Oud 17-01-2010, 15:07
MB14
MB14 is offline
Citaat:
heeey iedereeen,

ik heb ook 12 december selectie gedaan bij Maastricht!
vond de test op de computer wel moeilijk!,
hebben jullie al uitslag? duurt echt lang,
hooop echt dat ik 6 februari weer mag komen
Ik hoop het ook, en die brief mag ook wel snel komen. Dit is zenuwslopend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2010, 13:17
Janine*
Janine* is offline
De brieven zijn verstuurd!,

Mag 6 februari half 3 weer. zooo blij.

Jullie dan!?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 15:39
MB14
MB14 is offline
Ik ook . Alleen ik mag om half 12 al .
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 17:08
rochella
rochella is offline
ik mag ook weer komen!!!
ook om 14:30
Heb er zin in, gaan jullie je voorbereiden en zo ja hoe dan?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 20:10
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Heey
Ik mag ook weer komen 6 februari om 13 uur er zijn en om 13.30 begint de selectie.
Heb er echt zin in!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 20:32
Michelll
Michelll is offline
Blij dat er zoveel mensen door zijn Verrassing! Ik ook Ik moet er om 14.30 zijn, mn selectie begint om 15.00 uur Zit in groep D Wie nog meer?? EN EN EN !!! ik ben in Apeldoorn aangenomen^^ Echt super chill^^ Wat denken jullie dat we eigenlijk krijgen 6 feb? Alleen gesprek toch? o.o
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 20:50
MB14
MB14 is offline
Gefeliciteerd . Heel veel succes allemaal de 6de
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 18:28
sanne roos
sanne roos is offline
ik mag ook weer terug komen en zit in groep A!
weet iemand of er veel mensen af zijn gevallen, hier in mijn omgeving weet ik zo al 6 mensen die ook door zijn.
ik heb het idee gekregen dat er niet veel afgevallen zijn?:$

weet iemand trouwens waarop de groepen zijn gebaseerd?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 15:52
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Citaat:
ik mag ook weer terug komen en zit in groep A!
weet iemand of er veel mensen af zijn gevallen, hier in mijn omgeving weet ik zo al 6 mensen die ook door zijn.
ik heb het idee gekregen dat er niet veel afgevallen zijn?:$

weet iemand trouwens waarop de groepen zijn gebaseerd?
Ik weet het niet, volgens mij zijn er niet zo veel mensen afgevallen, de mensen waarvan ik weet dat ze toen selectie hebben gedaan, die zijn allemaal door.

En de groepen waarop die gebaseerd zijn, weet ik niet, zou k ook wel willen weten eigenlijk want een meisje van mijn school moest ook 12 december selectie doen en toen zat ze bij mij in de groep, en 6 februari zit ze niet bij mij in de groep, dan moet ik om 13 uur en zij pas om 16 uur.

Iedereen die door is gefeliciteerd, en succes 6 februari!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 10:29
Janine*
Janine* is offline
Citaat:
Blij dat er zoveel mensen door zijn Verrassing! Ik ook Ik moet er om 14.30 zijn, mn selectie begint om 15.00 uur Zit in groep D Wie nog meer?? EN EN EN !!! ik ben in Apeldoorn aangenomen^^ Echt super chill^^ Wat denken jullie dat we eigenlijk krijgen 6 feb? Alleen gesprek toch? o.o
ik moet ook half 3 er zijn!,
maar volgens mij krijgen we ook weer een test, over je weerbaarheid o.i.d.
en daarna gesprek.
ga je met de trein er heen dan?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 19:10
Michelll
Michelll is offline
Citaat:
ik moet ook half 3 er zijn!,
maar volgens mij krijgen we ook weer een test, over je weerbaarheid o.i.d.
en daarna gesprek.
ga je met de trein er heen dan?
Weerbaarheid? o.O hoe bedoel je dat? XD En nee, waarschijnlijk rijd pa Eventjes heen en weer(2.5 uur heen, en 2.5 uur terug XD) Jij wel dan?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 14:12
Janine*
Janine* is offline
Citaat:
Weerbaarheid? o.O hoe bedoel je dat? XD En nee, waarschijnlijk rijd pa Eventjes heen en weer(2.5 uur heen, en 2.5 uur terug XD) Jij wel dan?
chill!, ik ga wel met de trein 4,5 uur heen en 4,5 uur terug

Het is zeg maar een test of je wel geschikt bent voor de hotelschool, (juiste instelling, stressbestendig, leidinggevend, blabla)
je krijgt dan vragen over jezelf en hoe je in bepaalde situaties reageert.
Als ik het goed heb, weet het niet zeker hoor!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 19:02
Michelll
Michelll is offline
Okeej dan! Spannend Hopen dat ik daar ook doorheen kom XD Weet jij misschien wat voor vragen je krijgt?o.o Ik heb wel van zo'n student op een opendag gehoord dat je ook een vraag kan krijgen zoals, 'wat zou je doen als je 1 miljoen ping pong balletjes won?' Best wel raar eigenlijk XD maarja! Hopen dat we erdoor komen En misschien tot 6 feb
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 15:15
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Morgen!
Hebben jullie er al zin in? ik wel maar k vind het wel spannend.

Zou dat gesprek morgen gewoon in het nederlands zijn, of in het engels ?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 18:10
Janine*
Janine* is offline
Citaat:
Morgen!
Hebben jullie er al zin in? ik wel maar k vind het wel spannend.

Zou dat gesprek morgen gewoon in het nederlands zijn, of in het engels ?
jaa ik heb er wel zin in! wel zenuwachtig!
Ik denk gewoon in het nederlands toch? tenzij je de engelstalige opleiding gekozen hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 19:14
Michelll
Michelll is offline
In apeldoorn deden ze het ook in het nederlands Zelfs als je de engelstalige opleiding koos^^ maar ik doe gewoon de nederlandse opleiding hoor Iemand hier voor de engelstalige?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 21:05
Michelll
Michelll is offline
nog succes allemaal XD en slaap lekker En misschien tot morgen^^
Met citaat reageren
Oud 06-02-2010, 19:51
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Heey
Hoe ging de selectie vandaag bij jullie?

Bij mij ging het wel redelijk goed.
Eerst had ik dat gesprek, met een man en een vrouw, in het begin was ik echt zenuwachtig en wist ik niet veel te zeggen, maar die zenuwen waren wel snel weg en toen was het wel een leuk gesprek, kheb volgens mij bijna drie kwartier met hun gepraat, toen ik terug kwam zat bijna iedereen er alweer, op 1 meisje na.
En daarna die computertest, die ging ook wel maar soms wist ik niet goed wat ik aan moest klikken dus bij mijn verslag stonden wel veel dingen die klopten, maar ook wel dingen die niet echt klopten, maarja k heb het nog niet echt goed gelezen, dus dat ga ik zo nog even doen.
En nu maar hopen dat we aangenomen worden!

Wanneer krijgen we wat te horen ? weer over een maand ofzo ?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 18:01
Michelll
Michelll is offline
Heej!

Ik denk dat ik het een beeeeeeetje verkloot heb xD en ik denk inderdaad dat de uitslag weerpas over een maand komt XD of 2... Ik heb helemaaaal geen zin om de uitslag te lezen En met die pc test, een aantal dingen klopte wel ja maar ook een aantal dingen neit XD maar goed xD Hoe ging het bij de rest?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 18:08
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Oke, maar hoezo denk je dat je het verkloot hebt dan? hoe ging het gesprek bij jou dan, wat vroegen ze bij jou allemaal?
Maarja als je het verkloot hebt, dan heb je altijd nog Apeldoorn, want daar was je toch wel aangenomen?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 11:21
Michelll
Michelll is offline
jah, in Apeldoorn wel ja Ik denk gwoon dat ik wat verkeerde dingen gezegt heb xD maarja.... En het waren af en toe vragen waarvan ik dacht, waar gaat het over o.O
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 11:57
MB14
MB14 is offline
Ik ben echt heel benieuwd, van dat gesprek kon je echt een hoogte krijgen vond ik. Bij mij werden ook niet echt hele rare vragen gesteld, er werd eigenlijk vooral naar school, de reden dat ik naar de hotelschool wil, en naar mijn profielwerkstuk gevraagd. Die test vond ik wel echt heel grappig omdat, hij bij mij echt precies klopte. Hoe was dat bij jullie?

Tegen onze groep is verteld dat de uitslag 20 maart komt, is dat bij jullie niet verteld?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 17:19
Janine*
Janine* is offline
heey,

nee bij mij niet gezegd, 20 maart! dow das nog wel lang.
hmm bij mij ging het moah, kvond het gesprek goed gaan! ( op vragen als: als je een bloem zou zijn welke bloem zou je dan zijn, afgezien.) maar die test heel apart omdat er sommige dingen stonden die wel klopten maar andere waar van ik dacht huh nee! dat klopt zo niet!. mrja we zullen zien.
Ik weet ook niet echt wat ze zoeken als ze kijken naar de test.

Hopen dat iedereen hier door is!^^.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 21:29
Michelll
Michelll is offline
Ik hoop het ook mar ik denk dat ik wat verkeerde dingen heb gezegt... ook wel goede, hopen dat ze daar meer nadruk op leggen en dat ik wel doorben o.o.... k heb helemaal geen zin in 19/20/21 maart
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 14:49
Rooom
Rooom is offline
Wie hebben er allemaal al selectiedag in den haag gedaan?
ben echt zoooo zenuwachtig!!
ik heb 27 maart pas selectiedag!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 22:28
Rosamarijn1
Avatar van Rosamarijn1
Rosamarijn1 is offline
Heey,

Weet een van jullie hoe die persoonlijkheid test gaat??
En kan je een paar voorbeelden geven..

Ik heb namelijk 6 maart mijn selectie. & alle info is van harte welkom

x
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 16:12
KayleighC
KayleighC is offline
Hoi Roooom!

Ja, ik heb 30 januari de selectiedag van de Hotelschool Den Haag gehad! En... ik ben aangenomen!!!

De belangrijkste tip die ik je kan geven: zorg dat je er netjes en verzorgd uitziet, maar blijf jezelf.

In januari waren er zo'n 150 mensen en we werden in groepen van ongeveer 10 verdeeld. Mijn groep begon na de pauze (de eerste van heeeeel veel) met een rondleiding door de school. Na de lunch gingen we nog even naar het Skotel. Onze management (group) assignment bestond uit het organiseren van een benefietevenement voor analfabetische kinderen voor UNICEF. We hadden 35 minuten de tijd en moesten meteen daarna presenteren. Daarna hadden we de gesprekken. Mijn eerste interview was door iemand uit de hospitality industry. Hij wilde vooral weten wat ik van de industry verwachtte, wat mijn verantwoordelijkheden in Frankrijk waren en hij legde een aantal problemen voor (wat doe je wanneer je een dronken koppel in je restaurant hebt?). Mijn tweede gesprek, met een lerares, ging over mijn beste schoolvakken, voorbereidingen voor het examen en mijn reisjes naar Griekenland xP. De studente, als laatst, vroeg wat mijn werk in de MR is en waarom ik naar Den Haag wil.

Ik was ook zooooooo zenuwachtig. Ik heb een aantal keer met mijn Engels leraar voorbereid, maar toen ik eenmaal in Scheveningen aankwam waren alle zenuwen weg. Ik vond het eigenlijk gewoon een leuke dag, vermoeiend dat wel. Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 07:42
MB14
MB14 is offline
Ik wil post...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 16:52
Michelll
Michelll is offline
Tja, ik had m ook vandaag verwacht. Maar ze zijn in maastricht geloof ik niet zo snel XD denk dat ik naar Apeldoorn ga nog meer mensen die naar Apeldoorn gaan?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:57
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline


Heey
Ja ik had ook gehoopt om vandaag wat gehoord te hebben, maar nog steeds niks. Als ik maandag nog geen brief gehad heb dan ga ik eens bellen wanneer we een brief krijgen, want ik vind het echt zo lang duren, al 6 weken aan het wachten En ik hoop echt dat ik aangenomen ben, want ik heb me niet ingeschreven voor een 2e keus. Dus nu nog steeds maar afwachten.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 15:07
Janine*
Janine* is offline
jaa duurt echt lang!
maar vorige keer duurde het ook tot die woensdag dr na..
heb ook geen tweede keus dus ik hoop het ook, maar ben dr bang voor
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 21:38
Michelll
Michelll is offline
Balen Nou ik hoop voor jullie dat jullie door zijn^^ Mij maakt het niet zo veel meer uit ik ga lekker naar Apeldoorn^^
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 07:25
MB14
MB14 is offline
Ik ben in Breda dan al aangenomen maar ik wil echt het liefste naar Maastricht. Ga vandaag denk ik maar de hele dag op de deurmat zitten, haha
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 12:23
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline

Heey
Ik heb net gebeld naar de hotelschool, om te vragen wanneer we de uitslag krijgen.
Ze zij dat het nog wel even duurt, dat ze denkt dat we de uitslag pas in april krijgen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 12:42
MB14
MB14 is offline
Wat belachelijk, die man zei toen dat hij 20maart kwam :L. Dit is belachelijk :L :L. 2 MAANDEN
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 18:45
Michelll
Michelll is offline
omg o.o Nouja dat is inderdaad belachelijk. Waarom zo lang? Dat slaat nergens op. In Apeldoorn had je test en gesprek en groepsopdracht enal en dan 6 dagen later de uitslag in huis... Nouja, ik heb geloof ik in Apeldoorn gevonden wat ik in maastricht hoopte te vinden^^ k hoop dat jullie doorzijn
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 16:15
Hoekje
Hoekje is offline
Een vriendin vertelde me dat ze half april pas bericht kreeg van maastricht. Echt belachelijk laat vind ik dat.
Maargoed, ik hoop 7 juni m'n toelatingsdag te doen in Leeuwarden. Weet iemand of de toelating in Leeuwarden in het engels is? Ik neem aan van niet, toch? Vind dit echter best wel vrij laat, omdat je je toch al vrij snel moet opgeven bij studielink enz., dus meld me ook alvast aan in Apeldoorn. Leeuwarden is qua school + hotel m'n eerste keus. Ook ga ik dan op kamers, waar ik toch wel een beetje naar uit kijk. Aan de andere kant, ik woon zelf in Apeldoorn, en m'n ouders zijn dan ook zeker voorstander voor hier blijven.Het scheelt natuurlijk allemaal wel in kosten, bovendien is het een kleine school wat me erg aanspreekt, maar aan de andere kant wil ik hier júíst weg, gewoon lekker op mezelf en geen gezeur van ouders enzo. Moeilijk, moeilijk.

@ Michelll; wat heeft jou doen besluiten om toch naar Apeldoorn te gaan?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 19:04
Michelll
Michelll is offline
Het contact op de selectiedag in maastricht was het allemaal met ouders enzo, dus heb ik eigenlijk niet echt 'nieuwe studenten' gesprokken. Terwijl in apeldoorn er geen ouders bij waren, en dus was er veel contact. was wel gezellig. Ze waren er ook opener. Bovendien sloegen de vragen ergens op. Het ging in apeldoorn totaal over mn motivatie en in maastricht totaal neit. Maastricht ging echt naar mijn persoonlijke leven vragen. Apeldoorn vroeg waarom ik naar die school wilde, en wat ze mij dan moesten leren(wil mn eigen restaurant opzetten maar ik moet nog veel leeren qua administratieve zooi.) verder weet ik namelijk al wat ik wil en waarom ga jij(Hoekje) naar leeuwarden? ik ben er wel geweest maar vond het niks
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 06:52
ilovemelbourne
ilovemelbourne is offline
Hoi iedereen,

Echt balen inderdaad dat het allemaal zo lang duurt met het selectie proces in Maastricht. Ik woon op het moment in Melbourne, Australie en ik heb dus mijn hele selectie proces via het internet gedaan. Aankomende woensdag heb ik een webcam interview, dus echt spannend! Mijn grootste zorg is dat het internet vervelend begint te doen ofzo, zou toch wel erg jammer zijn. Hopelijk krijg ik daarna snel te horen of ik ben aangenomen.

Groetjes,
Stefanie
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 00:28
Michelll
Michelll is offline
Wow, super stoer^^ Is het een beetje leuk in australie? ik wil op stage naar australie maarja succes dan! hoop voor je dat het internet het gewoon blijft doen^^ en de uitslag zal wel even duren... voor ons ongeveer 2 en een halve maand -_-" Nouja succes!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 08:55
ilovemelbourne
ilovemelbourne is offline
Ja inderdaad, hopelijk voor mij iets sneller, want dat zou dan echt mei/juni zijn voor mij, wel erg laat haha.
Ik heb hier echt de tijd van mn leven, zou het aan iedereen aanbevelen om zo'n soort van 'tussenjaar' achtig iets te doen, je leert zoveel dingen die je niet in een school kan leren zeg maar. Het is echt een super ervaring, helaas moet ik over drie maanden toch echt het land verlaten, omdat mn visum dan niet meer geldig is
Maar zeker op stage gaan naar Australie! Super leuk land, hele vriendelijke, open mensen!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 13:52
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Citaat:
Hoi iedereen,

Echt balen inderdaad dat het allemaal zo lang duurt met het selectie proces in Maastricht. Ik woon op het moment in Melbourne, Australie en ik heb dus mijn hele selectie proces via het internet gedaan. Aankomende woensdag heb ik een webcam interview, dus echt spannend! Mijn grootste zorg is dat het internet vervelend begint te doen ofzo, zou toch wel erg jammer zijn. Hopelijk krijg ik daarna snel te horen of ik ben aangenomen.

Groetjes,
Stefanie

Heey Stefanie

Hoe ging je interview gister ? Hebben ze nog iets gezegd wanneer je de uitslag te horen krijgt?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 15:36
MB14
MB14 is offline
Heeft iemand van jullie al iets gehoord? Dit is toch te belachelijk voor woorden...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 18:30
Janine*
Janine* is offline
nee!,

echt zo dom..
ik had ze gemaild van wanneer we bericht krijgen, kreeg ik terug van ja in april.
dus toen had ik terug gestuurd van begin of eind , maar daar konden ze nog geen uitspraak over doen.
Want ze nemen de 1e en 2e selectiedag samen en de norm was dus nog niet bekend..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 21:06
MB14
MB14 is offline
Citaat:
nee!,

echt zo dom..
ik had ze gemaild van wanneer we bericht krijgen, kreeg ik terug van ja in april.
dus toen had ik terug gestuurd van begin of eind , maar daar konden ze nog geen uitspraak over doen.
Want ze nemen de 1e en 2e selectiedag samen en de norm was dus nog niet bekend..
Belachelijk, zeker omdat ze gezegd hebben de 20ste. Ik moet mijn stufi aan gaan vragen omdat ik over 3 maanden 18 word en het wordt dus hoog tijd dat ze die uitslag is even de deur uit doen.

12 dec, 12 jan, 12 feb, 12 maart, 12 april dat is dus al 4 maanden!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 11:46
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Nee echt stom, Ik had zo gister naar hun gemaild en dit kreeg ik vanochtend terug:

Op dit moment is onze selectie commissie bezig met het bepalen van de norm voor toelating tot onze opleiding.
We zullen de uitslag in de loop van de maand april versturen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 08:59
Janine*
Janine* is offline
nee he nog steeds!

dit is echt niet leuk meer.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 15:02
ilovemelbourne
ilovemelbourne is offline
Ja opzich wel een goed gevoel over het interview. Bedankt voor het vragen! Het internet hield er echt de dag voor het interview mee op, dus helemaal het internet laten maken, werkte het programma niet goed, dus alsnog over de telefoon gedaan. Verder vroegen ze echt de raarste vragen (waarschijnlijk hetzeflde als in jullie interview), 'wat zou je doen als je een miljoen ping pong balletjes zou winnen???'. Ze zeiden tegen mij dat ik de uitslag binnen twee weken zou moeten krijgen, dat is dus over drie dagen, maar inmiddels heb ik al geaccepteerd dat dat waarschijnlijk wel weer eens wat langer duurt. Benieuwd wie er allemaal aangenomen wordt!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 11:15
Michelll
Michelll is offline
Iemand al antwoord van Maastricht gehad? Ikke in iedergeval nog niet Denk dat pas op koninginnendag komt ofzo xD Jij al wel ilovemelbourne? Zo te zien krijg jij het eerder... althans dat zeggen ze xD Beetje belachelijk maarja....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 16:16
Janine*
Janine* is offline
waaaaaaaaaaaaaa de uitslag komt zaterdag!!! woah super spannend.
ik kreeg dit mailtje (nadat ik 3 keer gemaild had hihi)

Beste Janine,

We hopen de uitslag van de selectie morgen te kunnen versturen.
Ik hoop je hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Anjo Kerssemakers


mrja kan dus ook wel maandag of dinsdag worden, maar ik hoop echt zaterdag!
echt te lang gewacht.. hooop dat voor iedereen de uitslag positief is=)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.