Oud 17-08-2020, 19:45
DenHaag070Hooli
DenHaag070Hooli is offline
Hallootjes,
Ik ben ondertussen alweer 22 jaar, en vanwege een opstapeling van domme keuzes nog steeds geen mbo diploma
Nu wil ik beginnen aan de opleiding Travel & Hospitality aan het Mondriaan of ROCVA, maar eerdat ik daar kan beginnen ben ik ook alweer 23. Gaan mijn 16 jarige klasgenoten dat niet raar vinden? Heeft iemand deze opleiding gedaan, en kan die mij dan wat wijzer maken pls Ben ook een jongen, dus als er 20 16 jarige meisjes in de klas zitten, en 1 gozer die ook nog eens 7 jaar ouder is, is dat wel apart.

Dankjullie

~Edit: ik ben geen Haagse hooli, wil gewoon undercover blijven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2020, 20:06
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb er geen ervaring mee maar als dit een opleiding is die je heel graag wil vind ik niet dat dat een rol mag spelen. Het lijkt mij trouwens niet dat al je klasgenoten meisjes van 16 zijn. Ik denk dat die range in leeftijd vrij groot is. Ik zal me als ik jou was daar geen zorgen over maken!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2020, 20:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Gewoon doen. Ja, er zullen vast mensen zijn die een wenkbrauw optrekken, maar wil je echt daarom je opleiding laten schieten?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2020, 15:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was 24 toen ik (BBL) MBO ging doen. Ik was de oudste, de jongste in mijn klas was net 18, de rest was 19-21. In het tweede jaar was ik het enige meisje, maar kwamen er wel een paar leeftijdsgenoten bij. Sommige klasgenoten hebben wel vragen gesteld, maar volgens mij vond niemand het vreemd dat ik terug naar school ging op mijn leeftijd. Beter laat dan nooit, toch?
Als je BBL gaat doen zie je ze toch maar 1 keer per week en je zit er tenslotte voor jezelf, wat kan jou het schelen wat anderen daarvan vinden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2020, 16:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Boeien wat mensen denken. Je bent daar om je mbo diploma te halen

(Ik hoop dat je het wel haalt anders krijg je een dikke studieschuld als je het niet binnen 10 jaar afrondt.)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2020, 17:02
Struilhuik
Struilhuik is offline
Hier niet aan beginnen vanwege je leeftijd zou wederom een domme keuze zijn, vrind.

Citaat:
Ben ook een jongen, dus als er 20 16 jarige meisjes in de klas zitten, en 1 gozer die ook nog eens 7 jaar ouder is, is dat wel apart.
.. "apart". Ja, that's one way to put it..
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 18-08-2020, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Hier niet aan beginnen vanwege je leeftijd zou wederom een domme keuze zijn, vrind.
Dit. Lekker gaan doen. Het zal wel meevallen met hoe gek dat gevonden wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2020, 18:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hier niet aan beginnen vanwege je leeftijd zou wederom een domme keuze zijn, vrind.



.. "apart". Ja, that's one way to put it..
Wat een rare redenering van hem
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.