Oud 06-02-2007, 20:47
2079
Avatar van 2079
2079 is offline
Indiana Jones IV


Indiana Jones de roekeloze avonturier keert terug! Na jarenlange discussies komen George Lucas en Steven Spielberg weer bijeen om het vierde deel uit de Indy reeks op het witte doek te toveren. Het script, geschreven door David Koepp die eerder al met Spielberg werkte aan War of the Worlds en de eerste twee Jurassic Park films, is iets meer dan een maand geleden door beide film-makers goedgekeurd voor de productie. Harrison Ford is natuurlijk van de partij als Indy en Sean Connery zal waarschijnlijk ook weer terugkomen als zijn vader. De release datum van deze film zal zijn op 22 mei 2008!

----------

Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik heb er zin in! Tevens doet het me goed om Spielberg weer terug te zien in dit genre. Laten we hopen dat hij net zo in vorm is als bij Munich en War of the Worlds.

Laatst gewijzigd op 06-02-2007 om 20:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2007, 20:49
Verwijderd
Hopelijk wordt het niet zo verkankerd als star wars IV +.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 23:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat dus wel triest is dat Frank Darabont's script is afgekeurd door Lucas nadat Spielberg en Ford daar ontzettend positief over waren. Ik vrees nu dus het ergste.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 23:56
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Haha cool, Ford!

Ik dacht dat ze wel weer een nieuwe hippe jonge acteur zouden uitzoeken, onder het mom van 'blasfemie'.

Ben benieuwd.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 07:54
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik heb er zin in!
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 08:57
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb er ook zin in.

Ik heb ook geruchten gehoord dat Natalie Portman ook een rol heeft in deze film, mocht dat waar zijn dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 15:42
2079
Avatar van 2079
2079 is offline
Citaat:
Carn schreef op 07-02-2007 @ 00:40 :
wat dus wel triest is dat Frank Darabont's script is afgekeurd door Lucas nadat Spielberg en Ford daar ontzettend positief over waren. Ik vrees nu dus het ergste.
Dit is inderdaad waar, maar het was alleen Spielberg die dit script goedkeurde. Lucas daarintegen was er niet zo zeker van en heeft toen dus gelijk gekregen. Daarna werd Koepp aan boord gebracht, op zich ook geen slechte keus.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 18:52
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
2079 schreef op 06-02-2007 @ 21:47 :
Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik heb er zin in! Tevens doet het me goed om Spielberg weer terug te zien in dit genre. Laten we hopen dat hij net zo in vorm is als bij Munich en War of the Worlds.
Ik hoop dat hij beter in vorm is dan bij War of the Worlds; daar was ik niet zo weg van.
Citaat:
Reverend schreef op 06-02-2007 @ 21:49 :
Hopelijk wordt het niet zo verkankerd als star wars IV +.
Lucas regisseert niet. Ook schrijft hij het script niet zelf. Dat scheelt al een hoop.
Citaat:
Carn schreef op 07-02-2007 @ 00:40 :
wat dus wel triest is dat Frank Darabont's script is afgekeurd door Lucas nadat Spielberg en Ford daar ontzettend positief over waren. Ik vrees nu dus het ergste.
Dat vond ik ook niet zo prettig. Alsof Lucas zulke degelijke scripts schrijft... Maar ik heb wel gelezen dat Lucas, Spielberg en Ford alleen een Indy IV wilden maken als ze ook echt een goed script hadden. Dat stelt mij weer enigszins gerust.
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 07-02-2007 @ 09:57 :
Ik heb ook geruchten gehoord dat Natalie Portman ook een rol heeft in deze film, mocht dat waar zijn dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee ben. Als ze Indys nieuwe love interest wordt ben ik daar in ieder geval níet blij mee. Niet dat ik iets tegen Portman heb, maar voor die rol is ze gewoon veel te meisjesachtig. Dat past niet bij zo'n (inmiddels) doorgewinterde ouwe knar als Indy.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 00:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bah, bleh, iek. Ouwe hap. Al gedaan. Niet leuk meer. Afgelopen. Veel te laat. Doe iets nieuws. Trilogie is af.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 08:03
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Kijk, Mark heeft 'm al gezien.

Citaat:
Reverend schreef op 06-02-2007 @ 21:49 :
Hopelijk wordt het niet zo verkankerd als star wars IV +.
Wat is er mis met A New Hope, Empire Strikes Back en Return of the Jedi?
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 08:04
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Misschien is het wel leuk, als het dan maar wel bij deze ene blijft en er niet meteen weer 10 delen bij komen.
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 08:50
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Ik vind dat na een aantal jaar nog 1 film maken in een boel gevallen een slecht idee is, maar bij Indiana Jones heb ik dat gevoel niet
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 08:57
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 08-02-2007 @ 09:03 :
Kijk, Mark heeft 'm al gezien.



Wat is er mis met A New Hope, Empire Strikes Back en Return of the Jedi?
Mja, die bedoelde ik dus niet

Ik doelde meer op die nieuwe ebola shit.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 09:32
Nebula
Nebula is offline
John Williams: lang zal hij leven.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 10:21
Verwijderd
Oude knarren hebben geld nodig?

Hopelijk ziet Harrison er nog fit uit.

Ik heb de nieuwste Rocky nog niet gezien maar die kop van Sylvester is niet om aan te zien.

Aan de ene kant wil ik Indiana IV zien maar ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 08-02-2007 @ 11:21 :


Ik heb de nieuwste Rocky nog niet gezien maar die kop van Sylvester is niet om aan te zien.
Nonsens
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 14:10
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 08-02-2007 @ 11:21 :
Hopelijk ziet Harrison er nog fit uit.
Volgens mij wel, want ik zag laatst een film van hem waarbij ik dacht "goh daar is ie nog een stuk jonger" maar toen ik keek naar het jaartal van de film bleek dat de film net een jaar of 2 oud was.
Weet niet meer welke film....


edit: maar hij moet vast wel zn haar verven nu
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 15:49
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 08-02-2007 @ 11:21 :
Aan de ene kant wil ik Indiana IV zien maar ook weer niet.
Ja, daar kan ik inkomen. Van mij hoeft Indy IV er niet te komen, maar nu hij er (zeer waarschijnlijk) toch komt, moeten ze er maar gewoon het beste van maken en hoop ik dat-ie het niveau van Raiders en Last Crusade kan benaderen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-02-2007, 16:56
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Jaa, daar zit ik echt op te wachten! Harrison Ford zag er nog goed uit voor z'n leeftijd in Firewall dus daar ben ik niet bang voor.
Nou nog hopen dat ze Sean Connery zover krijgen dat hij meedoet.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 17:32
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-02-2007 @ 09:57 :
Mja, die bedoelde ik dus niet

Ik doelde meer op die nieuwe ebola shit.
Ja, dan moet je dat zeggen he.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 08-02-2007 @ 09:50 :
Ik vind dat na een aantal jaar nog 1 film maken in een boel gevallen een slecht idee is, maar bij Indiana Jones heb ik dat gevoel niet
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 20:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DanielC schreef op 08-02-2007 @ 09:03 :
Kijk, Mark heeft 'm al gezien.
Een trilogie die is afgerond in de jaren '80 hoeft 15 jaar later niet alsnog een vierde deel te krijgen, omdat de betrokkenen niet met originele ideeën kunnen komen/op safe willen spelen/de formule uit willen melken omdat ze nog meer geld willen opstrijken.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 23:00
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Harrison moet even het record voor acteur wiens films het meeste bij elkaar hebben opbracht weer terug winnen Sinds de zomer schijnt Samuel L. Jackson dat in zijn bezit te hebben.

Ik ben wel benieuwd naar een Indy 4, ik heb er geen problemen mee en ik denk dat er wel degelijk een goed product geleverd kan worden. Zolang er maar niet gebruik wordt gemaakt van een zoon/dochter, zodat hij de toorts door kan geven aan een nieuwe generatie. Indy moet gewoon weer achter één of ander object aan, eigenlijk
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-02-2007 @ 21:55 :
Een trilogie die is afgerond in de jaren '80 hoeft 15 jaar later niet alsnog een vierde deel te krijgen, omdat de betrokkenen niet met originele ideeën kunnen komen/op safe willen spelen/de formule uit willen melken omdat ze nog meer geld willen opstrijken.
Ik ben het geloof ik niet zo heel vaak met je eens maar hier sta ik volkomen achter.

Beetje jammer. Jongens, blijf nou toch af van geniale films/series/trilogies/whatevers, als ze al lang en breed af zijn. Vooral vijftien jaar later - kom op, hallo, stijlverschil?

Ik ga 'm wel kijken maar ik zie het somber in. What's next, Star Wars VII?

[edit] OMG, ik checkte het internet op Star Wars VII en er zijn dus daadwerkelijk geruchten over een mogelijke Star Wars VII, VIII en IX. Wist ik niet. Was die shite niet gebaseerd op een boekenreeks die bestond uit zes boeken of wat? En alsof het niet gay genoeg is dat er halverwege al een stijlbreuk is. Lekker nog één in bouwen, misschien wordt het dan wel de nieuwe hype om er zo veel mogelijk op voort te breien ook al past het geheel niet meer bij elkaar

Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 23:09.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 23:13
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik meende dat dat het plan was van Lucas om die delen ook te maken, maar na het maken van delen 1 t/m 3 besloot hij dat dat teveel moeite zou zijn. Althans, zo had ik het begrepen

Er komt wel een nieuwe tv-serie van Star Wars, als het goed is.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-02-2007 @ 21:55 :
Een trilogie die is afgerond in de jaren '80 hoeft 15 jaar later niet alsnog een vierde deel te krijgen, omdat de betrokkenen niet met originele ideeën kunnen komen/op safe willen spelen/de formule uit willen melken omdat ze nog meer geld willen opstrijken.
Idd.

Tevens vind ik het nog steeds jammer dat er nooit een Back to the future 4 kwam.

Maar wat wordt de titel?

The fate of atlantis?

Geweldig spel btw.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 10:55
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-02-2007 @ 21:55 :
Een trilogie die is afgerond in de jaren '80 hoeft 15 jaar later niet alsnog een vierde deel te krijgen, omdat de betrokkenen niet met originele ideeën kunnen komen/op safe willen spelen/de formule uit willen melken omdat ze nog meer geld willen opstrijken.
Nee, Mark. Eerst kijken, dan beoordelen. Bovendien, Rocky VI heeft vorig jaar ook bewezen dat het makkelijk kan. Daar komt ook nog bij dat Indy nooit een trilogie is geweest als in bijv. Lord of the Rings, maar gewoon een reeks waar je films van kan blijven maken, en in 15 jaar is veel veranderd, dus des te meer mogelijkheden, lijkt mij. Bovendien wordt zo ongeveer elke film gemaakt om zoveel mogelijk geld in het laatje te krijgen, dus dat lijkt me ook geen bezwaar.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.

Laatst gewijzigd op 09-02-2007 om 11:00.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 12:22
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 09-02-2007 @ 11:44 :
Idd.

Tevens vind ik het nog steeds jammer dat er nooit een Back to the future 4 kwam.

Maar wat wordt de titel?

The fate of atlantis?

Geweldig spel btw.
Michael J. Fox heeft nog niet zo gek lang geleden al aangegeven het niet erg te vinden om McFly nog eens te spelen. Maar BttF is eigenlijk wel een goed afgeronde trilogie (DeLorean vernietigd, Marty en Jennifer zijn bij elkaar en Doc is gelukkig getrouwd). Ik denk niet dat je daar nog een goed deel 4 bij kan maken, want die zou als stand-alone toch minder goed/leuk zijn.

Zoals iemand anders al zei kan een Indy 4 juist wel goed, want dat zijn op zichzelf staande verhalen met dezelfde personages. Dat is geen probleem, zie ook Die Hard 4 in juni of juli dit jaar

Er is nog geen officiële titel vrijgegeven (Indiana Jones and The Lost Continent schijnt een optie te zijn). Het publiek schijnt voornamelijk voorstander van de Spear of Destiny te zijn als de McGuffin.

Of, wat iemand elders zei: "Someone steals Indy's hat and he spends the next two hours tracking down the dirtbag who did it."
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 12:27
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
DanielC schreef op 07-02-2007 @ 08:54 :
Ik heb er zin in!
Als hij net zo goed gaat worden als de eerste film uiit die reeks Raiders of the lost ark (1982) dan mag hij van mij wel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 12:39
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 09-02-2007 @ 13:22 :
Of, wat iemand elders zei: "Someone steals Indy's hat and he spends the next two hours tracking down the dirtbag who did it."
ik ruik een kassucces!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 21:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-02-2007 @ 00:05 :
kom op, hallo, stijlverschil?
Goed punt. Bovendien, het feit dat de trilogie 15 jaar geleden ophield en er geen nieuwe film kwam, bewijst dat het geheel afgerond was. Zo was ik huiverig over plannen voor The Godfather- Part IV. Daarover hoorde ik Mario Puzo vertellen op de dvd, maar hij is pas overleden, dus de film komt er niet. Ik kan weer opgelucht ademhalen. Af is af, laten filmmakers dat ook begrijpen.

Citaat:
MegaManX schreef op 09-02-2007 @ 11:44 :
Tevens vind ik het nog steeds jammer dat er nooit een Back to the future 4 kwam.
Wat mij betreft was het eigenlijke verhaal al af na deel II. Part III vond ik ook erg leuk, maar was eigenlijk al meer een rekking van een succesvolle formule.

Citaat:
DanielC schreef op 09-02-2007 @ 11:55 :
Nee, Mark. Eerst kijken, dan beoordelen.
Ik oordeel over het idee in het algemeen.

Citaat:
KIET-2 schreef op 09-02-2007 @ 13:22 :
Dat is geen probleem, zie ook Die Hard 4 in juni of juli dit jaar
Deel 3 (with a vengeance) zoog al heel hard, dus dat hoeft van mij ook niet. Ik ben bang dat ze met deel 4, net als in deel 3, vergeten wat het eigenlijke concept van Die Hard was en gewoon de zoveelste actiefilm maken, alleen heet de held hier toevallig John McClane.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 21:41
Verwijderd
Ik weet dat Bttf aan 3 delen genoeg had. Ze eindigen met deel 3 ook The End. Maar ik had zoiets er kan nog best een deel erbij gekunt.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 21:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 09-02-2007 @ 22:41 :
Ik weet dat Bttf aan 3 delen genoeg had. Ze eindigen met deel 3 ook The End. Maar ik had zoiets er kan nog best een deel erbij gekunt.
Oorspronkelijk eindigde deel 1 ook met 'the end'.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 10:28
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
BttF is meer onbedoeld een trilogie geworden inderdaad, deel 1 blijft dan ook de beste van de drie vind ik.

Die Hard: With a Vengeance wordt toch altijd nog als een goede actiefilm beschouwd. Zelf vind ik hem leuker dan deel 2 (maar die had ik ook al te vaak gezien). De Die Hard films gaan gewoon over een agent die in absurde situaties met terroristen terecht komt; ik ben blij dat ze Die Hard 3 anders hebben gedaan Anders zou hij iedere keer op kerstavond in een gebouw/comlex met terroristen zitten, zijn vrouw in gevaar, slechts 1 andere agent die hem wil helpen en een irritante verslaggever in de buurt Die Hard 4 zal vast niet zo goed zijn als het origineel, maar ik denk nog altijd wel vermakelijk.

Bij Indiana Jones zou ik het concept juist niet veranderen
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-02-2007 @ 22:47 :
Oorspronkelijk eindigde deel 1 ook met 'the end'.
Oh.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 13:00
2079
Avatar van 2079
2079 is offline
Het eerste deel van Die Hard was goed, het tweede was leuk en de derde was beter dan de tweede. Nogal logisch wat ik vond in deel één de grootste attractie Hans Gruber gespeeld door Alan Rickman. In deel twee zeiden de bad-guys me zo weinig dat ik hun namen nu alweer vergeten ben. Jeremy Irons die in deeltje drie Hans' broer Simon speelde vond ik weer een leukere villain.
Dus zoals Ebert zei, ''Een film is zo goed als zijn schurk.''

Ik zou niet al te veel veranderen aan de Indy-formule, en hoop ook hier weer een slechterik te willen zien wie we lekker kunnen haten. Wie lijkt jullie een goeie keus als bad-guy in Indiana Jones IV?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-02-2007, 13:14
Verwijderd
Om in de sfeer te blijven.:

http://s1.upload.sc/request/5ae75624...eeb2ee95/owner
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 17:19
2079
Avatar van 2079
2079 is offline
Ja, inderdaad. Ik verheug me nu al op Williams' nieuwe score voor Indiana Jones. Hij is de laatste tijd weer goed in vorm en ik heb wel zin in de avontuurlijke John Williams.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 19:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 10-02-2007 @ 11:28 :
Die Hard: With a Vengeance wordt toch altijd nog als een goede actiefilm beschouwd. Zelf vind ik hem leuker dan deel 2 (maar die had ik ook al te vaak gezien). De Die Hard films gaan gewoon over een agent die in absurde situaties met terroristen terecht komt; ik ben blij dat ze Die Hard 3 anders hebben gedaan Anders zou hij iedere keer op kerstavond in een gebouw/comlex met terroristen zitten, zijn vrouw in gevaar, slechts 1 andere agent die hem wil helpen en een irritante verslaggever in de buurt Die Hard 4 zal vast niet zo goed zijn als het origineel, maar ik denk nog altijd wel vermakelijk.
Juist al die veranderingen in Die Hard with a vengeance laten de film los staan van de vroige twee films. Juist daardoor is deel 3 een willekeurige (goede?) actiefilm in plaats van een 'Die Hard'. Het concept van 'Die Hard' was een eenzame, maar eerzame politieagent die in een beperkte ruimte een groep terroristen tegen moest houden, tegengewerkt door de autoriteiten, met als inzet zijn vrouw. In deel 3 is hij een aan lager wal geraakte 'alcoholist' zonder vrouw, die door de autoriteiten wordt opgezocht om het samen met een partner (Sam Jackson) op te nemen tegen een onbekende schurk met heel New York als speelterrein. Met 'Die Hard' had het allemaal niks meer te maken. (Wat niets zegt over de kwaliteit van de film op zichzelf staand.)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 21:34
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Je zou ook kunnen zeggen dat het leven van het personage niet zo goed heeft uitgepakt. Ik vond het wel fijn dat de (prive)situatie van McClane anders was dan in delen 1 & 2, maar dat hij wel min of meer dezelfde actieheld bleef. De Die Hard-films hebben toch hun eigen stijl. Anders had inderdaad in 16 Blocks Willis' personage wel net zo goed McClane kunnen heten. Bovendien borduurde deel 3 juist heel goed door op Die Hard, en is de film zoals gezegd deels ook zo vermakelijk vanwege Jeremy Irons als Gruber.

Maar goed, het gaat hier over Indy 4, niet Die Hard 4 Indy 4 zal waarschijnlijk wel een stuk beter zijn.
Ik ben benieuwd of we nog meer personages uit de voorgaande films terug zullen zien. Sean Connery heeft aangekondigt nog wel een keer Henry Jones te willen spelen, als hij het script waardig genoeg vindt.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 12:42
2079
Avatar van 2079
2079 is offline
Het lijkt erop dat nogal wat jongens en misschien een aantal meiden teleurgesteld moeten worden. Nathalie Portman zal GEEN rol hebben in Indiana Jones IV, dit heeft George Lucas in een recent interview gezegd. Hieronder staat een link naar het filmpje, ook zegt hij nog een paar interessante dingen over nieuwe Starwars projecten.

Interview met Lucas

Laatst gewijzigd op 06-03-2007 om 12:46.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 16:16
2079
Avatar van 2079
2079 is offline
Cate Blanchett speelt officieel mee in Indiana Jones IV, dit melde de site SpielbergFilms.com vandaag. Haar rol in de film is nog niet bekend gemaakt.

Ook is er een gerucht ontstaan over Indiana's zoon, de jonge acteur Shia LaBeouf zou deze rol op zich. Spielberg schijnt de opkomende ster al een tijd gevolgd te hebben en deze zomer is hij te zien in Michael Bay's Transformers, geproduceerd door Spielberg. Dit gerucht is noch ontzenuwd nog bevestigd.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 17:16
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
2079 schreef op 16-03-2007 @ 17:16 :
Cate Blanchett speelt officieel mee in Indiana Jones IV, dit melde de site SpielbergFilms.com vandaag. Haar rol in de film is nog niet bekend gemaakt.
Oeh, tof!
Citaat:
Ook is er een gerucht ontstaan over Indiana's zoon, de jonge acteur Shia LaBeouf zou deze rol op zich. Spielberg schijnt de opkomende ster al een tijd gevolgd te hebben en deze zomer is hij te zien in Michael Bay's Transformers, geproduceerd door Spielberg. Dit gerucht is noch ontzenuwd nog bevestigd.
Volgens mij had Harrison Ford ooit in een interview heel stellig beweerd dat Indy geen zoon zou hebben in een mogelijke vierde film. Maar dat was geloof ik al weer een paar jaar geleden. Ik weet nog niet wat ik hier van vind, maar Spielberg heeft op zich een goede neus voor (jonge) acteurs. Erg slecht kan het dus vast niet uitpakken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 17:42
bbyn
bbyn is offline
die film komt bijna tegelijk met de 2e Narnia... die kijk ik liever Indiana Jones kijk ik wel alssie ooit op tv komt..
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 18:41
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Nou ja, releasedata kunnen veranderen hoor Bij grote films meestal iets minder snel, maar ze staan bijna nooit helemaal vast.

Ik ben trouwens totaal niet geïnteresseerd in een zoon voor Indy... Dat valt me altijd zo gruwelijk tegen, hoe die koters zich in de films gedragen. Ik zie trouwens Indy ook lang niet van die leuke stunts doen met zo'n eigen kotertje er constant bij (met Short Round kon ik wel leven hoor).
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 20:44
2079
Avatar van 2079
2079 is offline
Natuurlijk is het nog maar een gerucht dat Indy een zoon krijgt in deze vierde film. En als Shia LaBeouf in de film zou spelen hoeft hij ook niet per se Indiana's zoon te zijn natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 21:30
Verwijderd
jammer trouwens van Nathalie Portman... zij is zooooo mooi!!! <3
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 21:45
Verwijderd
Pf, ik vind dat River Phoenix weer de rol op zich moet nemen. Het wordt tijd dat die zijn carrière weer eens wat leven inblaast.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 10:13
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
N00dles schreef op 17-03-2007 @ 22:45 :
Pf, ik vind dat River Phoenix weer de rol op zich moet nemen. Het wordt tijd dat die zijn carrière weer eens wat leven inblaast.
Zeg, hou die vervelende grappen eens voor je.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 17:57
Nebula
Nebula is offline
Het was wel leuk geweest als River Phoenix Indy had kunnen spelen in de Young Indiana Jones Chronicles. Had-ie vast beter gedaan dan Sean Patrick Flanery.

Oh, en ik ben overigens echt blij dat Portman er niet in zit. Ik vind haar, zoals ik al zei, echt te 'girly' voor een Indiana Jones film.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Sahara
robertoo
3 21-06-2005 16:20
Films, TV & Radio Je DVD-collectie
Freshh~
234 08-03-2005 15:33
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Films, TV & Radio filmlijst
dopehead
70 08-10-2002 10:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.