Oud 12-06-2014, 21:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh God, ik haat Jazzpopstemmetjes.
Bijna net zo erg als ik manic-pixie-dreamgirl-babystemmetjes haat.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 12-06-2014, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, zit 'r weer eentje te singer-songwriteren in de binnentuin, hoor.
Oud 12-06-2014, 21:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging vandaag naar buiten, want dat had ik al een tijdje niet gedaan en ik vond dat het tijd werd voor wat zonneschijn. Helaas kwam ik buiten langs winkels, dus ik heb dingen gekocht.
Helaas zijn het allemaal kutdingen. Bij de H&M 2 broeken: 1 spijkerbroek waar ik niet eens m'n enkels in krijg en waar al scheuren inzitten die verder scheuren als je de broek probeert aan te trekken (en er bleek een winkelhaak in te zitten), en een zwarte linnen broek die een maat kleiner is dan die spijkerbroek maar veel ruimer zit en gemaakt lijkt voor iemand met extreem korte pootjes.
Nu moet ik gvd morgen wéér naar buiten. En omdat ze allebei afgeprijsd waren krijg ik een tegoedbon ipv m'n geld terug.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-06-2014, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Ik word binnenkort scholier/student
Wat voor opleiding ga je doen??
Oud 12-06-2014, 22:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, ik ken het ook wel. Toen ik vijftien was en mijn eerste perspas voor een festival kreeg kon ik m'n geluk niet op. Maar ik schreef toen beter en kritischer dan hun, en ik denk dat zij ouder zijn dan ik toen.
Yeah. Maar goed, door de jaren heen is de boel ook een stuk laagdrempeliger geworden dus iedere dwijl met een klein beetje doorzettingsvermogen en wat interesse kan een site in elkaar klikken en 'schrijven'. Ik mis het soms wel, al die gratis shows en festivals en cds. Maar als je een paar jaar dat soort dingen doet dan ken je het riedeltje ook wel en is de charme er wel van af. Vind het soms fijner om gewoon voor dingen te betalen en er als bezoeker/fan naar toe te gaan. Niet dat ik 'gratis' shows of festivals oversla, dat dan ook weer niet.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-06-2014, 22:13
Verwijderd
Ik ben vandaag ook in winkels geweest.
Oud 12-06-2014, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Als ik het zo lees lijkt het me eerder dat Milka ze een paar repen chocolaai gestuurd heeft en ze daar al lang blij mee waren.
Dan zouden ze niet zo overdreven enthousiast zijn, denk ik, maar een poging doen tot een echte review.
Oud 12-06-2014, 23:00
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dan zouden ze niet zo overdreven enthousiast zijn, denk ik, maar een poging doen tot een echte review.
Lijkt me stug als Milka geld overheeft voor een stukkie door iemand die geen synoniem voor 'verwerkt' kan verzinnen.

Maar ik ken de site verder niet, misschien is ie heel groot.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 12-06-2014, 23:02
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Hier moeten we aan herinnerd worden (trigger warning):

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 13-06-2014, 21:38
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Paranoide en ik vragen ons af hoe moedervlekken er van binnen uitzien. Sarah naamzoek.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 13-06-2014, 22:33
Verwijderd
Tja ik snij ze eigenlijk nooit door. Als je er een weghaalt, moet hij er in zijn geheel uit, zelfs met een laagje vetweefsel eronder.
Oud 13-06-2014, 22:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Is het niet gewoon een donker klontje vleesch?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-06-2014, 22:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hebben jullie veel overlast van het voetbal? Ik kijk het niet, maar ik hoor wel veel mensen gillen in de kroeg aan de overkant. Bij het eerste doelpunt was er ook vuurwerk. Ik ben een beetje bang voor dronken kuthoolies als dit zo doorgaat.

PS:



__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-06-2014, 22:53
Verwijderd
Ik hoor veel gegil en getoeter en vuurwerk
Oud 13-06-2014, 22:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat is Spanje VERNEDERD tot op het bot
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 13-06-2014, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Is het niet gewoon een donker klontje vleesch?
Hmm vlees mjah, heb je wel eens spek met zwoerd gezien? Zwoerd is varkenshuid, mensenhuid lijkt daar erg op maar is dunner. Hoewel mensenhuid op de rug ook best dik is. Als je een snijwond hebt is dat meestal in je hand, daar is je huid maar heel dun.

Maar zo'n dikke moedervlek, ik weet niet hoe dat er precies in doorsnede uit ziet.
Oud 13-06-2014, 22:57
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ik hoor echt hemmel niks. in ons typische volksbuurtje.

oh nu toch wel. Maar liefst één vuurwerkje.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 13-06-2014, 23:02
Verwijderd
Ik woon in een braaf familiewijkje, maar Twentenaren zijn nu eenmaal lawaaiig als ze uiteindelijk ergens enthousiast over zijn geraakt
Oud 13-06-2014, 23:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik las op fb al iets over dat er wijken gesloopt worden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-06-2014, 23:12
Verwijderd
Ik hoor vuurwerk en schreeuwende mensen. Dat zijn wel de achterburen. Mijn straat behoort tot een nette wijk waar de helft van de mensen met geld teveel wonen.

Laatst gewijzigd op 13-06-2014 om 23:17.
Oud 13-06-2014, 23:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat is Spanje VERNEDERD tot op het bot


















__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 13-06-2014 om 23:31.
Oud 13-06-2014, 23:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


heatmap:
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-06-2014, 00:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Deze vind ik het mooist
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-06-2014, 08:22
Verwijderd
2 uur shoppen vandaag, misschien lukt het om iets te vinden voor de diploma uitreiking. Vanmiddag komt mij lieve vriendinnetje
Oud 14-06-2014, 09:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hier was he-le-maal NIETS te merken van de voetbal. Zalig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-06-2014, 09:57
Verwijderd
Wij keken bij vrienden die recent verhuisd zijn naar een klein dorp naast de stad. Wij liepen daar een half uur na de wedstrijd naar de auto en het was gewoon heulemaal stil. Dat was ik niet meer gewend nadat we eerst heel dicht bij het kamp woonden en nu vrij dicht bij het centrum. Ik vond het maar saai. Woensdag op het terras kijken, tussen alle oranje idioten
Oud 14-06-2014, 10:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wij hebben het gekeken na het afdansen in de pub van de dansschool. Ontzettend gezellig, en toen we terug liepen naar huis werd er hier wel vuurwerk afgestoken. Wel pas ongeveer een uur na de wedstrijd, en ook niet heel veel maar het was er wel.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-06-2014, 11:22
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Het was hier nog best een teringherrie door dat balletjetrap. Er zat ook wat tuig op 't stoepje met een tv'tje.

Nu toch wel spannend. De volgende wedstrijd moeten we verliezen, willen we uit de finale blijven, heb ik gehoord. Ik zou bijna gaan kijken.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-06-2014, 11:26
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben na de eerste helft naar bed gegaan omdat ik te moe was maar heb via de whatsapp en nu.nl liveblog nog meegekregen dat 'we' 'ze' in de pan gehakt hebben.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-06-2014, 11:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Vijf doelpunten. Dat vinden voetbalkijkers heel veel.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-06-2014, 12:31
Verwijderd
Ik was aan het werk met een Duitser. Niks gehoord hoor. Alleen wat HEEEEEUUUUJ schreeuwende pubers met oranje shirts op de fiets na afloop. Het grote verschil tussen Delft en Den Haag was merkbaar.
Wat ik niet had verwacht is dat het daarna storm liep met klanten die zich gingen aanmelden. Ik concludeer daar uit dat als NL een wedstrijd wint, dit zin geeft in seks/vraagt om ontlading. Daarom hoop ik van ganser harte dat NL het ver schopt want dat komt mijn omzet ten goede.
Oud 14-06-2014, 13:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hier was he-le-maal NIETS te merken van de voetbal. Zalig
Heeft L. nog gekeken?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-06-2014, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Wat ik niet had verwacht is dat het daarna storm liep met klanten die zich gingen aanmelden. Ik concludeer daar uit dat als NL een wedstrijd wint, dit zin geeft in seks/vraagt om ontlading. Daarom hoop ik van ganser harte dat NL het ver schopt want dat komt mijn omzet ten goede.
Ha, wat grappig. Ja, die hebben nu natuurlijk wat te vieren.
Oud 14-06-2014, 13:37
Verwijderd
Pip, hebben ze bij jou in de buurt een Marqt? Of eigenlijk ben ik te ongeduldig om te wachten op antwoord dus ik heb 't al opgezocht, in Den Haag zit er een op de Hofweg. Als je wel speltbrood eet dan moet je daar eens hun speltstokbrood of speltpistoletjes halen. Zo kankerlekker
Oud 14-06-2014, 14:02
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat ik niet had verwacht is dat het daarna storm liep met klanten die zich gingen aanmelden. Ik concludeer daar uit dat als NL een wedstrijd wint, dit zin geeft in seks/vraagt om ontlading.
Of vrouwen schoppen hun man het huis uit na de wedstrijd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-06-2014, 14:18
Verwijderd
Citaat:
De volgende wedstrijd moeten we verliezen, willen we uit de finale blijven, heb ik gehoord. Ik zou bijna gaan kijkn.
Uhm, wat? Of poep uit je oren halen of met minder geretardeerde mensen praten.
Oud 14-06-2014, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Pip, hebben ze bij jou in de buurt een Marqt? Of eigenlijk ben ik te ongeduldig om te wachten op antwoord dus ik heb 't al opgezocht, in Den Haag zit er een op de Hofweg. Als je wel speltbrood eet dan moet je daar eens hun speltstokbrood of speltpistoletjes halen. Zo kankerlekker
Ja nee dus niet in Delft. Is speltbrood suikervrij?
Citaat:
Of vrouwen schoppen hun man het huis uit na de wedstrijd.
Ja. Ik hoop dat er in de vakantie ook veel echtgenoten met hun vriendinnen op vakantie gaan zodat ze alle tijd en ruimte hebben een bezoek aan mij te brengen.
Oud 14-06-2014, 14:46
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Uhm, wat? Of poep uit je oren halen of met minder geretardeerde mensen praten.
Rustig aan, knul. Is het niet zo dat Nederland sowieso verder gaat als ze de volgende wedstrijd winnen?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-06-2014, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ja nee dus niet in Delft. Is speltbrood suikervrij?
Hmm, dat weet ik niet. Is zuurdesembrood dat wel altijd?
Oud 14-06-2014, 15:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Heeft L. nog gekeken?
Ja, die is bij z'n pa gaan kijken (aangezien wij geen abbo meer hebben op tv enzo)
Ik ben in bad chickflicks gaan kijken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-06-2014, 15:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
He ni
Oedel, hoe was je vakantie?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-06-2014, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Hmm, dat weet ik niet. Is zuurdesembrood dat wel altijd?
Die van de ekoplaza wel
Oud 14-06-2014, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Rustig aan, knul. Is het niet zo dat Nederland sowieso verder gaat als ze de volgende wedstrijd winnen?
Da's zo ongeveer wel zeker dan ja, maar dat is de achtste finale waar je dan inkomt eh
Oud 14-06-2014, 17:20
Verwijderd
Volgende week is op mijn school afdansen. Ik heb er nu al zin in
Oud 14-06-2014, 17:30
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Da's zo ongeveer wel zeker dan ja, maar dat is de achtste finale waar je dan inkomt eh
Jezus Kanker, achtste? Ik wist wel dat er een halve en een kwartfinale zijn, maar een achtste, wat een waanzin.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-06-2014, 21:57
Verwijderd
Haha

http://www.rtvoost.mobi/nieuws/nieuw...spx?nid=192004
Oud 15-06-2014, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Jezus Kanker, achtste? Ik wist wel dat er een halve en een kwartfinale zijn, maar een achtste, wat een waanzin.
Hoe meer C landen meedoen hoe keer corrupt geld voor de FIFA.
Oud 15-06-2014, 14:25
Hazel
Hazel is offline
Ik vind het jammer dat Nederland er niet na een doelpunt van van de tegenstander van de volgende wedstrijd uit ligt. Een soort sudden death mode, en dat dan direct na dat doelpunt de rest van de wedstrijd afgelast wordt.

Het zou ook mooi zijn als ze na het verliezen van de volgende wedstrijd 70 jaar lang niet meer mee mogen doen aan welk kampioenschap dan ook.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 15-06-2014, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het jammer dat Nederland er niet na een doelpunt van van de tegenstander van de volgende wedstrijd uit ligt. Een soort sudden death mode, en dat dan direct na dat doelpunt de rest van de wedstrijd afgelast wordt.

Het zou ook mooi zijn als ze na het verliezen van de volgende wedstrijd 70 jaar lang niet meer mee mogen doen aan welk kampioenschap dan ook.
Lekker haten op voetbal ja toch niet dan.
Oud 15-06-2014, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het jammer dat Nederland er niet na een doelpunt van van de tegenstander van de volgende wedstrijd uit ligt. Een soort sudden death mode, en dat dan direct na dat doelpunt de rest van de wedstrijd afgelast wordt.

Het zou ook mooi zijn als ze na het verliezen van de volgende wedstrijd 70 jaar lang niet meer mee mogen doen aan welk kampioenschap dan ook.
Lucht je hart. Vertel waarom.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.