Oud 25-09-2018, 22:03
Unknown2802
Unknown2802 is offline
Hoi,
Ik ben 18 en heb nooit een relatie gehad.
Dit vreet aan me en misschien wel zo erg dat ik aan dingen denk om te doen waar ik nooit achter zou willen staan... het komt er niet van om zulke dingen te doen maar om er al over na te denken vind ik al wel erg genoeg. Ik zou zelf ook niet weten wat ik verkeerd doe bij meiden om geen indruk op hun te maken, ik ben gewoon me zelf en zal me zelf ook nooit beter voor doen als dat ik ben. En ik hoor links en rechts mensen die binnen 1 dag een meisje verliefd op hun krijgen terwel ze ook niet moeders mooiste zijn.
Kortom, ik weet niet wat ik verkeerd doe maar het vreet aan me dat ik het niet heb/lukt op de verkeerde manier. Iemand tips hiervoor??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2018, 22:28
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Hey man, goed dat je je zorgen deelt.

Ik ben ouder dan jij en heb ook nog nooit een relatie gehad. Lang heb ik gedacht dat ik alleen over zou blijven, tot ik het objectief ging bekijken. Kijk ‘ns om je heen, hebben echt al je leeftijdsgenoten een relatie? Zo ja, hoe lang duren die? Door deze vragen aan mezelf te stellen kwam ik erachter dat het eigenlijk allemaal wel meevalt, en dat er van die miljarden mensen op deze wereld echt wel eentje voor mij tussenzit.

Voor nu zou ik je als tip willen geven om er lekker op uit te gaan, waar kun je meiden vinden die je leuk vindt? Dan weet ik zeker dat er een dat komt waarop ook jij een leuke meid tegenkomt😉
Met citaat reageren
Oud 25-09-2018, 22:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Relax! Er zijn genoeg mensen die op die leeftijd nog nooit een (serieuze) relatie hebben gehad. Als je een beetje sociaal bent en contact durft te leggen met meiden, dan komt die relatie vast wel een keer.

Een vriendin van me kreeg haar eerste relatie pas op de universiteit, maar is nu al wel jaren samen met die jongen. Een vriendin bij mij uit de kerk had ook nog nooit een relatie gehad tot ze op haar 40e de liefde van haar leven tegen het lijf liep. Binnen twee jaar waren ze getrouwd.

Leeftijd is dus zeker niet bepalend in het krijgen van een fijne relatie. Jij zelf wel, niet puur uiteindelijk (wat jij niet mooi vindt aan jezelf vindt een ander misschien juist heel leuk), maar wie jij bent. Waar sta je voor als mens, wat vind je belangrijk, waar ligt je passie?

Zou jij jezelf interessant vinden als partner of vriend...?

Zelfvertrouwen en uitstraling doen veel voor je eerste indruk, maar door wie je bent zorg je dat mensen die interesse mogelijk vasthouden. Durf dus ook gerust wat van jezelf, je karakter en je passies te laten zien.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-09-2018, 07:13
Protected22
Protected22 is offline
Maak je geen zorgen! Je bent niet de enige. Ik heb exact hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2018, 08:15
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hoi,
Ik ben 18 en heb nooit een relatie gehad.
Dit vreet aan me en misschien wel zo erg dat ik aan dingen denk om te doen waar ik nooit achter zou willen staan... het komt er niet van om zulke dingen te doen maar om er al over na te denken vind ik al wel erg genoeg. Ik zou zelf ook niet weten wat ik verkeerd doe bij meiden om geen indruk op hun te maken, ik ben gewoon me zelf en zal me zelf ook nooit beter voor doen als dat ik ben. En ik hoor links en rechts mensen die binnen 1 dag een meisje verliefd op hun krijgen terwel ze ook niet moeders mooiste zijn.
Kortom, ik weet niet wat ik verkeerd doe maar het vreet aan me dat ik het niet heb/lukt op de verkeerde manier. Iemand tips hiervoor??
Ik kan zo goed als niet meer toevoegen door deze goede tips maar misschien zijn er wel meiden die jou leuk vinden maar laten ze dat niet merken. Praat je wel is met meiden of is er geen enkel contact? Ik vind het oprecht goed (zoals al gezegd) dat je je zorgen deelt! Neem jij zelf initiatief om met meiden te praten? Wat dat betreft van jongens die meiden in een dag versieren:

1. Het kan stoere praat zijn.
2. Ze kunnen onzeker zijn en denken dat ze er alleen bijgoten als ze een vriendin hebben.
3. Er zijn echt wel meiden die daar op afknappen.

Wees gewoon jezelf zoals je nu doet. Hierboven staan goede adviezen. Volg die zeker op!

Ken je die struik van Loesje?
"Wees jezelf want uiteindelijk wordt je toch het mens dat je zelf wilt zijn."

Ga geen rare dingen doen want je bent nog jong. Stel dat je nu iets raars doet had je bijvoorbeeld over een jaar de liefde van je leven kunnen ontmoeten.

Het komt echt goed!

Groetjes,
Lisa
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie bang voor een relatie?
love-in-the-air
1 02-01-2016 17:15
Liefde & Relatie 17 jaar en nooit een relatie gehad
danielDTC97
5 16-10-2014 15:26
Liefde & Relatie Op zoek naar een relatie
Rodolfus
12 04-02-2012 16:19
Liefde & Relatie nooit een relatie
mark_h
165 25-05-2007 23:39
Liefde & Relatie Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven?
SuperSanne
35 05-02-2005 21:02
Liefde & Relatie Bang voor een relatie
Dminor
24 25-07-2002 17:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.