Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 12:19
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Hellow!!!

Ik ben ook zoek naar mensjes die zelf ook een Anatolische Herder ook wel (Chivas Kangal genoemd) hebben of er helemaal weg van zijn. Ik vind dit namelijk een prachtig hondenras!

T lijkt me leuk om foto's te zien van andere Kangals (kan ik ze ff vergelijken met de mijne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2003, 13:17
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Doe hier eens een foto van die van jou dan? Ik heb namelijk wel een idee welk ras je bedoelt, maar ik weet het niet zeker. Maar als het het ras is wat ik denk dat het is... Wow!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:41
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Kweet eigenlijk niet hoe je hier een foto moet toevoegen? Kan jij dat vertellen?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:44
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Kom er iedere dag eentje tegen
Héle mooie honden, zou me wel veilig voelen met zo een op straat!
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:46
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 07-11-2003 @ 14:44:
Kom er iedere dag eentje tegen
Héle mooie honden, zou me wel veilig voelen met zo een op straat!
Waar kom je die hond dan tegen als ik vragen mag? Er zijn er namelijk maar een paar in Nederland van dit ras... Bij ons in de buurt (Amsterdam) loopt er ook 1 rond, cool beest!!!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:55
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 07-11-2003 @ 14:41:
Kweet eigenlijk niet hoe je hier een foto moet toevoegen? Kan jij dat vertellen?
De foto die je hebt moet ergens op internet staan. Daar heb je ook zogenaamde uploadsites voor waar je de foto kan " uploaden" . De url (internetadres) kun je dan hier op t forum zetten met url tags dr omheen: zo dus: [url ] hier je url [ /url] en dan zonder spaties. Heb je m van een upload site dan krijg je daar een url van je foto.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:57
miro
Avatar van miro
miro is offline
Volgens mij is dit er een:








Word trouwens ook wel Karabash of De Sivas Kangal genoemd.


ben trouwens al verschillende sites tegengekomen waar ze te koop worden aangeboden

Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 14:04.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:00
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ja, volgens mij ist wel een Anatolische herder, maar hij ziet er heel anders uit dan de mijne. Deze is wel heel erg dun...
Die van mij is veel steviger en breder! Maar otg mooi beest

Is ie van jou? Of gewoon van internet geplukt
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:01
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik probeerde dus net die foto te uploaden, maar t lukt nog steeds niet Hij zegt dat de foto te groot is. Wil hem van een website afhalen, heb jij enig ideej?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:04
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ja je zult m dan met paint of fotoshop eerst kleiner moeten maken (of een andere foto kiezen)


Deze plaatjes zijn overigens gewoon van internet geplukt, heb dr zelf geen, vind t namelijk ook niet echt geweldige honden
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:05
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Wrom niet? Ik vind deze juist vet cute!!!


http://www.muehlbach-hof.de/Sivas-Kangal.jpg

Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:10
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ze zijn wel imposant maar ik vind ze gewoon niet bijzonder mooi. Bovendien staat t waakse gedrag wat deze honden vaak hebben me ook niet aan.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:13
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Juist daarom vind ik het een leuke hond om te hebben. Ze zijn ontzettend moedig en doen alles voor hun baas. Ze zullen nooit agressief reageren tegenover hun baasje. Alleen tegen wildvreemde mensen hebben ze wat, maar bekenden zullen ze altijd beschermen! Als je eenmaal bevriend bent met zo'n beest, wil je nooit meer zonder... Maar daar verschillen de meningen over.

Wat vind jij dan een mooi hondenras?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:28
miro
Avatar van miro
miro is offline
  • Duitse Dog vind ik mooi (hoewel ie veel van t karakter t zelfde heeft)
  • Dalmatier
  • Boxer

O.a. natuurlijk, dr zijn zat honden die ik leuk vind..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:34
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Dalmatier ben ik het zeker met je eens, maar Boxer neuh . Ze kwijlen iets te veel, zijn soms ook agressief en vind ze geen mooie bouw hebben.

Duitse Dog: supermooie beesten, maar wel heel groot En idd, heel erg waaks Maar t ging hier om het uiterlijk van de hond tog

Hele lieve honden vind ik bijv. een labrador of een golden retriever. Die zijn echt vriendelijk tegen iedereen!!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:38
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Nee, is dan toch niet degene die ik bedoelde. Wel stom eigenlijk, wist ik ook wel. Ik bedoelde de Australische Herder... Whaaa, zo mooi... Maar ben ook gek op Border Collies en Friese Stabij's.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:51
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-11-2003 @ 15:38:
Nee, is dan toch niet degene die ik bedoelde. Wel stom eigenlijk, wist ik ook wel. Ik bedoelde de Australische Herder... Whaaa, zo mooi... Maar ben ook gek op Border Collies en Friese Stabij's.

Lekkere drukke honden, maar wel heel lief tegen iedereen. Mijn buurhondje was een kruising tussen en friese stabij en een bouvier, echt zo'n leuk beest
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 16:02
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 07-11-2003 @ 15:34:
Dalmatier ben ik het zeker met je eens, maar Boxer neuh . Ze kwijlen iets te veel, zijn soms ook agressief en vind ze geen mooie bouw hebben.

Duitse Dog: supermooie beesten, maar wel heel groot En idd, heel erg waaks Maar t ging hier om het uiterlijk van de hond tog

Hele lieve honden vind ik bijv. een labrador of een golden retriever. Die zijn echt vriendelijk tegen iedereen!!
Die hond kom ik altijd tegen in Hilversum.

Maar dat van die boxers is niet waar! Ik heb er zelf éen, en dat kwijlen is ECHT een vooroordeel. Die van mij kwijlt alleen als ze heeft gegeten of als je een koekje voor haar neus houdt. En zoveel moeite is het niet om die bek af te vegen met een doek oid.
Agressief....een normale boxer tegenover mensen niet hoor! Ze is vreselijk gek op mensen, het is een echte mensenhond. Ze houdt wel van agressieve vechtspelletjes, gewoon een stevige stoeipartij met veel lawaai en gegrom, maar 1 x het woord OVER en ze stopt. Wat andere honden betreft is ze wel zeer agressief, maar dat heeft niets te maken met de boxer zelf.
Ik vind het geweldige honden maar goed, smaken verschillen.
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-11-2003, 17:07
miro
Avatar van miro
miro is offline
Sterker nog: die Anatolische herders staan bekender om het agressief zijn dan een boxer (t.o.v. vreemde)

Zelf heb ik altijd een dalmatier gehad, een hele lieve rustige hond, echt een allemansvriend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.