Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2000, 20:10
nemesiz
nemesiz is offline
Nou daar zijn wij dus heen geweest met school enne wat vonde jullie ervan!?


xxxxx
__________________
Soep zei de vlieger...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2000, 21:39
Gera
Gera is offline
Dat zoooooooooooooooooooooooooog! Verder geen commentaar....
Met citaat reageren
Oud 26-07-2000, 09:56
Musliston
Musliston is offline
Wat is Xanten voor een plek? Een plaats waar veel archeologische opgravingen zijn gedaan?
__________________
[b]"Forum linguae anticae viveat!"
(Ga dus zo snel als Hermes naar het "Oude talen"-forum!)
Ga anders naar mijn homepage[/b]
Met citaat reageren
Oud 26-07-2000, 13:06
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik, in de derde klas, al weer bijna 2 jaar terug, maar ik vond het op zich wel leuk. Het archeologisch park was mooi, en ook de thermen, maar de "stad" op zich stelt niets voor........We zaten de hele dag op de markt ons een beetje te vervelen

Maar als je misschien ooit naar Trier gaat. Dat is echt de moeite waard
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2000, 15:51
nemesiz
nemesiz is offline
Xanten was in de Romeinse tijd zo een legerkamp en nu is er een argeologisch park. Die is wel leuk maar verder is Xanten niet erg boeiend.....
__________________
Soep zei de vlieger...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2000, 09:51
Musliston
Musliston is offline
O. Ik ben alleen naar het Archeon geweest. Niet bepaald drukbezocht.
__________________
[b]"Forum linguae anticae viveat!"
(Ga dus zo snel als Hermes naar het "Oude talen"-forum!)
Ga anders naar mijn homepage[/b]
Met citaat reageren
Oud 28-07-2000, 22:30
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Bij ons op school ga je in de tweede klas op excursie naar Xanten. Ik vond het leuk. Het was erg gezellig.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2000, 20:20
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Wij zijn anderhalf jaar geleden naar Xanten geweest. Het was opzich wel mooi, maar we hebben 3/4 van de tijd rondgehangen in de stad.
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 12-12-2000, 20:41
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Ik ben vorig jaar naar Xanten geweest, naar het Archeologisch Park en naar de thermen.
Ik vond het erg leuk en daarom ben ik dit jaar mee gegaan met de derde klas. Met als smoes dat ik het zou gebruiken als culturele activiteit voor KCV. En het was weer hartstikke gezellig en interessant!
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Met citaat reageren
Oud 12-12-2000, 21:01
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Ellun schreef:
Ik ben vorig jaar naar Xanten geweest, naar het Archeologisch Park en naar de thermen.
Ik vond het erg leuk en daarom ben ik dit jaar mee gegaan met de derde klas. Met als smoes dat ik het zou gebruiken als culturele activiteit voor KCV. En het was weer hartstikke gezellig en interessant!
Haha, dat is een goede smoes, die moet ik onthouden.

__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 13-12-2000, 18:14
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
Ellun schreef:
Ik vond het erg leuk en daarom ben ik dit jaar mee gegaan met de derde klas. Met als smoes dat ik het zou gebruiken als culturele activiteit voor KCV. En het was weer hartstikke gezellig en interessant!
Slim om met de andere klas mee te gaan!
Toen wij er heen waren was de reis niet zo'n succes. Er waren twee mensen die in het gangpad moesten zitten. De bus was te vol, dus ik vrees dat wij niet nog een keer met school kunnen.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2000, 18:34
Artemis-oud
Artemis-oud is offline
Citaat:
Onbekende schreef:
Slim om met de andere klas mee te gaan!
Toen wij er heen waren was de reis niet zo'n succes. Er waren twee mensen die in het gangpad moesten zitten. De bus was te vol, dus ik vrees dat wij niet nog een keer met school kunnen.[/B]
Dat is mij ontgaan dat de bus te vol was. Het zal wel waar zijn geweest, maar ik kan het mij niet herinneren.
Ondanks de volle bus was het wel heel erg interessant.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2000, 20:16
wij zijn er vorig jaar geweest, ik moet zeggen dat het in de bus veel gezelliger en leuker was dan in Xanten zelf
Met citaat reageren
Oud 13-12-2000, 21:36
girlspider
Avatar van girlspider
girlspider is offline
Ik vond het wel mooi, vooral de arena.
Heb me wel geamuseerd!



------------------
Wie heeft het koeien-melken uitgevonden, en waarmee dacht hij dat hij bezig was toen hij het ontdekte ??? GREETZ TO SeCond ChoiCe !
__________________
~Nothing suffocates you more than the passing of everyday human events. And isolation is the oxygen mask you make your children breath in to survive~
Met citaat reageren
Oud 14-12-2000, 19:07
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Citaat:
Onbekende schreef:
Citaat:
Ellun schreef:
Ik vond het erg leuk en daarom ben ik dit jaar mee gegaan met de derde klas. Met als smoes dat ik het zou gebruiken als culturele activiteit voor KCV. En het was weer hartstikke gezellig en interessant!
Slim om met de andere klas mee te gaan!
Toen wij er heen waren was de reis niet zo'n succes. Er waren twee mensen die in het gangpad moesten zitten. De bus was te vol, dus ik vrees dat wij niet nog een keer met school kunnen.
Wij hebben maar 1 drie gym klas van 28 leerlingen, dus de bus was nog lang niet vol.
Het begon eerst als een grapje, toen ik tegen mijn leraar zei dat ik wel mee wilde.
Zegt ie dat ie het hartstikke gezellig zou vinden als ik meeging. En nog een culturele activiteit ook! De rest van mijn klas vond het niet zo leuk dat ik wel meemocht en zij niet, maar ja, zij hadden die dag maar 1 uur les omdat er twee leraren meegingen...

__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Met citaat reageren
Oud 14-12-2000, 23:07
miles_old
miles_old is offline
het hoogtepunt van mijn xanten-trip was dat ik op zo'n asterix en obelix bank mocht liggen, en soep kreeg, duitse uiensoep (mwoah), en het ergste: ik kreeg er kümmelbrood bij, gatver. verder vond ik het erg mooi, het was ook heel warm dus je had echt het gevoel alsof je in italië liep. Ik weet niet of het leuk is om verplicht met een hele klas naar toe te gaan, want dan wil je vaak liever zuipen kloten en busjes slopen
mazzel
miles

PS latijn en grieks zijn sowieso niet leuk als het verplicht is, je kunt het beter vrijwillig kiezen als je ongedeeld vwo doet, denk ik
__________________
Weet jij dat jij papa heel verdrietig heb gemaakt?Je moest je schamen. Schamen moest je je!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2000, 21:10
Artemis-oud
Artemis-oud is offline
Toen ik ik Xanten was heb ik zelfs een gevecht in het amfitheater gezien. De personen in kwestie leken wel bijzonder veel op 2 vriendinnen van mij, maar leuk was het wel. Jammer dat mijn fototoestel die dag het niet deed en de foto's mislukt waren.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2000, 11:52
Hannibal
Hannibal is offline
Ze zouden dat tempelfragment helemaal af moeten bouwen, maarja, das een beetje duur. Ik heb een hekel aan Duitsers maar verder was het wel erg gezellig.
__________________
We are all one. I do not follow a better path, I just follow another path.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2000, 18:34
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Hannibal schreef:
Ze zouden dat tempelfragment helemaal af moeten bouwen, maarja, das een beetje duur.
Inderdaad. Misschien kunnen we langs de deuren gaan om geld op te halen?



[Dit bericht is aangepast door J@SPER (16-12-2000).]
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 18-12-2000, 20:43
Zazoo
Zazoo is offline
saaaaaaaaaaaaai!!!
En daarna nog ff van half 4 tot half 12 in een stilstaande bus vastzitten...en DAARna nog ff naar huis rijden. 2 uur op school aangekomen. En dan...o jee wat aardig...eerste uur vrij!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2000, 13:51
Whiteadder
Whiteadder is offline
Xanten is een kutdorp ik moest er verplicht heen en er nog een werkstuk over schrijven ook! (Niet gedaan, met dank aan scholieren.com!)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2000, 18:59
Gera
Gera is offline
Citaat:
Hannibal schreef:
Ik heb een hekel aan Duitsers maar verder was het wel erg gezellig.
Waar slaat dat nou weer op?


Met citaat reageren
Oud 22-12-2000, 14:52
lovely girl
lovely girl is offline
Ik ben twee jaar geleden in Xanten geweest, en ik vond het niet zo heel erg stom. Het ergste was dat we allemaal uit de klas en stukje moesten vertellen over een onderwerp. Dat doen ze altijd met school, ook in Trier en ook als we straks naar het Paleis op de Dam gaan. (Jaaah ook wij hebben dat boek, en sterke vrouwen en Forum. Wat een hoop hè?) Ik hoop ook voor jullie dat jullie naar Trier gaan voor een paar dagen, het is daar best leuk. En als je een leuke klas heb is het helemaal te gek. Maar ff terug naar het topic: Xanten viel best mee.
Veel liefs
Met citaat reageren
Oud 23-12-2000, 16:40
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Citaat:
lovely girl schreef:
Ik ben twee jaar geleden in Xanten geweest, en ik vond het niet zo heel erg stom. Het ergste was dat we allemaal uit de klas en stukje moesten vertellen over een onderwerp. Dat doen ze altijd met school, ook in Trier en ook als we straks naar het Paleis op de Dam gaan. (Jaaah ook wij hebben dat boek, en sterke vrouwen en Forum. Wat een hoop hè?) Ik hoop ook voor jullie dat jullie naar Trier gaan voor een paar dagen, het is daar best leuk. En als je een leuke klas heb is het helemaal te gek. Maar ff terug naar het topic: Xanten viel best mee.
Veel liefs
Wij moesten ook een soort spreekbeurtje houden in Triet. Ik moest over het amfitheater. Trier was echt TOF!!!!!
Ik heb nog steeds heimwee

__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Met citaat reageren
Oud 28-12-2000, 20:21
Verwijderd
Vorig jaar als excursie met de klas. En de anderen hadden les
Best leuk was het

[Dit bericht is aangepast door pinwing (28-12-2000).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.