Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2005, 12:39
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Eeejz,

Ik wil m'n paddoverslag posten dus doe ik dat maar.
Ik heb 4 paddo's gehad.
Het soort was psulo cubensis ofzo.

Op hemelvaartdag gingen we s'ochtens vroeg fietsen.
Om 4 uur was iedereen op de afgesproken plek.

Iemand had een portie paddo's mee en ik kocht een half portie voor €7;

Ik at die dingen op en kauwde lang op die dingen.
Ze smaken echt naar dooie vogel!!!!

Na een half uurtje begon zo'n gevoel van dat je zonder zorgen ergens in de warme zee dobbert ofzo.
Ik rookte een jointje en we fietsten verder.
We namen een pauze onder een viaduct en toen we daar zaten voelde ik ineens een windvlaag.
Ik vond die windvlaag helemaal grappig en ik werd de windvlaag zelf!
Ik rende langs iedereen heen en zei: Ik ben Woesh,de windvlaag
Ik schaamde me nieteens maar nu ik erover nadenk wel haha.
Toen we na 2,5 uur op de plek kwamen waar we hadden afgesproken begon ik te hallcucineren of hoe je dat ook noemt.
Het was maar 5 kilometer fietsen maar dat boeit niet
Ik keek naar de lucht en zag een zwart ruitjespatroon voor de hemel in de vorm van die Wiebetjes. (die snoepjes)
Ik was helemaal entausiast en ik ging op een bankje zitten met een biertje.
Ik kreeg het helemaal warm en ik had een gigantische lachkick.

Een jongen uit de groep had zijn sleutel laten vallen in de buurt van het water en ik hielp mee zoeken.
Ik ging alle grassprietjes tellen en bekijken en begon erover na te denken waarom ze groen zijn enzo.
Toen keek ik in het water en ik zag echt prachtige golfjes terwijl het windstil was.
Ik werd helemaal gek van die lijpe golfjes dus ging ik nog maar een biertje drinken.

Ik zat op het bankje naar de lucht te kijken en in de wolken zag ik ineens een dikke tornado.
Ik werd helemaal gek en dacht dat die echt was.
Ik rende weg en ik verstopte me achter een elektrischiteitshuisje.
Een jongen uit de groep liep naar me toe en vertelde me dat ik aan het hallucineren was en toen ik het begreep ging ik zitten.
Iedereen lachen natuurlijk.

Ik was al 4 uur bezig en toen kwamen er 2 vogels langsvliegen.
Ik er natuurlijk bij kijken en ik zag papieren vogels.
Ze waren net gevouwen stukken papier!
Ik natuurlijk helemaal entausiast.

Niet veel later ging ik het bos in om even te plassen en toen ik door de bomen keek zag ik ineens een gigantische spooktrein staan!
Het was net zo'n half vierkante locomotief uit zo'n kinderprogramma iets van Thomas de stoomlocomotief ofzo.
Die trein was knalgroen en erachter hingen allemaal gekke wagonnetjes.
Ik geloofde echt dat die trein er was maar een jongen die ook mee ging plassen die zei dat er niets was dan een hoop bomen.
En die trein door die bomen rijden.
Net zo gaaf!

Toen waren de hallucinaties afgelopen en kreeg ik een blij gevoel dat steeds iets minder werd.
Ik dacht elke minuur maar er verstreken úúúren!

Toen het helemaal af was gelopen vond ik het jammer en heb ik maar een paar jointjes gerookt

____________________________________________________

Echt dit was een topervaring en ik doe het zeker weer!
Ik kan het iedereen aanraden die het graag wil!

Willen de mensen die ooit ook paddo's gevreten hebben ook een verslag maken en dit hier posten??


Lazlow
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2005, 12:47
Verwijderd
klinkt als een geslaagde trip!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 12:53
Verwijderd
was dit je eerste keer?

want waarom begon je eerst dan al over lsd
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 13:21
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
__________________
pr0n parades and drug raids
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 14:19
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Ja sorry ik was vergeten te zeggen dat het mijn eerste keer was.
En het was zeker een geslaagde trip.

En LSD begon ik over omdat ik daar makkelijker aan kan komen dan pado's en het goedkoper is.
Maar ik hoorde van een vriend van me die het ook gebruikt heeft die LSD dat het te lang duurt en je dikke kans hebt in een bad trip te komen.
En paddo's is nie slecht voor je dus PADDO's RULEREN!!!

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ziet er vet uit . Nu weet ik zeker dat ik dat van de zomer een keer ga proberen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:50
Mr. Bungle
Avatar van Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
hahahaha vet verslag en moet het idd ook maar eens proberen
__________________
Fyh!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:15
Verwijderd
wel heftig opzich voor een halve portie, dat je gevouwen vogels ziet en tornado's en denkt dat je de wind bent...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 09:28
dk1988
dk1988 is offline
das wel gek
ik had oowk keertje iets meer dan halve prosie gegeten
en heb ik helemaal niet gehalucineert. wel beetje spaceactig gevoel.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 11:15
Verwijderd
Toevallig deed ik gister ook paddo's


jaja, de paddotijd is weer aangebroken.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 07-05-2005 @ 18:15 :
wel heftig opzich voor een halve portie, dat je gevouwen vogels ziet en tornado's en denkt dat je de wind bent...
eerste keer dat ik paddo'de was ik ook 15, en had ik ook een halve portie, man was echt wel net zo heavy, misschien een soort van gevoeligheid ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 11:15
Verwijderd
uhm paddo's zijn niet ongevaarlijk he, dat je dat in je achterhoofd houdt. En ik denk dat je beter nog wat research kan doen naar lsd, want ik heb andere verhalen gehoord
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 12:12
Diegene
Diegene is offline
Ik heb gisteren voor de eerste keer een paddo trip gehad. Een vriend van me was naar een smart shop geweest om paddo's te kopen. Hij had aan de verkoper gevraagd of ze nog paddo's hadden en de verkoper zei dat ze alleen nog maar gedroogde hadden (dat is volgens mij toch illegaal?). Ik had een zakje met 7-8 klein en middelgrote paddestoelen die ik op at.

Even een opmerking: ik heb echt het gevoel dat gedroogde+8 paddo's veel te veel was. Ik kon mijn gedachten verschrikkelijk moeilijk onder controle houden, er was 1 grote chaos. Mijn vriend is ook doorgeslagen hij ging onzin uitkramen, associaties met woorden eruit kwamen. Bij hem leek het zeg maar alsof hij zijn gehele gedachtengang eruit braakte. Normaal denk je en maak je associaties (je denkt aan een koffiezetapparaat en je denkt aan het merk de filters de bonen de winkel) en construeer je daar een zin uit, hij kon dat niet meer en er kwam 1 grote stroom van onzin uit.

Verder mijn trip.

Er zijn verschillende dingen die ik heb gemerkt. Ik had het amfetamine gevoel. Dus je bent veel scherper, gevoeliger voor je omgeving. Je voelt eigenlijk geen pijn, je field-of-view is veel groter en daarom lijkt de wereld enigzins krom en om je heen gebogen. Ook verandert je dieptebesef, alles lijkt iets verder weg te staan, maar je armer worden ook langer. Ook is je besef van tijd heel anders je weet het begin punt van je actie en het eindpunt maar alles gaat veel sneller, net of je bewustzijn stukken van je tijdsbesef overslaat.
Dit was denk ik het amfetamine effect.

In het begin begon ik kleurtjes te zien. Patronen in de muur werden duidelijk en een beetje gloomy en alles werd happy. Er kwam ook een beetje een Oprah filter over de wereld.

Proporties van dingen die niet in de focus van mijn oog waren begonnen te veranderen. Een enigzins gezette vriend van mij werd in mijn ooghoeken veel groter of soms wereden zijn hoofd groter en zijn armen miniscuul. Of proporties werden versterkt, iemand met brede schouders werd nog breder.

Ik werd heel gevoelig voor kleuren en mijn stemming overheerste mijn ratio en was veel gevoeliger voor de omgeving (kleuren). Je kan zeggen dat ik misschien enigzins instinctief werd.

Ik merkte dat ik duizenden verschillende 'senses' had en gevoelens. Ik zat verschrikkelijk te hijgen voelde me verschrikkelijk nat. Maar op een bepaald moment realiseerde ik me dat die prikkels allemaal nep waren en dat ze werden veroorzaakt door de paddo's. Ik voelde me een beetje matrix achtig en had het gevoel dat ik mijn trip 'meesterde'. Ik realiseerde me dat ik niet hoefde te hijgen en dat ik me helemaal niet op een bepaalde manier voelde. Vanaf dat moment werd ik ook iets rustiger.

Een ander effect was dat in 1 keer de helft van de wereld weg was. Ik keek naar mijn vriend en zag alleen nog 1 helft en de andere helft was uitgesmeerd aan de zijkant van zijn hoofd. Ik keek naar mijn benen maar het leek net alsof ze onafhankelijk van elkaar waren. Ik had het beeld van het ene oog en het andere maar ik kon het niet combineren.

Ook was mijn gedachtengang 1 grote chaos. Ik kon het eigenlijk niet sturen, alleen maar beinvloeden. Ik had veel moeite om te praten en alleen tussen de golven van trippen door kon ik aan een nuchtere vriend beschrijven wat ik meemaakte.

Toen ik naar de wc ging had ik ook een bepaald gevoel van uittreding. Het is niet dat ik mezelf van een afstandje zag maar mijn bewustzijn zat voor mijn gevoel 30 centimeter boven de plaats (mijn hoofd) waar hij zou moeten zitten.

Een ander effect was dat je diepte begon te zien in vlekken. Bijvoorbeeld iets donkerdere vlekken op een wit kastje leken uitstulpingen.


---------------------------------------------------------------------------------

Al met al was het een hele mooie ervaring. Ik heb hier nog niet eens 1/1000ste beschreven van wat er in de trip is gebeurt, je vergeet ook 999/1000ste.
Al met al overheerste een gevoel van de controle over jezelf verliezen maar je werd happy wanneer je merkte dat je nog engzins controle over jezelf had.

Zoals ik al zei mijn vriend is helemaal doorgedraaid maar gelukkig wel weere terug gekomen. Door zijn doordraaien heeft hij ook een bad trip gehad (denken aan zelfmoord, depressie). Zijn bad trip beinvloede mijn trip ook doordat ik bang was door te draaien waardoor ik een gedeelte van de tijd heel bang was voor hem was.

---------------------------------------------------------------------------------

Hoe weet je of je te veel hebt gehad. 7-8 gedroogde paddo's...is dat te veel?

Het wonderlijkste is nog wel dat je denkt dat je heel weinig controle over jezelf hebt maar dat zodra je iets wil doen je het met gemak kan doen en met volle scherpte.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 12:39
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ik heb vorig jaar zomer paddo's gedaan. na lang twijfelen of iki het wel zou moeten doen. heb jarenlang depressies gehad en dat kan het schijnbaar helemaal fout gaan... maar het was zover, ik voelde me goed en mijn trip was dan ook echt geweldig
ik had een halve portie verse (?) op..
het begon heel langzaam.. ik zag het witte plafnd ineens paars worden. ales leek te verkleuren en het was zo mooi! toen begon ik paisley patrontjes te zien op de muur, de bank leek zooooo enorm groot! ik dacht dat ik erop kon koprollen, languit liggen, rondjes hardlopen.. en hij was zo zacht... ik heb een hele tijd alleen maar op de bank gezeten op me knieeen, verbijsterend kijkend naar de stof, de kleur, en voelend hoe zacht hij was... meerdere malen gezegd hoeveel ik van die bank hield
en alles leek ik wel te zien door zon bolle lens, alles werd om me heen gebogen, niks was meer recht en zelfs de gordijnen leken bol te hangen ze vervormden ook, terwijl aloe ramen dicht waren, het leek wel alsof ze wapperden, maar dan op een niet natuurlijke manier... ook was alles heel ver weg, ik had ook het idee iets boven mezelf te zweven... heel vreemd en rustgevend gevoel... ook het parket veranderde steeds, het was alsof het een grote legpuzzel was die ik in mijn hoofd op aant lossen was, en ik zag de tgeels met mijn gedachten meebewegen naar de plaats waar ik ze wilde hebben ook *door verhalen van vroeger* zag ik ineens roze/paarse olifantjes ik bedoel, wahahahaha, ze liepen/zweefden dor de lucht, langs de muren af... dr is nog zoveel meer gebeurd maar dat kan ik me helaas nu niet herinneren..
ik voelde me na afloop lekker, happy en had totaal geen spijt...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 14:36
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
E Che Guevara schreef op 07-05-2005 @ 13:39 :

Ik vond die windvlaag helemaal grappig en ik werd de windvlaag zelf!
Ik rende langs iedereen heen en zei: Ik ben Woesh,de windvlaag
omg /
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 19:26
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Jah het voordelige nadeel was is dat je helemaal gek van jezelf wordt.
Je denkt dat je zinnige dingen zegt maar je kraamt de meest vreselijke dingen uit

Ik was het praten en dom lullen helemaal zat maar ik kon niet stoppen.

Over een paar weken gaat er weer een halve portie achter de kiezen

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 23:45
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
E Che Guevara schreef op 08-05-2005 @ 20:26 :


Over een paar weken gaat er weer een halve portie achter de kiezen

Dat heeft geen zin. 6 weken wachten. Maar goed, gozer, je bent 15 (gefeliciteerd trouwens nog) nu. Doe het een beetje rustig aan.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 10:58
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
LSD heeft naar ik weet en bekend is geen schadelijke gevolgen. Je kan niet in een trip blijven 'hangen', je kan hoogstens in een psychose raken en dat is dan misschien het enige risico. Volgensmij geldt dat ook voor paddos. De grens harddrugs/softdrugs is ook een beetje vreemd en ik moet er nog achter komen volgens welke/wiens maatstaaf deze is gedefinieerd.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2005, 13:00
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 09-05-2005 @ 11:58 :
LSD heeft naar ik weet en bekend is geen schadelijke gevolgen. Je kan niet in een trip blijven 'hangen', (...)Volgensmij geldt dat ook voor paddos.
Ja, in dit geval...:

Theorie: Nee. Praktijk... uh. Jawel.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:05
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Oooh, hoogstens een psychose....

in welk opzicht is dat geen schadelijk gevolg dan?
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:22
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Dat heeft geen zin. 6 weken wachten. Maar goed, gozer, je bent 15 (gefeliciteerd trouwens nog) nu. Doe het een beetje rustig aan. [/QUOTE]

Haha ik doe van de zomervakantie weer denk ik.
Das voor mij nog 10 weken ofzo.

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:43
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 09-05-2005 @ 16:05 :
Oooh, hoogstens een psychose....

in welk opzicht is dat geen schadelijk gevolg dan?
Het is fysiek onschadelijk en dus theoretisch gezien in alle opzichten mogelijk er nooit meer last van te hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 17:23
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
zaterdag heb ik wel een hele speciale thee gedronken!
6 verschillende soorten padoo's en peyote erin.

dit is de meest intense trip die ik ooit heb gehad. sloeg echt werkelijk alles!

toen het begon te werken, kon ik beter maar even gaan liggen.
mijn hele lichaam begon te tintelen en het voelde alsof er golven in mij waren.
een golf van tripgevoel ging door mijn hele lichaam. van mijn tenen naar mijn hoofd en weer terug.
ik sloot mijn ogen en heb heftige hallucinaties gehad. ik ging steeds dieper en dieper in mijzelf.
dit is echt een erg leerzame trip geweest.
__________________
up the downstair

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 17:27.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 09-05-2005 @ 00:45 :
Dat heeft geen zin. 6 weken wachten. Maar goed, gozer, je bent 15 (gefeliciteerd trouwens nog) nu. Doe het een beetje rustig aan.
6 weken wachten ???
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 10:18
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 09-05-2005 @ 16:05 :
Oooh, hoogstens een psychose....

in welk opzicht is dat geen schadelijk gevolg dan?
Psychoses zijn voor mietjes, dat is alleen maar psychisch.

Zolang er maar geen armen afvallen is er niks schadelijks te zien dus niet schadelijk.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2005, 10:19
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 09-05-2005 @ 18:23 :
zaterdag heb ik wel een hele speciale thee gedronken!
6 verschillende soorten padoo's en peyote erin.

dit is de meest intense trip die ik ooit heb gehad. sloeg echt werkelijk alles!

toen het begon te werken, kon ik beter maar even gaan liggen.
mijn hele lichaam begon te tintelen en het voelde alsof er golven in mij waren.
een golf van tripgevoel ging door mijn hele lichaam. van mijn tenen naar mijn hoofd en weer terug.
ik sloot mijn ogen en heb heftige hallucinaties gehad. ik ging steeds dieper en dieper in mijzelf.
dit is echt een erg leerzame trip geweest.
Heb je peyote wel eens puur gehad dan?
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 16:59
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 10-05-2005 @ 11:18 :
Psychoses zijn voor mietjes, dat is alleen maar psychisch.

Zolang er maar geen armen afvallen is er niks schadelijks te zien dus niet schadelijk.
wat ben jij dom
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 17:57
Verwijderd
sarcasme meid
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:43
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Ehmmz kan het misschien ontopic blijven?

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 19:55
Verwijderd
is moeilijk want er is niet echt een discussie gaande
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 20:27
paradigm shift
Avatar van paradigm shift
paradigm shift is offline
Hai

Ik ga volgende week zondag voor het eerst paddo'en met een maatje. We zaten te denken aan samen een portie mexicaanse, dus een halve portie elk. Dit omdat dat schijnbaar de mildste soort is, en we willen niet gelijk een enorme mindfuck.
Kan iemand misschien een lijstje maken met de meest gangbare soorten en hun werking?
Nog tips, trucs, dingen die we wel of absoluut niet moeten doen? Leuke dingen voor tijdens de trip?

Alvast bedankt!
__________________
you are not a beautiful and unique snowflake. you are the same decaying organic matter as everything else.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 21:19
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
3 soorten:

mexicaans: denktrip (grotere brokken)
hawaiiaans: visueel
kaalkopjes/truffels: praattrip

dat is slechts de theorie, oftewel:
het kan alle kanten op.
En nog 1 ding dat je vast moet weten: het smaakt ongelooflijk ranzig.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 21:25
paradigm shift
Avatar van paradigm shift
paradigm shift is offline
Oke, thanks. Maar een halve portie pp, is dat een goeie beginhoeveelheid, of kunnen we wel wat meer verorberen?
En dat ze vies zijn heb ik al gehoord, dus ik ga ze maar met een zak m&m's ofzo ernaast opeten
__________________
you are not a beautiful and unique snowflake. you are the same decaying organic matter as everything else.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
paradigm shift schreef op 10-05-2005 @ 22:25 :
Oke, thanks. Maar een halve portie pp, is dat een goeie beginhoeveelheid, of kunnen we wel wat meer verorberen?
En dat ze vies zijn heb ik al gehoord, dus ik ga ze maar met een zak m&m's ofzo ernaast opeten
ja of water,
na examens > midweek weg = paddo's ik ga met een gozer, hij gaat voor t eerst ik zit zelf ook weer te denken aan een halve portie, laatste keer toch bijna bad.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 21:46
paradigm shift
Avatar van paradigm shift
paradigm shift is offline
Wat kost zo´n bakje eigenlijk, een euro of 15 ?
__________________
you are not a beautiful and unique snowflake. you are the same decaying organic matter as everything else.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:10
Verwijderd
Citaat:
paradigm shift schreef op 10-05-2005 @ 22:46 :
Wat kost zo´n bakje eigenlijk, een euro of 15 ?
laatste keer dat ik t haalde was t zoiets ja.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2005, 22:41
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
paradigm shift schreef op 10-05-2005 @ 22:25 :
Oke, thanks. Maar een halve portie pp, is dat een goeie beginhoeveelheid, of kunnen we wel wat meer verorberen?
En dat ze vies zijn heb ik al gehoord, dus ik ga ze maar met een zak m&m's ofzo ernaast opeten
ja, iets drinken erbij is wel beter ja. Niet teveel though, als je 2 glazen op hebt, moet je gewoon ophouden met drinken, ook al betekent het dat je daarna die-hard de rest op moet. Btw, de eerste keer is om de een of andere reden altijd minder smerig...
halve portie is een goede.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:58
ScrapMetal
Avatar van ScrapMetal
ScrapMetal is offline
leuke trip

als ik dit lees krijg ik er ook weer zin in
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 17:00
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 10-05-2005 @ 11:19 :
Heb je peyote wel eens puur gehad dan?
nope nog niet
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 23:19
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 12-05-2005 @ 18:00 :
nope nog niet
Haha, waarom dan wel in mixjes?
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 00:15
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 13-05-2005 @ 00:19 :
Haha, waarom dan wel in mixjes?
ik snap niet echt waarom dit zo grappig is?!

en vriend van mijn vriend maakt 1 keer per maand een mushroomthee.
hij goooit daar een paar verschillende soorten paddo's in en dus ook wat peyote.
zodoende.
wat is daar zo vreemd aan?
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:44
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 13-05-2005 @ 01:15 :
ik snap niet echt waarom dit zo grappig is?!

en vriend van mijn vriend maakt 1 keer per maand een mushroomthee.
hij goooit daar een paar verschillende soorten paddo's in en dus ook wat peyote.
zodoende.
wat is daar zo vreemd aan?
Ik heb gelezen dat dat spul op zich een ontzettend openbarende ervaring moet zijn. Ik weet niet, ik zou het eerst op zich proberen voordat ik het met andere trip-middelen zou mixen.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:12
Verwijderd
Ik heb ook een keer een halve portie verse mexicaanse paddo's gegeten maar ik heb er helemaal -niets- van gemerkt. Mijn vriendin had de andere halve portie en die merkte het wel.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:43
nps
Avatar van nps
nps is offline
de eerste keer dat ik echt paddo's ging eten was voor mij ook vet leuk het was met 3 vrienden van me. Ze smaakten vies, naar dode aarde.

We gingen op het balkon zitten om een sigaretje te roken, en in het begin was het net een soort sterke high. Ik voelde me zwaar lollig, een soort stand up comedian. Afijn de rest een vette lachkick. Toen begon het echt een beetje in te slaan, aan de overkant leek het net kerst want de ramen hadden een groen/rode waas over zich heen en we hadden allemaal (op 1 na) een beetje energie teveel. Dus die bleef achter en wij gingen met zijn 3en buiten door de stad lopen. dat was echt geweldig! we liepen rond alsof we de wereld voor de eerste keer zagen alles was tof en ik ging sigaretten halen en dat was ook echt zo grappig (ik had een handvol geld, pletterde dat neer op de toonbank, zette mijn beste pokerface en ik moet zeggen dat het nog best aardig ging), en toen ik buitenkwam stonden mijn vrienden helemaaln aar een auto te staren. We gingen maar weer teruglopen de sigaretten waren immers gehaald, wij naar binnen en toen gingen we nog wat rum drinken en blowen en toen viel degene die achter gebleven was flauw voor een paar seconden, hij verkrampte helemaal en was echt spier en spier wit
dus ik en nog iemand snel het bed klaargezet terwijl no. 3 bij no.4 bleef (die jongen kan ook eerste hulp toepassen). het ging echt na 30 seconden alweer beter met hem, maar het was zo heftig toen hij out ging, dat was echt een dikke vette punt achter de trip - en daar ben ik ook enorm van geschrokken (wij allemaal trouwens)

Mijn ervaring was heel leuk op het einde na, ik ga het zeker nog wel ene keer doen maar niet binnenkort.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 13:15
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 13-05-2005 @ 11:44 :
Ik heb gelezen dat dat spul op zich een ontzettend openbarende ervaring moet zijn. Ik weet niet, ik zou het eerst op zich proberen voordat ik het met andere trip-middelen zou mixen.
tsja en daarom ben jij niet mij
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 23:42
Alejandro Sosa
Alejandro Sosa is offline
ik heb ook al vaker paddo's gevreten.
t blijft toch wel lachkicks en je bent de dag erna echt 100 % nuchter.
opzich word ik best paranoia op het moment dat de paddo's werken maar na zo'n trip kan ik erom lachen.
laatst bijvoorbeeld kon ik de hele avond niks zeggen tegen niemand, er kwam gewoon niks over mn lippen ik was zo paranoia niet normaal meer
tv kijken is ook zo wazig op de paddo's. ik zie dan altijd mensen als halve zombies en ik zak ook altijd helemaal weg in de bank net als een moeras en dan krijg ik ontzettende rugpijn en verder is mijn huid altijd zo wazig het is net alsof ik dan blauwe aders heb ofzo ( en das dan geen hallucinatie volgens mij)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 23:57
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 13-05-2005 @ 14:15 :
tsja en daarom ben jij niet mij
Goede constatering
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 11:49
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 10-05-2005 @ 11:18 :
Psychoses zijn voor mietjes, dat is alleen maar psychisch.

Zolang er maar geen armen afvallen is er niks schadelijks te zien dus niet schadelijk.
omfg, hou je bek gewoon als je niet weet waar je het over hebt
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 11:54
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
heh, zat er laats aan te denken dat ik toch maar eens moest gaan paddo'en en nu wil ik het helemaal.
zomervakantie ofzo
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:44
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 14-05-2005 @ 12:49 :
omfg, hou je bek gewoon als je niet weet waar je het over hebt
Jongen, ik ben ook heus wel een keer flink slecht gegaan en ik weet ook heus wel wat voor gevolgen shit kan hebben. Anders ga je even uit de hoogte doen en met je zogenaamde ervaring op de proppen komen. Laat maar horen dan, als je het zonodig kwijt wil.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol Paddo verslag
Zeratul99
9 09-02-2006 13:18
Drugs & Alcohol Paddo trips
Imperial
88 19-11-2005 17:06
Drugs & Alcohol hoevaak heb je paddo's gegeten?
aap777
35 11-03-2003 13:00
Drugs & Alcohol Paddo-ervaring
Revelation15
9 05-06-2002 09:06
Drugs & Alcohol Een Paddo-ervaring
nijn
10 25-02-2002 16:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.