Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 21:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ben jij zo iemand die er voor je vriend of vriendin tiptop eruit wilt zien zodat je een aantal voorbereidingen hebt of doe je niet veel aan dat soort dingen voordat je een afspraak hebt om iets leuks te gaan doen?

Ik zie al heel veel verschil tussen mijn zusje en mij. Mijn zusje heeft al weer bijna 3 jaar een relatie, en voor bijna iedere afspraak met haar vriend als hij naar haar toe komt gaat ze eerst haar benen scheren, dan douchen, aankleden, haar haar föhnen en dan haar make-up doen. Bij elkaar zeker anderhalf tot 2 uur werk.

Ik zelf heb pas een paar weken een relatie maar ik ben anders in dat soort dingen: alleen ff mijn tanden poetsen of eventueel een kauwgumpje nemen (voor de frisse smaak als ik haar zoen ) en ff mijn haar extra goed doen, deo en eventueel after shave opdoen, en als ik oude kleren aan heb ff omkleden, that's it. Tien minuten werk.

Ik besteed er dus niet veel tijd en dus veel voorbereidingen aan. Ik denk gewoon: "Ze vindt me wel leuk zoals ik ben en als ze iets negatiefs over mijn uiterlijk zodadelijk te zeggen heeft, moet ze dat gewoon zeggen, dan kan ik daar rekening mee houden." Bovendien bespaart het een hoop tijd, want ik heb nog veel andere dingen aan mijn kop, dan ga ik niet nog eens extra douchen en zo...

Maar ja ik denk dat op dit gebied toch veel verschil tussen jongens en meisjes is, of zie ik dat anders? Kan ik alleen weten als jullie reageren. Dus: tref jij veel voorbereidingen voor je liefje te zien of niet?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2004, 21:41
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Nou als ik weet dat ik mijn vriend zie dan doe ik wel extra mijn best om leuk uit te zien maar ik ga me daar niet uren mee bezig houden.
Ik zie hem alleen in het weekend dus ja dan scheer ik wel mijn benen, oksels enz, vind ik wel zo fris
We hebben anderhalf jaar een relatie en ik weet dat als ik een keertje onverzorgd uit zie dat het hem niet boeit. Op lowlands hebben we 3 dagen niet gedoucht
Als ik ziek ben ofzo doe ik ook vrij weinig aan mijn uiterlijk, ook al is hij bij mij in de buurt.
Maarja ik voel me gewoon beter als ik weet dat ik leuk uitzie en ik doe het niet alleen voor hem maar ook voor mezelf.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:42
Verwijderd
je moet wel bedenken dat jij als jongen je benen niet hoeft te scheren, geen makeup draagt en als je je niet doucht dus niet je hare hoeft te fohnen. Hierdoor hebben meiden mss altijd meer tijd nodig om zich voor te bereiden.

Zelf heb ik pas 1 week verkering, dus als ik nu met hem uitga, duren de voorbereidingen ook best lang. Dus ik ga ook mijn benen scheren en douchen en makeuppen. Maar ik denk dat als we als elkaar langer kennen dat ik hier niet zo precies meer in ben. Dat zal de tijd leren
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:43
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik ban daar ook niet zo fanatiek in meestal wel even tandenpoetsen, haar beetje doen. Maar soms ook wel even douchen.. We zitten trouwens bij elkaar op school en ik zie hem zowieso elke dag.
__________________
■▲■▲■▲

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 21:46.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:48
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Ik heb daar ook niet zo'n handje van. Bereid me op een afspraak met hem niet anders voor als op een afspraak met iemand anders.

Wil er sowieso beetje verzorgd uit zien, maar ik trek echt geen andere kleren ofzo voor hem aan.

Hij komt ook weleens 'sa vonds bij mij thuis langs...soms zit ik dan lekker ik mijn jogging broek voro de tv...maar als hij zich daar druk om maakt, heeft hij pech.

ik vidn het ook een beetje onzin...kijk je verzorgen dat is goed, maar je hoeft je echt niet steeds op te tutten. Meestal zit het toch wel goed, ongeacht hoe je er uit ziet (al moet je het natuurlijk niet in het overdreve doortrekken)
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:48
Verwijderd
Meestal zijn onze afspraken vrij onverwacht "ik zit nu op de fiets zal ik ff langskomen" Nou in die 5 minuten die ik dan nog heb doe ik eigenlijk niks.
Ik zorg inmiddels dat mijn benen en oksels altijd netjes geschoren zijn (geen moeite als je het bijhoudt) Make-up is eigenlijk juist lastig, meestal heb ik mascara op, maar als ik dan bij hem slaap word ik wakker met zwarte randen onder mn ogen. Erg charmant.
Conclusie: nee ik doe niet aan uitgebreide voorbereidingen. Mocht ik er toevallig eens extra leuk uitzien is dat mooi meegenomen voor hem
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:06
Verwijderd
nee, doe daar niet zo lang over. wel als we iets speciaals gaan doen ofzo.. maar hij heeft me op mn ergste momenten gezien dus waarom dan zoveel moeite doen? hij neemt me maar zoals ik ben
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-03-2004 @ 22:32:
Mijn zusje heeft al weer bijna 3 jaar een relatie, en voor bijna iedere afspraak met haar vriend als hij naar haar toe komt gaat ze eerst haar benen scheren, dan douchen, aankleden, haar haar föhnen en dan haar make-up doen. Bij elkaar zeker anderhalf tot 2 uur werk.
Precies dit.. vaak nog wel meer..
Nagels lakken enzo

En leuke kleren aandoen, enz. Ik zorg het liefst dat ik iedere keer iets anders aan heb. Soms heb ik echt het idee dat het me gelukt is om er mooi uit te zien, vaak ook wel heel netjes en feestelijk, hij zou me dan zo mee kunnen nemen naar een mooi restaurant ofzo. Maarjah dat doet ie niet. En hij zegt dan meestal nog niet eens dat ik er mooi uitzie ofzo..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:27
Miss Pluisje
Miss Pluisje is offline
Bij mun vorige vriend, deed k ook altijd even wat andere kleren aan, nog even geurtje op...maar niet overdreven staan make-uppen of weet k niet wat. Ik ben wie k ben en hij heeft me zo gekozen dus waarom zou k me zelf dan omtoveren..Bovendien wat moet hij wel niet van je denken als hij je eens zonder make-up ziet, dan zie je er voor hem in een keer heel anders uit.
Tuurlijk wil k er wel leuk uitzien voor hem, maar niet overdreven lang make-uppen ofzow...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nee, hij moet me maar nemen zoals ik ben. En dat is soms een sloddervosje... Ok, ik zal wel altijd mijn tanden poetsen voor ik naar hem toe ga, of als ik weet dat hij eraan komt, maar daar houdt het ook mee op. Mijn benen scheer ik als dat mij uitkomt en voor mij nodig is, dan raakt hij ze maar niet aan .
En aan make-up doe ik sowieso maar een paar keer per jaar, dus ook daar heb ik geen last van.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:43
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ik doe helemaal niets. Soms zal ik wel es mijn tanden poetsen als ik het eerder op de dag vergeten ben. Make up gebruik ik niet, dus heb ik ook geen problemen mee.
Als ik weet dat ik later die dag naar hem toe ga doe ik soms ook wel een bh aan die hij leuker vindt, of een rok waarvan hij altijd vindt dat ik er goed in sta.
Maar dat doet hij ook. Hij weet dat ik vind dat sommige broeken hem echt niet staan en als hij dan s zaterdags langskomt, doet hij soms een andere aan.
Ik scheer mijn benen, noch mijn okselhaar. Doet hij toch ook niet..
Puur natuur dus maar
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 06:11
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ligt eraan wat we gaan doen.

T is sowieso niet zo dat ik n typ ben die in mn jogginbroek en zonder make up rond loopt. Ik zie er op zich altijd wel netjes,toonbaar uit.

Als we naar de biosgaan,kroeg enfin naar buiten, dan zal ik altijd even mn make up bijwerken, anders niet.

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 06:13.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 07:07
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
Hihi, in het begin was ik daar ook vreselijk in Mijn vriendje kwam dan altijd tegen 11 uur met de trein aan en daarvoor zat ik minstens een uur op de badkamer om bad te nemen, haar te wassen, haar te kammen en niet te vergeten tot minstens drie keer toe van outfit te wisselen.

Tegenwoordig is dat allemaal wat minder geworden maar ik zorg er toch nog altijd voor dat ik er redelijk uitzie als hij mij ziet (soms mislukt dat drastisch, maar dan kan hij volgens mij wel mee leven )
__________________
*Amegi de Floko*
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:27
pure_evil
pure_evil is offline
nee..in het begin wilde ik voor een avond uit nog wel eens een uur voor de kast staan, maar tegenwoordig (nu hij me al in volle glorie net uit bed heeft gezien ) doe ik minder moeite. ik heb soms mascara op, en dat was het.

over kleding doe ik niet zo moeilijk..bovendien zie ik hem toch iedere dag op school en bij hem/mij thuis, dus als ik er dan altijd leuk uit wil zien voor hem, dan ben ik uren voordat ik naar school moet al bezig met "klaarmaken"..dat laat mijn ochtendhumeur niet toe
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:44
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik zie mijn vriend iedere dag, meerdere momenten op de dag, dus als ik dat iedere keer zou doen.. zou ik in tijdnood komen

Ik zorg er gewoon voor dat ik er vooral verzorgt uitzie, leuke kleren aan, beetje make up op, maar niet super speciaal, dat doe ik dan weer wel asl we samen uitgaan ofzo
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:06
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik draag gewoon mn normale kleren. Check wel ff mn haar en make up, en kauw meestal een kauwgompje.
Voor de rest niet veel..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 11:10
Verwijderd
Ik poets mijn tanden, kam mijn haar en maak er eventueel een nieuwe vlecht in, ik kijk of mijn kleren schoon zijn en zo niet dan doe ik iets anders aan, ik doe wat deo op. Kwartiertje, hoogstens. En we hebben nu 15 maanden wat. In het begin deed ik natuurlijk wel aan helemaal nieuwe kleren, vaak douchte ik even snel, etcetera, maar nu niet meer .
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 11:48
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik zorg er alleen voor dat me tanden gepoest zijn!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2004, 12:16
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
Ik doe alleen me haar als dat niet al "goed" zit..
voor de rest zorg ik dat ik niet naar eten ruik ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 12:36
Verwijderd
Ik zie mijn vriend elke dag, we wonen samen, dus nee ik doe geen extra moeite...

Wel als ik uitga o.i.d., maar dan kalefater ik me sowieso altijd even op, dus niet speciaal voor m'n vriend.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:31
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik zorg wel dat sowieso mijn benen en oksels geschoren zijn, dan voel ik me ook meer op mijn gemak als hij dichter in mijn buurt komt. Als ik de tijd heb en het is nodig werk ik ook t liefst nog even mijn bikinilijn bij, vind ik wat mooier. Maar het ligt er helemaal aan wat ik hiervan al gedaan heb voordat ik met hem afsprak, want ik hou t ook wel bij als ik hem niet zie.

Als dat allemaal ok is zal ik hooguit wat nieuwe deo of parfum opdoen, m'n tanden poetsen, en misschien nog wat oogpotlood of mascara, en wat vet op mijn lippen. Gewoon dat ik weer even 'fris' ben, ipv uitgelopen en verwaaid van een zware dag. Ik zal niet zo snel iets anders aandoen (omdat ik meestal toch al 'm'n leuke kleren' aanheb) tenzij ik er echt heel slonzig uitzie.

Ik verander dus niet echt iets aan m'n uiterlijk voor een afspraakje met hem, maar ik verfris mezelf wel even.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:39
Zazoo
Zazoo is offline
hahaha waarom doe ik geen van die dingen als mn vriend komt?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:54
morango
Avatar van morango
morango is offline
T hangt er ook vanaf wat we gaan doen, als hij bij mij langskomt, en we gaan film kijken, dan doe ik vrijwel niks, even in de spiegel kijken of het er niet té dramatisch uitziet, en dan zo nodig er wat aan doen. maar als we uitgaan ofzoiets, dan maak ik er wel meer werk van, tanden poetsen, haar leuk doen, extra mascara op, andere kleren aan enz.
__________________
tralala
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Coconut schreef op 10-03-2004 @ 13:36:
Ik zie mijn vriend elke dag, we wonen samen, dus nee ik doe geen extra moeite...

Wel als ik uitga o.i.d., maar dan kalefater ik me sowieso altijd even op, dus niet speciaal voor m'n vriend.
ik ook
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 15:49
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat is verschillend en van een aantal zaken afhankelijk. Als we echt iets leuks gaan doen, zoals uit eten of naar de bioscoop ofzo, vind ik het wel leuk om extra tijd aan mezelf te besteden zeg maar.
Ook als ik naar hem toe ga of als hij naar mij toe komt, doe ik dat, maar wel in mindere mate. Ik vind het leuk om er voor hem (en voor mezelf, omdat ik me daar vaak prettiger bij voel) leuk uit te zien, maar het is niet noodzakelijk zeg maar. Als ik er een keer geen zin in heb/tijd voor heb, doe ik het gewoon niet.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2004, 15:57
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Voor mij geldt hetzelfde als Mr. Oizo's zusje
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:03
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
nah. ik ga altijd zaterdag eind van de middag naar hem toe.
en daarvoor lig ik wel de hele middag in bad, scheer ik mn benen, was ik mn haar, neem ik de tijd voor make-up. maar dat doe ik vooral ook omdat dat het enige tijdstip is dat ik daar tijd voor heb.

verder zorg ik dat ik niet mn omaonderbroek aan heb ofzo en verder eigenlijk niets..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:30
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Cthulhu schreef op 09-03-2004 @ 23:43:

Ik scheer mijn benen, noch mijn okselhaar. Doet hij toch ook niet..
Puur natuur dus maar
Je scheert nooit je oksel en beenhaar ?
Wat vindt hij ervan
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:02
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 10-03-2004 @ 17:30:
Je scheert nooit je oksel en beenhaar ?
Wat vindt hij ervan
ik heb twee weken geleden m'n benen nog eens geschoren. was daarvoor geleden van de dag dat we elkaar voor het eerst ontmoetten. da's ondertussen trouwens bijna drie maanden geleden. hij vindt me heus niet lelijker omdat er wat haartjes op m'n benen staan hoor. (ze zijn trouwens spierwit ). m'n okselhaar doe ik ook alleen als ik t-shirtjes zonder mouwen aan wil. 't interesseert me niet zo eigenlijk, en hem al helemààl niet...

hij vindt me prachtig zoals ik ben, met of zonder haartjes onder m'n armen (ik vind 't zelf wel prettiger zonder, maar soit )


het maakt 'n mens écht niet minder mooi...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:06
Verwijderd
We wonen samen, dus hij ziet me ook wel eens afschuwelijk lelijk en ziek enzo...
Maar wanneer we samen iets gaan doen, dan kleed ik me mooi aan en maak ik me mooi op.. enzo
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 10-03-2004 @ 17:30:
Je scheert nooit je oksel en beenhaar ?
Wat vindt hij ervan
Ik scheer het wel, maar niet altijd. In de winter ga ik echt m'n benen niet scheren bv. en m'n vriend vindt die witte haren alleen maar leuk en zacht en grappig, dus mja... no problem
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 10-03-2004 @ 23:07:
Ik scheer het wel, maar niet altijd. In de winter ga ik echt m'n benen niet scheren bv. en m'n vriend vindt die witte haren alleen maar leuk en zacht en grappig, dus mja... no problem
hier ben ik het heeeeeeeeeelemaal mee eens!
dat zeg ik nou ook al tegen meerdere mensen die (naar mijn mening vaak nutteloos) hun benen gaan scheren in de winter
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2004 @ 23:10:
hier ben ik het heeeeeeeeeelemaal mee eens!
dat zeg ik nou ook al tegen meerdere mensen die (naar mijn mening vaak nutteloos) hun benen gaan scheren in de winter
't is nog lekker warm ook, wat extra vacht
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 10-03-2004 @ 23:22:
't is nog lekker warm ook, wat extra vacht
ja, en veeeel zachter dan die stoppels..
handig met sex ofzo.. dan kan je tenminste je been om zn middel slaan, zonder m helemaal open te halen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 06:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-03-2004 @ 21:32:
Ben jij zo iemand die er voor je vriend of vriendin tiptop eruit wilt zien zodat je een aantal voorbereidingen hebt of doe je niet veel aan dat soort dingen voordat je een afspraak hebt om iets leuks te gaan doen?
Nee, hij heeft wat met mij, en ik zie er bijna nooit tip top uit. Ik heb daar ook geen zin aan.
Hij zou dat ook niet waarderen als ik me helemaal uit zou gaan sloven iedere keer dat hij langskomt. Bovendien komt hij vaak onverwachts langs... dus
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 07:03
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik doe dan nauwelijks iets aan mn uiterlijk. Nou ja, niet meer dan normaal.
Als ik bljf slapen even van tevoren douchen en alles ontharen maar als we gewoon afgesproken hebben doe ik niks aan m'n uiterlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-03-2004, 07:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2004 @ 23:10:
hier ben ik het heeeeeeeeeelemaal mee eens!
dat zeg ik nou ook al tegen meerdere mensen die (naar mijn mening vaak nutteloos) hun benen gaan scheren in de winter
Tja, ik zal wel moeten, aangezien ik 3 a 4 keer in de week zwem... Dan ga ik echt niet mijn benen niet scheren!
maar ik snap wat je bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 08:10
Rubke18
Rubke18 is offline
Dit is echt heerlijk om te lezen
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 08:29
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 11-03-2004 @ 08:18:
Tja, ik zal wel moeten, aangezien ik 3 a 4 keer in de week zwem... Dan ga ik echt niet mijn benen niet scheren!
maar ik snap wat je bedoelt.
daarom zei ik ook vaak..
met zwemmen ofzo kan ik het me voorstellen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 10:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik maak er meestal niet heel veel werk van, alleen een luchtje op ofzo. Als ik in het weekend naar hem toeging douchte ik altijd van te voren en dan scheerde ik mn oksel enz. ook wel altijd. Maar ik zou ook douchen als ik niet naar hem toeging dus echt speciaal voor hem deed ik het niet.
Soms dan maakte ik er wat meer werk van(make-up en kleren speciaal uitgekozen) omdat het leuk is om er soms wat mooier uit te zien.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 10-03-2004 @ 23:07:
Ik scheer het wel, maar niet altijd. In de winter ga ik echt m'n benen niet scheren bv. en m'n vriend vindt die witte haren alleen maar leuk en zacht en grappig, dus mja... no problem
Ik heb nu een beetje als experiment mijn benen niet meer geschoren sinds ehm.. halverwege januari denk ik. Heel raar: aan de voorkant in het midden aan de onderste helft van mijn onderbeen zijn de haren donkerblond, en voor de rest gewoon lichtblond, ziet er grappig uit (maar vanavond ga ik ze toch scheren want ik ga naar centerparks dit weekend)

Maar ik vind 't eigenlijk ook wel fijn zo, want ik had eerst vaak een vrij droge huid op mijn onderbenen en nu niet meer, volgens mij kwam dat dus door het scheren... alleen panties die gaan na een tijdje ontzettend jeuken doordat de haartjes door de hele kleine gaatjes gaan en dus bij elke beweging mee bewegen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:00
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
het maakt 'n mens écht niet minder mooi...
Nee dat weet ik, het was ook niet aanvallend bedoeld mijn vraag, maar meer uit nieuwsgierigheid

Citaat:
witte haren
Jaa als ik ook witte zachte haartjes had maar helaas, heb zwarte, stugge haren dus
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 14:05
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Ik maak er zelf niet heel veel werk van, als ik naar school ga ofzo wil ik er ook verzorgd uitzien, dus...
Als ik naar m'n vriend ga zorg ik ervoor dat ik fris ben, dus geschoren oksels (maar dat heb ik altijd, ik zwem veel {heb heel licht haar op m'n benen, dus die hoef ik niet zo vaak te scheren }), deo, geurtje, kauwgumpje, ff haar borstelen, beetje make-up. Maar ja, dat heb ik ook voor school, dus...
Het is dus niet zo dat ik me voor hem extra mooi ga maken elke keer als we wat afspreken. Ik vind het nogal onzin om daar 2 uur voor uit te trekken. Heb ik ook helemaal de tijd niet voor, maar oke...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 15:33
Prune
Avatar van Prune
Prune is offline
ik doe vaak ook me haar, maar soms ook niet, want dan heb ik er geen zin in en me haar gaat toch telkens door de war. Maar wat ik wel doe is iedere keer als ik haar zie, dan scheer ik me eigen, ze vind het niet prettig van die haartjes op me kin enzo
__________________
Always OutNumberd, Never OutGunned
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:17
Verwijderd
Als je bedoelt of ik m'n lul dan was: ja.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:13
Cruz
Cruz is offline
In het begin doe ik dat wel ja. Eerst m'n kamer stofzuigen, dan een half uur douchen en benen scheren, lekkere parfum op, leuke kleren aan, tanden poetsen, etc.
Maar na een tijdje gaat dat er wel af.. Ik ga nou echt niet meer mijn kamer opruimen enzo! Meestal doe ik nu vantevoren gewoon ff m'n haar, beetje xtra parfum en een kauwgompje..
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Cruz schreef op 11-03-2004 @ 20:13:
Maar na een tijdje gaat dat er wel af.. Ik ga nou echt niet meer mijn kamer opruimen enzo! Meestal doe ik nu vantevoren gewoon ff m'n haar, beetje xtra parfum en een kauwgompje..
haha.. elke keer als ik bij mn vriend kom en ik wil mn tas naar zn kamer brengen mag ik niet naar boven.. zegt ie: ik moet eerst opruimen.
ja pech dan maar, want ik maak er toch een puinhoop van als ik daar t weekend ben ook al doe ik zo mn best om het niet te doen
Daarnaast had ie t daarvoor ook kunnen doen ipv andere dingen als ie t zo belangrijk vind
Mijn kamer is altijd beetje rommelig, maar dat vind ik wel fijn en ach, dat ga ik niet veranderen voor hem onze kleren slingeren binnen no time toch weer door de kamer


Het doet me denken over je haar. Ik was altijd de dag voordat ik m zie mn haar (dus dat is dus 1 keer per week, stel het altijd uit tot die dag, en vind vaker niet nodig), want hij vind het zo leuk als mn haar los is, en als t niet pas gewassen is zit t echt nooit leuk los, dus met gewassen haar kan t soms wel even tien minuten los
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 13:21
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Bij mn eerste serieuze vriendje in het begin wel, eerst douchen en tanden poetsen, lekker geurtje op etc.. later niet echt meer, natuurlijk wel zo dat ik niet stonk

Bij mn vorige vriendje was ik echt heel erg bezig als ik naar hem toe ging. Mooie kleren aan, tanden poetsen, klein beetje make- up, benen etc scheren, haar moest goed zitten.. En als ik dan toevallig langskwam omdat ik toch in de buurt was maakte het mij niet zoveel uit ofzo, dat niet. Maar vond t gewoon fijn om mezelf te verzorgen.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 13:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Dat wisselt. We hebben nu een jaar een relatie, en ik vind het juist fijn dat ik me niet meer hoef op te doffen alsof t een eerste date is. Ik weet dat ie toch wel van me houdt, al heb ik m'n oudste kleren aan. Maar ja... ik vind het vaak gewoon leuk om me voor m op te doffen!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 15:30
hartje19
hartje19 is offline
Ik heb nu zo'n 21 maandjes een relatie, en nog stééds maak ik me best wel mooi voor hem. Ik vind het gewoon heerlijk om helemaal fris voor hem te verschijnen, maar als het een keertje niet zou ''kunnen'' omdat ik geen tijd heb óm me op te frissen is dat ook zeker geen ramp, maar ik vind het gewoon leuk en fijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.