Oud 17-05-2016, 11:41
zomaar-iemand
zomaar-iemand is offline
Hellooo,

Wij gaan deze zomer met z'n 4en naar Blanes (4 meisjes van 17/18). Wij zijn daar (zonder het reizen) 8 dagen en verblijven op een camping. Is er iemand hier die al wel eens in Blanes is geweest? kunnen jullie wat vertellen over:

~bijvoorbeeld de drank/tabaks-prijzen (ook gewoon de drank uit de supermarkt daar)? is het (veel) duurder of goedkoper dan in NL?
~leuke (en goedkopere) restaurantjes
~Leuke dagactiviteiten die je daar kan doen
~goede uitgaansplekken
~hoeveel geld gaven jullie daar ongeveer uit per dag? Waren jullie daarmee zuinig of totaal niet?
~opvallende plus- en minpunten van een vakantie in Blanes

en voor de rest al jullie ervaringen, tips en wat je nog meer over een vakantie in Blanes kan vertellen.

Thaaankss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2016, 19:52
zekerwel
zekerwel is offline
Is de vakantie al geboekt? Ik heb gehoord dat Blanes de laatste jaren steeds rustiger is geworden. Ik zie dat wel als een minpunt dus ik ben voor een andere plek gegaan. Verder kan ik je er niet veel vertellen van Blanes helaas.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2016, 20:35
Verwijderd
Ik ben er zelf niet geweest, maar een vriendin van mij wel. Hebben jullie ontbijt+logies gekozen? Zij vertelde namelijk dat je daar eigenlijk geen gebruik van maakt, omdat je dan nog slaapt en niet op tijd bent voor het ontbijt. Vanwege het uitgaan de avond ervoor(ga er vanuit dat jullie, daarom naar Blanes gaan). Dat zou dus zonde zijn van het geld: logies + ontbijt. Verder had ze het heel leuk daar veel knappe jongens zei ze hahah. Details over leuke plekjes etc. kan ik je niet echt mee helpen. Veel plezier alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.