in een roze pyjama tango dansend over straat gaat.
Oud 21-12-2013, 14:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nein, alleen als ik iets op youtube of rtlgemist kijk. Als ik iets via winamp/vlc/of uitzendinggemist kijk dan heb ik er totaal geen last van.
Ah zo. Nou ja, volgens mij kun je geen andere flashdriver installeren dan dé flashdriver van Adobe. Misschien ligt het ook deels aan de matige kwaliteit van YouTube en RTLgemist.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-12-2013, 14:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik kan bergop ook niet altijd, dan stap ik af /care of het er stom uitziet. Jouw gezondheid, jij wil fietsen. Het is niet alsof je in een roze pyjama tango dansend over straat gaat.
Haha thanks. Maar de brug hier is niet bepaald een gigantisch ding en er stapt nooit iemand af. Maar het maakt niet uit! Ik heb het gedaan en ik hoefde niet af te stappen! Eigenlijk is het zwaarste stuk misschien wel dat ik mijn fiets weer in de stalling moet krijgen, op de eerste verdieping (met je fiets aan de hand twee trappen op). I dit it Wie zou het leuk vinden om een kaartje van mij te krijgen? Dan ga ik elke dag een kaartje op de bus doen!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 21-12-2013, 14:15
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline

__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 21-12-2013, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Haha thanks. Maar de brug hier is niet bepaald een gigantisch ding en er stapt nooit iemand af. Maar het maakt niet uit! Ik heb het gedaan en ik hoefde niet af te stappen! Eigenlijk is het zwaarste stuk misschien wel dat ik mijn fiets weer in de stalling moet krijgen, op de eerste verdieping (met je fiets aan de hand twee trappen op). I dit it Wie zou het leuk vinden om een kaartje van mij te krijgen? Dan ga ik elke dag een kaartje op de bus doen!
Nou en dat het niet gigantisch is ^^ Soms heb je hier van dat vals plat waarbij je gewoon doodgaat en dat je niet eens ziet dat het bergop gaat. Maar dat je het hebt gedaan en is gelukt. En ik wil wel een kaartje
Oud 21-12-2013, 14:45
Verwijderd
Tering he, wat heb ik een last van mijn rug.
Oud 21-12-2013, 19:54
Verwijderd
Ik zou ook gewoon gaan fietsen, ja. Desnoods in een rondje, dan is er geen duidelijk omkeerpunt. Al is het natuurlijk onzin om je gezondheid minder zwaar te laten wegen dan de 5 seconden waarin een vreemde zich mogelijk kan afvragen wat jouw motivaties zijn.

Als de brievenbus je doel wordt wil ik ook wel een kaartje!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.