Oud 11-05-2006, 19:05
Jumpfrious
Avatar van Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
planckton schreef op 11-05-2006 @ 19:58 :
Ach ja daar is het ook veel makkelijker he
Hahaha, ja je wordt idd makkelijker aangenomen
Advertentie
Oud 11-05-2006, 19:24
Outgrow
Avatar van Outgrow
Outgrow is offline
hello peepz!!

Doesnt any one care about Kristaco's feelings? Being not accepted and all
__________________
Plant A Tree Of Faith And Recieve The Fruits Of The Father
Oud 11-05-2006, 19:31
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Outgrow schreef op 11-05-2006 @ 20:24 :
hello peepz!!

Doesnt any one care about Kristaco's feelings? Being not accepted and all
yeseker, maar dat is eigenlijk al aanbod gekomen .

Maar als we het er toch over hebben; wat ga je dan doen Kristaco, als ik vragen mag?
Oud 11-05-2006, 19:55
planckton
planckton is offline
Citaat:
Outgrow schreef op 11-05-2006 @ 20:24 :
hello peepz!!

Doesnt any one care about Kristaco's feelings? Being not accepted and all
Sorry! Maar.. we gaan er allemaal vanuit dat ze toch nog naar ucu kan
Oud 11-05-2006, 22:02
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
planckton schreef op 11-05-2006 @ 19:58 :
Ach ja daar is het ook veel makkelijker he
Oud 12-05-2006, 06:06
Verwijderd
Citaat:
planckton schreef op 11-05-2006 @ 20:55 :
Sorry! Maar.. we gaan er allemaal vanuit dat ze toch nog naar ucu kan
Mja, inderdaad, er is nog steeds een kans want ik ben in principe wel geschikt verklaard Dus als ineens 15 toegelaten leerlingen besluiten om wat anders te doen Wie weet.. Maar ikheb die kans maar tot vrijwel nul verklaard

Ik ben wel over mijn 'bad feelings' heen nu hoor... Ik heb nooit op UCU gezeten dus ik weet ook niet wat ik mis. Ik ga nu Sociale Geografie en Planologie doen aan de UU en dat wordt vast ook heel leuk
Oud 12-05-2006, 09:48
4
4 is offline
Ja Jumpfrious en Joyceb bedankt voor jullie reactie. Dit is goed om te weten, aangezien ik juist ontzettend theoretisch aangelegd ben. Ik heb gister mijn gehele cijferlijst binnen gekregen en daar haalden mijn practica cijfers het gemiddelde enorm omlaag.
Juist het schrijven van betogen en beschouwingen en het presenteren ligt mij wel, dus dat komt helemaal goed.

En Kristaco echt klote voor je, als ik straks mssn niet wordt toegelaten zou ik echt geen idee hebben wat ik dan moet doen. Het is wel beter dat jij dat wel weet. Heb je trouwens enig idee waarom je niet bent toegelaten?
Oud 12-05-2006, 10:18
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
Outgrow schreef op 11-05-2006 @ 19:22 :
Ey ppl! Ik kom net uit Middelburg... n ook k ben aangenomen!!
Gefeliciteerd!! yay, steeds meer leuke mensen in Middelburg!

En idd - Kristaco, ga jij ze nog vragen waarom je op de wachtlijst bent gezet?
Oud 12-05-2006, 12:13
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
ik sta ook nog op de wachtlijst van UCU en vind het eigenlijk gezegend
Ga door met mijn oude studie en ga volgend jaar ook een nieuwe oppakken. Woon ook al op kamers in Rotterdam en heb echt al mn eigen leventje hier. Dus inderdaad, het is jammer, maar er zijn ook andere mogelijkheden en ik ga me er niet al te druk om maken.
Oud 12-05-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Athena22 schreef op 12-05-2006 @ 11:18 :
Gefeliciteerd!! yay, steeds meer leuke mensen in Middelburg!

En idd - Kristaco, ga jij ze nog vragen waarom je op de wachtlijst bent gezet?
Heb ik al gedaan. Iedereen die op de wachtlijst staat is in principe gewoon geschikt verklaard, maar kan er niet meer bij omdat er teveel geschikte kandidaten zijn. En waarom die anderen dan net wel mochten komen, tja, misschien hadden ze net een streepje voor of waren ze net wat eerder...
Oud 12-05-2006, 15:45
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Outgrow schreef op 08-05-2006 @ 23:37 :
Nou als dat zou is dan kan k wel van t dak springe whehehehe...
En? Nog van het dak gesprongen? Gefeliciteerd iig!
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 12-05-2006, 15:57
emmies
emmies is offline
Hoi iedereen,
ik volg dit forum al een tijdje en ben voor volgend jaar aangenomen bij University College. Ik heb mijn interview op dezelfde dag gehad als Niet Slaan, weet niet of je nog weet wie ik ben, ik was in ieder geval dat meisje uit hilversum.
Ik heb alleen een vraag over volgend jaar, ik wil graag university college combineren met een studentenvereniging, maar weet niet of het echt kan. Als er mensen zijn die op uc zitten en zelf ook lid zijn wil ik vragen hoe die het hebben gedaan met hun aanmeldingstijd en ontgroenen.
Voor de rest wens ik iedereen succes die of naar ucu gaat of naar de roosevelt academy!
groetjes emma
Oud 12-05-2006, 16:49
planckton
planckton is offline
Citaat:
emmies schreef op 12-05-2006 @ 16:57 :
Hoi iedereen,
ik volg dit forum al een tijdje en ben voor volgend jaar aangenomen bij University College. Ik heb mijn interview op dezelfde dag gehad als Niet Slaan, weet niet of je nog weet wie ik ben, ik was in ieder geval dat meisje uit hilversum.
Ik heb alleen een vraag over volgend jaar, ik wil graag university college combineren met een studentenvereniging, maar weet niet of het echt kan. Als er mensen zijn die op uc zitten en zelf ook lid zijn wil ik vragen hoe die het hebben gedaan met hun aanmeldingstijd en ontgroenen.
Voor de rest wens ik iedereen succes die of naar ucu gaat of naar de roosevelt academy!
groetjes emma
Ben je aangenomen voor volgend jaar Spring, of Fall?
Oud 12-05-2006, 18:45
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Hey Emma, was jij niet samen met een jongen ofzo? Jullie kwamen in ieder geval tegelijk binnen gelopen dacht ik. Is hij ook aangenomen? Ik denk dat UCU opzich wel te combineren valt met een studentenvereniging, maar de ontgroening zal misschien wel moeilijk worden. Vanaf de 21e is al intro bij UCU en dat duurt een week, ik neem aan dat studentenvereniging rond dezelfde tijd is...
Oud 12-05-2006, 19:23
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
Wat ik wel weer leuk vind aan RA is dat het iets meer afstand neemt van UU dan UCU... Op bijv de website van UCU staat ook echt het logo van UU en open dagen zijn op hetzelfde moment. Ik vind de Roosevelt Academy iets vrijzinniger, in hoeverre je dat kunt zeggen na een open dag en meelopen

Wat ik wel beetje jammer vind is dat je wel versneld medicijnen kunt doen na UC's maar niet diergeneeskunde (volgens faculteit diergeneeskunde zijn de gesprekken stukgelopen )

eerst ff zorgen dat we door examens heenkomen (het is wel relaxt dat ze bij het conditional offer geen gem neerzetten )
Oud 12-05-2006, 19:59
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Yeti-Boy schreef op 12-05-2006 @ 20:23 :
Wat ik wel weer leuk vind aan RA is dat het iets meer afstand neemt van UU dan UCU... Op bijv de website van UCU staat ook echt het logo van UU en open dagen zijn op hetzelfde moment. Ik vind de Roosevelt Academy iets vrijzinniger, in hoeverre je dat kunt zeggen na een open dag en meelopen

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Omdat ze verder weg zitten van Utrecht heeft UU gewoon wat minder invloed denk ik.

Weet iemand trouwens wat je allemaal moet kopen voor je kamer in Middelburg? Staat er een bed? (want in Utrecht was dat geloof ik wel zo). Staat er een bureau? Dat soort dingen.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 12-05-2006, 20:33
emmies
emmies is offline
ik ben aangenomen voor fall 2006.
ja het klopt ik was inderdaad samen met een vriend maar hij had ook dat wachtlijsten gedoe zoals meerderen hier en is uiteindelijk ook niet aangenomen..
ga jij lid worden van een studentenvereniging?
de uit week van utrecht is van de 14 tot de 19de en daarna idd ontgroening denk ik maar heb al wel gehoord dat er mensen zijn die het doen dus op zich kan het wel... maar de mensen bij ucu vinden het geloof ik niet erg fijn.
Oud 12-05-2006, 23:03
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 12-05-2006 @ 20:59 :
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Omdat ze verder weg zitten van Utrecht heeft UU gewoon wat minder invloed denk ik.

Weet iemand trouwens wat je allemaal moet kopen voor je kamer in Middelburg? Staat er een bed? (want in Utrecht was dat geloof ik wel zo). Staat er een bureau? Dat soort dingen.
Volgens mij staat er wel een bed, een bureau weet ik niet.

Over die verenigingen; volgens mij zijn er ook op de campus van de UCU wel (UCU only-)verenigingen. Lijkt me dat zon vereniging in ieder geval goed te combineren is met je studie.
Oud 13-05-2006, 07:14
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik denk inderdaad dat een echte studentenvereniging moeilijker te combineren is met UCU dan met een 'normale' studie. Ik wil zelf niet bij een vereniging. Lijkt me wel leuk om op UCU ergens bij te gaan, maar het hele ontgroeningsgebeuren en al die shit bij een echte studentenvereniging is niks voor mij
Volgens mij krijgen we in juli (??) meer informatie over de eerste week enzo dus misschien heb je dan een beter idee hoe het met tijden van intro enzo zit ivm die ontgroening.
Oud 13-05-2006, 08:52
Joyceb
Joyceb is offline
Ik ken 1 meisje op UC die bij een vereninging zit. De eerste week was ze er daardoor ook niet, en op zich is dat jammer denk ik. Maar aan de andere kant lijkt ze nu niet veel te missen aan het UC leven, ze is geen outcast oid.
Dus het valt wel te combineren, het is alleen een beetje jammer dat je minder contacten hebt met UC'ers en daar de intro mist.

Maar over het algemeen lijkt het me heel goed om buiten UC ergens lid van te worden, of dat nou een studentenvereninging, een sportclub of een politieke jongeren organisatie, het vergroot je horizon en voorkomt dat je aan op UC blijft kleven. Dat kan ook heel leuk zijn hoor, veel mensen hebben er geen problemen mee immers, maar ik denk dat het erg nuttig is om ook kennis te maken met 'De Wereld Buiten UC'.
Oud 13-05-2006, 09:15
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
Ik weet niet hoe het zit met gewone studentenverenigingen maar ik vond RASA wel relaxt over komen, wat ik zo zag zou ik niet veel missen denk ik. Ook enige studentenvereniging in Middelburg natuurlijk ... Maar in hoeverre verschilt UCSA dan van de 'normale' studentenverenigingen?
Oud 13-05-2006, 09:46
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
Yeti-Boy schreef op 13-05-2006 @ 10:15 :
Ik weet niet hoe het zit met gewone studentenverenigingen maar ik vond RASA wel relaxt over komen, wat ik zo zag zou ik niet veel missen denk ik. Ook enige studentenvereniging in Middelburg natuurlijk ... Maar in hoeverre verschilt UCSA dan van de 'normale' studentenverenigingen?
Het gaat niet zozeer om verschillen of overeenkomsten. Het gaat slechtsom het feit dat het mij best gezond lijkt om niet drie jaar alleen maar op UC te besteden en ook daarbuiten het studentenleven te leren kennen.
Zelf heb ik dat door actief lid te zijn van een PJO, anderen doen dat door een studentenvereniging. Velen zijn aan de andere kant alleen maar op UC, en zitten bij committees enzo. Voor niet-Nederlandssprekend studenten vind ik dat niet zo raar, maar als je toch Nederlands kan is het een beetje zonde je wereld zo klein als UC te maken.

Natuurlijk is het voor de RA studenten wat anders, omdat middelburg niet echt een studentenstad is met een druk studentenleven.
Oud 13-05-2006, 17:48
planckton
planckton is offline
Citaat:
emmies schreef op 12-05-2006 @ 21:33 :
ik ben aangenomen voor fall 2006.
Leuk
Ik ga zelf niet bij een echte studentenvereniging, om dezelfde redenen als Niet Slaan eigenlijk. Maar het lijkt me wel erg leuk om bij een vereniging te gaan, op welk gebied moet ik dan nog even uitzoeken. Het voordeel van een niet-studenten vereniging lijkt me dat je je niet meteen in het begin hoeft aan te melden en dus bij de start van het semester het 'even aan kunt kijken', in hoeverre het te combineren valt.
Oud 15-05-2006, 13:29
Jumpfrious
Avatar van Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 12-05-2006 @ 20:59 :
Weet iemand trouwens wat je allemaal moet kopen voor je kamer in Middelburg? Staat er een bed? (want in Utrecht was dat geloof ik wel zo). Staat er een bureau? Dat soort dingen.
Ligt eraan waar je terecht komt. In het Bagijnhof staat er alleen een bed en in het Roggeveen een bed, een tweepits kookstelletje en een koelkastje. Voor de Vlissingsestraat weet ik niet. De rest van je kamer moet je helemaal zelf inrichten, maar dat vond ik juist leuk, lekker spulletjes zoeken enzo...
Er zou ooit weleens iets geregeld worden voor de buitenlandse studenten dat zij een ingerichte kamer zouden krijgen van Woongoed, maar daar is nog niks van terecht gekomen geloof ik.

Qua studentenverenigingen heb je in Middelburg inderdaad alleen de RASA, maar daar valt heel veel onder. Muziek, kunst, toneel, sport, feesten, politiek, debat, etc. Het enige wat ik eigenlijk heel jammer vind is dat de twee barnights op dinsdag en donderdag alleen toegankelijk zijn voor RA studenten, dus je ontmoet nooit nieuwe mensen van bijvoorbeeld de Hogeschool Zeeland (waarvan er ook een aantal in Middelburg op kamers zitten). Maar ik ga binnenkort Vlissingen zelf eens even checken, aangezien daar veel van de HZ op kamers zitten en uitgaan, wat ook vrij gezellig schijnt te zijn...
Oud 15-05-2006, 14:05
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Jumpfrious schreef op 15-05-2006 @ 14:29 :
Ligt eraan waar je terecht komt. In het Bagijnhof staat er alleen een bed en in het Roggeveen een bed, een tweepits kookstelletje en een koelkastje. Voor de Vlissingsestraat weet ik niet. De rest van je kamer moet je helemaal zelf inrichten, maar dat vond ik juist leuk, lekker spulletjes zoeken enzo...
Precies, hoe minder er staat, hoe beter vind ik (op gordijnen en vloerbedekking enzo na dan).
Oud 15-05-2006, 14:23
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Jumpfrious schreef op 15-05-2006 @ 14:29 :
Ligt eraan waar je terecht komt. In het Bagijnhof staat er alleen een bed en in het Roggeveen een bed, een tweepits kookstelletje en een koelkastje. Voor de Vlissingsestraat weet ik niet. De rest van je kamer moet je helemaal zelf inrichten, maar dat vond ik juist leuk, lekker spulletjes zoeken enzo...
Er zou ooit weleens iets geregeld worden voor de buitenlandse studenten dat zij een ingerichte kamer zouden krijgen van Woongoed, maar daar is nog niks van terecht gekomen geloof ik.

Okay dan. Het lijkt me ook erg leuk om een kamer in te richten, ben al druk in Ikea-folders aan het bladeren enzo.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 15-05-2006, 14:53
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Mijn probleem is juist dat ik al teveel spullen heb. Ik woon al een jaar op kamers en heb dus al een bureau, 2p bed, inrichting, alles Maarja, ik heb het nagevraagd en je kan dat spul van UCU er gewoon uit gooien als je het niet nodig hebt.
Oud 15-05-2006, 14:55
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Ik heb ook al best veel spullen eigenlijk. Ik krijg heel veel van mensen, maar vaak is het troep. Zo van "Ja, de steel van deze pan zit een beetje los, maar verder is ie nog goed hoor". Hahaha ach ja.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 15-05-2006, 14:57
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 15-05-2006 @ 15:23 :
Okay dan. Het lijkt me ook erg leuk om een kamer in te richten, ben al druk in Ikea-folders aan het bladeren enzo.
Haha, ik ook! Mijn omgeving is zo mogelijk nog enthousiaster dan ik - er staat nu een doos in mijn kamer vol met spulletjes die vrienden, familie etc blij is komen brengen ("Voor op je kamer straks!").

Wat vinden jullie leuker: een zelfstandige woonruimte (dus inclusief keukentje en badkamer) of een unit?
Oud 15-05-2006, 15:13
planckton
planckton is offline
Ik heb een keer een foto van een kamer in een foldertje van UCU zien staan, en daar waren van die afschuwelijke groen-geel-oranje geblokte gordijnen, hoop dat ze die vervangen hebben ondertussen..
Verder vind ik het best jammer dat er al zoveel meubels in die kamer staan, ik had het leuk gevonden om echt mn eigen kamertje in te richten. Hopelijk zijn de meubels die erin staan een beetje 'naturel', zodat er niet gelijk een stijl aan je kamer gegeven wordt (tien tegen een dat t niet jouw stijl is..)
Oud 15-05-2006, 15:16
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Anders kan je het bed altijd nog eruit gooien en je eigen er neerzetten.
Oud 15-05-2006, 15:37
planckton
planckton is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 15-05-2006 @ 16:16 :
Anders kan je het bed altijd nog eruit gooien en je eigen er neerzetten.
Ik heb enorm lelijk kraakbed
Oud 15-05-2006, 15:48
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
planckton schreef op 15-05-2006 @ 16:37 :
Ik heb enorm lelijk kraakbed
Laat je eigen bed anders thuis, juist dingen als een bureau en klerenkast geven een bepaalde stijl aan je kamer; dat is misschien leuk om mee te nemen naar UCU.
Oud 15-05-2006, 16:06
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Hebben jullie trouwens geen kamers bekeken tijden de open dag? Ik vond het meubilair wat ik toen gezien heb best leuk, lekker basic en niet lelijk.
Oud 15-05-2006, 16:11
Outgrow
Avatar van Outgrow
Outgrow is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 12-05-2006 @ 16:45 :
En? Nog van het dak gesprongen? Gefeliciteerd iig!
whehehe, nie meer... k ben maar gaan rond renne als de dorpsgek whehehe
__________________
Plant A Tree Of Faith And Recieve The Fruits Of The Father
Oud 15-05-2006, 17:45
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Athena22 schreef op 15-05-2006 @ 15:57 :

Wat vinden jullie leuker: een zelfstandige woonruimte (dus inclusief keukentje en badkamer) of een unit?
Ik zou denk ik voor een unit gaan. Het lijkt mij gewoon veel gezelliger en het komt het meest in de buurt bij het idee dat ik altijd gehad heb van 'op kamers gaan'. Ik hoop ook dat ik daar terecht kom...ben benieuwd hoe de kamers straks verdeeld gaan worden.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 16-05-2006, 08:21
Jumpfrious
Avatar van Jumpfrious
Jumpfrious is offline
De gordijnen in het Roggeveen zijn trouwens blauw en er ligt rood linoleum. In het Bagijnhof zijn de gordijnen geloof ik rood met geel/orangje linoleum als ik het goed heb.

Doet iedereen trouwens mee met de introductie-week? Ik ga eens even kijken of ik een plaatsje kan krijgen om mee te helpen. Lijkt me wel lachen...
Oud 16-05-2006, 08:59
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Ik doe zeker mee met de introductie-week, lijkt me erg leuk! Het is wel fijn als je alvast wat mensen kent. Wat wordt er allemaal georganiseerd eigenlijk?
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 16-05-2006, 11:14
Jumpfrious
Avatar van Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Is nog niet zeker wat er allemaal gaat gebeuren tijdens de intro-week. Maar waarschijnlijk staan er een BBQ, kroegentocht, feesten en een sportdag gepland. Verder zal de verplichte rondleiding door de bibliotheek ook wel weer op het programma staan. Ik had verder tijdens de introductie week nog een paar lezingen met uitleg over RA, RASA en over hoe je sommige dingen het best aan kan pakken. Verder ontmoet je je tutor, waarmee je een aantal meetings hebt (zowel met je tutorgroup als individueel). En eens even denken, we hadden ook nog een soort vossenjacht, waarbij we foto's moesten maken van verschillende gebouwen, gebeurtenissen of acties (zoals met je groepje voor het stadhuis, een vliegtuig in de lucht, 2 groepsleden zoenend, enz). Dat was wel heel melig. En verder ga je bijvoorbeeld bij je papa's/mama's eten (dat zijn je begeleiders).

Maar wat er dus precies op het programma staat dit jaar weet ik niet. Zal binnenkort eens even informeren.
Oud 16-05-2006, 14:29
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
Ik doe ook cker mee aan de freshers week gaat best leuk worden zo te horen!
Oud 16-05-2006, 18:49
planckton
planckton is offline
Lijkt leuk, die introductie daar op RA En UCU, weet iemand hoe die week er uit gaat zien?
Oud 16-05-2006, 20:11
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
planckton schreef op 16-05-2006 @ 19:49 :
Lijkt leuk, die introductie daar op RA En UCU, weet iemand hoe die week er uit gaat zien?
Verrassend genoeg.. in grote lijnen zoals Jumpfrious het zojuist omschreef =)
Oud 16-05-2006, 20:16
ickeicke
ickeicke is offline
Mja, dat is echt het standaard programma voor uni-intros, althans "BBQ, kroegentocht, feesten en een sportdag gepland".
Oud 16-05-2006, 20:20
Jumpfrious
Avatar van Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Hahaha, inderdaad, maar het is in ieder geval wel super leuk. Heb net trouwens een mailtje gestuurd om me op te geven als "Mommy" tijdens de introweek. Hopelijk zijn er niet teveel aanmeldingen, maar anders help ik waarschijnlijk wel met de sportdag enzo. Rond 19 Augustus wordt het officiële programma voor de RASA-intro bekend gemaakt voor de Mommies en Daddies.
Oud 16-05-2006, 20:24
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Jumpfrious schreef op 16-05-2006 @ 21:20 :
Rond 19 Augustus wordt het officiële programma voor de RASA-intro bekend gemaakt voor de Mommies en Daddies.
Dan pas :/ ?
Oud 16-05-2006, 20:43
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 16-05-2006 @ 21:24 :
Dan pas :/ ?
Ja, maar voor ons is het denk ik toch de bedoeling dat het een verrassing is. Toch? Ik heb er iig wel zin in!
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 16-05-2006, 20:44
Athena22
Athena22 is offline
Vrij laat idd, maar echt veel anders dan vorig jaar zal het vast niet zijn toch?

Zouden we de sleutel tijdens de introductieweek krijgen of ervoor?
Oud 16-05-2006, 21:12
Jumpfrious
Avatar van Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Ik kreeg de sleutel anderhalve week voor de intro-week. Maar weet niet hoe dat dit jaar zit, zal wel ongeveer hetzelfde zijn. Tijdens de intro-week kregen we de eerste dag (toen je je moest melden) een programma-boekje. Maar aangezien ik al een week op de campus rondwandelde (engelse cursus) wist ik al vrij veel van het programma van 2e jaars. Maar is wel ongeveer een verrassing (voor zover een intro-week een verrassing kan zijn).
Oud 16-05-2006, 21:53
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Athena22 schreef op 16-05-2006 @ 21:44 :
Zouden we de sleutel tijdens de introductieweek krijgen of ervoor?
Tijdens de introductieweek lijkt me zowieso vrij onmogelijk, aangezien verhuizen + introductie meestal niet echt samen gaan, maar dit heeft Jumpfrious dus dus ook al bevestigd .
Oud 16-05-2006, 22:43
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 16-05-2006 @ 22:53 :
Tijdens de introductieweek lijkt me zowieso vrij onmogelijk, aangezien verhuizen + introductie meestal niet echt samen gaan, maar dit heeft Jumpfrious dus dus ook al bevestigd .
Op UC gaat het wel zo. Althans wat betreft vorig jaar: dag 1 is verhuizen, en de middag is de eerste informelere get together met de family, en de volgende dag begint de intro echt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #11
jennlalafer
242 21-01-2020 14:30
Studeren University College #8
MizZoo
500 21-03-2011 22:50
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Studeren University College #4
CoolJessy
500 29-06-2007 14:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.