Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2012
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2012, 19:30
gunnar
gunnar is offline
Ik heb een vraag wat betreft de normale verdeling, zoals je in de titel wellicht gemerkt zal hebben

Mag je naar je examens normale verdeling tabellen meenemen? ik veronderstel namelijk dat de gene die in de examenzaal patrouilleren nogal argwaan krijgen, als ik met allerlei blaadjes de zaal binnen kom lopen; potentiële spiekbriefjes in de ogen van de gene die mij in de gaten houden dus.

Ik zie nergens staan dat het niet mag, en zou ook geen enkele reden kunnen verzinnen waarom het niet zou mogen; de tabellen geven immers alleen de Z-score bij de bijbehorende percentages en vice versa.

Kan iemand dit bevestigen?...

DANKUUUUUUU en succes allemaal!!!!!!!!!!
Advertentie
Oud 14-05-2012, 19:35
DiceGFX
DiceGFX is offline
Waarom zet je ze niet gewoon in je grafische rekenmachine? Ik denk dat het niet mag om het als hulpmiddel te gebruiken.
Oud 14-05-2012, 19:58
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Die tabellen zal je waarschijnlijk gewoon bij je examen krijgen. Verder kan je dat soort dingen ook zeer makkelijk op de grafische rekenmachine uitrekenen
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Oud 14-05-2012, 20:22
gunnar
gunnar is offline
Nee, deze tabellen krijg je niet bij de examens; ze verwachten dat je het op je grafische rekenmachine doet. Maar ik ben wat grafische rekenmachines betreft nogal digibeet, vandaar dat ik het persoonlijk praktischer vind om met die oh zo achterhaalde tabellen te werken.
Oud 14-05-2012, 22:33
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Nee, dat mag al een paar jaar niet meer. Je moet je (grafische) rekenmachine gebruiken.
Oud 15-05-2012, 16:54
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Wij hebben nooit wat te horen gekregen over tabellen bij normale verdeling Wat is dat precies?
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] normale verdeling
Charity's
7 04-05-2013 12:25
Eindexamens 2010 Spui hier je examentips!
flyaway
21 16-05-2010 15:38
De Kantine Saaikunde A1 is nu C #813
Verwijderd
500 12-01-2010 23:05
Huiswerkvragen: Exacte vakken afgeleid en primitieven!!!
bloed
26 14-05-2004 12:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.