Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2008, 13:48
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Hee iedereen!

Ik heb wat vraagjes voor de mensen die naar RA gaan.

1. Hoe zit een gemiddelde schooldag eruit?
2. Hoe lang duren de lessen?
3. En is het zo, omdat je meerdere vakken kiest, je ook minder diep op de stof ingaat?

Alvast bedankt.
1: tja, dat verschilt gigantisch van persoon tot persoon natuurlijk. Hoeveel doet iemand aan sport, hoeveel tijd besteed iemand aan studie, hoe vaak gaat iemand uit, hoe vaak doet iemand boodschappen, eet iemand samen met anderen, etc.
En dan verschilt het nog veel van dag tot dag en week tot week. Op dinsdag gaan veel mensen uit, op woensdag hebben de meesten geen les en in de eerste paar weken zullen mensen meer uit gaan en minder studeren dan in de laatste paar weken. Enige zekerheid is dat je per week 16 uur les hebt, meestal dus ma, di, do en vrij 4 uur. Als je bang bent dat iemand van 's morgens 8.00 tot 's avonds 23.00 non-stop zit te blokken dan kan ik je geruststellen: je hebt heus nog wel genoeg tijd voor leuke dingen en ontspanning.

2: Je doet 4 vakken en je hebt voor ieder vak 2 keer 2 uur les per week. Tussen die twee uur zit 10 minuten pauze ofzo.

3:Tot op zekere hoogte wel natuurlijk. Iemand die aan een andere uni 180 ECTS (3 jaar) alleen maar economie gestudeerd heeft is ongetwijfeld dieper op de stof in gegaan dan een UC student die binnen die 180 ECTS ook een vreemde taal en wat geschiedenis en biologie heeft gedaan bijvoorbeeld. Een Master opleiding zal dan dus voor de diepgang zorgen.
Advertentie
Oud 09-03-2008, 11:51
harpje
harpje is offline
Citaat:
Ik heb een mailtje gestuurd naar de UCU omdat ik nog niets gehoord had en dit was het antwoord:

Your file has gone to one of the readers. But please be patient with our selection procedure. Since we have many applicants, it will take longer than you‘d like. I expect you will hear back from us some time in March. We apologize for any inconvenience this may cause. Please keep checking your email.

Ze lijken niet echt gelukkig dat ik een mail gestuurd heb maar aan de andere kant hebben zij een maand later nog niets van zich laten horen. Hoop dat ik nu m'n kansen niet verpest heb...
Ik heb ook nog niets gehoord! Ze hebben mijn aanmeldingsformulier 15 december ontvangen dus ik ben waarschijnlijk een van de laatsten, maar ik begin langzamerhand toch wel een beetje bang te worden dat ze mijn formulier kwijt zijn geraakt!
Oud 10-03-2008, 11:40
Pascalle-89
Pascalle-89 is offline
Die van mij hebben ze ook op de 15e ontvangen. Liggen ze waarschijnlijk op dezelfde stapel stoffig te worden op een vergeten bureau
Er zit niets anders op dan wachten. Al is het eerlijk gezegd wel een opluchting als andere mensen ook nog niks gehoord hebben want dan ben ik in elk geval nog niet definitief afgekeurd.
Oud 10-03-2008, 21:09
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
Zoo.. ik heb net dit forum gevonden,
ik moet overmorgen (woensdag de 12e) op gesprek, wordt wel spannend..
Iemand nog tips?
Oud 10-03-2008, 21:52
HannahLM
Avatar van HannahLM
HannahLM is offline
Citaat:
Zoo.. ik heb net dit forum gevonden,
ik moet overmorgen (woensdag de 12e) op gesprek, wordt wel spannend..
Iemand nog tips?
ik heb vrijdag mn interview!! spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

xx
Oud 10-03-2008, 22:03
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
jaa.. Dat is ook al snel, ik zal woensdag laten weten hoe het ging en als je wilt kan ik dan wel wat tips geven? Ik heb all een beetje spanning maar ik heb er toch ook wel zin in!
Oud 10-03-2008, 22:12
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
nog een toevoeging: ik heb mijn interview met Catherine Bohmig
Oud 11-03-2008, 07:10
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
nog een toevoeging: ik heb mijn interview met Catherine Bohmig
Christine Böhmig Dat is mijn tutor, die is echt heel aardig! Ik denk niet dat ze veel moeilijke vragen zal stellen
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Oud 11-03-2008, 10:30
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
Citaat:
Christine Böhmig Dat is mijn tutor, die is echt heel aardig! Ik denk niet dat ze veel moeilijke vragen zal stellen
Wauw dat is goed nieuws dan! Het is inderdaad Christine, had er eventjes overheen gelezen..
Nog 1 dag.. Ik ben al wel een beetje zenuwachtig, maar toch heb ik er op de een of andere manier ook wel zin in!

Laatst gewijzigd op 11-03-2008 om 19:43.
Oud 11-03-2008, 12:10
Joyceb
Joyceb is offline
Christine is mijn thesis begeleider, het gaat een leuk interview worden, lijkt me! Ze is een medisch antropologe met een achtergrond in verpleegkunde, dus als je ook interesse in die richting hebt, dan wordt het al helemaal een leuk gesprek! (Anders ook hoor, ik vind het alleen persoonlijk altijd erg leuk om met haar over dit soort dingen te praten)

Succes!
Oud 11-03-2008, 15:23
Mike-ik
Mike-ik is offline
Ik had niet verwacht dat ze mij nog zouden uitnodigen voor een gesprek Maar ik moet de 21e !

Kent iemand hier 'Witte, F'?
Ben nu al zenuwachtig! (Hoe) hebben jullie je voorbereid op het gesprek?
Oud 12-03-2008, 10:19
LordFive
Avatar van LordFive
LordFive is offline
Ik ken '' Witte, F''. Hij heeft mij geinterviewed. Hij is kwam heel aardig over op mij(op de telefoon). Ik zou je aanraden om gewoon rustig te blijven en het gesprek gaande te houden, maar niet langdradig te worden.
__________________
Pentacular balance
Oud 12-03-2008, 13:18
Mike-ik
Mike-ik is offline
Oke thanks

Er staat ook 1 heel uur voor het gesprek. Duurt het echt zo lang? Of trekken ze gewoon een uur uit zodat ze de tijd hebben?
Oud 12-03-2008, 16:04
Kag
Kag is offline
Citaat:
Christine Böhmig Dat is mijn tutor, die is echt heel aardig! Ik denk niet dat ze veel moeilijke vragen zal stellen
Huh, grappig, die was bij ons op school om over malaria te vertellen want wij deden een project over malaria in Ghana en zij had daar gewerkt.

Volgens mij stellen ze het op prijs als je tijdens het interview overgeeft.
Oud 12-03-2008, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij stellen ze het op prijs als je tijdens het interview overgeeft.
lekker das gezellig praten dan
Oud 12-03-2008, 17:29
m-24
Avatar van m-24
m-24 is offline
Zoo... ik zal eens even verslag uitbrengen!

Ik had dus vandaag mijn interview om half 2 met Christine Böhmig.
Ik was extra vroeg vertrokken om problemen en vertraging met treinen te voorkomen (die wind!), maar zoals verwacht, als je ergens rekening mee houd gebeurt er niks.
Ik was dus ruim op tijd op de campus en nadat ik een kopje koffie had gedronken in de Dining hall, had ik me om 1 uur gemeld bij de 'receptie'. Böhmig was nog lekker aan het lunchen dus ik moest nog een half uurtje wachten in de wachtkamer.
Maar toen, het gesprek zelf!
Het ging naar mijn idee redelijk goed, ik werd gelijk gerust gesteld en ze stelde geen moeilijke vragen. Het gesprek ging over mijn hobbies, waarom ik iets toevoeg aan de campus, waarom ik internationaal ben, wat ik erna wilde gaan doen, waarom ik het zo graag wil, over mijn pws, Amerika en dat soort dingen.. Eigenlijk was het gewoon een gesprek dat je voert met iemand op een verjaardag maar dan van wat hoger niveau, het was eigenlijk gewoon best gezellig! Met het engels ging het wel redelijk, ik hakkelde voor mijn gevoel veels te veel en kwam soms niet helemaal uit mijn woorden, maarja dat zullen de zenuwen wel zijn
Terugreis was wel een drama...

Groetjes en succes iedereen!
Maik

Laatst gewijzigd op 12-03-2008 om 17:31. Reden: Toevoegingen
Oud 13-03-2008, 16:00
ebbing
Avatar van ebbing
ebbing is offline
Citaat:
We are surely in the same boat . Ik had ook een mail gestuurd over de "application process" (omdat ik in het buitenland woon) en ze stuurden mij het zelfde mailtje.

Hopelijk horen we wel iets best gauw . Ik had binnen 8 dagen van UCM gehoord dat ik voor een interview mag komen.

Maar 0.8% halen mijn cijfers in de International Baccalaureate systeem, in andere woorden: cijfers is niet alles.

hoeveel IB punten heeft u gehaald?
Oud 13-03-2008, 19:35
HannahLM
Avatar van HannahLM
HannahLM is offline
aaahh ik heb morgen mn interview!! spannend!!!! nog tips iemand? speciale vragen waar ik voor moet uitkijken?
Oud 13-03-2008, 20:07
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
aaahh ik heb morgen mn interview!! spannend!!!! nog tips iemand? speciale vragen waar ik voor moet uitkijken?
Tips:
Trek iets aan waar je je lekker bij voelt, zorg dat je je brief goed kent en elke zin kunt verdedigen. Mocht je vinden dat het gesprek niet lekker loopt (qua onderwerp), probeer het dan een beetje in de richting te praten waarover jij wel veel weet te vertellen. Je moet gewoon relaxed zijn, en bedenk dat de meeste interviewers erg aardig zijn en gewoon een leuk gesprek willen. Mijn interviewer was tenminste erg aardig.
Denk dat je zelf ook niet zo uit de hoogte moet overkomen (zo van: Kijk mij nou, ik ben slim ), want anders kan het meer een discussie worden dan een interview.

En het gesprek is zeker niet het belangrijkste van de wereld, je komt uiteindelijk toch wel terecht waar je terecht wilt komen.

Oja en vertrek op tijd.

Nu weer lekker verder met studeren
__________________
Neti gaat studeren <3

Laatst gewijzigd op 13-03-2008 om 20:08. Reden: M'n nederlands gaat achteruit :(
Oud 13-03-2008, 21:58
HannahLM
Avatar van HannahLM
HannahLM is offline
Citaat:
Tips:
Trek iets aan waar je je lekker bij voelt, zorg dat je je brief goed kent en elke zin kunt verdedigen. Mocht je vinden dat het gesprek niet lekker loopt (qua onderwerp), probeer het dan een beetje in de richting te praten waarover jij wel veel weet te vertellen. Je moet gewoon relaxed zijn, en bedenk dat de meeste interviewers erg aardig zijn en gewoon een leuk gesprek willen. Mijn interviewer was tenminste erg aardig.
Denk dat je zelf ook niet zo uit de hoogte moet overkomen (zo van: Kijk mij nou, ik ben slim ), want anders kan het meer een discussie worden dan een interview.

En het gesprek is zeker niet het belangrijkste van de wereld, je komt uiteindelijk toch wel terecht waar je terecht wilt komen.

Oja en vertrek op tijd.

Nu weer lekker verder met studeren
merci bien! succes met studeren meneer Blom is mijn interviewer.. vast een aardige man. Hij heeft een boek geschreven over Greek Rhetoric... dus discuseren zal hij vast erg leuk vinden inderdaad
Oud 14-03-2008, 03:38
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
Ik had niet verwacht dat ze mij nog zouden uitnodigen voor een gesprek Maar ik moet de 21e !

Kent iemand hier 'Witte, F'?
Ben nu al zenuwachtig! (Hoe) hebben jullie je voorbereid op het gesprek?
Frank Witte, hij is geniaal! Heb hem nu al voor het tweede semester achter elkaar voor verschillende natuurkunde-vakken. Als je bij hem wil scoren moet je over Star Wars praten (is hij helemaal aan verslaafd), quote iets uit Star Wars tussen neus en lippen door ofzo
Hij is overigens ook heel aardig, en vindt alles dat hij hoort interessant.. bovendien heeft hij tot nu toe iedere vraag die hem in de les gesteld werd kunnen beantwoorden
Oud 14-03-2008, 16:14
DMH
DMH is offline
Ik heb vandaag eindelijk wat gehoord van UCU! Ik heb over twee weken een interview met 'Post - Nievelstein, P.F.E.M. Kent iemand die?
Oud 14-03-2008, 16:43
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Patricia Post-Nievelstein.. ik ken haar alleen via mail, omdat ik wat dingen via haar moet regelen (ze coördineert de lab courses - het practicum voor de bètavakken). Ze is ook de tutor van een goede vriend van me, ze schijnt redelijk strikt te zijn met allerlei regels, maar ze kan wel veel dingen voor elkaar krijgen.
Oud 15-03-2008, 20:34
Joyceb
Joyceb is offline
Patricia is mijn tutor en ik kan het erg goed met haar vinden. Het wordt een leuk gesprek, lijkt me. Zorg dat je goed voorbereid bent en ik vermoed dat ze in zal gaan op je brief (ze is namelijk erg georganiseerd en dit soort dingen kan ze goed van tevoren voorbereiden en over nadenken). Verder, laat zien dat je echt veel passie/interesse hebt voor je field of interest, omdat ze dat ook erg belangrijk vind! Succes alvast, het wordt waarschijnlijk een erg leuk gesprek!

(en ja, als tutor is ze ideaal, zeker als life sciences major omdat ze van alles op de hoogte is en alles inderdaad voor elkaar lijkt te krijgen!)
Oud 16-03-2008, 13:05
harpje
harpje is offline
Ik mijn application forms al gestuurd, en nu wacht ik nog op een interview. Maar hoe moet je je eigenlijk aanmelden bij Studielink voor UCU? Via Liberal Arts & Sciences? Maar moet dat dan voordat je weet dat je bent toegelaten of erna? Want stel, je wordt niet toegelaten, weten ze dat dan bij Studielink ook? of moet ik van studielink dan ineens de nederlandse versie volgen?
Oud 16-03-2008, 14:08
Verwijderd
Wat is studielink? Bedoel je ib-groep? Je kan je gewoon nu al inschrijven voor Liberal Arts & Sciences, en als je dan toch wat anders gaat doen kan je het nog tot september of zo veranderen
Oud 16-03-2008, 15:53
Verwijderd
idd wat eerst bij de ib-groep moest, kan je nu via studielink doen, maar via ib-groep kan t ook nog denk ik. ik heb mailtje naar studielink gestuurd, die stuurden me door naar de ib-groep en dan via digi-D enzo
Oud 16-03-2008, 16:36
joram
joram is offline
Je moet even op deze link kijken, daar staat dat je je niet via studielink aan moet melden voor UCU en RA.
http://www.bachelor.uu.nl/index.cfm/...661F/index.cfm

Ik heb me gewoon bij de ib-groep apart aangemeld met DigiD om studiefinanciering aan te vragen.
Oud 16-03-2008, 17:06
essygal1990
essygal1990 is offline
Is er nog iemand die nog niks van UCU heeft gehoord?

Ik vind het echt onprofessioneel dat ze zo lang niks van zich hebben laten horen.
Oud 16-03-2008, 17:20
HannahLM
Avatar van HannahLM
HannahLM is offline
Hoi iedereen!

Ik had vrijdag mijn interview met meneer Bons! Het ging best goed denk ik.. het was eigenlijk gewoon een soort gesprek naar aanleiding van zijn vragen. De meeste vragen die hij stelde waren redelijk standaard, over internationaliteit en de school zelf en wat ik wil doen later en wat ik buiten school om doe en campus life etc.. en er was 1 vraag die hij vroeg waar ik een beetje vastliep, namelijk: Wat als je iemand kon ontmoeten, maakt niet uit of hij/zij levend of dood is, mag ook God zijn etc., wie zou je dan ontmoeten? Uiteindelijk heb ik maar een paar filosofen opgenoemd maar het was een vraag waar ik me zeker niet op had voorbereid

Verder was het gewoon heel rustig, het duurde 40min ongeveer.. het duurt nu ongeveer 4 weken voordat ik weet of ik aangenomen ben! NOG MEER WACHTEN AAH

Iedereen succes met de interviews! Vooral niet stressen want het is niet heel moeilijk.. gewoon de motivatiebrief kunnen uitleggen en verder gewoon voorbereiden op de standaard vragen..!
Oud 16-03-2008, 20:24
jelle96
jelle96 is offline
Je bent niet de enige hoor, ik heb ook nog niets gehoord Ik hoorde dat er problemen waren geweest met een van de 'readers' maar dat de mensen die nog niets gehoord hadden waarschijnlijk komende week bericht zouden krijgen
Voor de mensen die al uitgenodigd zijn: succes
Oud 18-03-2008, 13:32
JuliaDream
JuliaDream is offline
Citaat:
Is er nog iemand die nog niks van UCU heeft gehoord?

Ik vind het echt onprofessioneel dat ze zo lang niks van zich hebben laten horen.
Het komt zeker onprofessioneel over, ik heb ook nog niets gehoord.
Oud 18-03-2008, 14:32
essygal1990
essygal1990 is offline
Citaat:
Het komt zeker onprofessioneel over, ik heb ook nog niets gehoord.
Voor een universiteit die niet te vergelijken is met Oxbridge, LSE, MIT etc., is het veel te onprofessioneel. LSE heeft wel 15,000 aanmeldingen per jaar en ik zal zeker volgende week weten of ik ben geaccepteerd of niet, UCU maar 1,000 maximum.

Dit duurt veel te lang... .... ....
Oud 18-03-2008, 14:49
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
Voor een universiteit die niet te vergelijken is met Oxbridge, LSE, MIT etc., is het veel te onprofessioneel. LSE heeft wel 15,000 aanmeldingen per jaar en ik zal zeker volgende week weten of ik ben geaccepteerd of niet, UCU maar 1,000 maximum.

Dit duurt veel te lang... .... ....
Je geeft zelf al aan dat UCU niet te vergelijken is met Engelse en Amerikaanse topuniversiteiten; dat moet je dan ook niet zomaar doen. Als je het dan wel doet, hou dan ook even rekening met iets meer relevante zaken dan alleen het aantal aanmeldingen:
LSE heeft 15.000 aanmeldingen en heeft bijna 4000 undergraduates, UCU heeft zo'n 1000 aanmeldingen en heeft minder dan 800 undergraduates.
LSE is dus veel groter, daarbij kan je een professionelere organisatie verwachten, met medewerkers die alleen maar met de applications bezig zijn. Verder is het budget van buitenlandse topuniversiteiten veel hoger, mede omdat ze zelf hun collegegeld mogen bepalen. UCU is voor het collegegeld gebonden aan de Nederlandse wetgeving, zolang ze een gesubsidieerde universiteit (en dus voor de meeste mensen betaalbaar) willen blijven. In het normale budget voor universiteiten in Nederland is alleen geld beschikbaar voor een secretaris/esse die de formulieren verwerkt en in het archief stopt, terwijl op UCU daar bovenop alle brieven nauwkeurig gelezen en beoordeeld moeten worden, en daar komen dan nog interviews door dure medewerkers (de docenten) bij.

Ik ben het met je eens dat de toelatingsprocedure niet heel professioneel verloopt, maar je moet niet zo over één nacht ijs gaan bij een vergelijking.
Oud 18-03-2008, 17:13
essygal1990
essygal1990 is offline
Citaat:
Je geeft zelf al aan dat UCU niet te vergelijken is met Engelse en Amerikaanse topuniversiteiten; dat moet je dan ook niet zomaar doen. Als je het dan wel doet, hou dan ook even rekening met iets meer relevante zaken dan alleen het aantal aanmeldingen:
LSE heeft 15.000 aanmeldingen en heeft bijna 4000 undergraduates, UCU heeft zo'n 1000 aanmeldingen en heeft minder dan 800 undergraduates.
LSE is dus veel groter, daarbij kan je een professionelere organisatie verwachten, met medewerkers die alleen maar met de applications bezig zijn. Verder is het budget van buitenlandse topuniversiteiten veel hoger, mede omdat ze zelf hun collegegeld mogen bepalen. UCU is voor het collegegeld gebonden aan de Nederlandse wetgeving, zolang ze een gesubsidieerde universiteit (en dus voor de meeste mensen betaalbaar) willen blijven. In het normale budget voor universiteiten in Nederland is alleen geld beschikbaar voor een secretaris/esse die de formulieren verwerkt en in het archief stopt, terwijl op UCU daar bovenop alle brieven nauwkeurig gelezen en beoordeeld moeten worden, en daar komen dan nog interviews door dure medewerkers (de docenten) bij.

Ik ben het met je eens dat de toelatingsprocedure niet heel professioneel verloopt, maar je moet niet zo over één nacht ijs gaan bij een vergelijking.
LSE heeft eigenlijk 15,000 aanmeldingen per jaar en maar 1,200 worden er gekozen: 1 op de 125 studenten worden gekozen, terwijl dat bij UCU 1 op de 3 is. Maar ik geef je helemaal gelijk, en het was niet mijn bedoeling om vervelend over te komen .

Ik ben gewoon een beetje gestressed. In Engeland verwachten ze dat je binnen 14 dagen een antwoord geeft op je universiteiten (een firm en insurance kiezen namelijk), en ik weet niet hoe ik dat moet doen als ik nog wacht op UCU.
Oud 18-03-2008, 17:42
Verwijderd
je moet ook es voor jezelf een keuze maken, je kan t niet uit blijven stellen toch? kies dan óf UCU óf buitenland, moeilijk, maar t zal wel moeten
Oud 18-03-2008, 18:30
essygal1990
essygal1990 is offline
Citaat:
je moet ook es voor jezelf een keuze maken, je kan t niet uit blijven stellen toch? kies dan óf UCU óf buitenland, moeilijk, maar t zal wel moeten
Ja precies

Thanks, it is going to be a tough choice to make!
Oud 19-03-2008, 08:37
wattenstaaf
wattenstaaf is offline
tenzij je bij beide niet aangenomen wordt
Oud 19-03-2008, 14:48
Verwijderd
dan kan je nog vrijetijdswetenschappen aan de uva gaan studeren
Oud 19-03-2008, 15:09
Chocolademelk
Chocolademelk is offline
Ik zit heel erg te twijfelen wat ik na mijn VWO zal gaan doen.. En University College leek mij wel aardig Maar waarom hebben jullie gekozen voor UC en niet voor een 'normale' opleiding?

- Internationaal geörienteerd
- Hoog aangeschreven/goed onderwijs
- Je wordt breder opgeleid
- Kleinschaligheid
- Campus?


Waarom hebben jullie voor UC gekozen? 1 van deze redenen of om een heel andere reden
Oud 19-03-2008, 18:00
Verwijderd
campus is belangrijk voor mij, gezellig enzo, op kamers, maar toch niet alleen op jezelf. Kleinschalig is wel handig, en natuurlijk speelt het hoog aangeschreven ook wel mee
Oud 20-03-2008, 07:52
joram
joram is offline
Bij mij was veruit de belangrijkste rede om mij aan de melden voor een University College dat het onderwijs er veel breder is. Ik wil me verdiepen in meerdere dingen en dat kan daar gewoon. De rest van die punten is ook erg mooi meegenomen maar dat was toch iets minder belangrijk voor mij


Trouwens voor de mensen die nog naar RA zouden willen, de deadline is verschoven naar 30 mei. Tijd genoeg dus

Laatst gewijzigd op 20-03-2008 om 07:58.
Oud 20-03-2008, 11:27
Renée89
Renée89 is offline
To: August Snow
Hey, ik zal even proberen wat antwoorden te geven op je vragen:
1) Normaal gesproken heb je op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag 2 lessen. Op woensdag heb je (als het goed is) vrij, tenzij je een vak kiest dat alleen op woensdag gegeven kan worden. Normaal gesproken zit je dus zo'n 4 uur per dag in de les.
2) De lessen duren per keer dus 2 uur, maar na 1 uur krijg je een pauze van 5 minuten.
3) Ik denk niet dat je kunt zeggen dat je minder diep op de stof ingaat: je kiest 4 vakken, en de leraren eisen toch wel dat je je compleet inzet voor deze vakken. Naast de 4 lesuren die je hebt willen ze dat je 10 uur (per vak) besteedt aan voorbereiding, essays en presentaties enzo. Het is waar dat je bijvoorbeeld niet alleen op economie gericht bent, omdat je nog 3 andere vakken hebt, maar ga er maar vanuit dat je een heel hoop voor dit ene vak zult moeten doen. Je raakt zo dus breder georienteerd, wat denk ik best een voordel is
Oud 20-03-2008, 12:28
essygal1990
essygal1990 is offline
Citaat:
tenzij je bij beide niet aangenomen wordt
Ik ben al aangenomen by drie universiteiten, dus dat zie ik niet echt als een probleem.
Oud 20-03-2008, 17:02
JuliaDream
JuliaDream is offline
Yes finally een uitnodiging voor een interview, 08/04 !

Mijn interviewster is Counihan, M.E. , welke UCUer kent haar?
Oud 21-03-2008, 09:53
Pascalle-89
Pascalle-89 is offline
JEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!!!!!!!
Ook uitgenodigd, ook een interview met Counihan.
Iemand enig idee wie dat is?
Oud 21-03-2008, 12:31
Verwijderd
blijkbaar de traagste op UCU
Oud 21-03-2008, 12:53
harpje
harpje is offline
Citaat:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!!!!!!!
Ook uitgenodigd, ook een interview met Counihan.
Iemand enig idee wie dat is?
Volgens mijn grote vriend Google doet ze iets in de psychologie
Oud 21-03-2008, 13:18
Pascalle-89
Pascalle-89 is offline
Ja, daar lijkt het inderdaad op. Als ik haar opzoek krijg ik alleen te zien dat ze bij de uva werkt. Toen ik mijn mailtje kreeg heb ik meteen honderd keer naar het adres gekeken om er zeker van te zijn dat het inderdaad een mailtje was van de UCU (zou niet weten waarvan anders) voordat ik op een neer begon te springen. Er staat alleen maar uu.nl en nergens ucu maar het is vast wel goed.
Er staat trouwens niks achter room. Iemand enig idee waar ik dan moet zijn?
Ik ben trouwens 14 april om 11.30
Is er nog iemand om die tijd?
Oud 21-03-2008, 19:08
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
Volgens mijn grote vriend Google doet ze iets in de psychologie
Volgens ons intranet hier is dit haar academische achtergrond:
* MSc. in logic, University of Amsterdam
* BSc. Honours in mathematics, University of Cape Town
* BSc. in mathematics and philosophy, University of the
Witwatersrand
* Currently completing a PhD in philosophy, University of
Amsterdam

en is haar kantoor in College Hall, kamer 108. Ik ga er vanuit dat dat klopt, maar zeker weten doe ik het niet, want ik heb haar nog nooit gezien
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #9
Verwijderd
500 05-04-2012 09:17
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 15:57
Studeren University college #2
planckton
500 12-08-2006 19:22
Studeren International Economic Studies vs. International Business
-::SyrinX-NL::-
27 12-10-2004 17:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.