Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2014, 10:40
Hazel
Hazel is offline
Welke sites zijn dat dan?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Advertentie
Oud 21-08-2014, 10:41
Verwijderd
de sites waar ik zelf ook adverteer
Oud 21-08-2014, 10:51
Hazel
Hazel is offline
Haha, ik ben benieuwd of daar veel mannen gebruik van willen maken.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 21-08-2014, 11:28
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
"De regisseur stelde woensdag in een reactie bij NPO radio 1 dat zijn film alleen door mannen is gerecenseerd, terwijl de film voor vrouwen is bedoeld. Dat juist de Amsterdamse krant Het Parool zijn film zo negatief recenseert, komt volgens hem voort uit een vete tussen hem en de recensent."

Ik hoop dat ik het een TOPFILM vind en dat ertur zich 2 uur lang de ogen uit z'n kop wil krabben
Oud 21-08-2014, 11:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
"De regisseur stelde woensdag in een reactie bij NPO radio 1 dat zijn film alleen door mannen is gerecenseerd, terwijl de film voor vrouwen is bedoeld. Dat juist de Amsterdamse krant Het Parool zijn film zo negatief recenseert, komt volgens hem voort uit een vete tussen hem en de recensent."

Ik hoop dat ik het een TOPFILM vind en dat ertur zich 2 uur lang de ogen uit z'n kop wil krabben
Ruven heeft altijd een of andere verklaring voor waarom zijn kutfilms slecht gerecenseerd worden. Bij Ushi was het omdat recensenten niet van luchtige komedies houden, bij Het Bombardement lag het geloof ik aan vooroordelen tegenover Jan Smit. En maar boeken schrijven over 'Het Gouden Filmidee' en hoe je het kunt maken in Hollywood. Heerlijke man.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-08-2014, 11:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
"Ik heb volgens de recensenten al twee keer eerder een historisch dieptepunt in de filmgeschiedenis gemaakt. Filmpje werd ook al zo omschreven en dat is nu toch een comedyklassieker.”

<333333333333333
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-08-2014, 12:00
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
"Ik heb volgens de recensenten al twee keer eerder een historisch dieptepunt in de filmgeschiedenis gemaakt. Filmpje werd ook al zo omschreven en dat is nu toch een comedyklassieker.”

<333333333333333
Oud 21-08-2014, 13:25
Verwijderd
Filmpje is echt EINDBAAS
Oud 21-08-2014, 16:42
Hazel
Hazel is offline
http://www.independent.co.uk/news/wo...e-9123693.html

__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 21-08-2014, 16:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Klinkt interessant, die film, maar haalt het het niveau van The Room?
Oud 21-08-2014, 18:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
"Ik heb volgens de recensenten al twee keer eerder een historisch dieptepunt in de filmgeschiedenis gemaakt. Filmpje werd ook al zo omschreven en dat is nu toch een comedyklassieker.”

<333333333333333
Haha ja daar struikelde ik ook over toen ik het las Hoe kan je dat nou met een strak gezicht zeggen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2014, 18:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En maar boeken schrijven over 'Het Gouden Filmidee' en hoe je het kunt maken in Hollywood.
Zijn dat niet van die boeken met "doe A en doe X = INSTANT PROFIT", waarvan het gros ook nog eens gejat is?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2014, 18:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Niets voor jou trouwens Schrödinger? "Hoe word ik een briljante natuurkundige in 5 makkelijke stappen"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2014, 18:19
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zijn dat niet van die boeken met "doe A en doe X = INSTANT PROFIT", waarvan het gros ook nog eens gejat is?
Nu ja, ik heb ze niet gelezen, maar het schijnen prima schrijfhandleidingen voor scenaristen te zijn - en als ik scenaristen mag geloven, is dat een genre met bestaansrecht. Het is alleen storend dat hij doet alsof hij allerlei geheime succesformules ontdekt heeft, terwijl hij gewoon de conventionele narratieve structuur van een mainstreamfilm uitlegt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-08-2014, 18:20
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
En natuurlijk ironisch dat hij beweert dat je met zijn "formule" een goed script kan schrijven, terwijl hij daar zelf keer op keer in faalt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-08-2014, 18:20
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat is niet zo moeilijk. Stap 1-4: bestudeer de natuurkunde. Stap 5: doe een GOUDEN ontdekking.
Oud 21-08-2014, 18:23
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Het feit dat hij zijn boek dan "Rijk door 1 zin" noemt, en de Engelse titel is "Screenwriting for money and awards" laat ook wel zien wat er mis is met zijn aanpak, denk ik.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-08-2014, 18:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
terwijl hij gewoon de conventionele narratieve structuur van een mainstreamfilm uitlegt.
Ah, ja, dat vind ik altijd een beetje jammer. Niet perse in de filmwereld, maar in het algemeen; van die boeken die vol staan met 'wijsheid' terwijl het gewoon algemene kennis (van dat vakgebied) is. Allemaal van die self-proclaimed goeroes.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2014, 22:14
Verwijderd
Bijna vier uur niets op DK op een donderdagavond. Hmz.
Oud 21-08-2014, 22:35
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
M'n wekker gaat over iets minder dan 6 uur, maar als ik naar bed ga is m'n vakantie echt afgelopen. BWEUH.
Oud 21-08-2014, 22:39
Verwijderd
aai dat doet pijn. sterkte!
Oud 21-08-2014, 22:39
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ja bleuh. Goed, het moet maar. Thanks! Trusten jongens!
Oud 22-08-2014, 06:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nog maar 4 uur werken en dan heb ik vakantie FUCK YEAH!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-08-2014, 07:25
Verwijderd
Nog 104 nachtjes slapen en ik heb vakantie!
Oud 22-08-2014, 07:29
Hazel
Hazel is offline
Turk: die vertoning van De Overgave is vrijdagmiddag in de Uitkijk, volgende week. Dan kan ik niet
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 22-08-2014, 07:43
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Nog 104 nachtjes slapen en ik heb vakantie!
Ik heb helemaal niks meer in t vooruitzicht nou ja behalve dat ik nog geen vakantiedag (alleen overuren) heb opgenomen dit jaar, dus misschien moet ik even wat plannen.
Oud 22-08-2014, 07:57
Verwijderd
Ga je mee begin december?
Oud 22-08-2014, 07:59
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ga wel mee naar Australie

Stiekem is het best gunstig om ze nog even te bewaren, mocht ik binnenkort een andere baan hebben kan ik gelijk weg en anders wil ik volgend jaar naar Singapore + iets anders daar in de buurt en IJsland, dus dan kan ik ze ook best gebruiken. HM.
Oud 22-08-2014, 08:00
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ga je mee begin december?
Citaat:
Ga wel mee naar Australie

Stiekem is het best gunstig om ze nog even te bewaren, mocht ik binnenkort een andere baan hebben kan ik gelijk weg en anders wil ik volgend jaar naar Singapore + iets anders daar in de buurt en IJsland, dus dan kan ik ze ook best gebruiken. HM.
Whahahaha, ik typte dit toen ik nog niet had gelezen dat jij het voorstelde. GMTA
Oud 22-08-2014, 08:04
Verwijderd
Ok gaaf de vluchten zijn wel duurder aan het worden
Oud 22-08-2014, 08:09
Verwijderd
Dezelfde vlucht als ik heen hebben, ongeacht wanneer je teruggaat, is op dit moment minimaal 1400 euro

Ik vertrek na twee weken met mijn zus en aanhang op vakantie hè ik denk dat je daar niet bij moet willen aansluiten Maar eerste pakweg anderhalve week zit ik aan de westkust dat zou prima samen kunnen dan moet je daarna zelf wat gaan doen
Oud 22-08-2014, 08:09
Verwijderd
ik ga hier te serieus op in hè?
Oud 22-08-2014, 08:11
Maaike.sann
Maaike.sann is offline


Behalve dan als ik het nu ook ga doen, dan is er straks paniek in de tent.
Oud 22-08-2014, 08:11
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
EN WAAROM MAG IK NOG STEEDS JE ZUS NIET ONTMOETEN?
Oud 22-08-2014, 08:20
Verwijderd
Citaat:


Behalve dan als ik het nu ook ga doen, dan is er straks paniek in de tent.
Ik vind het nu op dit moment een prachtidee. Als je er concreet op ingaat dan schijt ik opeens in mijn broek ja maar minder erg dan vorig jaar

Citaat:
EN WAAROM MAG IK NOG STEEDS JE ZUS NIET ONTMOETEN?
Oh dat mag prima van mij ik raad je zelfs aan om mee naar Sydney te komen want leukste stad op aarde maar mee op vakantie met het hele gezin MAG NIET
Oud 22-08-2014, 08:20
Verwijderd
Misschien beter verder butien het forum bespreken
Oud 22-08-2014, 08:23
Verwijderd
Sydney heeft het klimaat van een Noord-Afrikaanse stad, de faciliteiten van een West-Europese stad, en de gemoedelijkheid en relaxedheid van een tentenkamp vol stoners
Oud 22-08-2014, 08:37
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik vind het nu op dit moment een prachtidee. Als je er concreet op ingaat dan schijt ik opeens in mijn broek ja maar minder erg dan vorig jaar



Oh dat mag prima van mij ik raad je zelfs aan om mee naar Sydney te komen want leukste stad op aarde maar mee op vakantie met het hele gezin MAG NIET
Nice. Volgend jaar smeek je me om mee te gaan en betaal je ook nog voor me

WAAROM NIET KAN IK DE MAASTRICHTSE GEMOEDELIJKHEID EEN KEER MEEMAKEN

Citaat:
Misschien beter verder butien het forum bespreken
Nee, lekker open en bloot voor iedereen zichtbaar JOEPIE

Citaat:
Sydney heeft het klimaat van een Noord-Afrikaanse stad, de faciliteiten van een West-Europese stad, en de gemoedelijkheid en relaxedheid van een tentenkamp vol stoners
Ik wil ook best graag naar Sydney. Wanneer ga je ook al weer?
Oud 22-08-2014, 08:39
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Turk: die vertoning van De Overgave is vrijdagmiddag in de Uitkijk, volgende week. Dan kan ik niet
Ik ook niet. Waarom nou weer in de middag?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 22-08-2014, 08:42
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
21:45 in utrecht, hele week!
Oud 22-08-2014, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Nice. Volgend jaar smeek je me om mee te gaan en betaal je ook nog voor me
Volgend jaar vlieg ik gratis businessclass vanwege alle miles die ik verzameld heb

Citaat:
WAAROM NIET KAN IK DE MAASTRICHTSE GEMOEDELIJKHEID EEN KEER MEEMAKEN
Jij waardeert dat niet genoeg.

Citaat:
Nee, lekker open en bloot voor iedereen zichtbaar JOEPIE
ok



Citaat:
Ik wil ook best graag naar Sydney. Wanneer ga je ook al weer?
5 dec. 6 dec land ik in Perth. Volgens mij is 18 of 19 dec laatste schooldag dus waarschijnlijk vertrekken we de dag daarna op vakantie. Ik heb nog niets gepland tussen 6 dec en 18 dec.
Oud 22-08-2014, 08:50
Verwijderd
Dit is niet helemaal waar, ik heb een hotel in Perth gereserveerd voor de eerste week. Maar dat kan ik nog gratis annuleren. Als jij meegaat scheelt me dat de eerste twee weken veel geld aan accomodaties want die kosten delen we dan
Oud 22-08-2014, 08:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Volgend jaar vlieg ik gratis businessclass vanwege alle miles die ik verzameld heb


Jij waardeert dat niet genoeg.


ok



5 dec. 6 dec land ik in Perth. Volgens mij is 18 of 19 dec laatste schooldag dus waarschijnlijk vertrekken we de dag daarna op vakantie. Ik heb nog niets gepland tussen 6 dec en 18 dec.
Volgend jaar vliegen WE businessclass bedoel je Tihi.

En leer het me dan waarderen! Zo komt het natuurlijk nooit goed

Oh chill, dat zou best wel goed uitkomen, vanaf eind december gaat een collega met zwangerschapsverlof, dus daarvoor nog even naar Australie lijkt me wel wat.

Citaat:
Dit is niet helemaal waar, ik heb een hotel in Perth gereserveerd voor de eerste week. Maar dat kan ik nog gratis annuleren. Als jij meegaat scheelt me dat de eerste twee weken veel geld aan accomodaties want die kosten delen we dan
Ja oke, maar ik hoef geen hele week in Perth hoor, dus dat moeten we dan even aanpassen. Doe je even linkjes pm'en van hotel(s)?
Oud 22-08-2014, 08:56
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ook niet. Waarom nou weer in de middag?
Inderdaad. Misschien heeft P. een screener.

Ertur, waarom is je zus naar Australië verhuisd?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 22-08-2014, 09:07
Verwijderd
korte versie: omdat zij en haar man de hele wereld bereisd hebben en Sydney de gaafste stad ter wereld vonden dus hebben ze gezorgd dat ze daar konden gaan wonen. Heel simpel
Oud 22-08-2014, 09:14
Hazel
Hazel is offline
Tof
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 22-08-2014, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Oh chill, dat zou best wel goed uitkomen, vanaf eind december gaat een collega met zwangerschapsverlof, dus daarvoor nog even naar Australie lijkt me wel wat.
Je gaat nu opeens echt serieus worden hè?

Citaat:
Ja oke, maar ik hoef geen hele week in Perth hoor, dus dat moeten we dan even aanpassen. Doe je even linkjes pm'en van hotel(s)?
Oh, alles mag openbaar maar het hotel niet?

even voor de zekerheid: ik doe niet aan backpacken hè, als je dat beeld hebt bij een Australiëreis kun je beter niet met mij gaan.
Oud 22-08-2014, 09:22
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Voel je al paniek?
Oud 22-08-2014, 09:22
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik wel aan backpacken doe? Backpacken met jou lijkt me echt de ergste nachtmerrie die er is
Oud 22-08-2014, 09:23
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En mag ook best openbaar, ik dacht dat jij dat niet chill zou vinden!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.