Oud 05-02-2014, 15:22
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Zo. Ik heb niks te melden, maar ik wilde deze titel.
Advertentie
Oud 05-02-2014, 15:23
Hazel
Hazel is offline
Oud 05-02-2014, 15:25
Verwijderd
Ik gun hem je ^^
Oud 05-02-2014, 15:26
Verwijderd
Nogmaals dan maar, ik heb hem nu al 3 keer gepost (Eerst stond ie als 501, toen in mijn topic, dus nu de laatste keer)

Waar ben je geboren?
Bilzen

Wat is je lievelingsdier?
Foogel <3

En je lievelingskleur?

Appelblauwzeegroen (of chique: turquoise), petrolblauw en zwart

En je lievelingsforumer?
Panopticon en dan nog in willekeurige volgorde: Miekje, Ieke, Phoebe en Elin3

En je geluksgetal?
13

Wat is je lievelingsdialect om te horen, en verschilt dat nog voor mannen en vrouwen?
Als het maar niet Limburgs is, ben ik al snel blij. In het Engels word ik heel blij van vanalles van het UK en Ierland.

Wat is het laatste wat je hebt gekookt?
Tomatenroomsoep.

Heb je nog een leuke recepttip voor mij?
Nietquiche. Alles wat je in een quiche zou flikkeren gewoon in een ovenschaal.

Geloof je in God?
Nee.

Wat houdt voor jou goede seks in?
Aanvoelen, weten wat de ander leuk vindt, leren, durven, doen, niet te serieus en met veel verlangen.

Houd je van Kerstmis?
Heel veel. Lichtjes, boompjes, kaarsjes, glittertjes, cadeautjes geven Kerstgedachte enzo interesseert me allemaal niet zo, de sfeer vind ik gewoon fijn.

Hoe zou je je zoon noemen?
Manau (uitgesproken als Mano)

En je dochter?
Nooit over nagedacht omdat ik al vrij vroeg wist dat ik geen kinderen wou. De jongensnaam is blijven hangen omdat ik het mooi vond.

Voel je je verbonden met de stad waar je woont?
Absoluut niet. Het is hier wel mooi, maar het moment dat de mogelijkheid er is om voorgoed terug in Nederland te gaan wonen is het DAGDAG!

Kun je paardrijden?
Paardzitten, paardhobbelen en paardliggen, maar niet paardrijden
Oud 05-02-2014, 15:27
Hazel
Hazel is offline
Waarom is die mogelijkheid er nu niet dan, Mutant? Om voorgoed in Nederland te gaan wonen?
Oud 05-02-2014, 15:29
Verwijderd
Hoe heet zoiets ook alweer dat er zo´n prutje in een klein dingetje ofzo zit en dat kun je dan bij de boontjes gooien. Indiaas ofzo? Geen curry, maar iets anders en ik kom niet op het woord
Oud 05-02-2014, 15:30
Hazel
Hazel is offline
boemboe
Oud 05-02-2014, 15:30
Hazel
Hazel is offline
BOEM BOE

Oud 05-02-2014, 15:38
Verwijderd
Margot Ik ben me dat al de hele dag aan het afvragen en kom er niet op
Oud 05-02-2014, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Waarom is die mogelijkheid er nu niet dan, Mutant? Om voorgoed in Nederland te gaan wonen?
Afhankelijk van Belgische dingen qua geld en regelingen en waarschijnlijk toekomstig werk enzo. En dat Nederland iig te duur zou zijn om te wonen, zeker op dit moment.

Het zal nu ook best mogelijk zijn hoor, ik heb sowieso nog mijn Nederlandse nationaliteit, maar ik denk ik mezelf dan behoorlijk achteruit ga zetten financieel en op gebied van perspectieven. Dan neem ik het hier maar even voor lief, ik huur netjes en fijn, ruimte, alles in de buurt wat ik moet hebben, behalve mijn vrienden en larps enzo natuurlijk, maar dat is al jaren zo, daar kan ik nog wel een tijdje mee leven
Oud 05-02-2014, 15:46
Hazel
Hazel is offline
Als je in Nederland in een of ander dorp gaat wonen kan het toch niet zoveel verschillen qua huurprijzen?
Oud 05-02-2014, 15:49
Hazel
Hazel is offline
Ik eet die boemboe altijd zo uit het bakje
Oud 05-02-2014, 15:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik eet die boemboe altijd zo uit het bakje
Ik hoor dit met een Surinaams accent.

Alleen was 'die bakje' dan beter geweest
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2014, 15:53
Hazel
Hazel is offline
Mmm, Surinaams...
Oud 05-02-2014, 15:55
Verwijderd
Ik weet het niet, ik hoor meestal niet veel goeds, tenzij het ergens in de echte Middle of Nowhere is en ik geloof niet dat dan weer zoveel verbetering tov de sfeer hier is. Ik heb graag groen en ruimte, maar een beetje mee met de tijd is wel zo handig En ja, dan is de vraag, wat kan ik daar besteden enzo.

Ik wacht wel even dat ik zelf wat meer zekerheid/besef voor de toekomst heb. En als dat niet komt, kan ik nog altijd een of andere gekke poging wagen. Op dit moment voel ik me hier prima, ondanks dat ik de mensen hier nogal vind. Ik heb er niet zoveel mee te maken dat het me nog echt kan storen, mijn huis zelf is fijn, huisbazin is fijn, ik heb nog steeds mijn auto, dus ik rij wel gewoon naar waar ik wel wil zijn


Maar zodra het financieel geen enkel probleem meer zou zijn, zou ik niet twijfelen.
Oud 05-02-2014, 15:58
Verwijderd
Dus mogelijkheid slaat voor mij vooral op financieel mogelijk.
Oud 05-02-2014, 15:59
Hazel
Hazel is offline
Wat bedoel je dan met zekerheid/besef voor de toekomst? Werk vinden?
Oud 05-02-2014, 16:00
Verwijderd
Hmmm, als je daar echt meer over wil weten, dan ga ik je een pm sturen.
Ads door Google
Oud 05-02-2014, 16:01
Hazel
Hazel is offline
Nee, laat maar, ik wil het eigenlijk liever niet weten.

...

Oud 05-02-2014, 16:01
Verwijderd
Oud 05-02-2014, 16:02
Hazel
Hazel is offline
Grapje hoor Mutant, vertel me je levensverhaal!
Oud 05-02-2014, 16:12
Verwijderd
Tering, ik moet een oefentoets nederlands doen, wat een poepzooi zeg. Kinderachtig gezever.
Oud 05-02-2014, 16:15
Hazel
Hazel is offline
Waarom Ingegerd?
Oud 05-02-2014, 16:18
Verwijderd
Voor school. Ik moet een Nederlands toets maken, maar je mag daar niet aan deelnemen tenzij je een x aantal oefentoetsen hebt gemaakt.
Oud 05-02-2014, 16:33
Verwijderd
Oh, trouwens, net nog naar de keuring geweest, auto is weer goedgekeurd

Nu bedenken wat ik voor het einde van het jaar wil, want de houdbaarheid van de LPG-tanks is teruggezet en als ik volgend jaar naar de keuring moet in januari, krijg ik maar eentje tot en met mei, want dan vervalt mijn LPG. Dus op het einde van het jaar moet mijn auto naar een LPG-installateur, tank er uit gehaald, gecontroleerd, gekeurd, nieuw bewijs... Wat gaat die grap kosten, hoe lang duurt dat en misschien moet ik toch maar aan een nieuwe auto.
Advertentie
Oud 05-02-2014, 16:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tering, ik moet een oefentoets nederlands doen, wat een poepzooi zeg. Kinderachtig gezever.
Ik moest dat ook doen. En een rekentoets. Even doorheen, zoiets maak je toch lachend ik moet dat best vaak als ik solliciteer op functies op een klantenservice. Dan staan er dingen in waarvan je denkt dat iedere basisscholier dat beheerst en dan vinden ze hem zelf nog 'best pittig'.

Rekenen is voor mij een drama. Die rekentoets was echt een en al frustratie. Met (onder andere) decimalen had ik 0 kennis, niet eens basiskennis best deprimerend.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2014, 16:37
Verwijderd
http://www.hbvl.be/limburg/riemst/no...voor-yuki.aspx

Mijn maag blijft zich hier van omdraaien.
Oud 05-02-2014, 16:41
Hazel
Hazel is offline
Heb je de basisschool wel afgemaakt, Little Phoebe?
Oud 05-02-2014, 17:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waar ben je geboren?
Geleen

Wat is je lievelingsdier?
Vosje of een eekhoorn.

En je lievelingskleur?
Grijs of rood ofzo, weet ik het.

En je lievelingsforumer?
Etmakas en Commendatore en Flyaway


En je geluksgetal?

7

Wat is je lievelingsdialect om te horen, en verschilt dat nog voor mannen en vrouwen?
In het Duits vind ik Oostenrijks voor vrouwen het leukst, en Keuls voor mannen. In het Engels vind ik de boerenaccenten wel leuk, denk ik, maar vrouwen moeten eigenlijk queens english praten. In het Nederlands vind ik achterhoeks en brabants leuk.


Wat is het laatste wat je hebt gekookt?

Spaghetti met broccoli en ui


Heb je nog een leuke recepttip voor mij?

Had laatst een lekkere broodpudding gemaakt maar ik moet zo weg. Zoek eens broodpudding op.

Geloof je in God?
Weet ik niet.


Wat houdt voor jou goede seks in?

Me niet hoeven schamen, alles durven zeggen en doen, de ander leuk genoeg vinden om hem te willen laten genieten.

Houd je van Kerstmis?
Meestal een gedoe met heen en weer reizen overal heen, wat een stress, meh. Geef mij maar sinterklaas (zoals het vroeger was toen we het nog met het gezin vierden).

Hoe zou je je zoon noemen?
Siegfried

En je dochter?
Freya ofzo. Of Elisabeth omdat daar zoveel leuke variaties op zijn.


Voel je je verbonden met de stad waar je woont?

Utreg is mijn stadtie

Kun je paardrijden?
Niet echt nee, heb weleens op een paard gezeten en het was geen complete catastrofe maarja.
Oud 05-02-2014, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik moest dat ook doen. En een rekentoets. Even doorheen, zoiets maak je toch lachend ik moet dat best vaak als ik solliciteer op functies op een klantenservice. Dan staan er dingen in waarvan je denkt dat iedere basisscholier dat beheerst en dan vinden ze hem zelf nog 'best pittig'.

Rekenen is voor mij een drama. Die rekentoets was echt een en al frustratie. Met (onder andere) decimalen had ik 0 kennis, niet eens basiskennis best deprimerend.
het stelt ook echt geen reet voor, maar er gaat zoveel tijd in zitten ben bijna de halve middag bezig geweest met zo'n stomme toets. Heb wel betere dingen te doen zeg, kom nou.
Oud 05-02-2014, 18:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heb je de basisschool wel afgemaakt, Little Phoebe?
Jawel, maar rekenen is echt dramatisch
Citaat:
het stelt ook echt geen reet voor, maar er gaat zoveel tijd in zitten ben bijna de halve middag bezig geweest met zo'n stomme toets. Heb wel betere dingen te doen zeg, kom nou.
Ik ken het
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2014, 19:10
Verwijderd
SAAI
Oud 05-02-2014, 19:17
Verwijderd
Saai is niet saai
Oud 05-02-2014, 19:24
Verwijderd
*dansje doet*
Oud 05-02-2014, 19:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Rekenen is voor mij een drama. Die rekentoets was echt een en al frustratie. Met (onder andere) decimalen had ik 0 kennis, niet eens basiskennis best deprimerend.
je zou toch denken dat iedere basisscholier dat beheerst!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-02-2014, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Saai is niet saai
Soms wel.



Citaat:
je zou toch denken dat iedere basisscholier dat beheerst!
Oh, dat verhaal heb ik al uitgebreid aan bod gebracht op Admin, maar het ligt aan mij (niet Phoebe haar woorden overigens), blijkbaar hoeft dat niet zo zijn.
Ads door Google
Oud 05-02-2014, 19:32
Verwijderd
Ik moet dit jaar een rekentoets maken, maar gelukkig telt het niet mee met de zak en slaag regeling. Anders zakte ik gegarandeerd weer.
Oud 05-02-2014, 19:35
Verwijderd
Ik had een 5 voor de rekentoets.

Maar logisch op zich, het waren allemaal trucjes die ik in groep 8 wel beheerste, maar daarna nooit meer gebruikte.
Oud 05-02-2014, 19:35
Verwijderd
Hoe bedoel je 'decimalen'? Je weet niet hoeveel 0,49+1,03 is?
Oud 05-02-2014, 19:43
Verwijderd
Bedoel je nu serieus dat je niet kunt afronden?
Oud 05-02-2014, 19:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, dat verhaal heb ik al uitgebreid aan bod gebracht op Admin, maar het ligt aan mij (niet Phoebe haar woorden overigens), blijkbaar hoeft dat niet zo zijn.
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-02-2014, 20:06
Verwijderd
Citaat:
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Het 'je zou denken dat'. Ik dacht dat ook. Ter sprake gekomen op Admin, dus nee, dat kun je niet weten.
Oud 05-02-2014, 20:06
Verwijderd
Maar voor mij nog steeds een
Oud 05-02-2014, 20:14
Verwijderd
Citaat:
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Oud 05-02-2014, 20:33
Verwijderd
Klovorhop mag ik de foto's in een pm?
Oud 05-02-2014, 20:37
Verwijderd
Mijn nichtje heeft een cd waar het liedje op staat waar je dochters naam in zit en ze wiegt altijd mee op de muziek
Oud 05-02-2014, 20:52
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Welk liedje? Of gaat het over de bij? En ik zit nu ELDERS, morgen kan ik weer bij de foto's!
Oud 05-02-2014, 20:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het 'je zou denken dat'. Ik dacht dat ook. Ter sprake gekomen op Admin, dus nee, dat kun je niet weten.
srsly Muut, volgens mij ben je echt iedereen kwijt nu.

Er gebeurde hier een ding, en toen dacht ik ook zo van 'ja?' en dat heb ik al m'n knuffel verteld, maar dat kunnen jullie ook niet weten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-02-2014, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Welk liedje? Of gaat het over de bij? En ik zit nu ELDERS, morgen kan ik weer bij de foto's!
Ja die!
Oud 05-02-2014, 20:57
Verwijderd
Citaat:
srsly Muut, volgens mij ben je echt iedereen kwijt nu.

Er gebeurde hier een ding, en toen dacht ik ook zo van 'ja?' en dat heb ik al m'n knuffel verteld, maar dat kunnen jullie ook niet weten.
Precies dit, ja.

Maar volgens mij bedoelt ze dat Phoebes, eh, gat in de ontwikkeling al op Admin ter sprake is gekomen, dus dat het haar al niet meer zo verbaast.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.