Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2014, 18:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Yes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 14-03-2014, 18:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Tof succes!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-03-2014, 19:02
Verwijderd
Tof! Bij wat voor bedrijf/wat voor functie?

Ik maak aretjescake. Lekkerrrrrrrr
Oud 14-03-2014, 19:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Te gek Phoebe!
Oud 14-03-2014, 19:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
oeh, arretjes cake!

hihi zat net dit te kijken: http://vitaminl.tv/video/2962?ref=fpfv best kunstig!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-03-2014, 19:43
Verwijderd
Wwe hebben echt veel te veel voor morgen. Appeltaart, appelkruimeltaart en aretjescake. Heel Veel arretjescake. Waarschijnlijk trakteert mijn vriend maandag dusmop zijn werk
Oud 14-03-2014, 20:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OH MijN GOd IK HEB MIJN AANMELDING NET VERSTUURD
Oud 14-03-2014, 20:14
Verwijderd
Wat een leuke berichten hier succes allebei!
Oud 14-03-2014, 20:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
OH MijN GOd IK HEB MIJN AANMELDING NET VERSTUURD


Met nieuwe opnames?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 14-03-2014, 20:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het betreffende stuk is vervangen inderdaad en ik heb nog helemaal een crisisbreakdown gehad en een vriendin over de vloer die superkritisch ging luisteren en bevestigen dat de nieuwe opname van het nieuwe stuk inderdaad beter is. Dus nu heb ik, mocht het iemand interesseren, Meinem Kinde van Strauss, Aufenthalt van Schubert en Una Voce Poco Fa van Rossini ingestuurd. Die laatste was verplicht en de Duitse taal was ook verplicht.
Oud 14-03-2014, 20:42
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Mooi dat het allemaal goed is gekomen.

Overigens zegt geen van de titels mij iets, op mogelijk dat van Schubert na.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 14-03-2014, 20:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat weten we pas zeker als ik ben aangenomen!
Oud 14-03-2014, 20:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Adam zkt Eva is trouwens een stom programma.
Oud 14-03-2014, 20:48
Verwijderd
http://vimeo.com/31033069
tilt-shift
Oud 14-03-2014, 20:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
gaaf fascinerend effect blijft dat ook
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-03-2014, 20:56
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
I mean it not lump, but that's not the meaning about it, he?
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 14-03-2014, 22:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tof succes!
Citaat:
Te gek Phoebe!
Citaat:
Wat een leuke berichten hier succes allebei!
Thanks

Citaat:
Tof! Bij wat voor bedrijf/wat voor functie?

Ik maak aretjescake. Lekkerrrrrrrr
Ivm Google kan ik daar niet te veel over zeggen, maar het is een soort leidinggevende functie.
Citaat:
OH MijN GOd IK HEB MIJN AANMELDING NET VERSTUURD
OMG SUCCES
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-03-2014, 23:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
sup
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-03-2014, 23:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Altijd als ik hier na lange tijd weer inlog, moet ik handmatig het forum weer op geel zetten.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-03-2014, 23:27
Verwijderd
Citaat:
sup
Omg.
Oud 15-03-2014, 03:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo, gozert!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-03-2014, 03:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een kutavond gehad @ werk inclusief dreigingen met officiele waarschuwingen enzo lolol, dus nu heb ik me klemgevreten aan de doos met bonbons die ik nog had staan, heb ik de wijn opgezopen die nog in mijn koelkast stond en ben ik weer begonnen met roken. Haaaaaa!

Oh en ik heb dit superhandige, in heel veel situaties inzetbare plaatje ge-prt-scrn'd:

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-03-2014, 04:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, na het werk kwam ook de stads-crackho op me af om te vragen om geld, maar dat had ik niet. Dus ik gaf haar ter compensatie wat voer dat over was en dat ik zelf wou oppeuzelen.
En toen vroeg ze of ik aan haar kont wou voelen om te checken of er nog iets in haar kontzak zat, want ze was iets kwijt, maar er zat niks, en toen bleek het dat ze haar coke kwijt was en toen had ze een breakdown. Manman, wat een avonturen!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-03-2014, 07:52
Verwijderd
Waarom kon ze niet zelf aan haar kont voelen? En, misschien een belangrijkere vraag, waarom wilden ze je een officiële waarschuwing geven?
Oud 15-03-2014, 08:34
Verwijderd
Ik ga koe knuffelen.
Oud 15-03-2014, 08:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb een kutavond gehad @ werk inclusief dreigingen met officiele waarschuwingen enzo lolol, dus nu heb ik me klemgevreten aan de doos met bonbons die ik nog had staan, heb ik de wijn opgezopen die nog in mijn koelkast stond en ben ik weer begonnen met roken. Haaaaaa!

Oh en ik heb dit superhandige, in heel veel situaties inzetbare plaatje ge-prt-scrn'd:

[afbeelding]
Vul alsjeblieft mijn copingpoll op onzin in! En sterkte mop want slecht nieuws is kut. In de Middeleeuwen wurgden we de brengers van slecht nieuws gewoon!
Oud 15-03-2014, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, na het werk kwam ook de stads-crackho op me af om te vragen om geld, maar dat had ik niet. Dus ik gaf haar ter compensatie wat voer dat over was en dat ik zelf wou oppeuzelen.
En toen vroeg ze of ik aan haar kont wou voelen om te checken of er nog iets in haar kontzak zat, want ze was iets kwijt, maar er zat niks, en toen bleek het dat ze haar coke kwijt was en toen had ze een breakdown. Manman, wat een avonturen!
Klinkt als een topavond ;0
Oud 15-03-2014, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Vul alsjeblieft mijn copingpoll op onzin in! En sterkte mop want slecht nieuws is kut. In de Middeleeuwen wurgden we de brengers van slecht nieuws gewoon!
Fizzle, kan jij nog wel copen met alles?
Oud 15-03-2014, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ga koe knuffelen.
Oh, dat lijkt me best leuk eigenlijk
Oud 15-03-2014, 13:44
Verwijderd
Trimm, wat kut! Wat is er gebeurd dan?
Oud 15-03-2014, 13:44
Verwijderd
Dat lijkt me helemaal niks. Dieren die schattig uitzien en een zachte vacht hebben, zijn om te knuffelen
Oud 15-03-2014, 15:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom kon ze niet zelf aan haar kont voelen? En, misschien een belangrijkere vraag, waarom wilden ze je een officiële waarschuwing geven?
Wrs omdat ze zelf zo'n crackhoer is dat ze niks meer kan voelen ofzo.
Ennn er werd gedreigd met een waarschuwing omdat, en nou komt het hoor, ik weigerde naar een ander gebouw te lopen om mijn lege rugtas in een kluisje te doen. :')

Spoiler



Citaat:
Vul alsjeblieft mijn copingpoll op onzin in! En sterkte mop want slecht nieuws is kut. In de Middeleeuwen wurgden we de brengers van slecht nieuws gewoon!
Had ik al lang gedaan, jong! En ik wil heeeel graag mensen wurgen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-03-2014, 15:37
Verwijderd
Wat een zak
Oud 15-03-2014, 16:10
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Katervoedsel omg Ik ben aan het overwegen of ik er vandaag niet gewoon een volle kilo (of 2) aan ga eten aan extreem slecht eten, totally worth it
Oud 15-03-2014, 17:10
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Wrs omdat ze zelf zo'n crackhoer is dat ze niks meer kan voelen ofzo.
Ennn er werd gedreigd met een waarschuwing omdat, en nou komt het hoor, ik weigerde naar een ander gebouw te lopen om mijn lege rugtas in een kluisje te doen. :')

Spoiler





Had ik al lang gedaan, jong! En ik wil heeeel graag mensen wurgen.
Dit hele verhaal doet me zo denken aan de korte tijd (twee weken) dat ik bij Starbucks heb gewerkt. Er zullen vast ook plekken zijn waar het wel goed te doen is, maar dat vreselijke naggy gezeik over kleine dingen die er niet toe doen. Zo ben ik ooit voor straf naar huis gestuurd omdat mijn shirt niet het juiste kraagje had. En was ik ervan getuige dat een zwanger meisje met wie het niet goed ging en die even uit wilde rusten er dringend toe werd aangespoord snel weer aan het werk te gaan.
Oud 15-03-2014, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een kutavond gehad @ werk inclusief dreigingen met officiele waarschuwingen enzo lolol, dus nu heb ik me klemgevreten aan de doos met bonbons die ik nog had staan, heb ik de wijn opgezopen die nog in mijn koelkast stond en ben ik weer begonnen met roken. Haaaaaa!

Oh en ik heb dit superhandige, in heel veel situaties inzetbare plaatje ge-prt-scrn'd:

[afbeelding]
Okay, daar moet een variant van komen met: Maar ik accepteer er geen discussies over.
Oud 15-03-2014, 18:10
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Mensen nog tips voor films voor slechte brakke filmavond?
Oud 15-03-2014, 18:11
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mensen nog tips voor films voor slechte brakke filmavond?
This is the end
Oud 15-03-2014, 23:11
Verwijderd
Dat klinkt lame, Trimm. Waarom ben je daar eigenlijk niet al lang zelf leidinggevende?
Oud 15-03-2014, 23:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat een lul-de-behanger Trimmuh. Kusje!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 16-03-2014, 02:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi, ik was net last-minute nog naar Roffa gegaan omThe Grand Budapest Hotel te zien en het zag er potverdikkie mooi uit, jong! En ik zag Mijns, maar ik heb niks gezegd, want dat zou raar zijn. "Hoi, weet je nog dat forum waar je tig jaar geleden zat? Nou, daar zit ik nog steeds! '
En toen ging ik nog wat bier drinken bij een vriend van me en worstelen kijken en toen gingen er vanaf Den Haag HS geen treinen en moest ik met een bus waar een dronken Afrikaan 20 minuten lang heeft staan dansen en zingen. Na afloop kreeg hij applaus.

Citaat:
Dat klinkt lame, Trimm. Waarom ben je daar eigenlijk niet al lang zelf leidinggevende?
Omdat ik dan niet heel veel meer ga verdienen, maar wel duizent meer verantwoordelijkheid krijg en met veel meer gezeik moet omgaan, zowel van de managers als de gewone medewerkers. No senk joe. Plus dat ik dan ook minstens 30 uur in de week moet werken oid, en dat gaat niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 02:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat een lul-de-behanger Trimmuh. Kusje!
Ik denk dat hij best met zijn lul kan behangen, want volgens zijn profiel op grindr heeft hij 20 cm.

kusje terug.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 14:56
Verwijderd
Ik had een hele fijne verjaardag gisteren
Oud 16-03-2014, 15:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wist helemaal niet dat je jarig was! Gefeliciteerd nog!
Wat heb je gedaan?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 15:21
Verwijderd
Dankje! Ik heb niks bijzonders gedaan, er waren mensen op bezoeek, maar het was heel relaxed. Ik ben altijd al heel slecht geweest in feestjes geven en word daar nerveus van, maar gisteeen was heel ontspannen en relaxed en supergezellig en lief en en en en en. Gewoon fijn
Oud 16-03-2014, 15:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik word ook altijd ongemakkelijk van mijn eigen verjaardag. Van andere feestjes hier thuis heb ik minder last, omdat ik dan rustig heel de tijd hapjes kan gaan klaarmaken/vaatwasser kan inpakken/mensen drinken geven. Op mijn eigen feestje voelt dat ongemakkelijk, omdat ze dan toch voor mij komen, en ik me moeilijk heel de tijd kan afzonderen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-03-2014, 17:20
Verwijderd
Waarom vier je het dan.
Oud 16-03-2014, 17:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga geloof ik mijn verjaardag maar niet meer vieren Ik heb er echt een hekel aan.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-03-2014, 17:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik antwoord even voor mezelf, want als ik een feestje geef bem ik ook altijd meer bezig met dingen in de keuken en mensen voorzien van drankjes ed dan dat ik er echt van kan genieten.
Maar 1) mensen verwachten het of komen sowieso langs omdat het je verjaardag is, 2) Het is toch wel leuk om mensen weer te zien en 3) ik vergeet altijd hoe gaat en denk van tevoren toch dat ik lekker chill een feestje kan geven.

Ik geef extreem weinig feestjes btw, maar iedereen is me nu aan het pushen voor een housewarming, dus dat moet er maar van komen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 17:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Waarom vier je het dan.
Ik doe dat dan ook eigenlijk nooit. Maar ik heb nogal lieve vrienden en familie in mijn omgeving die dan vinden dat het toch wel erg leuk is om spontaan langs te komen. En dan zit zo mijn huis alsnog vol.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.