Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2010, 19:53
Verwijderd
ok leuk!
ik zou ook heel graag Spaans doen, omdat het een belangrijke taal is, en zoals jij zei, Frans kan ik al, dus...
sowieso als je al Engels+Frans spreekt, moet je een taal kiezen die je nog niet kent. (Zei mijn interviewster).

Maar nu twijfel ik dus tussen Psychology en Economics.... en je kunt er maar 4 opschrijven he! haha. (en ik heb nog ruimte voor 1....) Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Introduction to Pscyology? Want toen ik bij Roosevelt meeliep en een vak voor Psychologie volgde vond ik dat niet echt interessent, maar dat lag denk ik aan de soort Psychologie (bedrijfspsychologie ofzo... dat roken stress oplevert enzo, toen dacht ik bij mezelf: had ik zelf ook wel kunnen bedenken haha. Zal wel aan het moment dat ik langs kwam gelegen hebben)

Laatst gewijzigd op 03-05-2010 om 20:02.
Advertentie
Oud 03-05-2010, 19:55
db1
db1 is offline
Moet je eigenlijk als je je diploma gehaald hebt hem nog opsturen naar hen (neem aan van wel?)? En ik neem aan dat stel wanneer je cijfers van het CSE tegenvallen en je gemiddelde zakt naar een 6 dat ze je dan niet meer kunnen weigeren (als je al geaccepteerd bent)?
Oud 03-05-2010, 19:55
Verwijderd
Oh zijn er hier mensen die Molecular Cell Biology gevolgd hebben? In 2010 hebben ze ineens het vak Molecular Genetics niet meer!
Oud 03-05-2010, 19:56
Verwijderd
@ db1: Dat hoop ik niet, dat ze je gaan weigeren als je cijfers lager uitvallen! (ik neem aan van niet hoor..) Maar ik weet niet hoe dat zit... ik denk dat je je eindlijst wel op moet sturen.
Oud 03-05-2010, 20:01
Verwijderd
@db1: weet je al welk thema je gaat kiezen bij AUC?
Oud 03-05-2010, 20:08
marthijnl
marthijnl is offline
zo, wat kan je in één dag veel missen zeg...
Gefeliciteerd voor alle mensen die aangenomen zijn en jammer voor alle mensen die dat niet zijn. Ik heb zelf nog steeds geen bericht van UCU, maar ik had mijn interview pas op 23 april en ben ook uitgenodigd voor een interview voor RA, maar ik denk niet dat ik daarnaartoe wil. Het ligt namelijk zo afgelegen en dan kom je in zo'n bubble. In ieder geval ik laat het ook weten als ik afgewezen ben, dan ga ik namelijk gewoon rechten studeren, het is minder dan UCU natuurlijk maar ja, je moet toch wat!
Oud 03-05-2010, 22:09
Ishetalvrijdag?
Ishetalvrijdag? is offline
Citaat:
Ik doe nu profiel N&G/N&T, maar ga absoluut voor de Social Science... Politics, Law, Psychology, dat soort dingen. Verder gaat mijn interesse uit naar Literature en Earth & Environment, en dus Creative Writing (maar dat geven ze dus weer alleen in SEM2, zucht)

Niet dat ik de Science-kant niet meer interessant vind, maar kan mezelf er later niet in zien werken!

Ook ik ben geïnteresseerd in hoe het zit met die tweede taal. Wil heel graag Spaans leren, maar kan alleen maar tot 100 tellen (van de basisschool). Elementary Spanish lijkt me dan al te zwaar, waar is die Beginner course ineens naartoe? Anders wordt het Frans (ook leuk, maar dat 'kan' ik al)
Ik doe nu ook N&G/N&T. Ik heb precies hetzelfde, ik vind het opzich wel interessant, maar ik ben eigenlijk niet van plan er ook daadwerkelijk wat mee te gaan doen. Ik voel veel meer voor Humanities/Social Science en dan vooral psychologie en filosofie.

Ik was eerst vrij zeker van mezelf dat ik zou worden aangenomen. Mijn interviewer zij ook dat hij een positief rapport zou schrijven. Maar nu ik zolang heb moeten wachten ben ik toch niet meer zo rooskleurig ingesteld haha. Blijft wachten dus..

*tof trouwens dat het hier ineens zo actief is!
Oud 03-05-2010, 22:26
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
@Ishetalvrijdag: heb je al contact opgenomen met de admissions office? Bij mij hebben ze ook rekening gehouden met het feit dat ik mijn beslissing aan AUC moest laten weten, ik kreeg de beslissing in een week. Als het moet kunnen ze er blijkbaar wel wat meer vaart achter zetten. Volgens mijn interviewster stond het altijd vrij om even een belletje te geven en te vragen hoe het er met mijn application voor stond.
Oud 03-05-2010, 22:27
marthijnl
marthijnl is offline
Ik denk dat bijna iedereen SSC wilt gaan doen en dat dit het probleem is, dat ze daarin moeten gaan snijden in de aanmeldingen zeg maar. Mijn interviewster zei ook dat ik één van de zovelen was die iets met law, politics en zoiets dergelijks wilde doen of zit ik hier op een verkeerd spoor?
Oud 03-05-2010, 22:33
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
Citaat:
Ik denk dat bijna iedereen SSC wilt gaan doen en dat dit het probleem is, dat ze daarin moeten gaan snijden in de aanmeldingen zeg maar. Mijn interviewster zei ook dat ik één van de zovelen was die iets met law, politics en zoiets dergelijks wilde doen of zit ik hier op een verkeerd spoor?
Je zit zeker niet op een verkeerd spoor. Ze willen de studentenpopulatie zo evenwichtig mogelijk houden, dus sommige mensen hebben gewoon meer kans dan anderen. Ik veronderstel ook dat er zich meer meisjes aanmelden dan jongens (is over het algemeen bij de meeste universitaire opleidingen zo, in ieder geval bij sociale/geesteswetenschappen), en dat mensen die law, politics en psychologie willen doen zwaar oververtegenwoordigd zijn in de aanmeldingen. Als jongen die graag religie wil doen heb je dus een betere kans om aangenomen te worden dan als meisje dat politics wil gaan doen.

Het is dus zeer waarschijnlijk dat niet de 200 beste studenten worden gekozen, aangezien ze niet alleen naar individuele kwaliteit kijken maar ook naar de verdeling over de disciplines, geslacht en nationaliteit.
Oud 03-05-2010, 22:36
QueenB23
Avatar van QueenB23
QueenB23 is offline
Citaat:
Ik denk dat bijna iedereen SSC wilt gaan doen en dat dit het probleem is, dat ze daarin moeten gaan snijden in de aanmeldingen zeg maar. Mijn interviewster zei ook dat ik één van de zovelen was die iets met law, politics en zoiets dergelijks wilde doen of zit ik hier op een verkeerd spoor?
Nee, dat zei mijn interviewer ook. Wat hij eraan toevoegde is dat het al helemaal niet hielp om een meisje te zijn. Toen dacht ik echt: oké, fijn om te weten.
Maar het feit dat ik nu aangenomen ben is dan wél weer goed voor m'n zelfvertrouwen.

Edit: ik sluit me ook aan bij de wat uitgebreidere reactie van MizZoo. Jij was net iets sneller!

Ik heb die mensen trouwens ook vet vaak lastiggevallen met hoe het er nu voor stond met mijn application. Geduld is niet één van mijn sterkste punten, zeker niet als je links en rechts van mensen hoort dat ze al zijn aangenomen, terwijl anderen nog een interview moesten krijgen.

Laatst gewijzigd op 03-05-2010 om 22:50.
Oud 04-05-2010, 11:02
Verwijderd
hey! Tja, je moet niet denken dat je ineens geen kans meer maakt om aangenomen te worden. Ik heb gehoord dat ze de meeste beslissingen nog moeten nemen en dat is geloof ik deze week. Dus dikke kans dat je eind deze week/ volgende week wat hoort. En anders zou ik zeggen: bellen! of stuur een e-mailtje. anyway, heel veel mensen van mijn school hebben ook nog niks gehoord, terwijl zij (in mijn ogen) perfect voor UCU zijn. Dus het ligt aan hun, zij doen er gewoon heel lang over.
Oud 04-05-2010, 15:04
Ishetalvrijdag?
Ishetalvrijdag? is offline
Als ik aan het einde van deze week nog geen mailtje/brief heb ontvangen ga ik ze inderdaad een mailtje sturen. Ik denk ook dat ik wel nadeel heb dat ik Social Science wil gaan doen (een van de velen dus). Ik heb wel rood haar, misschien is dat goed voor de diversiteit haha
Oud 04-05-2010, 16:22
Juudt
Juudt is offline
Aangezien alle UCU'ers over hun vakken aan het praten zijn vroeg ik mij af wat de mensen die naar RA gaan gekozen hebben op hun acceptance form?
Ik heb iig:

1. Introduction to political theory
2. Law, Justice an Society
3. Introduction to global studies
4. introduction to music theory
Oud 04-05-2010, 17:12
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
Citaat:
Aangezien alle UCU'ers over hun vakken aan het praten zijn vroeg ik mij af wat de mensen die naar RA gaan gekozen hebben op hun acceptance form?
Ik heb iig:

1. Introduction to political theory
2. Law, Justice an Society
3. Introduction to global studies
4. introduction to music theory
Ik ga naar UCU, mag dat ook?

Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar het wordt iets in deze richting:

1. Introduction to Literature
2. Introduction to Philosophy
3. Elementary Italian

4. Introduction to Political Theory of Introduction to Psychology
Oud 04-05-2010, 17:46
QueenB23
Avatar van QueenB23
QueenB23 is offline
Italiaans? Echt? Wat leuk!
Oud 04-05-2010, 17:48
marthijnl
marthijnl is offline
Als ik toegelaten word op UCU neem ik de volgende vakken, denk ik.

1. Introduction to Law
2. Introduction to Economics
3. EDIT: Elementary German.
4. Introduction to Political Theory

Mijn interview bij RA ga ik cancelen, ik denk dat RA te afgelegen ligt voor mij en minder bij mij past, ben namelijk niet zo muzikaal getalenteerd.
Oud 04-05-2010, 18:08
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
Citaat:
Italiaans? Echt? Wat leuk!
Mja, ik wil toch wel een vreemde taal erbij leren, Duits kan ik wel goed genoeg na 6 jaar VWO. En Italië trekt me wel , deze zomer ga ik ook met vrienden op vakantie naar Noord-Italië.
Oud 04-05-2010, 18:22
Juudt
Juudt is offline
Citaat:
Ik ga naar UCU, mag dat ook?
Tuurlijk

Italiaans is wel tof! bij RA hebben ze alleen frans, duits en spaans, is italiaans bij ucu de enige "extra" of hebben ze er nog meer?
Oud 04-05-2010, 18:26
QueenB23
Avatar van QueenB23
QueenB23 is offline
Volgens mij hebben ze ook Grieks/Latijn en... Chinees!
Oud 05-05-2010, 12:58
Ishetalvrijdag?
Ishetalvrijdag? is offline
Ik ga denk toch voor italiaans of frans
Oud 05-05-2010, 20:57
marthijnl
marthijnl is offline
Citaat:
Ik ga denk toch voor italiaans of frans
Is daar geen voorkennis voor nodig dan? Ik dacht ik heb Duits op school gehad, ik ga daar mee verder zodat ik dat later vloeiend spreken kan.
Oud 05-05-2010, 21:33
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
Citaat:
Is daar geen voorkennis voor nodig dan? Ik dacht ik heb Duits op school gehad, ik ga daar mee verder zodat ik dat later vloeiend spreken kan.
Voor Italiaans heb je uiteraard geen voorkennis nodig. Duits en Frans volgens mij wel, maaIr daar is de UCU website niet duidelijk over. Bij Frans wordt wel middelbare school niveau vereist, maar bij Duits staat dit niet. Ik twijfel overigens sowieso of je in 2 semesters vloeiend Duits gaat leren spreken. Ik denk dat je op 6VWO niveau over alle kennis beschikt om goed Duits te spreken, de vloeiendheid komt niet door lessen volgen maar door veel praten.

Ik kan nu Duitse boeken lezen, en daar ben ik wel tevreden mee. Een nieuwe taal leren lijkt me veel leuker.
Oud 06-05-2010, 10:30
Fiets23
Fiets23 is offline
I don't want to spoil the mood here, maar je kunt lijkt me nog geen 'Elementary Language'-courses nemen? Wat vroeger 'Beginner Spanish' heet, is volgens mij nu 'Spanish Language and Culture' en volgens mij moet je die eerst volgen voordat je met de Elementary door kunt. Maar ik weet 't ook niet zeker.

Overigens heb ik bij UCU gekozen:

1. Introduction to Political Theory
2. Introduction to Sociology
3. Modern History
4. Academic Skills and Practice
Oud 06-05-2010, 15:08
Verwijderd
@fiets23; Academic Skills & Practice is verplicht, dus die moet je niet bij je keuzes invullen!! Dan heb je minder kans om 3 van je 4 keuzes te krijgen... geloof ik..
(omdat bijv. political theory heel snel vol zit)
Oud 06-05-2010, 16:59
Ishetalvrijdag?
Ishetalvrijdag? is offline
ik controleer 7x per dag de brievenbus haha
Oud 06-05-2010, 17:09
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
Citaat:
I don't want to spoil the mood here, maar je kunt lijkt me nog geen 'Elementary Language'-courses nemen? Wat vroeger 'Beginner Spanish' heet, is volgens mij nu 'Spanish Language and Culture' en volgens mij moet je die eerst volgen voordat je met de Elementary door kunt. Maar ik weet 't ook niet zeker.

Overigens heb ik bij UCU gekozen:

1. Introduction to Political Theory
2. Introduction to Sociology
3. Modern History
4. Academic Skills and Practice
Dat zou wel kunnen ja, maar ze zijn het nog aan het veranderen zo te zien. Beginner courses staan niet meer op de lijst, en bij language en culture courses staat nog geen beschrijving. We zullen wel zien hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.

En inderdaad, Academic Skills and Practice kun je uit je lijstje halen, die is voor iedereen verplicht dus niet van toepassing in dit lijstje. De vier vakken die je invult zijn sowieso niet definitief, ik denk dat ze ze gebruiken om te kijken hoeveel interesse er per course is voor de voorbereiding. Je registreert je voor je eerste courses in de introductieweek.
Oud 06-05-2010, 19:46
marthijnl
marthijnl is offline
Citaat:
ik controleer 7x per dag de brievenbus haha
jij ook al?

als het deze week niet komt, ga ik even bellen hoor!
Oud 06-05-2010, 20:26
Hawk90
Hawk90 is offline
Citaat:
jij ook al?

als het deze week niet komt, ga ik even bellen hoor!
Succes allebei ! Ben zelf excited voor mijn interview op de 11e (RA)!
Oud 07-05-2010, 07:11
Loes*
Loes* is offline
Citaat:
ik controleer 7x per dag de brievenbus haha
Had ik maar een brievenbus Ik zit in het buitenland en het wordt dus thuis bezorgd, kunnen jullie wel raden hoe mijn bloeddruk stijgt als ik een smsje van het thuisfront krijg
Oud 07-05-2010, 09:18
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Had ik maar een brievenbus Ik zit in het buitenland en het wordt dus thuis bezorgd, kunnen jullie wel raden hoe mijn bloeddruk stijgt als ik een smsje van het thuisfront krijg
Toen ik me had aanmeld voor UCU kreeg ik eerst een e-mail dat ik was aangenomen en vervolgens die week de brief. Doen ze dat nu niet meer?

Of gaat dit over AUC?
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 07-05-2010, 09:30
Verwijderd
ik had ook een e-mail van tevoren gehad dat ik was aangenomen bij UCU en dat de brief op weg was...
Oud 07-05-2010, 10:07
Fiets23
Fiets23 is offline
Citaat:
@fiets23; Academic Skills & Practice is verplicht, dus die moet je niet bij je keuzes invullen!! Dan heb je minder kans om 3 van je 4 keuzes te krijgen... geloof ik..
(omdat bijv. political theory heel snel vol zit)
Oh balen, ik zat nog te denken of ik 'm in moest vullen of niet, balen. Maar goed, thanks in ieder geval, dan ga ik wel even mailen met UCU of ze 't kunnen wijzigen.
Oud 07-05-2010, 10:40
Linnnnnn
Linnnnnn is offline
Pff ik hoop dat ik vandaag eindelijk iets hoor! duurt echt lang..
Oud 07-05-2010, 10:55
marthijnl
marthijnl is offline
Citaat:
ik had ook een e-mail van tevoren gehad dat ik was aangenomen bij UCU en dat de brief op weg was...
Nou, nog geen mailtje of brief gehad, ze sturen toch ook wel brieven naar mensen die niet aangenomen zijn? Ik wil het wel weten hoor! het is UCU of tsja...
Oud 07-05-2010, 10:59
Verwijderd
Ja, ze informeren je ook als je niet aangenomen bent of als je op een wachtlijst staat.
Oud 07-05-2010, 11:04
Linnnnnn
Linnnnnn is offline
Citaat:
Nou, nog geen mailtje of brief gehad, ze sturen toch ook wel brieven naar mensen die niet aangenomen zijn? Ik wil het wel weten hoor! het is UCU of tsja...
Of tsja.. ? Je hebt nog geen alternatief?
Oud 07-05-2010, 13:40
StellaMcme
StellaMcme is offline
Ik kreeg zelf van de UCU alleen een brief, en geen e-mailtje. Dus wees niet zenuwachtig als je geen mail krijgt!
Oud 07-05-2010, 15:33
Linnnnnn
Linnnnnn is offline
Denk niet dat het vandaag nog komt..
Oud 07-05-2010, 17:56
marthijnl
marthijnl is offline
Citaat:
Of tsja.. ? Je hebt nog geen alternatief?
Nou ja, rechten of internationaal recht of zoiets dergelijks maar weet dan nog niet waar! ik vind heel veel interessant en daarom koos ik voor UCU.
Oud 07-05-2010, 17:56
marthijnl
marthijnl is offline
Citaat:
Denk niet dat het vandaag nog komt..
nee, wij moeten nóg langer wachten
Oud 07-05-2010, 18:01
Ishetalvrijdag?
Ishetalvrijdag? is offline
pff, morgen maar weer voor de mat liggen dan
Oud 07-05-2010, 19:29
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
Sterkte met wachten allemaal

Weet iemand hoe je je moet inschrijven bij Studielink/Stufi? University College staat niet in de lijstjes, ik neem aan dat ik dan Liberal Arts en Sciences aan de Universiteit Utrecht moet selecteren?
Oud 07-05-2010, 19:50
Verwijderd
yep, Liberal Arts & Sciences
Oud 07-05-2010, 22:14
Fiets23
Fiets23 is offline
Citaat:
Sterkte met wachten allemaal

Weet iemand hoe je je moet inschrijven bij Studielink/Stufi? University College staat niet in de lijstjes, ik neem aan dat ik dan Liberal Arts en Sciences aan de Universiteit Utrecht moet selecteren?

Speciale link. Je kiest voor Universiteit Utrecht en dan voor 'Liberal Arts and Sciences' en dan krijg je weer drie keuzes. Je moet dan voor 'B Liberal Arts and Sciences (Utrecht University College) o.i.d. gaan.
Oud 07-05-2010, 22:47
Man-dy
Avatar van Man-dy
Man-dy is offline
Ik had mijn interview @ UCU al een meer dan een maand geleden en ik weet nog steeds niets mensen! Ik check ook iedere dag 100x mijn brievenbus en ik ben ook dolblij als ik de postbode zie haha! Bij AUC sta ik na 3 maanden nog steeds op de wachtlijst omdat ik een 6,4 sta voor wiskunde.. helaas wegen de 8en niet op tegen dat ene 6je voor wiskunde. Ik heb vandaag me aangemeld voor Leiden University College The Hague. Als dit m dan ook niet wordt, dan ga ik een jaar engels lesgeven in China want na drie keer aanmelden bij een UC vind ik het wel mooi geweest, het had zo moeten zijn dan. Martijnl en Linnnnn, wanneer hadden jullie je interview en hoe lang wachten jullie al?? Een vriendin van mij had een week later dan ik een interview @ UCU maar die hoorde vrijwel een week ofzo daarna al dat ze niet was aangenomen. Nu heb ik heel veel hoop en ben ik bang dat ik straks word teleurgesteld Wat gaan jullie allemaal doen als het geen UC wordt?
Oud 08-05-2010, 07:27
Linnnnnn
Linnnnnn is offline
Citaat:
Ik had mijn interview @ UCU al een meer dan een maand geleden en ik weet nog steeds niets mensen! Ik check ook iedere dag 100x mijn brievenbus en ik ben ook dolblij als ik de postbode zie haha! Bij AUC sta ik na 3 maanden nog steeds op de wachtlijst omdat ik een 6,4 sta voor wiskunde.. helaas wegen de 8en niet op tegen dat ene 6je voor wiskunde. Ik heb vandaag me aangemeld voor Leiden University College The Hague. Als dit m dan ook niet wordt, dan ga ik een jaar engels lesgeven in China want na drie keer aanmelden bij een UC vind ik het wel mooi geweest, het had zo moeten zijn dan. Martijnl en Linnnnn, wanneer hadden jullie je interview en hoe lang wachten jullie al?? Een vriendin van mij had een week later dan ik een interview @ UCU maar die hoorde vrijwel een week ofzo daarna al dat ze niet was aangenomen. Nu heb ik heel veel hoop en ben ik bang dat ik straks word teleurgesteld Wat gaan jullie allemaal doen als het geen UC wordt?
Ik had 13 april mijn interview. Maar doordat iemand hier op het forum een mailtje had gekregen dat ze de laatste beslissingen aan het einde van de eerste week van mei zouden nemen, had ik heel erg gehoopt dat ik gisteren iets zou horen. Maar helaas.
Als ik niet word aangenomen ga ik waarschijnlijk psychologie studeren in Utrecht. Ook leuk, maar mijn voorkeur gaat toch echt naar UCU.
Oud 08-05-2010, 08:40
Fiets23
Fiets23 is offline
Citaat:
Maar doordat iemand hier op het forum een mailtje had gekregen dat ze de laatste beslissingen aan het einde van de eerste week van mei zouden nemen, had ik heel erg gehoopt dat ik gisteren iets zou horen. Maar helaas.
Je kan toch altijd vandaag nog een brief krijgen? Ik kreeg 'm ook op zaterdag.
Oud 08-05-2010, 09:23
Ishetalvrijdag?
Ishetalvrijdag? is offline
Mijn interview was ook 2 maanden geleden. Ik vind het nu toch wel positief voor mezelf dat er al mensen zijn afgewezen haha (a)
Het probleem is een beetje dat ik nog niet precies weet wat ik wil doen als ik niet wordt aangenomen. Diergeneeskunde of psychologie. Maar dat zijn allebei lotingstudies, wat me dus nog een week geeft om de beslissing te nemen..
Oud 08-05-2010, 09:43
Loes*
Loes* is offline
Citaat:
Ik had mijn interview @ UCU al een meer dan een maand geleden en ik weet nog steeds niets mensen! Ik check ook iedere dag 100x mijn brievenbus en ik ben ook dolblij als ik de postbode zie haha! Bij AUC sta ik na 3 maanden nog steeds op de wachtlijst omdat ik een 6,4 sta voor wiskunde.. helaas wegen de 8en niet op tegen dat ene 6je voor wiskunde. Ik heb vandaag me aangemeld voor Leiden University College The Hague. Als dit m dan ook niet wordt, dan ga ik een jaar engels lesgeven in China want na drie keer aanmelden bij een UC vind ik het wel mooi geweest, het had zo moeten zijn dan. Martijnl en Linnnnn, wanneer hadden jullie je interview en hoe lang wachten jullie al?? Een vriendin van mij had een week later dan ik een interview @ UCU maar die hoorde vrijwel een week ofzo daarna al dat ze niet was aangenomen. Nu heb ik heel veel hoop en ben ik bang dat ik straks word teleurgesteld Wat gaan jullie allemaal doen als het geen UC wordt?
"Al meer dan een maand geleden"? Don't worry, ik had hem begin februari. Maar ik weet dat ik op een soort "twijfellijstje" sta, ik ben geschikt maar ze wilden alle interviews afwachten, dus nu is het gewoon hopen. Heb afgelopen week totaal onverwacht ook nog een interview voor AUC gehad, dus ook daar maar hopen, meer kan ik niet doen. Als ik in Amsterdam en Utrecht niet wordt aangenomen, ga ik naar Middelburg, ben ik al aangenomen. Maar ik ga veel liever naar Utrecht of Amsterdam, dusja
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studeren in het buitenland (Engeland)
ferdinandV
83 17-04-2015 09:22
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 09:00
Studeren Studeren in Oxford
Neutie
19 17-04-2011 11:28
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 15:57
Studeren University College
Verwijderd
500 04-05-2006 17:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.